quote:Te laatOp maandag 25 oktober 2010 13:56 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
In before geile pubertjes hier op FOK!
quote:Moetje over een uurtje even hierheen komenOp maandag 25 oktober 2010 13:55 schreef Fluweel het volgende:
Krijgen mede-FOK!-ers ook nog een hapje want dat ziet er gewoon uit om op te smullen!
quote:Adres? Raad is hè, ik heb hier appeltaart staanOp maandag 25 oktober 2010 13:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Moetje over een uurtje even hierheen komen
quote:StadOp maandag 25 oktober 2010 13:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Moetje over een uurtje even hierheen komen
quote:Op maandag 25 oktober 2010 13:59 schreef Fluweel het volgende:
[..]
Stad?
Mits niet te ver neem ik tong80 en AP en PoepProducer mee. Misschien nog SSB want die zit in een dip en mag hij mijn lepel aflikken
quote:25 km van de stad Groningen afOp maandag 25 oktober 2010 13:59 schreef Fluweel het volgende:
[..]
Stad?
Mits niet te ver neem ik tong80 en AP mee. Misschien nog SSB want die zit in een dip en mag hij mijn lepel aflikken
quote:Ik woon in Twente veul te verOp maandag 25 oktober 2010 14:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
25 km van de stad Groningen af
quote:ja heerlijke, een nog dikkere reet kweken !!Op maandag 25 oktober 2010 14:06 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Tukkers
Die taart jonge veul boter en veul marsjes.
quote:zitje nu op school..Op maandag 25 oktober 2010 14:06 schreef Fanta-stick het volgende:
Kun je een stukje opsturen naar mijn school!
quote:Op maandag 25 oktober 2010 14:07 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
ja heerlijke, een nog dikkere reet kweken !!
Als ik je op z'n hondjes neem wil ik niet kunnen knikkeren in de koetjes in die dikke vette puttenreet van je !!!
quote:Op maandag 25 oktober 2010 14:09 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik bedoelde de TS hoor Fantajij bent ok
quote:Godsamme, zaten er nog niet genoeg calorieën inOp maandag 25 oktober 2010 14:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
au bain marie chocolade laten smelten
[ afbeelding ]
conditie van de rest van de taart:
[ afbeelding ]
quote:dat au bain marie shit?Op maandag 25 oktober 2010 14:12 schreef Fanta-stick het volgende:
Het is dus de bedoeling dat het stolt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |