quote:Nou, jij bent ook om op te vreten.Op maandag 25 oktober 2010 16:13 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ook leeftijd is slechts een getal. Meer niet, man.
En Dromenvangertje: ziet er lekker uit.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 16:16 schreef Panzermaus het volgende:
Ik had het over die foto van die taart, grapjassen.
quote:Oh oh oh, ze heeft weer eens bevestiging van buitenaf nodig. Ja hoor, jij ziet er ook leuk uit. Ik delf jouw ogen als geen ander.
quote:Dankje liefje.Op maandag 25 oktober 2010 16:18 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Oh oh oh, ze heeft weer eens bevestiging van buitenaf nodig. Ja hoor, jij ziet er ook leuk uit. Ik delf jouw ogen als geen ander.
quote:je ogen?Op maandag 25 oktober 2010 16:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Voor zover je het fans kunt noemen.
Ze denken aan 1 ding man.
quote:Ik zou haar vragen haar ogen dicht te doen en er dan één voor één op kussen.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 16:45 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik zou haar vragen haar ogen dicht te doen en er dan één voor één op kussen.
Dat heeft niets met fan-zijn te maken.
quote:Wat moet ik toch zonder jou.Op maandag 25 oktober 2010 16:45 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik zou haar vragen haar ogen dicht te doen en er dan één voor één op kussen.
Dat heeft niets met fan-zijn te maken.
quote:Pijn lijden. Jou doe ik dat niet graag aan. Behalve als het moet. En gelukkig moet het nooit.Op maandag 25 oktober 2010 16:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wat moet ik toch zonder jou.
quote:Ik ben geen Tukker ik ben een AlmeloërOp maandag 25 oktober 2010 14:06 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Tukkers
Die taart jonge veul boter en veul marsjes.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 16:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
mijn calorie bom.
quote:En wanneer ga jij dat doenOp maandag 25 oktober 2010 18:17 schreef eucalyptus het volgende:
Het is de bedoeling dat je nu pics plaatst van jezelf in bikini en dat je overal chocolade over jezelf hebt gesmeerd en dat je dan die taart zit te eten terwijl je voorover leunt zodat je tieten groter lijken en je moet geil kijken.
Ik weet dat die zin veel te lang is, maar lees hem dan maar twee keer
quote:Idd.Op maandag 25 oktober 2010 18:30 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Bwhaha je voelt je gebruikt
Idee is wel oke, maar TS gaat daar niet mee akkoord
quote:Maar maar maarOp maandag 25 oktober 2010 18:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Idd.
Ik heb nog wel wat waarde.
quote:hoezo je bent toch een vrouw?Op maandag 25 oktober 2010 18:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Idd.
quote:Waardering voor je besluit, het was natuurlijk ook een waardeloze post van eucalyptusOp maandag 25 oktober 2010 18:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Idd.
quote:
quote:Even in je wangetjes knijpen, hoor.Op maandag 25 oktober 2010 18:40 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Mensen zonder respect voor vrouwen
quote:Op maandag 25 oktober 2010 18:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Even in je wangetjes knijpen, hoor.
quote:Mooi zo. Ik wist het.Op maandag 25 oktober 2010 18:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Idd.
quote:?Op maandag 25 oktober 2010 18:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Even in je wangetjes knijpen, hoor.
quote:Het klonk zo puur en aandoenlijk. Dat verbaast me als ik kijk naar de bittere tijden hier op Fok!.
quote:Zegt poster over z'n eigen postOp maandag 25 oktober 2010 18:51 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Het klonk zo puur en aandoenlijk. Dat verbaast me als ik kijk naar de bittere tijden hier op Fok!.
quote:Que?Op maandag 25 oktober 2010 18:53 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Zegt poster over z'n eigen post
quote:Ah okeOp maandag 25 oktober 2010 18:51 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Het klonk zo puur en aandoenlijk. Dat verbaast me als ik kijk naar de bittere tijden hier op Fok!.
quote:Ging over mijn postOp maandag 25 oktober 2010 18:53 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Zegt poster over z'n eigen post
quote:Dit dus. Dat vrouwtjesicoontje is voor manipulatie!
quote:schmutzig?Op maandag 25 oktober 2010 18:57 schreef robr0 het volgende:
waarom ziet die taart er zo schmutzig uit
quote:Het is pas lekker als het viesssss is.Op maandag 25 oktober 2010 18:57 schreef robr0 het volgende:
waarom ziet die taart er zo schmutzig uit
quote:Dan krijg je van mij ook waardering hoor! Je mag me de pics ook PM'en, dan zal ik ze verder niet posten ofzo maar gewoon alleen voor mezelf houden. Dat geeft ons een zekere intimiteit!Op maandag 25 oktober 2010 18:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Idd.
quote:Dr is nog een hele taart over. ik heb 4 hapjes gehad toen zat ik volOp maandag 25 oktober 2010 19:03 schreef Fanta-stick het volgende:
Bonsoir is er nog een stukje over?
Als toetje?
quote:Bwhaha een Eckte EckteOp maandag 25 oktober 2010 19:05 schreef eucalyptus het volgende:
[..]
Dan krijg je van mij ook waardering hoor! Je mag me de pics ook PM'en, dan zal ik ze verder niet posten ofzo maar gewoon alleen voor mezelf houden. Dat geeft ons een zekere intimiteit!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |