quote:Idd.Op maandag 25 oktober 2010 18:30 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Bwhaha je voelt je gebruikt
Idee is wel oke, maar TS gaat daar niet mee akkoord
quote:Maar maar maarOp maandag 25 oktober 2010 18:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Idd.
Ik heb nog wel wat waarde.
quote:hoezo je bent toch een vrouw?Op maandag 25 oktober 2010 18:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Idd.
quote:Waardering voor je besluit, het was natuurlijk ook een waardeloze post van eucalyptusOp maandag 25 oktober 2010 18:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Idd.
quote:
quote:Even in je wangetjes knijpen, hoor.Op maandag 25 oktober 2010 18:40 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Mensen zonder respect voor vrouwen
quote:Op maandag 25 oktober 2010 18:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Even in je wangetjes knijpen, hoor.
quote:Mooi zo. Ik wist het.Op maandag 25 oktober 2010 18:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Idd.
quote:?Op maandag 25 oktober 2010 18:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Even in je wangetjes knijpen, hoor.
quote:Het klonk zo puur en aandoenlijk. Dat verbaast me als ik kijk naar de bittere tijden hier op Fok!.
quote:Zegt poster over z'n eigen postOp maandag 25 oktober 2010 18:51 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Het klonk zo puur en aandoenlijk. Dat verbaast me als ik kijk naar de bittere tijden hier op Fok!.
quote:Que?Op maandag 25 oktober 2010 18:53 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Zegt poster over z'n eigen post
quote:Ah okeOp maandag 25 oktober 2010 18:51 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Het klonk zo puur en aandoenlijk. Dat verbaast me als ik kijk naar de bittere tijden hier op Fok!.
quote:Ging over mijn postOp maandag 25 oktober 2010 18:53 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Zegt poster over z'n eigen post
quote:Dit dus. Dat vrouwtjesicoontje is voor manipulatie!
quote:schmutzig?Op maandag 25 oktober 2010 18:57 schreef robr0 het volgende:
waarom ziet die taart er zo schmutzig uit
quote:Het is pas lekker als het viesssss is.Op maandag 25 oktober 2010 18:57 schreef robr0 het volgende:
waarom ziet die taart er zo schmutzig uit
quote:Dan krijg je van mij ook waardering hoor! Je mag me de pics ook PM'en, dan zal ik ze verder niet posten ofzo maar gewoon alleen voor mezelf houden. Dat geeft ons een zekere intimiteit!Op maandag 25 oktober 2010 18:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Idd.
quote:Dr is nog een hele taart over. ik heb 4 hapjes gehad toen zat ik volOp maandag 25 oktober 2010 19:03 schreef Fanta-stick het volgende:
Bonsoir is er nog een stukje over?
Als toetje?
quote:Bwhaha een Eckte EckteOp maandag 25 oktober 2010 19:05 schreef eucalyptus het volgende:
[..]
Dan krijg je van mij ook waardering hoor! Je mag me de pics ook PM'en, dan zal ik ze verder niet posten ofzo maar gewoon alleen voor mezelf houden. Dat geeft ons een zekere intimiteit!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |