quote:van jou wordt toch alles hard?Op maandag 25 oktober 2010 15:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
Even kijken of hij al hard geworden is
quote:ááaáááhhh..Op maandag 25 oktober 2010 15:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
van jou wordt toch alles hard?
quote:Ik zou even snel een filmpje van Nigella kijken. Die maakt de meest goddelijke gerechten met chocolade en zijn pleurt ook alles door elkaar.Op maandag 25 oktober 2010 15:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hij zit hard te worden in de koelkast.
Ik gebruikte niks als bodem
Stond niet bij de beschrijving dinges.
quote:Waarom heeft deze Petro geen verbanning danOp maandag 25 oktober 2010 15:03 schreef SnowPetrol het volgende:
lekere ingeredienten
laat je mij even
weten wanneer het klaar is hahahahahahahaha ik lust ook wle een hapje
quote:Je realiseert je wel dat je hier veels te laat mee bent?Op maandag 25 oktober 2010 15:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik zou even snel een filmpje van Nigella kijken. Die maakt de meest goddelijke gerechten met chocolade en zijn pleurt ook alles door elkaar.
quote:Ik las net dat ze 'm al hard liet worden, ja. HelaasOp maandag 25 oktober 2010 15:05 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Je realiseert je wel dat je hier veels te laat mee bent?![]()
Ach wellicht voor de volgende keer?
quote:Aah joh, ik kan zelf ook wel even kijken. Hoef je niet helemaal hierheen te komenOp maandag 25 oktober 2010 15:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
quote:Nee.Op maandag 25 oktober 2010 15:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
Nou, ik vind m heerlijk smaken.
Wie wil nog meer een hapje?
quote:Foto's of het is niet gebeurd!Op maandag 25 oktober 2010 15:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
quote:Hij is al een tijdje flink hard hoor.Op maandag 25 oktober 2010 15:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
quote:hahah echt laggen hoor, goeie grap is nog niet gemaakt. Nou groetjes van jos en de kids. ook een pootje van maxOp maandag 25 oktober 2010 15:10 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Hij is al tijdje flink hard hoor.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 15:10 schreef Allure_ het volgende:
[..]
hahah echt laggen hoor, goeie grap is nog niet gemaakt. Nou groetjes van jos en de kids. ook een pootje van max
quote:Gewaagde uitspraakOp maandag 25 oktober 2010 15:10 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Hij is al een tijdje flink hard hoor.![]()
quote:Tuurlijk nietOp maandag 25 oktober 2010 15:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
quote:Nou, dan zou ik er maar snel een hapje van nemen.Op maandag 25 oktober 2010 15:10 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Hij is al een tijdje flink hard hoor.![]()
quote:Op maandag 25 oktober 2010 15:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
GOD, ik realiseer me dat het patat dag vandaag is
ik mag een maand niet meer eten..
quote:Die kun je toch wel wat gezonde vitamines voerenOp maandag 25 oktober 2010 15:13 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
[ http://i236.photobucket.com/albums/ff100/imagercc1/archive/page1/pleasedonotfeedthemodels_700.jpg&t=1]afbeelding ]
quote:Het was geen grapOp maandag 25 oktober 2010 15:10 schreef Allure_ het volgende:
[..]
hahah echt laggen hoor, goeie grap is nog niet gemaakt. Nou groetjes van jos en de kids. ook een pootje van max
quote:Alright.evenwachten.maakt geen sense. en nu dan?Op maandag 25 oktober 2010 15:27 schreef Panzermaus het volgende:
Alright. En nu dan. Aan de hand in dit topic, wat is er?
quote:Ja geen idee.Op maandag 25 oktober 2010 15:27 schreef Panzermaus het volgende:
Alright. En nu dan. Aan de hand in dit topic, wat is er?
quote:Heeft niet met durf te maken. Maar ik ben ziek. En met andere FOK!kers erbij hoeft het van mij niet. En sowieso voor acht uur 's avonds is niet leuk.Op maandag 25 oktober 2010 15:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja geen idee.
Misschien ideeën voor de volgende keer?
Ik nodig jullie trouwens allemaal uit voor een hapje![]()
wie durft..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |