quote:Je aanwezigheid an sich vind ik al leukOp maandag 25 oktober 2010 19:20 schreef RitseB het volgende:
[..]
Tuurlijk, mits ik iets zinnigs te melden heb.
quote:Doe niet zo gemeen. Kom ik net de Fok!ker van mijn dromen tegen, zit dit topic bijna volOp maandag 25 oktober 2010 19:24 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Beter gooi je hier gewoon een slotje op.
quote:Ach we kunnen altijd verder PM'en toch?Op maandag 25 oktober 2010 19:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Doe niet zo gemeen. Kom ik net de Fok!ker van mijn dromen tegen, zit dit topic bijna vol.
quote:> PMOp maandag 25 oktober 2010 19:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Doe niet zo gemeen. Kom ik net de Fok!ker van mijn dromen tegen, zit dit topic bijna vol.
quote:Ook goed.Op maandag 25 oktober 2010 19:22 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Why the f*ck wordt ik hier bij betrokken?
ik speel geeneens viool, wel Mondharmonica
quote:Hoe kan je een vrouw zijn en een hekel hebben aan katten. Does not compute.Op maandag 25 oktober 2010 19:23 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je aanwezigheid an sich vind ik al leuk. Je mag zelfs over katten praten, ook al heb ik daar een hekel aan.
quote:Jonge jongetjes. Wat denk jij nu dan. Achterlijk wicht.Op maandag 25 oktober 2010 19:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jammer. Heb ik eindelijk de broedplaats van jonge jongetjes gevonden.
quote:Internetverhaaltje plukkenOp maandag 25 oktober 2010 19:30 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Jonge jongetjes. Wat denk jij nu dan. Achterlijk wicht.
Oh en Dromenvangertje, ik ga ooit nog eens een verhaal voor je Fotoboek maken.
quote:Daar zat ik op te wachten, lief van je.Op maandag 25 oktober 2010 19:30 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
quote:PARDON?Op maandag 25 oktober 2010 19:30 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
quote:'Het idee' man.Op maandag 25 oktober 2010 19:31 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Internetverhaaltje plukken
Tevens; Het nut?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |