quote:Ik zei niet met wie, wat, of wanneer.Op maandag 25 oktober 2010 15:34 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Heeft niet met durf te maken. Maar ik ben ziek. En met andere FOK!kers erbij hoeft het van mij niet. En sowieso voor acht uur 's avonds is niet leuk.
quote:waarom moetje het binnen nu en 3,5 uur halenOp maandag 25 oktober 2010 15:39 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Dat durf ik wel
Maar dat haal ik niet binnen nu en 3,5 uur
quote:na sesamstraat is bedtijdOp maandag 25 oktober 2010 15:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
waarom moetje het binnen nu en 3,5 uur halen?
quote:Misschien. Het is vakantie. Je lijkt me een leuk meisje. Nog geen half uur van hier. Maar ik ben ziek, wordt hem dus niet. Misschien een andere keer.Op maandag 25 oktober 2010 15:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik zei niet met wie, wat, of wanneer.
Het kan wanneer jij wil [ afbeelding ]
quote:Over 2 dagen is het niet zo vers meer heOp maandag 25 oktober 2010 15:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
waarom moetje het binnen nu en 3,5 uur halen?
quote:Op maandag 25 oktober 2010 15:46 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Misschien. Het is vakantie. Je lijkt me een leuk meisje. Nog geen half uur van hier. Maar ik ben ziek, wordt hem dus niet. Misschien een andere keer.
quote:Moesten die niet in de oven?Op maandag 25 oktober 2010 15:48 schreef Beach het volgende:
Heb je al eens mijn recept voor magnetronbrownies geprobeerd?
Zelfgemaakte brownie smaakt zompig
quote:bohhhOp maandag 25 oktober 2010 16:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
mijn calorie bom.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Republiek
quote:Zonde,Op maandag 25 oktober 2010 15:46 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Misschien. Het is vakantie. Je lijkt me een leuk meisje. Nog geen half uur van hier. Maar ik ben ziek, wordt hem dus niet. Misschien een andere keer.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 16:13 schreef stroopdoosch het volgende:
TS woont in veendam.nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
20 km naar boven.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 16:13 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
En Dromenvangertje: ziet er lekker uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |