quote:En kaas, heel veel kaasOp maandag 25 oktober 2010 14:32 schreef Bomil het volgende:
[..]
Ik dacht dat wij konden bepalen wat er op de taart kwam te zitten
plakjes komkommers op de taart graag
quote:FoBO van TS allang gechektOp maandag 25 oktober 2010 14:27 schreef Wickedjoon het volgende:
[..]
Nee één taart op de foto is genoeg.
HA-HA SNAP JE HEM!?
quote:Heel attent van je,Op maandag 25 oktober 2010 14:18 schreef Panzermaus het volgende:
Dromenvangertje, als ik niet ziek zou zijn zou ik misschien wel met jou willen koken.
quote:Dan mag je hem zelf opetenOp maandag 25 oktober 2010 14:32 schreef Bomil het volgende:
[..]
Ik dacht dat wij konden bepalen wat er op de taart kwam te zitten
plakjes komkommers op de taart graag
quote:DealOp maandag 25 oktober 2010 14:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dan mag je hem zelf opeten
quote:Ik ben ziek en ik wil je niet aansteken, hoe romantisch dat ook zou zijn.Op maandag 25 oktober 2010 14:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Heel attent van je,
kom je het zo samen met mij opeten? onder het genot van een filmpje en kaarslicht.
quote:hahaOp maandag 25 oktober 2010 14:35 schreef Fctje het volgende:
Het ziet er niet echt heeeel smakelijk uit moet ik zeggen, sorry
quote:Volgens mij heeft TS het al opgegeten en uitgepoeptOp maandag 25 oktober 2010 14:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
haha
dan moet je hem nu eens zien met de scholiertjes erop:
[ afbeelding ]
quote:laten we dat maar hopen.Op maandag 25 oktober 2010 14:38 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
In uitgeharde toestand lijkt ie me wel lekkerDan is de grote glans er wel af denk ik zo..
quote:Je ruikt chocola door het hele huis heen.Op maandag 25 oktober 2010 14:40 schreef Fctje het volgende:
Aaaah, mijn tosti komt omhoog![]()
En als je hem weg gooit doe het niet richting Emmen want dan val ik straks nog flauw ook...
O, misschien ruikt het nog best wel lekker, mijn excuses
quote:Geloof me het is niet de geur van chocolade die jij ruiktOp maandag 25 oktober 2010 14:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Je ruikt chocola door het hele huis heen.
quote:wat ruik ik danOp maandag 25 oktober 2010 14:42 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Geloof me het is niet de geur van chocolade die jij ruikt
quote:Zo'n Boerderij lucht weetjewel, het ziet er in ieder geval niet uit als een chocolda taartOp maandag 25 oktober 2010 14:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
wat ruik ik dan
oja, ik ruik ooknog honing
quote:DIT!Op maandag 25 oktober 2010 14:43 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Je meent toch niet dat je dat echt gaat vreten heh ?!
Ooh trouwens geile FOK!kers, jullie hoeven niet langs te komen bij TS, er valt niks te neuken, ze is ongesteld, anders zou ze never nooit zoveel chocola eten...
quote:niks van waar.Op maandag 25 oktober 2010 14:43 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Je meent toch niet dat je dat echt gaat vreten heh ?!
Ooh trouwens geile FOK!kers, jullie hoeven niet langs te komen bij TS, er valt niks te neuken, ze is ongesteld, anders zou ze never nooit zoveel chocola eten...
quote:Ooh dus er is nog hoop
quote:Ik woon 10 km van de dichtsbijzijnde boerderijOp maandag 25 oktober 2010 14:43 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Zo'n Boerderij lucht weetjewel, het ziet er in ieder geval niet uit als een chocolda taart
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |