Dan zal die ander al langer in the picture zijn.quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:47 schreef De_Melkboer het volgende:
2 weken geleden heeft mijn vriendin het plotseling uitgemaakt, ze zei dat ze al lang twijfelde. Ik kreeg donderdag een mail van haar dat ze dit weekend al bezoek van een ander kreeg.
Ik heb zo ongeveer het hele weekend niet geslapen, met de wetenschap dat ze het op dat moment met een ander deed.
Tja, ik heb er eerlijk gezegd zelf ook al eens over nagedacht..quote:
Tegenwoordig is het helemaal niet zo raar om hulp te zoeken. Begin met een gesprekje met de huisarts, misschien lucht dat ook al op. En anders kan hij/zij je doorverwijzen.quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:37 schreef Bartinhoo het volgende:
Tja, ik heb er eerlijk gezegd zelf ook al eens over nagedacht..
Dat komt omdat je in een klein rotdorpje woont. In grotere steden is het veel makkelijker om aparte vriendengroepen te hebben die elkaar niet iedere zaterdag tegenkomen. Maargoed, vanaf vandaag mag je in Amsterdam gaan wonen, dus gewoon daar maar een vriendin zoekenquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:49 schreef Bartinhoo het volgende:
Sowiezo ken ik om me heen heel weinig ''ex'' stelletjes die zo afstandelijk van elkaar leven. Allemaal hebben ze nog wel eens contact, en ondanks die kutactie vind ik het nog steeds raar dat we echt nooit meer van elkaar horen.
Klinkt meer alsof ze in een schrale pauper is veranderd man. Beter kwijt dan rijk, want waarschijnlijk heeft ze ook een flinke attitude gekweekt. Het besef moet bij jou geloof ik nog wat groeien dat wat je had nooit meer terug gaat komen. Een van de belangrijkste redenen waarom ik mijn ex niet teruggenomen heb.quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:15 schreef Bartinhoo het volgende:
Nu is ze flink afgevallen, werkt daar inmiddels niet meer, loopt ze tegen mij te verkondigen dat ze het ineens allemaal nerds vindt daar.. Loopt opeens in zo' n foute glimmende winterjas met enorme bontkraag, hangt helemaal vol sieraden.
Ik gun haar het zelfvertrouwen, maar ik vind het nog wel eens moeilijk hiermee om te gaan...
Wauw, echt eng hoeveel gelijkenis er tussen ons zit wat betreft dit. Relatie duurde ook ongeveer 8 maanden, was eerste relatie van mij en 4e van haar, was erg intensief en ik merkte eigenlijk voor het eerst in mijn leven dat ik een redelijke hoeveelheid emoties had ergens diep weggestopt in mij.quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:37 schreef Bartinhoo het volgende:
Slechts 8 maanden, maar we waren wel heel close samen. We zeiden echt alles tegen- en over elkaar in elkanders bijzijn. Kan me niet herinneren dat ik me ooit zo mezelf bij iemand heb gevoeld. En ik kan met redelijke zekerheid zeggen dat zij dit ook bij mij had. Het was in mijn ogen wel een diepgaande relatie, met huilbuien, emoties, gesprekken en alles wat daarbij hoort..
Anderzijds denk ik ook weleens of ik het niet te speciaal maak allemaal. Het was mijn eerste relatie, en voor mij voelde het heel speciaal met haar omdat ik zoiets nog nooit eerder gekend heb. Voor haar was het al haar 4e serieuze relatie en wellicht was het (voor haar) allemaal lang niet zo bijzonder als dat het voelde. Ik kan niet vergelijken, maar misschien is dat juist wel de reden waarom zij het zo makkelijk los kan laten.
Waar ik denk in termen van '' elkaar niet vergeten, hield zoveel van haar'' denkt zij waarschijnlijk ''het was maar 8 maandjes'' oid, en ziet ze het misschien nieteens als een serieuze relatie...
No worries. Ik heb m'n ex al bijna 5 maanden geen één keer gezien. 1x per maand komt er een smsje van haar kant, en that's it.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:49 schreef Bartinhoo het volgende:
Sowiezo ken ik om me heen heel weinig ''ex'' stelletjes die zo afstandelijk van elkaar leven. Allemaal hebben ze nog wel eens contact, en ondanks die kutactie vind ik het nog steeds raar dat we echt nooit meer van elkaar horen.
Dat gevoel van dieper liggende emoties voor iemand inderdaad!quote:Op maandag 1 november 2010 00:53 schreef Stefka het volgende:
Wauw, echt eng hoeveel gelijkenis er tussen ons zit wat betreft dit.
ik was weer ff aan het lurken maar ik vind het altijd zo dikke vette onzin , zo'n vuistregel. Val jou niet aan hoor maar ik kan me er echt aan lopen ergeren. Je bent een mens. De ene is er sneller mee klaar en de ander kan het niet of minder snel loslaten. En wie zegt dat je er na 3 weken overheen moet zijn als je maar 8 maanden een relatie hebt gehad? SOrry maar dat is in mijn ogen de dikste lariekoek die ik heb gehoord. Nogmaals, ik val jou, Miasan , niet aan hoor. Ik val die zogenaamde vuistregel aan en diegene die dat uit zijn of haar duim gezogen heeft.quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:27 schreef Miasan het volgende:
Bartinhoo, niet om flauw te doen, maar heb je al eens aan professionele hulp gedacht?
Het lijkt me behoorlijk ongezond als je 4 maanden na het uit gaan van een verkering van 8 maanden nog depressief bent. Of heb je haar tot een obsessie gemaakt?
Ik las op een site dat er blijkbaar een vuistregel is voor hoeveel tijd er verstreken zou moeten zijn eer je aan een nieuwe relatie begint. Namelijk 1 maand voor elk jaar dat je samen was. Dat betekent in jouw geval: ruim 3 weken.
Ik snap wel wat je bedoelt hoor. Die vuistregels zullen wel weer van site tot site verschillen. Het betreffende artikel ging over reboundrelaties (relatie om je vorige relatie te verwerken), en wat daar de kenmerken van konden zijn. Eéntje was dus die net genoemde vuistregel.quote:Op maandag 1 november 2010 10:42 schreef Apotheose het volgende:
ik was weer ff aan het lurken maar ik vind het altijd zo dikke vette onzin , zo'n vuistregel. Val jou niet aan hoor maar ik kan me er echt aan lopen ergeren. Je bent een mens. De ene is er sneller mee klaar en de ander kan het niet of minder snel loslaten. En wie zegt dat je er na 3 weken overheen moet zijn als je maar 8 maanden een relatie hebt gehad? SOrry maar dat is in mijn ogen de dikste lariekoek die ik heb gehoord. Nogmaals, ik val jou, Miasan , niet aan hoor. Ik val die zogenaamde vuistregel aan en diegene die dat uit zijn of haar duim gezogen heeft.
Ik was wel heel zielig als ik het zo terug lees zeg!quote:Op maandag 1 november 2010 00:51 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Gevonden!
De "KUNST" van het loslaten van een ex...
Volgens mij willen we allemaal wel zo'n verhaal als jou.quote:Op maandag 1 november 2010 00:23 schreef Tjingtjangtjong het volgende:
Kijk, hier hebben jullie heulemaal niks aan maar ik was errrrrbij!! Bij deel 1 van deze topicreeks! Ergens in 2002? En het loopt nog steeds, warm gevoel van binnen enzo.
(Met het loslaten ging het niet zo goed dus ik ben maar met hem getrouwd.)
Goh nou! Zo zie je maar he..quote:Op maandag 1 november 2010 12:09 schreef Tjingtjangtjong het volgende:
[..]
Ik was wel heel zielig als ik het zo terug lees zeg!
Nu ja, na een maandje of zes wilde hij weer terug (reboundfail!) en dat heb ik maar gedaan. We hebben twee kinderen inmiddels. Ik wil maar zeggen: je weet het dus maar nooit. Mijn toenmalige ex was echt een gruwelijke lamlul, zak hooi, eikel, klootzak, rottevis etcetera en ineens besloot hij dat hij zich heus wel kon gedragen en dat zou bewijzen. Ik geloofde er eerst niet zo in, maar had zoiets van wat maakt het allemaal ook nog uit, als jij dat nou zo graag wil dan doe je je best maar, ik doe even helemaal niet mijn best en veel succes ermee. Heb ik geloof ik ook nog gezegd. Ik had er niet zoveel verwachtingen meer van, maar voilà!
Nou, nee.quote:Op maandag 1 november 2010 12:39 schreef Tegan het volgende:
[..]
Volgens mij willen we allemaal wel zo'n verhaal als jou.
Het is vallen en opstaan totdat je niet meer valt en je je evenwicht hebt hervonden.quote:Op maandag 1 november 2010 14:56 schreef Amede het volgende:
Dip-alert...
De dag begon best goed, voelde me prima vanmorgen. Tot ik een film ging kijken, enorm drama over de liefde, weet ik veel. Daarna zat ik de hele tijd met mijn ex in m'n hoofd en wat hij aan het doen was.. Dom als ik was, heb ik op z'n twitter gekeken. Dat had ik al een paar weken niet gedaan, net als dat ik al een hele tijd geen contact meer met hem heb. Meteen al spijt natuurlijk.. Leuke foto's, blije berichtjes hoe ongelooflijk zijn weekenden wel niet zijn en veel berichtjes naar allerlei meisjes. En alles wat aan mij deed denken is verwijderd, alsof ik niet bestaan heb.
Wat doet dat zeer.. Ook al doe ik precies hetzelfde. Ik ben nu gewoon meteen terug bij af. Buikpijn, geen honger meer, huilen, misselijk en een enorm zwart gat. Het is gewoon zo bizar dat we nu niks meer met elkaars leven te maken hebben, elkaar niet meer alles vertellen wat we hebben meegemaakt en gaan doen, we niets meer delen. Na 6 jaar voelt dat zo onnatuurlijk.
Heb al een aantal keer een mailtje getypt en vervolgens weer verwijderd. Contact zoeken is gewoon een slecht idee, want hij wil mij niet. Hij wil ons niet meer en is gelukkig zonder mij. Afgelopen week voelde ik me zo sterk en nu komt het weer als een klap in mijn gezicht. 'We komen nooit meer bij elkaar.'
Misschien is het eigenlijk wel goed dat ik gekeken heb op zijn twitter, aangezien ik de laatste dagen meer bezig was met doen alsof hij niet meer bestond, dan daadwerkelijk verwerken. Ik leefde mijn leven en negeerde zijn bestaan min of meer (net zoals hij nu waarschijnlijk bij mij doet). Nu realiseer ik me weer wat er aan de hand is en is het goed om verdrietig te zijn. Het voelt dan wel klote, maar ik kan niet blijven doen alsof er niets aan de hand is en mijn verdriet alsmaar weg blijven stoppen, terwijl ik flirtend in de kroeg sta. (haha dit bedenk ik me terwijl ik dit typ. Bewijst maar weer hoe nuttig het van je afschrijven is voor zelfreflectie)
Het hoort erbij. Dan gaat het een paar dagen fantastisch en dan weer dag minder. Ik vond mezelf al zo abnormaal dat ik me na een maand al zo goed kon voelen. Had het denk ik moeten afkloppen
Wat ongelovelijk naar voor je zeg! Ik snap ook niet waarom men dat soort dingen heeft uitgevonden. Het is allemaal zo schijnheilig. Vind het ook erg lullig dat hij dat allemaal post! Leuk dat je het naar je zin hebt, maar hou het lekker voor je!quote:Op maandag 1 november 2010 14:56 schreef Amede het volgende:
Dip-alert...
De dag begon best goed, voelde me prima vanmorgen. Tot ik een film ging kijken, enorm drama over de liefde, weet ik veel. Daarna zat ik de hele tijd met mijn ex in m'n hoofd en wat hij aan het doen was.. Dom als ik was, heb ik op z'n twitter gekeken. Dat had ik al een paar weken niet gedaan, net als dat ik al een hele tijd geen contact meer met hem heb. Meteen al spijt natuurlijk.. Leuke foto's, blije berichtjes hoe ongelooflijk zijn weekenden wel niet zijn en veel berichtjes naar allerlei meisjes. En alles wat aan mij deed denken is verwijderd, alsof ik niet bestaan heb.
Wat doet dat zeer.. Ook al doe ik precies hetzelfde. Ik ben nu gewoon meteen terug bij af. Buikpijn, geen honger meer, huilen, misselijk en een enorm zwart gat. Het is gewoon zo bizar dat we nu niks meer met elkaars leven te maken hebben, elkaar niet meer alles vertellen wat we hebben meegemaakt en gaan doen, we niets meer delen. Na 6 jaar voelt dat zo onnatuurlijk.
Heb al een aantal keer een mailtje getypt en vervolgens weer verwijderd. Contact zoeken is gewoon een slecht idee, want hij wil mij niet. Hij wil ons niet meer en is gelukkig zonder mij. Afgelopen week voelde ik me zo sterk en nu komt het weer als een klap in mijn gezicht. 'We komen nooit meer bij elkaar.'
Misschien is het eigenlijk wel goed dat ik gekeken heb op zijn twitter, aangezien ik de laatste dagen meer bezig was met doen alsof hij niet meer bestond, dan daadwerkelijk verwerken. Ik leefde mijn leven en negeerde zijn bestaan min of meer (net zoals hij nu waarschijnlijk bij mij doet). Nu realiseer ik me weer wat er aan de hand is en is het goed om verdrietig te zijn. Het voelt dan wel klote, maar ik kan niet blijven doen alsof er niets aan de hand is en mijn verdriet alsmaar weg blijven stoppen, terwijl ik flirtend in de kroeg sta. (haha dit bedenk ik me terwijl ik dit typ. Bewijst maar weer hoe nuttig het van je afschrijven is voor zelfreflectie)
Het hoort erbij. Dan gaat het een paar dagen fantastisch en dan weer dag minder. Ik vond mezelf al zo abnormaal dat ik me na een maand al zo goed kon voelen. Had het denk ik moeten afkloppen
Haha, hou het inderdaad lekker voor je! (of ik moet gewoon niet kijken..) Hij weet ook dat ik af en toe op zijn twitter kijk, dus misschien ook weer ergens bewust aandikken hoe fantastisch het allemaal wel niet is.quote:Op maandag 1 november 2010 16:57 schreef Flappieee het volgende:
[..]
Wat ongelovelijk naar voor je zeg! Ik snap ook niet waarom men dat soort dingen heeft uitgevonden. Het is allemaal zo schijnheilig. Vind het ook erg lullig dat hij dat allemaal post! Leuk dat je het naar je zin hebt, maar hou het lekker voor je!
Ik weet absoluut niet wat je zou kunnen doen met je verdriet. Kan wel zeggen zoek lekker afleiding, maar dat is iets wat mij nou niet echt helpt. Je denkt toch alleen maar was hij nou maar hier, deden we dit maar samen...![]()
De situatie is precies zoals jij het beschrijftquote:Op zondag 31 oktober 2010 23:41 schreef MOD het volgende:
Ik heb naderhand ook hulp gezocht bij de psych
Heel goed! Werkt echt het beste om die chaos in je hoofd een beetje op een rijtje te krijgen. (bij mij dan..)quote:Op maandag 1 november 2010 21:06 schreef ex het volgende:
ENNN het heeft alweer gebackfired dat "leuke" contact.
En nu moet ik het maar is leren en het gewoon niet meer doen, hop overal verwijderen dat wief, direct to voicemail en klaar er mee.
Ik hoop het ook! Als hopeloze romanticus geloof ik daar ook heilig in. Nu nog niet, maar inderdaad ooit..quote:Op maandag 1 november 2010 20:39 schreef melanie_x het volgende:
Ik heb er wel vertrouwen in dat ik weer een leuke gozer vind!
Ik vind het ook zo leuk om van die oude bejaarde stelletjes saampjes over straat te zien lopen
Ja, fijn, mooi! Prachtige analyse!quote:Op maandag 1 november 2010 19:09 schreef Bartinhoo het volgende:
De situatie is precies zoals jij het beschrijft
Ik denk dat ik het er moeilijk mee heb omdat het van de een op de andere dag de wereld op zijn kop is...
Zij was altijd degene die er alles aan deed om mij te behouden, het leuk voor mij te maken, haar best voor mij deed, zij dat ze nog nooit zoveel voor iemand gevoeld heeft, etc etc...
Ik ben daar verkeerd mee omgegaan, en ik weet eigenlijk zeker dat ze diep van binnen nooit mijn waardering en liefde gevoeld heeft. Ik heb daarvan geleerd !
Maar sinds het uit is is ze dus omgeslagen naar compleet de andere kant. Heeft me nergens meer voor nodig, heeft echt ''schijt'' aan mij..
Ik begrijp ergens heel goed hoe het allemaal zit, en dit is mijn verdiende loon, maar in mijn hoofd kan ik nog steeds de connectie niet maken dat iemand zo om kan slaan qua gedrag en kennelijk ook gevoelens... Er was geen ander, dus dat zal de reden niet zijn...
Het feit dat ze fulltime werkt en flink afgevallen is en dus veel complimenten krijgt steunt haar ongetwijfeld. Het is beter zo en dat weet ik ergens zelf ook wel, laat ik mezelf daar maar aan vasthouden
WAS jongen, Was!quote:Ik denk dat ik het er moeilijk mee heb omdat het van de een op de andere dag de wereld op zijn kop is...
Geschiedenis! Had ik ook! En in eens trapt er iemand je benen van onder je lijf en ga je op je bek. Kut man.quote:Zij was altijd degene die er alles aan deed om mij te behouden, het leuk voor mij te maken, haar best voor mij deed, zij dat ze nog nooit zoveel voor iemand gevoeld heeft, etc etc...
moet zijn "Ik ga daar nog steeds verkeerd mee om"quote:Ik ben daar verkeerd mee omgegaan
Oke, heb je daar een diploma voor behaald? Kan je nu zeg maar ergens er mee aan de bak komen?quote:en ik weet eigenlijk zeker dat ze diep van binnen nooit mijn waardering en liefde gevoeld heeft. Ik heb daarvan geleerd !
Ja, dat doen exen. De mijn ook. Moet niks van me weten. Logisch toch. Wat een kuthoer denk ik dan. En dan loop ik te schelden en te vloeken, maar dat is eigenlijk best zwakzinnig. Weer een fijne observatie. Wát ga je er mee doen?quote:Maar sinds het uit is is ze dus omgeslagen naar compleet de andere kant. Heeft me nergens meer voor nodig, heeft echt ''schijt'' aan mij..
Mooi.quote:Ik begrijp ergens heel goed hoe het allemaal zit
Jep.quote:en dit is mijn verdiende loon
Hoef je ook niet te doen want je hebt er eveneens geen reet aan. Dat is gewoon wat er gebeurd na verloop van tijd. Gevoel is weg. Klaar. Door leven.quote:maar in mijn hoofd kan ik nog steeds de connectie niet maken dat iemand zo om kan slaan qua gedrag en kennelijk ook gevoelens...
Dan is er een andere redenquote:Er was geen ander, dus dat zal de reden niet zijn...
Ja precies, zij moet ook weer aan de man gebracht worden dus gaat ze er nu stevig op los om aan haar zelf te werken. Jij bent compleet out of the picture, dus ze moet wat he.....quote:Het feit dat ze fulltime werkt en flink afgevallen is en dus veel complimenten krijgt steunt haar ongetwijfeld.
Het is niet beter, het is klaar. Of dat beter is weet je niet. Het is een vaak genoemd argument.quote:Het is beter zo en dat weet ik ergens zelf ook wel, laat ik mezelf daar maar aan vasthouden
Eigenlijk niet. Maar er staat nergens dat je niet meer zou mogen reageren als je er overheen bent.quote:Op maandag 1 november 2010 15:33 schreef Tegan het volgende:
[..]
Jij hoort hier niet meer tussen eigenlijk.
Dat zeg ik ook niet. Ik zeg alleen dat iedereen hier die zijn/haar ex nog niet heeft losgelaten wel zo'n einde wil met zijn/haar ex als die post.quote:Op maandag 1 november 2010 23:43 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Eigenlijk niet. Maar er staat nergens dat je niet meer zou mogen reageren als je er overheen bent.
Is dat zo? Het ligt er maar net aan in welke fase van loslaten je zit.quote:Op maandag 1 november 2010 23:48 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet. Ik zeg alleen dat iedereen hier die zijn/haar ex nog niet heeft losgelaten wel zo'n einde wil met zijn/haar ex als die post.
Als je dat niet wilt heb je je ex al losgelaten imo.quote:Op maandag 1 november 2010 23:50 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Is dat zo? Het ligt er maar net aan in welke fase van loslaten je zit.
Het is natuurlijk ook vreemd om iemand waarmee je lief en leed gedeeld hebt niet meer te zien of te spreken. Zelfs nu ik nog contact heb met mijn ex heb ik dat gevoel, dat ik geen echt deel uitmaak van zijn leven en andersom want geloof me, zo intens is het contact echt niet op dit moment.quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:15 schreef Bartinhoo het volgende:
Ik heb ook best veel zelfmedelijden
Ik begrijp dat jouw situatie ook niet ideaal is mevrouw, maar op de een of andere manier klinkt het toch ''normaler'' , dan hoe het bij ons gaat...
Ik en mijn ex leven volledig langs elkaar heen, en hoewel dit logisch klinkt is dat het in mijn ogen niet, aangezien we vaak in hetzelfde dorp uitgaan/ werken etc.
Of je hoofd wint het van je hart. Wil verder niet zeggen dat je hem/haar al helemaal hebt losgelaten.quote:Op maandag 1 november 2010 23:52 schreef Tegan het volgende:
[..]
Als je dat niet wilt heb je je ex al losgelaten imo.
Als je je ex niet terug wil dan heb je hem losgelaten. Wat vind jij loslaten danquote:Op dinsdag 2 november 2010 00:03 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Of je hoofd wint het van je hart. Wil verder niet zeggen dat je hem/haar al helemaal hebt losgelaten.
Zodra je neutraal en zonder gevoelens naar je ex en de relatie kunt kijken. Bij het loslaten kunnen je gevoelens nog wel in de war zijn, ook al weet je dat je beter af bent zonder hem of haar. Daar kun jij toch ook wel over mee praten.quote:Op dinsdag 2 november 2010 00:05 schreef Tegan het volgende:
[..]
Als je je ex niet terug wil dan heb je hem losgelaten. Wat vind jij loslaten dan?
Tja, daar heb je niks aan maar is wel de verwerking van iets. Proberen blij te zijn dat je wakker bent?quote:Op dinsdag 2 november 2010 10:01 schreef Flappieee het volgende:
Ik heb verschrikkelijk gedroomd vannacht! Vanochtend vroeg al met bonkend hart en zwetend wakker geworden. Me hele dag al verpest....
Wat heb je aan dat soort dromen?!
Ik hoop het, want dit is echt niks.. ik voel me steeds best relaxed maar na elk gesprek met haar ben ik weer over de zeik. Het is gewoon is tijd voor mezelf nuquote:Op maandag 1 november 2010 22:04 schreef Amede het volgende:
[..]
Heel goed! Werkt echt het beste om die chaos in je hoofd een beetje op een rijtje te krijgen. (bij mij dan..)![]()
Goed dat jullie nog zo goed kunnen praten met elkaar, maakt alles toch een stuk duidelijker. Zo weten jullie tenminste beiden waar jullie aan toe zijnquote:Op dinsdag 2 november 2010 17:52 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Vandaag heb ik wel een goed gesprek gehad met mijn ex. We waren op msn een beetje aan het kletsen en toen begon hij weer over die andere jongen.
Ik heb hem een klein stukje uitleg gegeven. Daarna heb ik hem verteld dat ik het lief vind dat hij voor me op wil komen maar dat ik het jammer zou vinden als het door dat soort gedrag ertoe zou komen dat hij die ex wordt die ik liever niet meer uitnodig op feestjes. Daar schrok hij wel van en hij zei vervolgens dat hij eens met die jongen zou gaan praten, en zich eroverheen zou zetten.
Ik hoop dat het hem lukt. Ik heb echt niet zoveel zin in een ex die steeds ongevraagd voor me opkomt. En daarnaast is het een leuke jongen om erbij te hebben.
Begrijp hoe je je voelt, maar het gaat echt wel over. En bij de een duurt het langer dan bij de ander. En ik weet dat je ook hier niks aan hebt, maar probeer zo veel mogelijk bezig te blijven. Dat helpt bij mij ook. Veel sterkte!quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:58 schreef Flappieee het volgende:
Up, down, up, down.... Elke dag dat ik op sta met up eindigt in een down... Wanneer gaat dit gevoel weg?
Tijd heelt alle wonden, what doesnt kill you only makes you stronger, pluk de dag, geen hand vol maar een land vol. Je kent ze wel, zinnen die ongetwijfeld een kern van waarheid hebben, maar waar je nu geen flikker aan hebt.
Al hoorde ik laatst wel een leuke: Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Nu merk ik aan mezelf dat ik mezelf in de put blijf houden. Ik heb een punt achter mijn relatie gezet, drie weken voelt het als een last die van je schouders valt totdat het als een bom inslaat. Twee weken loop ik al met schuld en spijt gevoelens. Zoals vele van jullie ook hebben; het had ik maar gevoel...
Ik zie niks fout meer in hem, alles is mijn schuld. En ja een relatie doe je met ze tweeen, en hebben er dus twee schuld. Toch op de een of andere manier komt dat niet echt door. Misschien heb ik vrij weinig eigenwaarde door de schuld als maar in me eigen schoenen te schuiven..
Het lijstje met alle redenen waarom ik er een punt achter heb gezet helpt niet echt... Wat ik nu echt nodig heb is een klap in me gezicht en iemand die zegt GROW SOME FUCKING BALLS! Maja dan heb je weer even een up en 10 minuten later zit je weer te zwelgen in zelfmedelijden...
Moest het even kwijt...
Heel herkenbaar. Mijn ex had zelf meteen nieuwe scharrels, en mij ineens meerdere keren bellen en sms'en toen die dacht dat ik een nieuwe vriend hadquote:Op dinsdag 2 november 2010 18:39 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
En mijn ex van de week nog zeggen
Ja ik ga het nu rustig aan doen heb er van geleerd.. en nu heeft hij toch ineens na een week een vriendin die hij net kent dus
ach jaen dan zeggen tegen mij dat ik dat niet moet doen
Oh dat is ook stom. Ja ik had ook toen het uit was enkele weken later scharrels hor, stuk of 4-6 in 3 weken. Maar /care. Hij wilde mij niet meer en dat was een manier van mij om er over heen te komen. Het gaf me een gevoel dat ik nog geliefd werdquote:Op dinsdag 2 november 2010 18:49 schreef melanie_x het volgende:
[..]
Heel herkenbaar. Mijn ex had zelf meteen nieuwe scharrels, en mij ineens meerdere keren bellen en sms'en toen die dacht dat ik een nieuwe vriend had![]()
En ik had vannacht gewoon weer over mijn ex gedroomd. Waar dat nou weer vandaan komt, geen idee.
Heb 'm 2 maanden niet meer gezien. Ook geen sms-contact meer.
Ja dat vroeg ik me ook nog af.. Ik vroeg aan hem wanneer hij dan jarig was, ja APRIL. Maar gelukkig een dag er voorquote:Op dinsdag 2 november 2010 19:10 schreef melanie_x het volgende:
Hahah serieus met dezelfde naam. En een dag daarvoor jarig. Hoe krijg je het voor elkaar
Dat is wel zo, maar het is niet fijn om dit soort dingen steeds te moeten uitleggen aan hem. Hij snapt het naderhand wel maar het is gewoon vermoeiend en eigenlijk wil ik daar niet zo mee bezig zijn. Ergens vind ik dat hij zelf moet begrijpen dat hij dat soort gevoelens maar gewoon voor zich moet houden.quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:59 schreef Flappieee het volgende:
[..]
Goed dat jullie nog zo goed kunnen praten met elkaar, maakt alles toch een stuk duidelijker. Zo weten jullie tenminste beiden waar jullie aan toe zijn
Klinkt veel beter inderdaad, als hij zelfs shoppen leuk vind!quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:16 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Ja dat vroeg ik me ook nog af.. Ik vroeg aan hem wanneer hij dan jarig was, ja APRIL. Maar gelukkig een dag er voorAnders werd ik gek denk ik
naja dat niet maar het is gewoon raar dat het zo'n toeval is
alleen mijn nieuwe vriend is zoveel anders dan mijn ex. Mijn nieuwe vriend vind alles leuk, zelfs shoppen, winkel in winkel uit keer op keer , vind hij niet erg. Hoor hem nooit klagenen ook gewoon leuk voor hem kijken, dus ben er blij mee
Ja dat had ik niet verwacht. Heb urenlang lopen twijfelen over een vest of hij warm genoeg zou zijn. 2 weken zelfsquote:Op dinsdag 2 november 2010 19:33 schreef melanie_x het volgende:
[..]
Klinkt veel beter inderdaad, als hij zelfs shoppen leuk vind!![]()
En ik ben net mee uit gevraagd door een gozer die ik al een tijdje leuk vind![]()
I'm happy!
Een kerel die van shoppen houdt is toch niet zo bijzonder?quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:33 schreef melanie_x het volgende:
[..]
Klinkt veel beter inderdaad, als hij zelfs shoppen leuk vind!![]()
En ik ben net mee uit gevraagd door een gozer die ik al een tijdje leuk vind![]()
I'm happy!
Een half jaar is snel? Ik heb drie maanden getreurd en daarna was ik er wel klaar mee.quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:10 schreef MOD het volgende:
Zo te horen al over jullie ex heenIs het echt of niet stiekem een rebound? Ik heb me lang verbaasd over het feit dat mensen "zo snel" alweer gaan daten, na zes maanden.
Ik kom ze niet zo vaak tegen hoor!quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:23 schreef Male23 het volgende:
[..]
Een kerel die van shoppen houdt is toch niet zo bijzonder?
Dat is per relatie en persoon denk ik erg verschillend. bij mij zit er wel altijd even tussen de relaties die ik gehad heb, het kortst is 3 maanden. En tussen het moment van uitgaan en dat ik serieus ga rondkijken ook een maand of 3 denk ik.quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:33 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Een half jaar is snel? Ik heb drie maanden getreurd en daarna was ik er wel klaar mee.
Even stiekem een snel inzicht in het mannelijk brein: hij is nu nog alles fantastisch aan het vinden omdat hij jou nog beter voor zich moet "winnen". Wacht maar totdat hij helemaal in z'n element isquote:Op dinsdag 2 november 2010 19:16 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Ja dat vroeg ik me ook nog af.. Ik vroeg aan hem wanneer hij dan jarig was, ja APRIL. Maar gelukkig een dag er voorAnders werd ik gek denk ik
naja dat niet maar het is gewoon raar dat het zo'n toeval is
alleen mijn nieuwe vriend is zoveel anders dan mijn ex. Mijn nieuwe vriend vind alles leuk, zelfs shoppen, winkel in winkel uit keer op keer , vind hij niet erg. Hoor hem nooit klagenen ook gewoon leuk voor hem kijken, dus ben er blij mee
Een kerel die het niet erg vind om tig keer in winkels uit te gaan en noem maar op ?quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:23 schreef Male23 het volgende:
[..]
Een kerel die van shoppen houdt is toch niet zo bijzonder?
Haha ja nou en dat zien we tegen die tijd dan wel hoorquote:Op dinsdag 2 november 2010 20:42 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Even stiekem een snel inzicht in het mannelijk brein: hij is nu nog alles fantastisch aan het vinden omdat hij jou nog beter voor zich moet "winnen". Wacht maar totdat hij helemaal in z'n element is
handig in bed, jij bent gemeen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:46 schreef MOD het volgende:
Mijn ex trouwens, had ook van die dingen.. Had de zelfde naam als mijn eerste vriendinnetje van de middelbare school, dat ook een redelijk serieuze relatie was, voor die tijd. Ze reed op de zelfde fiets en zo waren er nog een paar dingen. Op de zelfde dag jarig als dat ik verkering vroeg aan mijn eerste vriendinnetje..
Ach ja. Ergens hoop ik gewoon dat het meisje van de volgende relatie de zelfde naam draagt. Tegen die tijd boeit het me toch niet meer en is alleen maar handig in bed
Flauw geintjequote:Op dinsdag 2 november 2010 20:47 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
handig in bed, jij bent gemeen.
Snap ikquote:
Idd uit is uit, ze mag er niets meer over zeggenquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:02 schreef MOD het volgende:
Ik kwam van het weekend trouwens een oude vriendin tegen van mijn ex. Leuk en gezellig en uiteindelijk ook mee staan zoenen en dergelijk. Weet nou niet hoe ik me er over moet voelen (tegen over mijn ex) en wat ik kan verwachten als het uit komt. Ik heb er verder geen moeite mee, want ja, het is uit, dus dan boeit het niet meer, right..
Nee maar dat is anders toch.quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:09 schreef Maharbal het volgende:
Ik persoonlijk zou overigens niets doen met een ex van een goede vriend van mij.
Bro's before ho's. Dat is een gouden regel.quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:39 schreef Tegan het volgende:
Ik heb ooit een hele goede vriend van mijn ex gevraagd of we samen iets gingen drinken als vrienden toen we een van onze breaks hadden. Omdat toen het aan was hij altijd zei dat we dat een keer moesten doen omdat hij de vriendin van zijn goede vriend ook beter wilde leren kennen. Toen was hij heel enthausiast daarover toen ik dat vroeg, en ik vond hem ook echt aardig en wilde ook echt alleen een goede vriend behouden, en toen een dag vantevoren smste hij dat hij het met mijn ex erover had en dat hij zag dat mijn ex er zoveel moeite mee had dat hij niet wilde afspreken. En dat vond ik echt een stomme streek van mijn ex. Want hij wist dat ik zonder hem geen vrienden had op dat moment. Later zijn we weer even bij elkaar geweest, maar die vriend van mijn ex mag ik ook niet meer zo sinds die dag.
Hoezo? Alleen de omgekeerde situatie van een goede vriend die zoent / whatever met je ex.quote:
Tja, als mijn ex heel toevallig een leuke oude vriend heeft zou ik het niet laten. En je ex hoeft het ook niet te per se wetenquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:56 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Hoezo? Alleen de omgekeerde situatie van een goede vriend die zoent / whatever met je ex.
Ik zie 't verschil niet zo. Mensen die dat bij mij zouden doen zouden dat echt te horen krijgen. Het gaat gewoon ten koste van je onderlinge verstandhouding. Goede vrienden zijn schaars, dus die die ik heb hoef ik niet kwijt.
Nogmaals, goede vrienden zijn schaarser dan vrouwen/mannen voor relaties/zoenen/whatever.quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:02 schreef melanie_x het volgende:
[..]
Tja, als mijn ex heel toevallig een leuke oude vriend heeft zou ik het niet laten. En je ex hoeft het ook niet te per se weten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |