Ik vertrouw haar niet meer na wat ze heeft gedaan en dat komt ook nooit meer goed.quote:
Als ik vragen mag, wat heeft ze gedaan? Ik hoop echt dat mijn ex me nog terug wilt over 2 maanden... Natuurlijk ga ik dat nu al niet polsen, want ik wil het rustig aankijken mocht ik het opeens niet meer willen. Ik wil er 100% zeker van zijn voordat ik vraag of hij weer met me verder wilt, alleen dan kan het slagen. Maja dan zijn er ook alweer zo'n drie maanden verstreken, wie weet zit hij er al niet meer mee....quote:Op zondag 31 oktober 2010 03:53 schreef Rbhp het volgende:
[..]
Ik vertrouw haar niet meer na wat ze heeft gedaan en dat komt ook nooit meer goed.
Ja ik weet het, stom he.... Ik dacht dat ik me even op mezelf wou focussen en voor drie weken was het leuk, maar nu ben ik het zat. Het is niet dat ik niet zonder een relatie kan, want dat kan ik wel. Maar hoe langer ik over mijn redenen nadenk hoe meer ik het er niet mee eens ben. Ik weet niet of dit door het verdriet komt of niet. Om eerlijk te zijn wordt het met de dag sterker en niet minder.quote:Op zondag 31 oktober 2010 13:03 schreef melanie_x het volgende:
Flappieee,
je hebt het uitgemaakt omdat jullie te jong zijn. Maar je hoopt dat je ex je terug wilt over 2 maanden?
Maar gisteren ging ik naar een feestje en haalde ik iemand op en moest dus door de straat van een vriendin van mijn ex en zag haar scooter daar staan. Weer even vervelend maar op het feest was ik het al vergeten wel nog een tijdje over mijn ex gehad en de dingen die zijn gebeurd. Kan er wel goed met mijn vrienden over praten.quote:Op woensdag 27 oktober 2010 23:42 schreef Amede het volgende:
Bij mij is het inmiddels al een maand uit.. (wow, klinkt lang als ik het zo zeg)
Ik denk nog heel veel aan hem en mis hem nog zoveel, maar het 'scherpe' is er wel vanaf. Ik merk dat ik mezelf prima red en dat het verdriet ook minder wordt met de dag. Ik ben er al minder mee bezig dan eerst, nog steeds is dat aardig veel, maar niet meer elke minuut van de dag.
Heb nog mijn verdrietige momenten, maar heb voor mezelf een soort schakel omgezet en ga gewoon door. Geen contact meer met hem gehad, wat mijn hoofd aardig rustig houdt, ipv die chaos in de eerste weken. Ik reken op niks meer, ga er niet meer vanuit dat we ooit nog bij elkaar komen en heb het voor mijn gevoel wel geaccepteerd. Ik hou mezelf ongelooflijk bezig en ik richt me nu voornamelijk op mezelf, mijn studie, sport, vriendinnen/vrienden, leuke dingen en familie.
Ik ben nog niet helemaal op mijn 'gelukkigst', maar ik voel dat ik het wel weer ga worden. En daar heb ik mijn ex niet voor nodig.
Op een dag vertelde ze me dat ze verliefd was op een ander, en ik vermoed dat ze ook vreemd is gegaan. We waren 4 jaar samen.quote:Op zondag 31 oktober 2010 12:57 schreef Flappieee het volgende:
[..]
Als ik vragen mag, wat heeft ze gedaan? Ik hoop echt dat mijn ex me nog terug wilt over 2 maanden... Natuurlijk ga ik dat nu al niet polsen, want ik wil het rustig aankijken mocht ik het opeens niet meer willen. Ik wil er 100% zeker van zijn voordat ik vraag of hij weer met me verder wilt, alleen dan kan het slagen. Maja dan zijn er ook alweer zo'n drie maanden verstreken, wie weet zit hij er al niet meer mee....
Ik voel me zo klote! Een leuke avond gehad gister op een feest, maar toch steeds de gedachte aan hem gehad. Nu in de ochtend weer terug bij af... Waarom zijn de ochtenden altijd zo bagger?! Wat ik het ergst vind is dat zeurende gevoel in je borst wat maar niet weg gaat! Sorry hoor, ik doe een beetje sneu. Ik ben op dit moment gewoon heeeel erg down
Jij ook over de ex gedroomd? Zou het door het stappen komen?quote:Op zondag 31 oktober 2010 15:34 schreef melanie_x het volgende:
Na een avondje flink stappen heb ik ook diep geslapen en weer over mijn ex gedroomd. Droomde dat hij weer belazerde met een andere chick. Werd zo boos dat ik spontaan ontwaakte uit mijn coma![]()
Maar het stappen was weer ontzettend gezellig
Dan bewijs ik het tegendeel! Ik heb namelijk na een fantastische stapavond niet over mijn ex gedroomd en werd dus vanmorgen -ondanks de kater- heerlijk wakker.quote:Op zondag 31 oktober 2010 15:38 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Jij ook over de ex gedroomd? Zou het door het stappen komen?
Ik vroeg me af hoe het was om op mezelf te staan, hoe het zal zijn om geen verplichtingen te hebben. Had vaak geen zin om af te spreken omdat ik het druk had met school. Daarnaast vroeg ik me af of je wel een lange relatie kunt hebben als je zo jong bent, ging het wel standhouden. Omdat ik daar zo mee bezig was heb ik mijn ogen gesloten voor de andere dingen.quote:Op zondag 31 oktober 2010 14:27 schreef melanie_x het volgende:
Wat zijn precies de redenen dat je het uitgemaakt hebt eigenlijk?
Maar dat is het um ook juist! Ik wil het echt 100% zeker weten, dat als ik terug kom het ook echt een kans van slagen heeft. Ik ben nu veel dingen op een rijtje aan het zetten en ik besef steeds meer hoeveel waarde ik hechtte aan onze relatie. Ik laat hem nu met rust, dus ik geef hem geen signalen. Misschien dat ik het over 1 maand al helemaal zeker weet, misschien ook niet. Iedereen in mijn omgeving zegt dat ik door mijn verdriet niet rationeel kan denken, dat ik nu dus niet terug moet gaan.quote:Op zondag 31 oktober 2010 14:29 schreef ex het volgende:
Flappieee, je lijkt een beetje op mijn ex die ook 19 was, ze heeft het 1,5 maand geleden uit gemaakt omdat ze vond dat we te jong waren (ben zelf net 23) en te veel ruzie hadden..
Ze geeft nu de hele tijd dubbele signalen af en dat is echt om gek van te worden.. ik herken echt veel van haar in jou.. Als je echt de verkeerde keuze hebt gemaakt en dat oprecht vind moet je dat NU al in zien, en niet over 2,5 maand.. misschien is het dan te laat.
You don't know what you've got till it's gone.quote:Op zondag 31 oktober 2010 16:05 schreef Flappieee het volgende:
[..]
Ik vroeg me af hoe het was om op mezelf te staan, hoe het zal zijn om geen verplichtingen te hebben. Had vaak geen zin om af te spreken omdat ik het druk had met school. Daarnaast vroeg ik me af of je wel een lange relatie kunt hebben als je zo jong bent, ging het wel standhouden. Omdat ik daar zo mee bezig was heb ik mijn ogen gesloten voor de andere dingen.
Toen der tijd vond ik dat hij teveel van me vroeg. Ik had even mijn rust nodig, daarom heb ik er ook een punt achter gezet. We probeerden er veel over te praten, maar de communicatie verliep ook niet zo lekker.
Ik snap dit soort dingen nooit. Waarom mailt ze jou dat er een ander komt? Wat heb jij eraan? Zulkde dingen wil ik liever gewoon niet weten lijkt me. Had je het contact verbroken?quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:47 schreef De_Melkboer het volgende:
2 weken geleden heeft mijn vriendin het plotseling uitgemaakt, ze zei dat ze al lang twijfelde. Ik kreeg donderdag een mail van haar dat ze dit weekend al bezoek van een ander kreeg.
Ik heb zo ongeveer het hele weekend niet geslapen, met de wetenschap dat ze het op dat moment met een ander deed.
Deed mijn ex ook. Ik snap ook niet wat je er aan hebt, maar waarschijnlijk om het voor haar zelf makkelijker te maken. Zeg maar schuld bekennen en er met een beter gevoel van af komen. Ze is nu immers vrij en loopt ws al langer met het idee rond om het uit te maken dus voor haar is de klap minder hard. En wellicht probeert ze nu de pijn een beetje te verzachten door af te spreken en dergelijk.quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:47 schreef De_Melkboer het volgende:
2 weken geleden heeft mijn vriendin het plotseling uitgemaakt, ze zei dat ze al lang twijfelde. Ik kreeg donderdag een mail van haar dat ze dit weekend al bezoek van een ander kreeg.
Ik heb zo ongeveer het hele weekend niet geslapen, met de wetenschap dat ze het op dat moment met een ander deed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |