abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 20:31:44 #176
25878 MOD
Hee!! Bob is aan het kotsen!!
pi_88151429
Positieve kant van het feit dat het uit is, is dat ik nu ook in eens meer aandacht kan besteden aan vrienden en nieuwe mensen leren kennen, ipv het eeuwig blijven hangen in liefdesverdriet. Ik merk heel strek dat het de laatste tijd gewoon melancholie is maar daar kán je gewoon niet in blijven hangen.

Het doet me ansich wel goed dat ik een legitieme reden heb gekregen om de relatie te verbreken en ieder nu hun eigen weg te gaan, het is nog altijd het gemis, ondanks dat ik daar nu ook steeds minder aan denk.

Wel fijn dat het in een rot tempo gaat, als je maar de goede state of mind aanhoud. Ik weet nog dat ik vorige week enorm in de put kon zitten maar dat het nu in eens in een rot vaart de goede kant op lijkt te gaan. Heb simpelweg geen keus dus ja.
Met het zelfde gemak, woon je in de afvalbak!
pi_88158144
Hoi. Tijdje niet gepost hier. Voel me een beetje slecht. Geen contact met mijn ex gehad maar ik zit nog steeds heel erg met alles wat er gezegd was die ene avond. Vind het echt kut, maar leven gaat langzaam door. Vandaag vroeg een collega hoe het met mijn ex was. Er kwam een heel verhaal uit van mij, en ik had beter niets kunnen zeggen want toen was hij ervan overtuigd dat we ooit wel weer bij elkaar kwamen. En dat was echt iets wat ik echt echt echt niet wilde horen ;( . Het leven is zo saai als het alleen uit werk bestaat en dat er weinig leuks naast is. Ja ik ga weleens iets drinken met vrienden, of naar de film, maar toch is het heel anders, dat gevoel dat er altijd iemand is die om je geeft. Volgende week heb ik een minivakantie met een aantal dagen vrij, heb het echt even nodig. Lekker tot rust komen thuis :).
  zondag 31 oktober 2010 @ 01:30:38 #178
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_88161535
Onthoudt: het leven is net zo leuk als dat je het zelf maakt. ;)
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
  zondag 31 oktober 2010 @ 03:53:45 #179
238694 Rbhp
sakwadicock
pi_88164397
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2010 18:43 schreef Flappieee het volgende:

[..]

En hoe sta jij daar onder?
Ik vertrouw haar niet meer na wat ze heeft gedaan en dat komt ook nooit meer goed.
No bad soldiers under a good leader
  zondag 31 oktober 2010 @ 07:53:58 #180
189961 ex
aperture science
pi_88164854
Zo nachtje bij me ouders geslapen waar ik ook veel tijd met haar ben geweest, toch zie ik het weer als mijn oude huis, thuis zijn zelf gaat ook wel oke het is echt mijn eigen huisje nu..

Met vallen en opstaan! Maar we komen er allemaal wel :)
The cake is a lie!
  zondag 31 oktober 2010 @ 08:46:15 #181
238694 Rbhp
sakwadicock
pi_88165050
Het komt echt goed. 6 Maanden geleden viel mijn wereld in elkaar. Nu heb ik een ex die me terug wilt en ik heb een fantastisch meisje ontmoet waar ik mijzelf zelfs mee zie oud worden (nog te vroeg daarvoor, maar toch). Keuze zat en ben inmiddels een eligible bachelor geworden.
pi_88170206
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 03:53 schreef Rbhp het volgende:

[..]

Ik vertrouw haar niet meer na wat ze heeft gedaan en dat komt ook nooit meer goed.
Als ik vragen mag, wat heeft ze gedaan? Ik hoop echt dat mijn ex me nog terug wilt over 2 maanden... Natuurlijk ga ik dat nu al niet polsen, want ik wil het rustig aankijken mocht ik het opeens niet meer willen. Ik wil er 100% zeker van zijn voordat ik vraag of hij weer met me verder wilt, alleen dan kan het slagen. Maja dan zijn er ook alweer zo'n drie maanden verstreken, wie weet zit hij er al niet meer mee....

Ik voel me zo klote! Een leuke avond gehad gister op een feest, maar toch steeds de gedachte aan hem gehad. Nu in de ochtend weer terug bij af... Waarom zijn de ochtenden altijd zo bagger?! Wat ik het ergst vind is dat zeurende gevoel in je borst wat maar niet weg gaat! Sorry hoor, ik doe een beetje sneu. Ik ben op dit moment gewoon heeeel erg down :(
pi_88170355
Flappieee,
je hebt het uitgemaakt omdat jullie te jong zijn. Maar je hoopt dat je ex je terug wilt over 2 maanden?
pi_88171165
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 13:03 schreef melanie_x het volgende:
Flappieee,
je hebt het uitgemaakt omdat jullie te jong zijn. Maar je hoopt dat je ex je terug wilt over 2 maanden?
Ja ik weet het, stom he.... Ik dacht dat ik me even op mezelf wou focussen en voor drie weken was het leuk, maar nu ben ik het zat. Het is niet dat ik niet zonder een relatie kan, want dat kan ik wel. Maar hoe langer ik over mijn redenen nadenk hoe meer ik het er niet mee eens ben. Ik weet niet of dit door het verdriet komt of niet. Om eerlijk te zijn wordt het met de dag sterker en niet minder.

Zoals ik zei wil ik alles even op een rijtje hebben. Voel ik me nu over twee maanden nog steeds zo (heel veel spijt) dan hoop ik dat hij mij terug neemt ja.... En misschien dat hij dat niet doet, maar misschien ook wel. Ik zie het dan wel denk ik, het is gewoon kut want me gevoelens zitten helemaal in de knoop!

Ik weet het allemaal ook niet meer....
pi_88172915
Wat zijn precies de redenen dat je het uitgemaakt hebt eigenlijk?
  zondag 31 oktober 2010 @ 14:29:17 #186
189961 ex
aperture science
pi_88172950
Flappieee, je lijkt een beetje op mijn ex die ook 19 was, ze heeft het 1,5 maand geleden uit gemaakt omdat ze vond dat we te jong waren (ben zelf net 23) en te veel ruzie hadden..

Ze geeft nu de hele tijd dubbele signalen af en dat is echt om gek van te worden.. ik herken echt veel van haar in jou :) .. Als je echt de verkeerde keuze hebt gemaakt en dat oprecht vind moet je dat NU al in zien, en niet over 2,5 maand.. misschien is het dan te laat.
The cake is a lie!
pi_88173309
Vannacht tot laat liggen smsen. Besloten om me maar bij alles neer te leggen en kijken wat de toekomst brengt.

Wel afgesproken om over een weekje of 3 een zaterdagje wat leuks te doen.
Of niet?
pi_88173770
Op zich ging het erg goed. Tijdje niets laten horen. Voelde veel herkenning bij Amede. Was ongeveer in hetzelfde stadia denk ik.

quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 23:42 schreef Amede het volgende:
Bij mij is het inmiddels al een maand uit.. (wow, klinkt lang als ik het zo zeg)
Ik denk nog heel veel aan hem en mis hem nog zoveel, maar het 'scherpe' is er wel vanaf. Ik merk dat ik mezelf prima red en dat het verdriet ook minder wordt met de dag. Ik ben er al minder mee bezig dan eerst, nog steeds is dat aardig veel, maar niet meer elke minuut van de dag.

Heb nog mijn verdrietige momenten, maar heb voor mezelf een soort schakel omgezet en ga gewoon door. Geen contact meer met hem gehad, wat mijn hoofd aardig rustig houdt, ipv die chaos in de eerste weken. Ik reken op niks meer, ga er niet meer vanuit dat we ooit nog bij elkaar komen en heb het voor mijn gevoel wel geaccepteerd. Ik hou mezelf ongelooflijk bezig en ik richt me nu voornamelijk op mezelf, mijn studie, sport, vriendinnen/vrienden, leuke dingen en familie.

Ik ben nog niet helemaal op mijn 'gelukkigst', maar ik voel dat ik het wel weer ga worden. En daar heb ik mijn ex niet voor nodig. *O*
Maar gisteren ging ik naar een feestje en haalde ik iemand op en moest dus door de straat van een vriendin van mijn ex en zag haar scooter daar staan. Weer even vervelend maar op het feest was ik het al vergeten wel nog een tijdje over mijn ex gehad en de dingen die zijn gebeurd. Kan er wel goed met mijn vrienden over praten.

Op de terug weg zette ik die vriend van mij weer af en zaten we nog een uur in de auto te praten over van alles en nog wat. Toen reed er een gezamelijk vriendin van mij en mijn ex langs. Ik had nog even getoeterd maar ze reed door, herkende me denk ik niet. Even later kreeg ik een sms van mijn ex: stond jij nog lang bij naamvriend want mijn scooter is gestolen heb jij iets gezien? Gelijk weer een kutgevoel, waarom stuurt ze mij dit? Wat moet ik ermee? Als ik wat had gezien had ik dat toch wel gezegd?

Vannacht over mijn ex gedroomd. In die droom was het zo leuk dat toen ik vannochtend wakker werd het leek alsof ik een gigantische kater had zonder dat ik de avond ervoor iets had gedronken.
  zondag 31 oktober 2010 @ 15:27:12 #189
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_88174675
Sinds lange tijd weer eens over mijn 'ex' gedroomd. Misschien had ik geen Guinness moeten drinken de avond daarvoor. :P Het was wel een vage droom en sloeg eigenlijk helemaal nergens op.
  zondag 31 oktober 2010 @ 15:27:48 #190
238694 Rbhp
sakwadicock
pi_88174706
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 12:57 schreef Flappieee het volgende:

[..]

Als ik vragen mag, wat heeft ze gedaan? Ik hoop echt dat mijn ex me nog terug wilt over 2 maanden... Natuurlijk ga ik dat nu al niet polsen, want ik wil het rustig aankijken mocht ik het opeens niet meer willen. Ik wil er 100% zeker van zijn voordat ik vraag of hij weer met me verder wilt, alleen dan kan het slagen. Maja dan zijn er ook alweer zo'n drie maanden verstreken, wie weet zit hij er al niet meer mee....

Ik voel me zo klote! Een leuke avond gehad gister op een feest, maar toch steeds de gedachte aan hem gehad. Nu in de ochtend weer terug bij af... Waarom zijn de ochtenden altijd zo bagger?! Wat ik het ergst vind is dat zeurende gevoel in je borst wat maar niet weg gaat! Sorry hoor, ik doe een beetje sneu. Ik ben op dit moment gewoon heeeel erg down :(
Op een dag vertelde ze me dat ze verliefd was op een ander, en ik vermoed dat ze ook vreemd is gegaan. We waren 4 jaar samen.
pi_88174924
Na een avondje flink stappen heb ik ook diep geslapen en weer over mijn ex gedroomd. Droomde dat hij weer belazerde met een andere chick. Werd zo boos dat ik spontaan ontwaakte uit mijn coma :')

Maar het stappen was weer ontzettend gezellig :D
  zondag 31 oktober 2010 @ 15:38:02 #192
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_88175023
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 15:34 schreef melanie_x het volgende:
Na een avondje flink stappen heb ik ook diep geslapen en weer over mijn ex gedroomd. Droomde dat hij weer belazerde met een andere chick. Werd zo boos dat ik spontaan ontwaakte uit mijn coma :')

Maar het stappen was weer ontzettend gezellig :D
Jij ook over de ex gedroomd? Zou het door het stappen komen? :D
pi_88175562
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 15:38 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

Jij ook over de ex gedroomd? Zou het door het stappen komen? :D
Dan bewijs ik het tegendeel! Ik heb namelijk na een fantastische stapavond niet over mijn ex gedroomd en werd dus vanmorgen -ondanks de kater- heerlijk wakker. :s)
pi_88175832
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 14:27 schreef melanie_x het volgende:
Wat zijn precies de redenen dat je het uitgemaakt hebt eigenlijk?
Ik vroeg me af hoe het was om op mezelf te staan, hoe het zal zijn om geen verplichtingen te hebben. Had vaak geen zin om af te spreken omdat ik het druk had met school. Daarnaast vroeg ik me af of je wel een lange relatie kunt hebben als je zo jong bent, ging het wel standhouden. Omdat ik daar zo mee bezig was heb ik mijn ogen gesloten voor de andere dingen.

Toen der tijd vond ik dat hij teveel van me vroeg. Ik had even mijn rust nodig, daarom heb ik er ook een punt achter gezet. We probeerden er veel over te praten, maar de communicatie verliep ook niet zo lekker.
pi_88176072
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 14:29 schreef ex het volgende:
Flappieee, je lijkt een beetje op mijn ex die ook 19 was, ze heeft het 1,5 maand geleden uit gemaakt omdat ze vond dat we te jong waren (ben zelf net 23) en te veel ruzie hadden..

Ze geeft nu de hele tijd dubbele signalen af en dat is echt om gek van te worden.. ik herken echt veel van haar in jou :) .. Als je echt de verkeerde keuze hebt gemaakt en dat oprecht vind moet je dat NU al in zien, en niet over 2,5 maand.. misschien is het dan te laat.
Maar dat is het um ook juist! Ik wil het echt 100% zeker weten, dat als ik terug kom het ook echt een kans van slagen heeft. Ik ben nu veel dingen op een rijtje aan het zetten en ik besef steeds meer hoeveel waarde ik hechtte aan onze relatie. Ik laat hem nu met rust, dus ik geef hem geen signalen. Misschien dat ik het over 1 maand al helemaal zeker weet, misschien ook niet. Iedereen in mijn omgeving zegt dat ik door mijn verdriet niet rationeel kan denken, dat ik nu dus niet terug moet gaan.

Daarnaast werkt mijn familie een beetje tegen, ze vinden dat het nu genoeg is. Wie zijn kont brandt moet op de blaren zitten. Uit is uit, ze hebben nogal een aversie tegen het knipperlicht effect.
  zondag 31 oktober 2010 @ 16:27:39 #196
189961 ex
aperture science
pi_88176472
Ach ja, iedereen om je heen kan zoveel bepalen natuurlijk maar aan het eind van de rit gaat het om jou :)..

Denk er goed over na, het komt wel goed.
The cake is a lie!
pi_88176906
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 16:05 schreef Flappieee het volgende:

[..]

Ik vroeg me af hoe het was om op mezelf te staan, hoe het zal zijn om geen verplichtingen te hebben. Had vaak geen zin om af te spreken omdat ik het druk had met school. Daarnaast vroeg ik me af of je wel een lange relatie kunt hebben als je zo jong bent, ging het wel standhouden. Omdat ik daar zo mee bezig was heb ik mijn ogen gesloten voor de andere dingen.

Toen der tijd vond ik dat hij teveel van me vroeg. Ik had even mijn rust nodig, daarom heb ik er ook een punt achter gezet. We probeerden er veel over te praten, maar de communicatie verliep ook niet zo lekker.
You don't know what you've got till it's gone.
Ik zou mezelf niet meer blijven kwellen en met hem gaan praten. Denk maar niet dat je verdriet over een maand minder is, je blijft namelijk toch hopen dat het weer goed komt.

En waarom ik nu ineens weer over mijn ex droom, geen idee.
Baal wel van m'n kater! Meestal kom ik er nog goed van af maar ik heb nog steeds flinke hoofdpijn :')
pi_88180889
2 weken geleden heeft mijn vriendin het plotseling uitgemaakt, ze zei dat ze al lang twijfelde. Ik kreeg donderdag een mail van haar dat ze dit weekend al bezoek van een ander kreeg.
Ik heb zo ongeveer het hele weekend niet geslapen, met de wetenschap dat ze het op dat moment met een ander deed.
Als je goed roert krijg je nooit geen klontjes
pi_88181364
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 18:47 schreef De_Melkboer het volgende:
2 weken geleden heeft mijn vriendin het plotseling uitgemaakt, ze zei dat ze al lang twijfelde. Ik kreeg donderdag een mail van haar dat ze dit weekend al bezoek van een ander kreeg.
Ik heb zo ongeveer het hele weekend niet geslapen, met de wetenschap dat ze het op dat moment met een ander deed.
Ik snap dit soort dingen nooit. Waarom mailt ze jou dat er een ander komt? Wat heb jij eraan? Zulkde dingen wil ik liever gewoon niet weten lijkt me. Had je het contact verbroken?
  zondag 31 oktober 2010 @ 19:14:11 #200
25878 MOD
Hee!! Bob is aan het kotsen!!
pi_88181794
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 18:47 schreef De_Melkboer het volgende:
Deed mijn ex ook. Ik snap ook niet wat je er aan hebt, maar waarschijnlijk om het voor haar zelf makkelijker te maken. Zeg maar schuld bekennen en er met een beter gevoel van af komen. Ze is nu immers vrij en loopt ws al langer met het idee rond om het uit te maken dus voor haar is de klap minder hard. En wellicht probeert ze nu de pijn een beetje te verzachten door af te spreken en dergelijk.
Met het zelfde gemak, woon je in de afvalbak!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')