Dat is per relatie en persoon denk ik erg verschillend. bij mij zit er wel altijd even tussen de relaties die ik gehad heb, het kortst is 3 maanden. En tussen het moment van uitgaan en dat ik serieus ga rondkijken ook een maand of 3 denk ik.quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:33 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Een half jaar is snel? Ik heb drie maanden getreurd en daarna was ik er wel klaar mee.
Even stiekem een snel inzicht in het mannelijk brein: hij is nu nog alles fantastisch aan het vinden omdat hij jou nog beter voor zich moet "winnen". Wacht maar totdat hij helemaal in z'n element isquote:Op dinsdag 2 november 2010 19:16 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Ja dat vroeg ik me ook nog af.. Ik vroeg aan hem wanneer hij dan jarig was, ja APRIL. Maar gelukkig een dag er voorAnders werd ik gek denk ik
naja dat niet maar het is gewoon raar dat het zo'n toeval is
alleen mijn nieuwe vriend is zoveel anders dan mijn ex. Mijn nieuwe vriend vind alles leuk, zelfs shoppen, winkel in winkel uit keer op keer , vind hij niet erg. Hoor hem nooit klagenen ook gewoon leuk voor hem kijken, dus ben er blij mee
Een kerel die het niet erg vind om tig keer in winkels uit te gaan en noem maar op ?quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:23 schreef Male23 het volgende:
[..]
Een kerel die van shoppen houdt is toch niet zo bijzonder?
Haha ja nou en dat zien we tegen die tijd dan wel hoorquote:Op dinsdag 2 november 2010 20:42 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Even stiekem een snel inzicht in het mannelijk brein: hij is nu nog alles fantastisch aan het vinden omdat hij jou nog beter voor zich moet "winnen". Wacht maar totdat hij helemaal in z'n element is
handig in bed, jij bent gemeen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:46 schreef MOD het volgende:
Mijn ex trouwens, had ook van die dingen.. Had de zelfde naam als mijn eerste vriendinnetje van de middelbare school, dat ook een redelijk serieuze relatie was, voor die tijd. Ze reed op de zelfde fiets en zo waren er nog een paar dingen. Op de zelfde dag jarig als dat ik verkering vroeg aan mijn eerste vriendinnetje..
Ach ja. Ergens hoop ik gewoon dat het meisje van de volgende relatie de zelfde naam draagt. Tegen die tijd boeit het me toch niet meer en is alleen maar handig in bed
Flauw geintjequote:Op dinsdag 2 november 2010 20:47 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
handig in bed, jij bent gemeen.
Snap ikquote:
Idd uit is uit, ze mag er niets meer over zeggenquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:02 schreef MOD het volgende:
Ik kwam van het weekend trouwens een oude vriendin tegen van mijn ex. Leuk en gezellig en uiteindelijk ook mee staan zoenen en dergelijk. Weet nou niet hoe ik me er over moet voelen (tegen over mijn ex) en wat ik kan verwachten als het uit komt. Ik heb er verder geen moeite mee, want ja, het is uit, dus dan boeit het niet meer, right..
Nee maar dat is anders toch.quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:09 schreef Maharbal het volgende:
Ik persoonlijk zou overigens niets doen met een ex van een goede vriend van mij.
Bro's before ho's. Dat is een gouden regel.quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:39 schreef Tegan het volgende:
Ik heb ooit een hele goede vriend van mijn ex gevraagd of we samen iets gingen drinken als vrienden toen we een van onze breaks hadden. Omdat toen het aan was hij altijd zei dat we dat een keer moesten doen omdat hij de vriendin van zijn goede vriend ook beter wilde leren kennen. Toen was hij heel enthausiast daarover toen ik dat vroeg, en ik vond hem ook echt aardig en wilde ook echt alleen een goede vriend behouden, en toen een dag vantevoren smste hij dat hij het met mijn ex erover had en dat hij zag dat mijn ex er zoveel moeite mee had dat hij niet wilde afspreken. En dat vond ik echt een stomme streek van mijn ex. Want hij wist dat ik zonder hem geen vrienden had op dat moment. Later zijn we weer even bij elkaar geweest, maar die vriend van mijn ex mag ik ook niet meer zo sinds die dag.
Hoezo? Alleen de omgekeerde situatie van een goede vriend die zoent / whatever met je ex.quote:
Tja, als mijn ex heel toevallig een leuke oude vriend heeft zou ik het niet laten. En je ex hoeft het ook niet te per se wetenquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:56 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Hoezo? Alleen de omgekeerde situatie van een goede vriend die zoent / whatever met je ex.
Ik zie 't verschil niet zo. Mensen die dat bij mij zouden doen zouden dat echt te horen krijgen. Het gaat gewoon ten koste van je onderlinge verstandhouding. Goede vrienden zijn schaars, dus die die ik heb hoef ik niet kwijt.
Nogmaals, goede vrienden zijn schaarser dan vrouwen/mannen voor relaties/zoenen/whatever.quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:02 schreef melanie_x het volgende:
[..]
Tja, als mijn ex heel toevallig een leuke oude vriend heeft zou ik het niet laten. En je ex hoeft het ook niet te per se weten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |