abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88262554
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 20:31 schreef DesertRose het volgende:
Ik wil hem terug :'( :'(
:*
pi_88262571
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 20:33 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

Een half jaar is snel? Ik heb drie maanden getreurd en daarna was ik er wel klaar mee.
Dat is per relatie en persoon denk ik erg verschillend. bij mij zit er wel altijd even tussen de relaties die ik gehad heb, het kortst is 3 maanden. En tussen het moment van uitgaan en dat ik serieus ga rondkijken ook een maand of 3 denk ik.

Nu ben ik nog niet serieus aan het rondkijken trouwens, maar ik heb ook niet echt behoefte aan een nieuwe relatie, ik vind het eigenlijk wel prettig om mijn eigen ding te kunnen doen zonder vriendje dat vanalles verwacht.
pi_88262643
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 19:16 schreef GeelSuperKuiken het volgende:

[..]

Ja dat vroeg ik me ook nog af.. Ik vroeg aan hem wanneer hij dan jarig was, ja APRIL. Maar gelukkig een dag er voor :+ Anders werd ik gek denk ik _O-

naja dat niet maar het is gewoon raar dat het zo'n toeval is :+
alleen mijn nieuwe vriend is zoveel anders dan mijn ex. Mijn nieuwe vriend vind alles leuk, zelfs shoppen, winkel in winkel uit keer op keer , vind hij niet erg. Hoor hem nooit klagen *O* en ook gewoon leuk voor hem kijken, dus ben er blij mee :P
Even stiekem een snel inzicht in het mannelijk brein: hij is nu nog alles fantastisch aan het vinden omdat hij jou nog beter voor zich moet "winnen". Wacht maar totdat hij helemaal in z'n element is :P
  dinsdag 2 november 2010 @ 20:45:39 #279
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_88262778
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 20:23 schreef Male23 het volgende:

[..]

Een kerel die van shoppen houdt is toch niet zo bijzonder?
Een kerel die het niet erg vind om tig keer in winkels uit te gaan en noem maar op ?
---- wie weet hier iets leuks, liefs neer te zetten, ik ben inspiratieloos ;( ---
  dinsdag 2 november 2010 @ 20:46:42 #280
25878 MOD
Hee!! Bob is aan het kotsen!!
pi_88262827
Mijn ex trouwens, had ook van die dingen.. Had de zelfde naam als mijn eerste vriendinnetje van de middelbare school, dat ook een redelijk serieuze relatie was, voor die tijd. Ze reed op de zelfde fiets en zo waren er nog een paar dingen. Op de zelfde dag jarig als dat ik verkering vroeg aan mijn eerste vriendinnetje..

Ach ja. Ergens hoop ik gewoon dat het meisje van de volgende relatie de zelfde naam draagt. Tegen die tijd boeit het me toch niet meer en is alleen maar handig in bed :')
Met het zelfde gemak, woon je in de afvalbak!
  dinsdag 2 november 2010 @ 20:46:45 #281
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_88262831
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 november 2010 20:42 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Even stiekem een snel inzicht in het mannelijk brein: hij is nu nog alles fantastisch aan het vinden omdat hij jou nog beter voor zich moet "winnen". Wacht maar totdat hij helemaal in z'n element is :P
Haha ja nou en dat zien we tegen die tijd dan wel hoor :+
---- wie weet hier iets leuks, liefs neer te zetten, ik ben inspiratieloos ;( ---
  dinsdag 2 november 2010 @ 20:47:33 #282
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_88262868
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 20:46 schreef MOD het volgende:
Mijn ex trouwens, had ook van die dingen.. Had de zelfde naam als mijn eerste vriendinnetje van de middelbare school, dat ook een redelijk serieuze relatie was, voor die tijd. Ze reed op de zelfde fiets en zo waren er nog een paar dingen. Op de zelfde dag jarig als dat ik verkering vroeg aan mijn eerste vriendinnetje..

Ach ja. Ergens hoop ik gewoon dat het meisje van de volgende relatie de zelfde naam draagt. Tegen die tijd boeit het me toch niet meer en is alleen maar handig in bed :')
handig in bed, jij bent gemeen.
  dinsdag 2 november 2010 @ 20:48:05 #283
25878 MOD
pi_88262886
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 20:47 schreef GeelSuperKuiken het volgende:

[..]

handig in bed, jij bent gemeen.
Flauw geintje ;)
  dinsdag 2 november 2010 @ 20:50:57 #284
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_88263025
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 20:48 schreef MOD het volgende:

[..]

Flauw geintje ;)
Snap ik :+
Ik roep nooit een jongen zijn naam anders had ik dat ook kunnen doen :')
  dinsdag 2 november 2010 @ 21:02:10 #285
25878 MOD
pi_88263579
Ik kwam van het weekend trouwens een oude vriendin tegen van mijn ex. Leuk en gezellig en uiteindelijk ook mee staan zoenen en dergelijk. Weet nou niet hoe ik me er over moet voelen (tegen over mijn ex) en wat ik kan verwachten als het uit komt. Ik heb er verder geen moeite mee, want ja, het is uit, dus dan boeit het niet meer, right..
  dinsdag 2 november 2010 @ 21:03:06 #286
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_88263618
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 21:02 schreef MOD het volgende:
Ik kwam van het weekend trouwens een oude vriendin tegen van mijn ex. Leuk en gezellig en uiteindelijk ook mee staan zoenen en dergelijk. Weet nou niet hoe ik me er over moet voelen (tegen over mijn ex) en wat ik kan verwachten als het uit komt. Ik heb er verder geen moeite mee, want ja, het is uit, dus dan boeit het niet meer, right..
Idd uit is uit, ze mag er niets meer over zeggen *O*
Jij hebt het recht om te zoenen en al met wie je wilt. naja bijna iedereen. niet degene die bezet zijn :D
pi_88263677
Als ik een leuke oude vriend van mijn ex zou tegenkomen zou ik er ook mee zoenen, geen probleem toch :P
  dinsdag 2 november 2010 @ 21:08:26 #288
25878 MOD
pi_88263911
Haha, allright.. Sjah, kan me wel voorstellen dat vriendschappen er door kapot gaan, maar hee, dat is dan meer een gevoelens kwestie me dunkt. Het klinkt wel soort van evil :P
pi_88263968
Ik persoonlijk zou overigens niets doen met een ex van een goede vriend van mij.
  dinsdag 2 november 2010 @ 21:11:51 #290
25878 MOD
pi_88264087
Ligt er aan denk ik. Ik had altijd wel een oogje op een ex van een vriend van me, aan de andere kant, een soort van ex van mij lag een week na dat het uit was al boven op die vriend dus.. Beetje lompe situatie, maar ja, die 'relaties' stelde dus niks voor die tijd.
pi_88264123
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 21:09 schreef Maharbal het volgende:
Ik persoonlijk zou overigens niets doen met een ex van een goede vriend van mij.
Nee maar dat is anders toch.
pi_88264753
Ik zou het nooit doen, zoenen met een goede vriend van mijn ex. Ook al ben ik vrij om te gaan en staan waar ik wil, ik weet dat ik hem daarmee veel pijn zou doen en er waarschijnlijk problemen zouden ontstaan in hun vriendschap.
Mijn ex en ik zijn heel goed uit elkaar gegaan en voel wel een bepaalde grens daarin dus. (haha onwijze moraalridder die ik ben..)
  dinsdag 2 november 2010 @ 21:32:02 #293
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_88265134
Je doet je ex sowieso pijn als je met een ander zoent ook als die personen elkaar niet kennen, wel kennen en elkaar haten, maakt niet uit.
pi_88265550
Ik heb ooit een hele goede vriend van mijn ex gevraagd of we samen iets gingen drinken als vrienden toen we een van onze breaks hadden. Omdat toen het aan was hij altijd zei dat we dat een keer moesten doen omdat hij de vriendin van zijn goede vriend ook beter wilde leren kennen. Toen was hij heel enthausiast daarover toen ik dat vroeg, en ik vond hem ook echt aardig en wilde ook echt alleen een goede vriend behouden, en toen een dag vantevoren smste hij dat hij het met mijn ex erover had en dat hij zag dat mijn ex er zoveel moeite mee had dat hij niet wilde afspreken. En dat vond ik echt een stomme streek van mijn ex. Want hij wist dat ik zonder hem geen vrienden had op dat moment. Later zijn we weer even bij elkaar geweest, maar die vriend van mijn ex mag ik ook niet meer zo sinds die dag.
pi_88265578
Als ik het om zou draaien, zou ik het duizend keer erger vinden als hij zou zoenen met een goede vriendin van mij dan met een meisje dat ik niet ken. Niet alleen vanuit vriendschappelijk oogpunt met die vriendin, maar ook omdat hij weet dat ik dat absoluut niet relaxt zou vinden. Hij zou me dat niet aan doen en ik hem niet.

Als hij nu zou zoenen met een onbekend meisje, ja niet leuk, maar hey so be it. Moet ie zelf weten.
Maar het is natuurlijk persoonlijk :)
  dinsdag 2 november 2010 @ 21:49:36 #296
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_88266071
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 21:39 schreef Tegan het volgende:
Ik heb ooit een hele goede vriend van mijn ex gevraagd of we samen iets gingen drinken als vrienden toen we een van onze breaks hadden. Omdat toen het aan was hij altijd zei dat we dat een keer moesten doen omdat hij de vriendin van zijn goede vriend ook beter wilde leren kennen. Toen was hij heel enthausiast daarover toen ik dat vroeg, en ik vond hem ook echt aardig en wilde ook echt alleen een goede vriend behouden, en toen een dag vantevoren smste hij dat hij het met mijn ex erover had en dat hij zag dat mijn ex er zoveel moeite mee had dat hij niet wilde afspreken. En dat vond ik echt een stomme streek van mijn ex. Want hij wist dat ik zonder hem geen vrienden had op dat moment. Later zijn we weer even bij elkaar geweest, maar die vriend van mijn ex mag ik ook niet meer zo sinds die dag.
Bro's before ho's. Dat is een gouden regel.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_88266484
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 21:12 schreef melanie_x het volgende:

[..]

Nee maar dat is anders toch.
Hoezo? Alleen de omgekeerde situatie van een goede vriend die zoent / whatever met je ex.

Ik zie 't verschil niet zo. Mensen die dat bij mij zouden doen zouden dat echt te horen krijgen. Het gaat gewoon ten koste van je onderlinge verstandhouding. Goede vrienden zijn schaars, dus die die ik heb hoef ik niet kwijt.
pi_88266851
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 21:56 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Hoezo? Alleen de omgekeerde situatie van een goede vriend die zoent / whatever met je ex.

Ik zie 't verschil niet zo. Mensen die dat bij mij zouden doen zouden dat echt te horen krijgen. Het gaat gewoon ten koste van je onderlinge verstandhouding. Goede vrienden zijn schaars, dus die die ik heb hoef ik niet kwijt.
Tja, als mijn ex heel toevallig een leuke oude vriend heeft zou ik het niet laten. En je ex hoeft het ook niet te per se weten :P
pi_88268279
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 22:02 schreef melanie_x het volgende:

[..]

Tja, als mijn ex heel toevallig een leuke oude vriend heeft zou ik het niet laten. En je ex hoeft het ook niet te per se weten :P
Nogmaals, goede vrienden zijn schaarser dan vrouwen/mannen voor relaties/zoenen/whatever.

Als het slechts om bekenden gaat, dan maakt 't me weinig uit. Ik heb 't hier alleen over goede vrienden, en die zijn vaak op 1 max 2 handen te tellen :P
pi_88268733
Dat is dan toch hun probleem. Jij zou er geen vrienden mee verliezen toch. En hoe goed bevriend zijn die vriend en je ex dan. Als het echt goede vrienden zijn zou een vriend van je ex niet met de ex van zijn ex zoenen. Snap je wat ik bedoel :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')