abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88233750
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 00:03 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

Of je hoofd wint het van je hart. Wil verder niet zeggen dat je hem/haar al helemaal hebt losgelaten.
Als je je ex niet terug wil dan heb je hem losgelaten. Wat vind jij loslaten dan :? ?
  dinsdag 2 november 2010 @ 00:10:07 #252
25878 MOD
Hee!! Bob is aan het kotsen!!
pi_88233905
Mijn ex wilt me ook niet terug maar mist me wel en is enorm wantrouwend tegen over mij en kan heel jaloers uit de hoek komen, dus wat dat betreft is ze niet over mij heen en heeft ze me dus niet los gelaten.

Ik wil mijn ex best graag terug maar ik heb haar inmiddels wel losgelaten(denk ik :') ) Ik mis haar en heb zo nu en dan melancholische buien, maar constant hopen op contact en alles achter haar zoeken en haar volgen zo ver dat kan, doe ik niet.
Met het zelfde gemak, woon je in de afvalbak!
  dinsdag 2 november 2010 @ 00:48:23 #253
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_88234851
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 00:05 schreef Tegan het volgende:

[..]

Als je je ex niet terug wil dan heb je hem losgelaten. Wat vind jij loslaten dan :? ?
Zodra je neutraal en zonder gevoelens naar je ex en de relatie kunt kijken. Bij het loslaten kunnen je gevoelens nog wel in de war zijn, ook al weet je dat je beter af bent zonder hem of haar. Daar kun jij toch ook wel over mee praten.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_88235734
Ik wil hier eigenlijk helemaal niet posten maar goed. Mijn ex is een leuke gast en nog steeds heel aardig, heeft het beste met mij voor, kunne heel goed praten en we hebben nog heel veel aantrekkingskracht op elkaar maar het is klaar. (Ik geloof 2-3 maanden uit na 2,5 jaar)

Dus nu ben ik aan het verder gaan met mijn leven, de laatste tijd lukt dat wel, al is dat even kijken op twitter/facebook en dan weer treurig zijn is heel herkenbaar. Dus dat doe ik maar niet meer :+!
pi_88238024
Ik heb vannacht weer zo'n heerlijke droom gehad. Ik wist dat de wereld zou vergaan en moest bedenken met wie ik samen dood zou willen gaan. :{

Uiteindelijk besloot ik naar mijn ouders te gaan. Ik dacht er wel over mijn ex op te zoeken maar toen dacht ik aan het feestje en wist ik meteen zeker dat hij niet degene was met wie ik dood wilde gaan.

Heerlijk dat soort dillemma's in dromen. ;(
pi_88239022
Ik heb verschrikkelijk gedroomd vannacht! Vanochtend vroeg al met bonkend hart en zwetend wakker geworden. Me hele dag al verpest....

Wat heb je aan dat soort dromen?!
pi_88239525
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 10:01 schreef Flappieee het volgende:
Ik heb verschrikkelijk gedroomd vannacht! Vanochtend vroeg al met bonkend hart en zwetend wakker geworden. Me hele dag al verpest....

Wat heb je aan dat soort dromen?!
Tja, daar heb je niks aan maar is wel de verwerking van iets. Proberen blij te zijn dat je wakker bent?
En voor zover van toepassing, mijn eigen ervaring is 's avonds van zoetigheid afblijven, dat is echt brandstof voor je hersens. Ik werd net als jij ook zo naar wakker, maar dat was na het wegwerken van een blok marsepein.
Als je goed roert krijg je nooit geen klontjes
  dinsdag 2 november 2010 @ 10:31:03 #258
189961 ex
aperture science
pi_88239620
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 22:04 schreef Amede het volgende:

[..]

Heel goed! Werkt echt het beste om die chaos in je hoofd een beetje op een rijtje te krijgen. (bij mij dan..) :*

Ik hoop het, want dit is echt niks.. ik voel me steeds best relaxed maar na elk gesprek met haar ben ik weer over de zeik. Het is gewoon is tijd voor mezelf nu :D
The cake is a lie!
pi_88255653
Vandaag heb ik wel een goed gesprek gehad met mijn ex. We waren op msn een beetje aan het kletsen en toen begon hij weer over die andere jongen.

Ik heb hem een klein stukje uitleg gegeven. Daarna heb ik hem verteld dat ik het lief vind dat hij voor me op wil komen maar dat ik het jammer zou vinden als het door dat soort gedrag ertoe zou komen dat hij die ex wordt die ik liever niet meer uitnodig op feestjes. Daar schrok hij wel van en hij zei vervolgens dat hij eens met die jongen zou gaan praten, en zich eroverheen zou zetten.

Ik hoop dat het hem lukt. Ik heb echt niet zoveel zin in een ex die steeds ongevraagd voor me opkomt. En daarnaast is het een leuke jongen om erbij te hebben.
pi_88255853
Up, down, up, down.... Elke dag dat ik op sta met up eindigt in een down... Wanneer gaat dit gevoel weg?

Tijd heelt alle wonden, what doesnt kill you only makes you stronger, pluk de dag, geen hand vol maar een land vol. Je kent ze wel, zinnen die ongetwijfeld een kern van waarheid hebben, maar waar je nu geen flikker aan hebt.

Al hoorde ik laatst wel een leuke: Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.

Nu merk ik aan mezelf dat ik mezelf in de put blijf houden. Ik heb een punt achter mijn relatie gezet, drie weken voelt het als een last die van je schouders valt totdat het als een bom inslaat. Twee weken loop ik al met schuld en spijt gevoelens. Zoals vele van jullie ook hebben; het had ik maar gevoel...

Ik zie niks fout meer in hem, alles is mijn schuld. En ja een relatie doe je met ze tweeen, en hebben er dus twee schuld. Toch op de een of andere manier komt dat niet echt door. Misschien heb ik vrij weinig eigenwaarde door de schuld als maar in me eigen schoenen te schuiven..

Het lijstje met alle redenen waarom ik er een punt achter heb gezet helpt niet echt... Wat ik nu echt nodig heb is een klap in me gezicht en iemand die zegt GROW SOME FUCKING BALLS! Maja dan heb je weer even een up en 10 minuten later zit je weer te zwelgen in zelfmedelijden...

Moest het even kwijt...
pi_88255913
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 17:52 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Vandaag heb ik wel een goed gesprek gehad met mijn ex. We waren op msn een beetje aan het kletsen en toen begon hij weer over die andere jongen.

Ik heb hem een klein stukje uitleg gegeven. Daarna heb ik hem verteld dat ik het lief vind dat hij voor me op wil komen maar dat ik het jammer zou vinden als het door dat soort gedrag ertoe zou komen dat hij die ex wordt die ik liever niet meer uitnodig op feestjes. Daar schrok hij wel van en hij zei vervolgens dat hij eens met die jongen zou gaan praten, en zich eroverheen zou zetten.

Ik hoop dat het hem lukt. Ik heb echt niet zoveel zin in een ex die steeds ongevraagd voor me opkomt. En daarnaast is het een leuke jongen om erbij te hebben.
Goed dat jullie nog zo goed kunnen praten met elkaar, maakt alles toch een stuk duidelijker. Zo weten jullie tenminste beiden waar jullie aan toe zijn :)
pi_88256186
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 17:58 schreef Flappieee het volgende:
Up, down, up, down.... Elke dag dat ik op sta met up eindigt in een down... Wanneer gaat dit gevoel weg?

Tijd heelt alle wonden, what doesnt kill you only makes you stronger, pluk de dag, geen hand vol maar een land vol. Je kent ze wel, zinnen die ongetwijfeld een kern van waarheid hebben, maar waar je nu geen flikker aan hebt.

Al hoorde ik laatst wel een leuke: Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.

Nu merk ik aan mezelf dat ik mezelf in de put blijf houden. Ik heb een punt achter mijn relatie gezet, drie weken voelt het als een last die van je schouders valt totdat het als een bom inslaat. Twee weken loop ik al met schuld en spijt gevoelens. Zoals vele van jullie ook hebben; het had ik maar gevoel...

Ik zie niks fout meer in hem, alles is mijn schuld. En ja een relatie doe je met ze tweeen, en hebben er dus twee schuld. Toch op de een of andere manier komt dat niet echt door. Misschien heb ik vrij weinig eigenwaarde door de schuld als maar in me eigen schoenen te schuiven..

Het lijstje met alle redenen waarom ik er een punt achter heb gezet helpt niet echt... Wat ik nu echt nodig heb is een klap in me gezicht en iemand die zegt GROW SOME FUCKING BALLS! Maja dan heb je weer even een up en 10 minuten later zit je weer te zwelgen in zelfmedelijden...

Moest het even kwijt...
Begrijp hoe je je voelt, maar het gaat echt wel over. En bij de een duurt het langer dan bij de ander. En ik weet dat je ook hier niks aan hebt, maar probeer zo veel mogelijk bezig te blijven. Dat helpt bij mij ook. Veel sterkte!
  dinsdag 2 november 2010 @ 18:39:03 #263
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_88257251
En mijn ex van de week nog zeggen
Ja ik ga het nu rustig aan doen heb er van geleerd.. en nu heeft hij toch ineens na een week een vriendin die hij net kent dus :')

ach ja :') en dan zeggen tegen mij dat ik dat niet moet doen :')
---- wie weet hier iets leuks, liefs neer te zetten, ik ben inspiratieloos ;( ---
pi_88257665
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 18:39 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
En mijn ex van de week nog zeggen
Ja ik ga het nu rustig aan doen heb er van geleerd.. en nu heeft hij toch ineens na een week een vriendin die hij net kent dus :')

ach ja :') en dan zeggen tegen mij dat ik dat niet moet doen :')
Heel herkenbaar. Mijn ex had zelf meteen nieuwe scharrels, en mij ineens meerdere keren bellen en sms'en toen die dacht dat ik een nieuwe vriend had :')

En ik had vannacht gewoon weer over mijn ex gedroomd. Waar dat nou weer vandaan komt, geen idee.
Heb 'm 2 maanden niet meer gezien. Ook geen sms-contact meer.
  dinsdag 2 november 2010 @ 19:01:56 #265
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_88258196
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 18:49 schreef melanie_x het volgende:

[..]

Heel herkenbaar. Mijn ex had zelf meteen nieuwe scharrels, en mij ineens meerdere keren bellen en sms'en toen die dacht dat ik een nieuwe vriend had :')

En ik had vannacht gewoon weer over mijn ex gedroomd. Waar dat nou weer vandaan komt, geen idee.
Heb 'm 2 maanden niet meer gezien. Ook geen sms-contact meer.
Oh dat is ook stom. Ja ik had ook toen het uit was enkele weken later scharrels hor, stuk of 4-6 in 3 weken. Maar /care. Hij wilde mij niet meer en dat was een manier van mij om er over heen te komen. Het gaf me een gevoel dat ik nog geliefd werd :P

Nu zegt meneer dat hij vorige week dat niet gezegd had dat hij langzaam aan zou opbouwen met een vriendin nemen. Naja het maakt mij niet uit. Heb nu ook een nieuwe vriend, jammer genoeg dezelfde naam als mijn ex. GELUKKIG niet op de zelfde dag jarig, maar men nieuwe een dag er voor :P

Ik droom gelukkig alleen maar over mijn nieuwe vriend nu :P
---- wie weet hier iets leuks, liefs neer te zetten, ik ben inspiratieloos ;( ---
pi_88258608
Hahah serieus met dezelfde naam. En een dag daarvoor jarig. Hoe krijg je het voor elkaar :D
  dinsdag 2 november 2010 @ 19:16:53 #267
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_88258896
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 19:10 schreef melanie_x het volgende:
Hahah serieus met dezelfde naam. En een dag daarvoor jarig. Hoe krijg je het voor elkaar :D
Ja dat vroeg ik me ook nog af.. Ik vroeg aan hem wanneer hij dan jarig was, ja APRIL. Maar gelukkig een dag er voor :+ Anders werd ik gek denk ik _O-

naja dat niet maar het is gewoon raar dat het zo'n toeval is :+
alleen mijn nieuwe vriend is zoveel anders dan mijn ex. Mijn nieuwe vriend vind alles leuk, zelfs shoppen, winkel in winkel uit keer op keer , vind hij niet erg. Hoor hem nooit klagen *O* en ook gewoon leuk voor hem kijken, dus ben er blij mee :P
pi_88259175
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 17:59 schreef Flappieee het volgende:

[..]

Goed dat jullie nog zo goed kunnen praten met elkaar, maakt alles toch een stuk duidelijker. Zo weten jullie tenminste beiden waar jullie aan toe zijn :)
Dat is wel zo, maar het is niet fijn om dit soort dingen steeds te moeten uitleggen aan hem. Hij snapt het naderhand wel maar het is gewoon vermoeiend en eigenlijk wil ik daar niet zo mee bezig zijn. Ergens vind ik dat hij zelf moet begrijpen dat hij dat soort gevoelens maar gewoon voor zich moet houden.
pi_88259577
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 19:16 schreef GeelSuperKuiken het volgende:

[..]

Ja dat vroeg ik me ook nog af.. Ik vroeg aan hem wanneer hij dan jarig was, ja APRIL. Maar gelukkig een dag er voor :+ Anders werd ik gek denk ik _O-

naja dat niet maar het is gewoon raar dat het zo'n toeval is :+
alleen mijn nieuwe vriend is zoveel anders dan mijn ex. Mijn nieuwe vriend vind alles leuk, zelfs shoppen, winkel in winkel uit keer op keer , vind hij niet erg. Hoor hem nooit klagen *O* en ook gewoon leuk voor hem kijken, dus ben er blij mee :P
Klinkt veel beter inderdaad, als hij zelfs shoppen leuk vind! :o
En ik ben net mee uit gevraagd door een gozer die ik al een tijdje leuk vind O+
I'm happy!
*O*
  dinsdag 2 november 2010 @ 19:35:06 #270
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_88259656
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 19:33 schreef melanie_x het volgende:

[..]

I'm happy!
*O*
Ja dat had ik niet verwacht. Heb urenlang lopen twijfelen over een vest of hij warm genoeg zou zijn. 2 weken zelfs :+ elke keer als we in de stad waren, en geen enkele kick van "stop met zeuren". Of iets dergelijks of van dat ie er moe van werd winkel in winkel uit, vesten checken welke warm waren :P

Maar nu heb ik er 1 van hem gekregen van 40 euro bij de sting en hij is heerlijk warm O+

Oeh date :+
Ben blij voor je ! *O*
  dinsdag 2 november 2010 @ 20:10:28 #271
25878 MOD
Hee!! Bob is aan het kotsen!!
pi_88261172
Zo te horen al over jullie ex heen :P Is het echt of niet stiekem een rebound? Ik heb me lang verbaasd over het feit dat mensen "zo snel" alweer gaan daten, na zes maanden. Maar dat lag ook meer aan mijn situatie denk ik. Ik zie ook weer de potentie in van andere dames, voorlopig blijft t nog ff single zijn.

Ik zag vandaag mijn ex weer na lange tijd. Ze reed op de fiets voorbij toen ik in de bus zat. Lekker irritant de hele tijd bij stoplichten. Ik keek er maar niet naar, oogcontact doet nog een beetje pijn, omdat ik toch niet te zien krijg wat ik wil zien. Naar verluid keek zij ook geschokt op.

Verder doe ik er niet veel meer mee eigenlijk. Heb het nu wel geaccepteerd, tis alleen nog een beetje het gemis zo alleen, maar ik kan haar niet missen want ik zie haar niet meer zoals ze was. Jammer en pijnlijk, maar wel constant de bevestiging dat ik niet hoef te gaan hopen. :7

Ff doorbijten nog, ik zet een stiekeme deadline op drie maanden
Met het zelfde gemak, woon je in de afvalbak!
pi_88261769
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 19:33 schreef melanie_x het volgende:

[..]

I'm happy!
*O*
Een kerel die van shoppen houdt is toch niet zo bijzonder?
pi_88262107
Ik wil hem terug :'( :'(
  dinsdag 2 november 2010 @ 20:33:02 #274
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_88262197
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 20:10 schreef MOD het volgende:
Zo te horen al over jullie ex heen :P Is het echt of niet stiekem een rebound? Ik heb me lang verbaasd over het feit dat mensen "zo snel" alweer gaan daten, na zes maanden.
Een half jaar is snel? Ik heb drie maanden getreurd en daarna was ik er wel klaar mee.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_88262323
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 20:23 schreef Male23 het volgende:

[..]

Een kerel die van shoppen houdt is toch niet zo bijzonder?
Ik kom ze niet zo vaak tegen hoor!

En een rebound wil ik mijn date zeker niet noemen. Toen het de vorige keer uit was met mijn ex had ik 2 rebounds gehad. Ik miste mijn ex toen nog verschrikkelijk en zocht mijn troost dus ergens anders.
(Ik had het uitgemaakt met mijn ex, 4 maanden uit, 1 maand aan, en nu weer 2 maanden uit)
Het deed me eigenlijk weinig toen het 2 maanden geleden uit maakte, ik wist toch ook wel dat het niet meer ging werken. En ik mis mijn ex ook niet meer. Ik voel me er nog wel klote over omdat ie me zo heeft belazerd. Ik begrijp gewoon nog steeds niet hoe hij altijd zo glashard tegen me heeft kunnen liegen, en dat zal ik nooit begrijpen. En natuurlijk mis ik wel eens iemand om me heen. Dat hebben we hier allemaal wel denk ik :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')