abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87891967
[ afbeelding ]
Supernatural is an American drama/horror television series starring Jared Padalecki as Sam Winchester and Jensen Ackles as Dean Winchester, brothers who hunt demons and other figures of the paranormal. The series, which is filmed in Vancouver, British Columbia, debuted on September 13, 2005, on The WB, and is now part of The CW's lineup.

The fifth season began airing on September 10, 2009. Featuring 22 episodes, it will conclude the series' main storyline. However, the CW officially renewed the show for a sixth season on February 16, 2010.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

http://supernatural.warnerbros.com/
http://www.supernaturalwiki.com

[ afbeelding ]
Amen.
pi_87891993
De plaatjes kloppen niet ofzo maar geen zin om het aan te passen :D.

Mijn laatste post:

quote:
Op zondag 24 oktober 2010 12:30 schreef Jivis het volgende:

[..]

Nee, vind ik niet. Sam is blijkbaar Sam niet, vind het wel interessant te weten wat daarachter zit. Verder lijkt die grandpa er ook problemen mee te hebben, terwijl die schijnbaar op dezelfde manier is teruggebracht.

Vond het verder een vrij rommelige en vluchtige aflevering. En geen Cas :(.
Amen.
  zondag 24 oktober 2010 @ 12:54:18 #3
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_87892524
quote:
1s.gif Op zondag 24 oktober 2010 12:36 schreef Jivis het volgende:

Mijn laatste post:
[..]

Komt omdat je gequote hebt. :)

Wat er met Sam aan de hand is vind ik ook wel interessant. Iets evils? Of is ie helemaal verknipt en wil ie alleen nog maar voor het verslaan van de grote evils gaan, daarbij zijn familie uit het oog verliezend?
  zondag 24 oktober 2010 @ 13:32:05 #4
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_87894031
Hij is aan het laden! *O*
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
  zondag 24 oktober 2010 @ 13:38:20 #5
162268 Knoflook
Lekker bij Döner
pi_87894281
Ik wil m zien!!
Klap eens in je handjes.
pi_87897090
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 12:36 schreef Jivis het volgende:

Mijn laatste post:
[..]

Dat Sam,Sam iet is is wel duidelijk.
Maar ze leken eerst op mij de indruk te wekken dat Sam ook een vampier was,omdat hij zo lachte toen Dean "one of them" werdt.
Het is duidelijk dat Sam wraak zoekt op iets of iemand.
Of hem dat in de hel is ingepraat of wat dan ook weet ik niet.
Grote kans dat Sam gewoon sam niet is maar een demon die hem gewoon als vessel gebruikt. ;)
Tough Times Never Last, But Tough People Do!
  zondag 24 oktober 2010 @ 15:20:00 #7
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_87898080
Wat vonden jullie eigenlijk van de terugdraaiende fragmenten die Dean zag toen hij het vampierbloed uitbraakte? Hij zag nu in feite de beelden zoals wij die als kijker zagen, niet de beelden vanuit zijn karakter perspectief.
Vond ik verteltechnisch een iets te makkelijke kunstgreep om hem toch te confronteren met wat Sam had gedaan.
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
pi_87899988
Ik vond het een hoog requiem for a dream gehalte hebben :')
Aids.
pi_87902665
Ik denk niet dat ze de indruk wilden wekken dat Sam een vampier was maar meer wat Samuel zei; Een spion van Dean maken.
pi_87931504
Laatste twee afleveringen waren echt van hoog niveau, dus supernatural is back imho
<hr>
pi_87974752
Lol @ twilight-introstukje. Dat Sam even normaal gaat doen trouwens :r.
pi_87975062
enige kritiek die ik kan hebben is dat sam en dean beide steeds softer worden door de seizoenen heen, met name het praten over hun gevoelens... dat mag wel iets minder, het zijn hunters, kom op, gewoon koppen afhakken en daarna een pintje pakken, dat wil ik zien.
<hr>
pi_88045970
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 13:17 schreef Dawnbreaker het volgende:
enige kritiek die ik kan hebben is dat sam en dean beide steeds softer worden door de seizoenen heen, met name het praten over hun gevoelens... dat mag wel iets minder, het zijn hunters, kom op, gewoon koppen afhakken en daarna een pintje pakken, dat wil ik zien.
Kom op, dat kan oppervlakkiger :') Supernatural is zo veel meer dan dat. Ga jij effe lekker naar het hele repertoire van Steven Seagal kijken ofzo. Dan heb je dat soort inhoudloos platvloerse geneuzel wat jij zo graag wilt ^O^

Goed.

Wat de neuk is er met Sam aan de hand :D Ben nieuwsgierig!!!!
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_88064869
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 22:50 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Kom op, dat kan oppervlakkiger :') Supernatural is zo veel meer dan dat. Ga jij effe lekker naar het hele repertoire van Steven Seagal kijken ofzo. Dan heb je dat soort inhoudloos platvloerse geneuzel wat jij zo graag wilt ^O^

Goed.

Wat de neuk is er met Sam aan de hand :D Ben nieuwsgierig!!!!
Dit emotionele gedoe is net oppervlakkig aan het worden om dat het gewoon elke aflevering aan de hand is de afgelopen seizoenen, grenst bijna aan GTST gehalte... en het is elke keer hetzelfde geneuzel. Als je dan drama erin wilt doen, doe het dan goed of laat het weg.
<hr>
pi_88068919
ik ben het deels wel met je eens, er zit niet echt groei in. Dean vraagt zich af wat er met Sam is, Sam zegt dat er niets is, uiteindelijk ontploft het, gaan ze hun eigen weg en dan 2 afleveringen later zit er 1 in de penarie en dan komen ze weer bij elkar...
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 12:18:24 #16
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_88136729
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 15:39 schreef sbientje het volgende:
ik ben het deels wel met je eens, er zit niet echt groei in. Dean vraagt zich af wat er met Sam is, Sam zegt dat er niets is, uiteindelijk ontploft het, gaan ze hun eigen weg en dan 2 afleveringen later zit er 1 in de penarie en dan komen ze weer bij elkar...
Nou, de groei zit er deze nieuwe aflevering wel in hoor. Sam is dus niet human? Voelt niks? Het lijkt wel een bovennatuurlijke depressie. :P Maar erg interessante aflevering. grote stap voorwaarts. Er achter komen wat Sam is lijkt me de rode draad van het seizoen nu.
pi_88152730
'where did you look?'
'Everywhere'

_O-
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_88153711
quote:
99s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 12:18 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

Nou, de groei zit er deze nieuwe aflevering wel in hoor. Sam is dus niet human? Voelt niks? Het lijkt wel een bovennatuurlijke depressie. :P Maar erg interessante aflevering. grote stap voorwaarts. Er achter komen wat Sam is lijkt me de rode draad van het seizoen nu.
deze aflevering was idd prima in orde, maar het is al wel vaker geweest dat je dacht: nu komt het, maar ze pakken nooit echt door en dat vind ik ook wel irritant. Hopelijk is dat in dit seizoen dus anders :)
  zondag 31 oktober 2010 @ 20:36:34 #19
118721 Trafasi
Nobody loves nothing...
pi_88185327
vond de ep wel weer goor... beetje als toen "vraatzucht" langs kwam... Blegh :P
Can you picture what we'll be, So limitless and free?
[TK] Heroes seizoen 2 DVD-Box Blu-Ray Geen subs
  maandag 1 november 2010 @ 00:16:17 #20
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_88196786
Ik vind het nog een beetje teveel drama, weinig actie. Mag wel iets meer actie in. Ben wel benieuwd wat Sam nu echt is, behalve non-human..
I picture your face.. In the back of my eyes
pi_88203583
Goede ep weer hoor.
Castiel is altijd goed,hoe klein de rol ook is. :D
pi_88205365
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 00:16 schreef Moron het volgende:
Ik vind het nog een beetje teveel drama, weinig actie. Mag wel iets meer actie in. Ben wel benieuwd wat Sam nu echt is, behalve non-human..
de verklaring wat hij gaf vond ik ook een beetje slapje, ik had verwacht dat het misschien toch iets anders was en dat de echte sam nog in de hel zat
<hr>
pi_88206591
Volgens Jim/Bobby Word er veel duidelijk in ep 12 :)
pi_88216453
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 13:04 schreef Rainesz het volgende:
Volgens Jim/Bobby Word er veel duidelijk in ep 12 :)
Dan wachten we daar nog maar op.. vind het maar een vaag gedoe tot nu toe iig.
pi_88240391
damn... die tandartsboor. Heb zelf niet veel tegen de tandarts, maar kan me voorstellen dat dat nog erger is als je er al bang voor bent....
pi_88249130
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 11:05 schreef bigbass het volgende:
damn... die tandartsboor. Heb zelf niet veel tegen de tandarts, maar kan me voorstellen dat dat nog erger is als je er al bang voor bent....
dat vond ik wel weer een goede scene, vooral al vader als je zoiets hoort. Kan het me wel voorstellen alleen zou ik hem castreren en laten leven.
<hr>
pi_88251920
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 15:08 schreef Dawnbreaker het volgende:

[..]

dat vond ik wel weer een goede scene, vooral al vader als je zoiets hoort. Kan het me wel voorstellen alleen zou ik hem castreren en laten leven.
Erg goede scene ja, een van de weinige momenten in de serie dat ik de neiging had mijn ogen af te wenden.
pi_88271782
Heerlijke aflevering. Ik zeg het nog maar eens: what the fok is er met Sam aan de hand *O*
  zondag 7 november 2010 @ 01:00:15 #31
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
  zondag 7 november 2010 @ 11:49:11 #32
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_88427786
Sam heeft geen ziel meer. Net als Supernatural zelf. Mooie metafoor. :+
pi_88428707
Ok hij heeft geen ziel meer, maar hij functioneert verder prima. Hij heeft zelfs geen slaap meer nodig :P
Wat er nou precies zo erg is aan in Supernatural geen ziel meer hebben is mij nu volledig onduidelijk geworden. In de voorgaande seizoenen kreeg je echt het gevoel dat je goed fucked was zonder ziel, crossroadsdemon, hellhounds etc.

Na 7 afleveringen is het imo nog steeds niet echt op gang gekomen. Ik hoop maar dat het echte motief van Crowley om purgatory te vinden nog moet komen, want dat is tot nu toe ook nog maar een zwak verhaal.

Tot zover mijn gal :p
RAH RAH
pi_88429029
Ik word er niet meer warm of koud van. Jammer dat een voor mij altijd populaire serie zo afglijdt. Gelukkig heb ik Dexter nog.
  zondag 7 november 2010 @ 13:47:36 #35
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_88431275
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 12:31 schreef Terpentin07 het volgende:
Ik word er niet meer warm of koud van. Jammer dat een voor mij altijd populaire serie zo afglijdt. Gelukkig heb ik Dexter nog.
Ik heb een beetje hetzelfde. Ik kan mijn vinger er niet helemaal opleggen, omdat de individuele episodes best ok zijn. Maar er zitten gewoon te veel dingen in die ik niet sterk vind en ik houd er een 'net niet' gevoel aan over.
Daarnaast vind ik nog steeds de volgende punten zwak (zal er hierna niet meer over zeuren ;)):
- Het hele verhaal met demons die plotseling vernietigd kunnen worden dmv hun botten.
- De manier waarop Dean erachter kwam dat Sam keek toen hij werd aangevallen door de vampier. Je kreeg een flashback van beelden vanuit het perspectief van de kijker, ipv het karakter (Dean). Dit voelde als een erg makkelijke oplossing. Of eigenlijk klopte het gewoon niet, tenzij je bij het verdrijven van vampierbloed ook spontaan een out-of-body experience krijgt en jezelf ziet.

Gelukkig blijven de meeste karakters gewoon tof en zitten er genoeg zaken in die ervoor zorgen dat ik dit seizoen nog trouw blijf kijken.
pi_88431872
Ik vind het van spannend naar vermakelijk gegaan dit seizoen. Het is geen straf om te kijken maar het verhaal boeit niet echt meer. En zielloze sam die zonder enige intuitie zich compleet idioot gedraagt vind ik helemaal niets. Beetje komisch zelfs
  zondag 7 november 2010 @ 23:00:59 #37
130755 Kinga
versier hier
pi_88456442
Wat een slechte laatste aflevering. Ik ben 6 keer in slaap gevallen.
pi_88459696
Vind het nog wel tof eigenlijk, snap het gezeur niet zo. Vond die verhaallijn toen met Ruby een stuk dommer, Crowley is wel een baas.
Amen.
pi_88460670
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 00:20 schreef Jivis het volgende:
Vind het nog wel tof eigenlijk, snap het gezeur niet zo. Vond die verhaallijn toen met Ruby een stuk dommer, Crowley is wel een baas.
Dus dat :)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_88593098
quote:
Ik keek net even weer in dit topic om te zien of ik de enige was, blijkbaar niet dus.

Ik was zelfs helemaal vergeten dat deze serie nog loopt. Ik had nog ergens in mijn hoofd zitten dat vorig seizoen het laatste was en daar had ik wel vrede mee.
pi_88596555
Jivis inderdaad. Crowley is baas. Dit kan wel eens heel maf gaan lopen nu ze zijn bitches zijn. I like it!
pi_88606932
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 15:13 schreef wolfrolf het volgende:
Jivis inderdaad. Crowley is baas. Dit kan wel eens heel maf gaan lopen nu ze zijn bitches zijn. I like it!
Ik vind het ook nog steeds een leuke verhaal lijn. Ik heb gevoel, verbeter me als ik het fout heb, dat veel volgers gewoon klagen, omdat ze gehoopt hadden dat het na seizoen 5 afgelopen zou zijn en dus niet zozeer klagen omdat ze het verhaal maar matig vinden.
pi_88631220
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 19:42 schreef larry91 het volgende:

[..]

Ik vind het ook nog steeds een leuke verhaal lijn. Ik heb gevoel, verbeter me als ik het fout heb, dat veel volgers gewoon klagen, omdat ze gehoopt hadden dat het na seizoen 5 afgelopen zou zijn en dus niet zozeer klagen omdat ze het verhaal maar matig vinden.
Onzin. Je hoopt nooit dat je favoriete serie ten einde komt. Bij Supernatural merk je alleen dat het vorig seizoen hoorde te eindigen door de zwakke verhaallijn van dit seizoen. Ja de personages zijn nog steeds leuk (Crowley blijft idd een baas), dit is echter een verdienste van de voorgaande seizoenen. De nieuwe verhaallijn is tot nu toe simpelweg te zwak opgezet om het te doen laten lijken dat dit seizoen altijd de bedoeling is geweest.

Begrijp me niet verkeerd ik vind supernatural echt één van de tofste series die ik heb gevolgd, maar dit seizoen doet daar echt afbreuk aan. Tenzij ze nog met een hele leuke twist gaan komen waarom Crowley nou echt Purgatory wil hebben, is het gewoon een seizoen niet waardig aan de serie.

Voordat mensen hierop reageren en zeggen dat ik niet onderbouw waarom het een zwak seizoen is: Lees mn reacties maar die ik op elke aflevering van dit seizoen heb gegeven, daar onderbouw ik herhaaldelijk waarom het een zwakke ep is (en tot nu toe dus een zwak seizoen).

[/2 cents]
RAH RAH
pi_88666724
Man deze aflevering slaat helemaal nergens op. Ze hadden ook gewoon de laatste twee minuten kunnen laten zien. Voor de rest totaal saai en voegt ook weinig toe. Vroeger waren de "demon" of the week afleveringen tenminste nog spannend en met een goede plot.
pi_88671794
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 12:03 schreef Terpentin07 het volgende:
Man deze aflevering slaat helemaal nergens op. Ze hadden ook gewoon de laatste twee minuten kunnen laten zien. Voor de rest totaal saai en voegt ook weinig toe. Vroeger waren de "demon" of the week afleveringen tenminste nog spannend en met een goede plot.
Het zijn elke keer variaties op hetzelfde thema nu. Zowel vampieren, Shapeshifters als Skinwalkers zijn bezig om groepen te vormen en voor meer 'nageslacht' te zorgen. Vreemd genoeg wordt dat thema verder niet echt benoemd.
pi_88673091
Laat ze dieper in gaan op de alpha's :9~ Tevens doet sam fucking emo. Hij heeft geen ziel, doe daar iets mee... Hij is veels te zelfbewust.
pi_88680770
Erg toffe ep was dit, toch ook wel een intrigerend plot met die alpha's van alle freaks. War is coming :)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_88762347
wat een boutaflevering.. vond er echt niks aan..
  woensdag 17 november 2010 @ 11:43:36 #49
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_88813690
quote:
Kan niet anders dan te maken hebben met een verlenging van bovenaf. Lijkt me dat dan iedereen in het team op de automatische piloot gaat, en dat straalt op het eindresultaat af. Ze zijn inmiddels zo op elkaar ingespeeld en hebben zoveel ervaring dat het niet slecht is, het mist alleen dat speelse en toch toffe. Moeilijk om de vinger op de zere plek te leggen.

Vond deze laatste aflevering wel aardig verder, de shootout was tof, al was het alleen maar om hoe die packleader meteen bruut werd afgemaakt door Sam.
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_88950998
ahahah deze was dan wèl weer leuk :D Vooral het eind toen sam de suiker (of was het zout?) op de grond gooide en die dwerg moest gaan tellen _O-

Het droeg niet echt bij aan de verhaallijn van dit seizoen, maar het was wel grappig :D
pi_88951274
vind het heel hard afglijden.

eerst vampiers, nu weerwolven.
laat ze eens weer iets leuks bedenken en ook weer gewoon spoken jagen tussendoor.

kan me nog afleveringen herinneren waar wezens in de spouwmuren zaten, dat was pas eng en tof.
pi_88952002
Als X-Files fan heb ik wel genoten van deze aflevering :D
  zaterdag 20 november 2010 @ 20:04:20 #53
19242 yavanna
Results may vary.
pi_88953331
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 19:31 schreef WammesWaggel het volgende:
Same here! Mooie intro ook. :D

Eindelijk weer een aflevering die wel leuk was qua thema, de grappen die goed/beter vielen en uiteindelijke verhaallijn qua de ziel van Sam en hoe nu verder ( o.a. twijfels van Sam ). Leuke gastrol ook van Robert Picardo.
~Cheer up, the worst is yet to come.~
pi_88954130
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 19:31 schreef WammesWaggel het volgende:
x-files was toch echt beter.

supernatural gaat teveel mee in de weerwolf/vampier trend die er nu is.

ook gaan ze teveel emo stijl op, maar goed, kan nog goed komen
  zondag 21 november 2010 @ 00:50:25 #55
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_88963017
Deze aflevering was trouwens van dezelfde schrijver als de geweldige aflevering Monster Movie. :)
pi_89015060
geweldige aflevering, heb echt hardop zitten lachen bij bepaalde scenes, vooral toen dean wegrende door de mais.

"UFO UFO, Close Encounter, Close Encounter!!!!"

Helaas zit er volgens mij deze keer een week pauze tussen :'(
<hr>
pi_89017736
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 15:46 schreef Dawnbreaker het volgende:
geweldige aflevering, heb echt hardop zitten lachen bij bepaalde scenes, vooral toen dean wegrende door de mais.

idd ja.. en dan sam die heel droog gaat vragen wat voor soort close encouter :D _O-
  dinsdag 23 november 2010 @ 14:05:24 #58
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_89051182
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 15:46 schreef Dawnbreaker het volgende:

Idd, dat was echt oldschool grappig :D. En Sam zijn zielloosheid voegde nu ook echt wat toe. Ben blij dat er iig nog 1 goede aflevering was dit seizoen, heb genoten :)
pi_89051645
Was een leuke ep!
Ook echt dubbel gelegen om Dean in het maisveld :').
  woensdag 1 december 2010 @ 12:22:59 #60
118721 Trafasi
Nobody loves nothing...
pi_89379951
Lol, zit ik gisteren nip/tuck te kijken, zie ik Castiel/Misha Collings!

pi_89513405
Castiel was badass, wel jammer dat Crowley er niet meer is. Voor de rest niet eens zo boeiend deze aflevering. Ben wel benieuwd wie die ene chick in de cel was.
pi_89589904
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 12:47 schreef Terpentin07 het volgende:
Castiel was badass, wel jammer dat Crowley er niet meer is. Voor de rest niet eens zo boeiend deze aflevering. Ben wel benieuwd wie die ene chick in de cel was.
die chick is ook het enige wat is blijven hangen bij mij

en boehoehoe, ze gaan weer eens gescheiden paden..
Overigens wel gelachen om castiel en die pornofilm en later met meg :D
  maandag 6 december 2010 @ 15:50:57 #63
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_89590064
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 12:47 schreef Terpentin07 het volgende:
Ze had van die tatoeages, dus ik dacht een euh hoe heet dat ook alweer. Djinn ofzo? Misschien dan.
pi_89590738
dat zou wel kunnen, maar die djinns waren toch meer all over getattooeerd? Dit zag er meer uit als je gemiddelde rockchick ;)
  maandag 6 december 2010 @ 16:14:32 #65
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_89591037
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 16:07 schreef sbientje het volgende:
dat zou wel kunnen, maar die djinns waren toch meer all over getattooeerd? Dit zag er meer uit als je gemiddelde rockchick ;)
Hmz, ja, kheb die chick nog ff opgezocht en ze zag er idd niet echt uit als een djinn. Wat ze wel moet zijn... Geen idee.
pi_89630187
matige ep was dit, ik wacht nog altijd op het vuurwerk...
En dat kan zomaar.....?
pi_89797788
deze episode was wel oke, laat ze nu maar dingen dood maken
pi_89806202
quote:
99s.gif Op maandag 6 december 2010 16:14 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

Hmz, ja, kheb die chick nog ff opgezocht en ze zag er idd niet echt uit als een djinn. Wat ze wel moet zijn... Geen idee.
Ze was toch die djinn van de eerste episode van dit seizoen?
pi_89819714
Nou dit was wel een goede aflevering. En Sam heeft hopelijk zijn ziel terug. Zijn we in ieder geval van dat geneuzel af. Ik vind Sam (zonder ziel) vaak ook niet overtuigend. Hij zou niets moeten voelen, maar lijkt wel regelmatig boos en gefrustreerd. En we hebben hem ook al eens achter de vrouwen aan zien gaan. Als je niets positiefs of negatiefs meer voelt, dan lijkt mij dat je daar ook niet meer in geinteresseerd bent.
pi_89820932
ik vind het echt achteruithollen juist. Ik blijf maar kijken maar vind er eigenlijk niets meer aan.. Dat gezever om die ziel.. en ik vind vooral jared steeds slechter gaan acteren lijkt wel. Of eerst keek ik er niet zo naar, dat kan ook.
pi_89823313
Goede ep. Werd eindelijk weer eens vanaf het begin tot aan het einde in het verhaal meegezogen!
  zondag 12 december 2010 @ 23:29:52 #72
118721 Trafasi
Nobody loves nothing...
pi_89857082
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 23:45 schreef Wepeel2 het volgende:
. En we hebben hem ook al eens achter de vrouwen aan zien gaan. Als je niets positiefs of negatiefs meer voelt, dan lijkt mij dat je daar ook niet meer in geinteresseerd bent.
Niet? Lichamelijk plezier zonder de fuzz van "schuldig" voelen...

VOnd deze ep weer sterk! Vind "Ðeath" Zoiezo goed ^O^
pi_89860613
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 19:10 schreef hondebrok het volgende:
vind het heel hard afglijden.
Wat een drama idd.
pi_89880319
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 00:56 schreef zeebeschuit het volgende:

[..]

Wat een drama idd.
mee eens, het verhaal is ook echt heel warrig aan het worden, als ik de "previously on supernatural" bekijken moet ik er weer helemaal inkomen in het plot. Bij de vorige seizoenen had je dat niet, toen was het gewoon duidelijk en spannend.

Laat er aub nog een leuke cliffhanger finale komen, zodat ik wel de drang voel om verder te kijken
<hr>
pi_89880641
Ja, na al die jaren elke aflevering gekeken te hebben blijf je het wel volgen omdat je niet opeens al die tijd wil opgeven maar de 'vreugde' die je vroeger had als er een nieuwe aflevering was is er niet meer. Soms laat ik 'm ook een paar dagen op de planken liggen. Vroeger had je ook nog eens super humoristische single episodes die los stonden van het grote verhaal maar gewoon heel leuk waren. Zelfs dat is weg. Jammer...
  maandag 13 december 2010 @ 20:15:37 #76
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_89888448
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 23:29 schreef Trafasi het volgende:

[..]

Niet? Lichamelijk plezier zonder de fuzz van "schuldig" voelen...

Nou daar zou ik me ook niet schuldig over voelen hoor. :P
Maar plezier, iets fijn vinden, ergens van genieten...dat zijn allemaal emoties.
  dinsdag 14 december 2010 @ 19:28:48 #77
118721 Trafasi
Nobody loves nothing...
pi_89929426
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 20:15 schreef Wepeel2 het volgende:

[..]

Nou daar zou ik me ook niet schuldig over voelen hoor. :P
Maar plezier, iets fijn vinden, ergens van genieten...dat zijn allemaal emoties.
Hmm maybe wel idd, alhoewel klaarkomen allerlei chemische reacties maakt in je hoofd waardoor je je fijn "voelt", in hoeverre dat je lichaam of je geest is, is de discussie
pi_89966806
ik vind het toch echt een plothole dat sam geen ziel heeft maar wel alle emoties en reacties heeft die volgens hun bij een ziel horen.

om nog maar niet te spreken dat dit een erg zwakke centrale lijn vormt
<hr>
  woensdag 15 december 2010 @ 23:14:52 #79
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_89982559
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 18:07 schreef Dawnbreaker het volgende:
ik vind het toch echt een plothole dat sam geen ziel heeft maar wel alle emoties en reacties heeft die volgens hun bij een ziel horen.

om nog maar niet te spreken dat dit een erg zwakke centrale lijn vormt
Het is ook een klote plot. Dat krijg je als ze geforceerd door moeten schrijven. Het had gewoon vorig seizoen moeten eindigen en dat was de bedoeling ook. Merk je overal aan.
I picture your face.. In the back of my eyes
pi_90005728
Beste oplossing lijkt mij om gewoon sam te laten sterven als gevolg van die zielengedoe, dan kan dean gewoon alleen verder en hebben we ook sam's slechte acteerwerk en melodramatische flikkerzooi niet meer.
<hr>
pi_90008578
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 16:49 schreef Dawnbreaker het volgende:
Beste oplossing lijkt mij om gewoon sam te laten sterven als gevolg van die zielengedoe, dan kan dean gewoon alleen verder en hebben we ook sam's slechte acteerwerk en melodramatische flikkerzooi niet meer.
het ligt dus niet aan mij, dat ie zo slecht acteert? :D
pi_90009460
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 23:14 schreef Moron het volgende:

[..]

Het is ook een klote plot. Dat krijg je als ze geforceerd door moeten schrijven. Het had gewoon vorig seizoen moeten eindigen en dat was de bedoeling ook. Merk je overal aan.
Mee eens! Het word nogal uitgemolken. Wel leuk dat ze een extra seizoen gemaakt hebben... het is nogal verslavend om te kijken als je het al volgt vanaf seizoen 1, aflevering 1. Maar toch... ze kunnen ook te ver gaan. :N :P
pi_90021838
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 18:00 schreef sbientje het volgende:

[..]

het ligt dus niet aan mij, dat ie zo slecht acteert? :D
Hij heeft nog nooit goed geacteerd joh. Is ook niet heel erg boeiend bij deze serie, maar kan echt geen dramatische scenes aan.
pi_91211683
pfff duuuurttt laaannngggg
Kom met vuur; ik geef je water. Kom met woorden en ik blijf met je praten.
pi_91236769
Hmm, loop nu nog iets van 4 afleveringen achter, maar heb niet zo heel veel problemen met dit seizoen eigenlijk. Vind het niet beter dan afgelopen seizoen, maar toch ook echt niet slecht.
Ik vind de possession van Bobby (vorig seizoen) een grotere plothole/je-er-makkelijk-vanaf-maken dan dat hele verbranden van demon botten en het zielloze van Sam. Alhoewel dat laatste wel wat overtuigender kan. Ik bedoel, Bobby is nota bene degene die Sam en Dean geleerd heeft over die anti-possession symbols, waar was de zijne dan?
  woensdag 12 januari 2011 @ 22:08:51 #86
202546 Baszh
The Dude abides
pi_91237458
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 19:02 schreef sbientje het volgende:
ahahah deze was dan wèl weer leuk :D Vooral het eind toen sam de suiker (of was het zout?) op de grond gooide en die dwerg moest gaan tellen _O-

Het droeg niet echt bij aan de verhaallijn van dit seizoen, maar het was wel grappig :D
Tinkerbell in de magnetron. :P
Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
  zondag 23 januari 2011 @ 02:17:57 #87
19242 yavanna
Results may vary.
pi_91736403
Nog 5 dagen en het begint weer, nu nog 'badder' . :Y)

Preview

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 36% gewijzigd door yavanna op 23-01-2011 02:23:09 ]
pi_91854269
Ik maar denken dat ik zeker 4 eps achter liep, zijn het er maar 2 en komt de nieuwe deze week. Komt mooi uit, heb eindelijk even tijd om bij te kijken.
pi_91923214
Nieuwe promoposter voor de nieuwe ep O+

donderdag 27 januari 2011 @ 08:10:59 #90
19242 yavanna
Results may vary.
pi_91929207
Ik zag die poster gisteren en het leek wel een comic. Ze moeten eens kappen met dat overdreven, slechte, photoshoppen.
pi_91929802
vind jared een mooie jongen, maar hier lijkt het wel een duivel hahaha.. dat zal wel min of meer expres zijn, maar ik vind het toch niet mooi. En dan die belachelijke slang om zijn arm, waar slaat dat op echt :D
  donderdag 27 januari 2011 @ 09:44:06 #92
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_91930699
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 08:55 schreef sbientje het volgende:
vind jared een mooie jongen, maar hier lijkt het wel een duivel hahaha.. dat zal wel min of meer expres zijn, maar ik vind het toch niet mooi. En dan die belachelijke slang om zijn arm, waar slaat dat op echt :D
Dat hij een duivel lijkt zal wel de bedoeling zijn, want Jensen heeft een halo om zich heen. O-)
pi_91970965
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 02:17 schreef yavanna het volgende:
Nog 5 dagen en het begint weer, nu nog 'badder' . :Y)
Nee nog iets langer wachten zelfs ze hebben het net met een week uitgesteld jammer genoeg.

http://tvbythenumbers.zap(...)nikita-encores/80542
You're are forgetting I was a professional twice over, an analyst and a therapist. The worlds first analrapist
pi_91971031
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 00:03 schreef criminal_mind het volgende:

[..]

Nee nog iets langer wachten zelfs ze hebben het net met een week uitgesteld jammer genoeg.

http://tvbythenumbers.zap(...)nikita-encores/80542
waar slaat dat nou weer op :D
  vrijdag 28 januari 2011 @ 01:02:13 #95
63388 tass
There Can Be Only One!
pi_91973768
Wat een onzin!!
En dat alleen maar omdat Nikita en de Vampire Diaries eest moeten. En allebei zijn het gewoon ruk shows!
Nog langer wachten :( :(
pi_91976038
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 00:04 schreef sbientje het volgende:

[..]

waar slaat dat nou weer op :D
Vanwege dat vampire diaries in bepaalde steden niet kan worden uitgezonden door basketbal en een soort burgemeester debat. En heeft ook met idols te maken ze denken dat dan te weinig mensen kijken daarom herhalen ze het morgen nog een keer. en worden smallville en supernatural een week uitgesteld :S
You're are forgetting I was a professional twice over, an analyst and a therapist. The worlds first analrapist
  vrijdag 28 januari 2011 @ 07:45:01 #97
19242 yavanna
Results may vary.
pi_91977167
-O- Fijn, nog een week wachten. -O-
  zaterdag 29 januari 2011 @ 12:45:11 #98
313458 Zonnetje1981
always look on the bright side
pi_92034996
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 07:45 schreef yavanna het volgende:
-O- Fijn, nog een week wachten. -O-
Dit dus...tot aan gisteravond op eztv, airing tonight...yeah right
pi_92043987
Eigenlijk zegt CW hiermee gewoon Supernatural is Passé. Laatste seizoen,live with it!
  zaterdag 29 januari 2011 @ 21:23:45 #100
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_92055178
quote:
Op donderdag 27 januari 2011 08:55 schreef sbientje het volgende:[/b]
Ik denk dat die slang een verwijzing is naar de slang in het paradijs. De duivel die Sam probeert te verleiden.
pi_92112376
Hebben ze nou serieus episode 12 weer uitgesteld? Ik verheugde me er helemaal op om vandaag te gaan kijken sinds ik afgelopen weekend geen tijd had, en zie ik opeens 4 februari. ;(

Ach ja, hoe langer het duurt voordat het seizoen afgelopen is, dat dan weer wel. :P
  vrijdag 4 februari 2011 @ 19:17:09 #102
313458 Zonnetje1981
pi_92337559
Jeee vanavond!! En ik las dat ze 18 feb. 2 afleveringen uitzenden!! _O_ *O*
pi_92339002
idd, zondag lekker kijken :D

pi_92380854
Goede ep hoor! Mother of all klinkt wel erg onheilspellend :P
pi_92382806
Damn, eindelijk weer interessant! Mother of all - ben benieuwd.
  zaterdag 5 februari 2011 @ 20:47:29 #107
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_92383721
Echt goede aflevering vond ik.
pi_92389257
Ben benieuwd naar de volgende aflevering. Mother of all, klinkt spannend! ^O^
pi_92392625
eindelijk weer eens een goede aflevering!
  zondag 6 februari 2011 @ 11:07:36 #110
313458 Zonnetje1981
pi_92402942
Was het extra weekje wachten meer dan waard! Benieuwd naar de volgende aflevering..
  zondag 6 februari 2011 @ 13:14:19 #111
251119 Rainesz
flets outz
pi_92407363
Na zo'n aflevering als dit weet je weer waarom je het gaat missen. Wat een heerlijkheid.
Gelukkig ook weer wat goede muziek erin!

Hopelijk houden ze eht nu vast!
pi_92416246
Die P. Diddy opmerking :D
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_92416709
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 16:46 schreef Tim86 het volgende:
Die P. Diddy opmerking :D
idd :D
  zondag 6 februari 2011 @ 17:26:24 #114
19242 yavanna
Results may vary.
pi_92417918
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 13:14 schreef Rainesz het volgende:
Na zo'n aflevering als dit weet je weer waarom je het gaat missen. Wat een heerlijkheid.
Gelukkig ook weer wat goede muziek erin!

Hopelijk houden ze eht nu vast!
Deze ep was weer zoals het hoort te zijn. Nice. ^O^
pi_92419898
Ik vind dit seizoen erg van de hak op de tak springen en ze lijken geen keuze te kunnen maken wie nou de bigbad is dit seizoen. Misschien hadden ze beter bij seizoen 5 kunnen stoppen want een grotere dreiging kunnen ze toch niet vinden. Nu zitten we in aflevering 12 en voelt het allemaal erg gezocht aan. De first monsters, toen crowly, toen hemelwapens en nu uit het niets weer iets wat totaal nog niet genoemd is eerder in het seizoen. Ik hoop dat ze het goed bij elkaar kunnen brengen maar het lijkt erop dat het jump the shark moment dit seizoen is aangebroken.
pi_92427828
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 18:16 schreef ConnerJohn het volgende:
Ik vind dit seizoen erg van de hak op de tak springen en ze lijken geen keuze te kunnen maken wie nou de bigbad is dit seizoen. Misschien hadden ze beter bij seizoen 5 kunnen stoppen want een grotere dreiging kunnen ze toch niet vinden. Nu zitten we in aflevering 12 en voelt het allemaal erg gezocht aan. De first monsters, toen crowly, toen hemelwapens en nu uit het niets weer iets wat totaal nog niet genoemd is eerder in het seizoen. Ik hoop dat ze het goed bij elkaar kunnen brengen maar het lijkt erop dat het jump the shark moment dit seizoen is aangebroken.
Huh? Het doel van Crowly was om in dat "monster hiernamaals (purgatory dus) te komen omdat ie daar 'iets' zocht en de first monsters staan in direct verband met de mother of all. Kan alleen ook die hemelwapens niet helemaal plaatsen.

[ Bericht 6% gewijzigd door larry91 op 06-02-2011 21:59:58 ]
pi_92431232
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 20:41 schreef larry91 het volgende:

[..]

Huh? Het doel van Crowly was om in dat "monster hiernaamls" (sorry weet geen die echte naam niet meer :') prec.... nog wat ) te komen omdat ie daar 'iets' zocht en de first monsters staan in direct verband met de mother of all. Kan alleen ook die hemelwapens niet helemaal plaatsen.
purgatory.. volgens mij is dat in het nederlands het vagevuur
pi_92433626
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 21:25 schreef sbientje het volgende:

[..]

purgatory.. volgens mij is dat in het nederlands het vagevuur
:P ja die bedoelde ik.
  zondag 6 februari 2011 @ 23:06:10 #119
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_92437958
Goede episode dit. En dat gezeik met Sam is eindelijk voorbij.
Hopelijk gaan we dus een goede tweede helft van dit seizoen tegemoet.
pi_92447698
Denk dat het gezeik met Sam nog niet over is maar dat ie nu die muur gaat afbreken ofzo.
pi_92506457
Heb gvd nogsteeds niet kunnen kijken ! -O- Hopelijk vanavond :{
pi_92516398
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 08:26 schreef Empathologica het volgende:
Denk dat het gezeik met Sam nog niet over is maar dat ie nu die muur gaat afbreken ofzo.
ach vast wel, anders zouden ze het niet zeggen ;)

Ik vond het mooie aan deze serie juist dat alles zo "correct" was qua mythologie; de juiste engelen, 4 horsemen enzo. Maar nu met the mother... kweetnie, the bigbad was toch altijd de duivel? Nu is er nog iets groters?
Vond het sowieso al jammer dat ze toen al die goden hebben laten doodgaan, die hadden veel sterker moeten zijn als 1 stomme engel...

Het blijft vermakelijk, maar het is niet meer mn Favo serie...
pi_92519384
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 20:04 schreef Wihakayda het volgende:

[..]

ach vast wel, anders zouden ze het niet zeggen ;)

Ik vond het mooie aan deze serie juist dat alles zo "correct" was qua mythologie; de juiste engelen, 4 horsemen enzo. Maar nu met the mother... kweetnie, the bigbad was toch altijd de duivel? Nu is er nog iets groters?
Vond het sowieso al jammer dat ze toen al die goden hebben laten doodgaan, die hadden veel sterker moeten zijn als 1 stomme engel...

Het blijft vermakelijk, maar het is niet meer mn Favo serie...
The mother of all komt gewoon uit de Griekse mythologie, niets mis mee op dit aspect dus.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 9 februari 2011 @ 11:21:54 #124
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_92538564
Ik heb iig weer veel gelachen, da's ook wat waard :)
pi_92628939
Vandaag weer een nieuwe aflevering! :D

Oftewel, morgen weer even kijken. Ben benieuwd. ^O^
  zaterdag 12 februari 2011 @ 11:20:19 #126
313458 Zonnetje1981
pi_92672614
Vanavond kijken, kan niet wachten! *O*
pi_92686148
Wat een top aflevering is nummer 13. Ze weten wel telkens een spannend eind erin te gooien waardoor je gewoon de volgende weer wilt zien :D
  zaterdag 12 februari 2011 @ 20:48:39 #128
313458 Zonnetje1981
pi_92692234
Ik ga nu eerst Fringe kijken en daarna Supernatural, ben heel erg benieuwd.......tot straks
pi_92697462
Het seizoen begint nu echt op gang te komen *) . Goede ep en ook super einde, kijk nu al uit naar volgende week! :D
  zondag 13 februari 2011 @ 12:13:12 #130
313458 Zonnetje1981
pi_92711458
Tijdens Fringe in slaap gevallen...vanavond maar kijken dan, comment van larry91 belooft veel goeds :Y
  maandag 14 februari 2011 @ 13:38:03 #131
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
  maandag 14 februari 2011 @ 14:19:22 #132
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_92767466
And the wall is crumbling down...
pi_92820917
quote:
99s.gif Op maandag 14 februari 2011 13:38 schreef egeltje1985 het volgende:
What is this, days of our lives?

_O-
Damn, hoe jong hij daar is... _O-
pi_92867109
ik vond er helemaal niets aan, aan deze aflevering... en wel ja, nu stort de muur al in. Wie had dat nou verwacht. Mijn god ik mag hopen dat het na dit seizoen ophoudt
pi_92874156
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 14:54 schreef sbientje het volgende:
ik vond er helemaal niets aan, aan deze aflevering... en wel ja, nu stort de muur al in. Wie had dat nou verwacht. Mijn god ik mag hopen dat het na dit seizoen ophoudt
Tja, dan moet je niet meer kijken. Ik vind het nog best wel een redelijk leuk seizoen. Het is qua kwaliteit geen seizoen 4 of 5. Maar ik vind seizoen 1 in vergelijking met dit seizoen een stuk minder.
pi_92875274
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 17:19 schreef larry91 het volgende:

[..]

Tja, dan moet je niet meer kijken. Ik vind het nog best wel een redelijk leuk seizoen. Het is qua kwaliteit geen seizoen 4 of 5. Maar ik vind seizoen 1 in vergelijking met dit seizoen een stuk minder.
ja dat doe ik dan toch ook weer niet, omdat ik wel benieuwd ben hoe het afloopt :)
  donderdag 17 februari 2011 @ 10:20:41 #137
19242 yavanna
Results may vary.
pi_92906144
De laatste twee afleveringen waren wel vermakelijk, hoewel idd lang niet zo goed als voorheen.
pi_93014065
Zo maar eens de aflevering van gisteren kijken. :Y
  zaterdag 19 februari 2011 @ 19:03:05 #139
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_93020961
Aflevering gezien. Ik vond het echt kut zeg.
  zaterdag 19 februari 2011 @ 19:49:31 #140
302854 67Impala
Bad Ass Ride!
pi_93023189
Vond het maar een slechte filler...
  zaterdag 19 februari 2011 @ 21:16:52 #141
313458 Zonnetje1981
pi_93027623
I hate dolls!! Maar ik vond deze aflevering beter dan de vorige..
Iemand die al meer weer over season 7??
pi_93028194
Whut? Dacht dat ze na dit seizoen echt gingen stoppen.. Hoe lang willen ze het nog uitrekken?
  zaterdag 19 februari 2011 @ 22:08:01 #143
313458 Zonnetje1981
pi_93030209
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 21:30 schreef Empathologica het volgende:
Whut? Dacht dat ze na dit seizoen echt gingen stoppen.. Hoe lang willen ze het nog uitrekken?
Heb gehoord dat er wordt gepraat over een volgend seizoen, heb er verder niets over kunnen vinden..
  zaterdag 19 februari 2011 @ 23:45:22 #144
19242 yavanna
Results may vary.
pi_93035221
Ik vond deze aflevering juist wel ok, op het einde met de auto na. Het is duidelijk niet het niveau van eerst, maar stukken beter dan de eerste afleveringen van dit season.
pi_93037770
net dit topic gevonden, en ben gelijk helemaal blij! :D

Vond deze ook niet zo heel super, behalve dan de stukken met Lisa en Ben. Ben wel echt uber benieuwd naar de volgende aflevering, volgens mij wordt dat echt zo'n you either love it or hate it aflevering.
  zondag 20 februari 2011 @ 02:25:31 #146
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_93041917
Dat was tenminste weer een goede aflevering. Was tot nu toe een beetje teleurgesteld over dit seizoen maar ik kijk nu weer uit naar de volgende aflevering. Het stukje met het niermeisje had misschien wat meer uitgerekt kunnen worden en wat dramatischer gekund. Maar zeker een vooruitgang.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  zondag 20 februari 2011 @ 10:09:13 #147
313458 Zonnetje1981
pi_93046376
Maar al twee afleveringen waar the mother of all niet wordt genoemd...staat ons nog wat te wachten denk ik...
pi_93074796
Vond de aflevering wel oké. Niet zo spectaculair, hoop dat het Mother of All verhaal vanaf de volgende aflevering wel op gang gaat komen. Beetje meer spektakel mag wel :P

quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 21:30 schreef Empathologica het volgende:
Volgens mij had de netwerk directeur verklaard dat het stom zou zijn om niet door te gaan met een seizoen 7 aangezien er nog zoveel mensen kijken iedere week. Ik zal even zoeken naar de link naar desbetreffende verklaring.

Edit: gevonden! Link
Vraag me af of nog een seizoen niet een beetje te veel van het goede wordt...

[ Bericht 4% gewijzigd door larry91 op 20-02-2011 21:57:44 ]
  zondag 20 februari 2011 @ 21:56:15 #149
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_93077936
Jammer dat ze alleen kijken naar het succes en niet naar de kwaliteit van de serie. Op een gegeven moment moet je ook durven te stoppen als het verhaal verteld is.
pi_93078246
ik vond deze beter dan die van vorige week, maar niet meer dan vermakelijk
  maandag 21 februari 2011 @ 11:00:42 #151
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_93093962
1 vraag, waar kwam dat stuk glas ineens vandaan, ze stond niet eens in de buurt?
pi_93094007
quote:
5s.gif Op maandag 21 februari 2011 11:00 schreef kingmob het volgende:
1 vraag, waar kwam dat stuk glas ineens vandaan, ze stond niet eens in de buurt?
soort zelfmoord? ik weet ook niet
  maandag 21 februari 2011 @ 11:28:02 #153
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_93094778
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 21:56 schreef Wepeel2 het volgende:
Jammer dat ze alleen kijken naar het succes en niet naar de kwaliteit van de serie. Op een gegeven moment moet je ook durven te stoppen als het verhaal verteld is.
Ik heb liever dat na een reeks geweldige seizoenen ze nog even doorgaan met wat redelijk vermakelijke afleveringen dan helemaal niks. Anders hadden we ook geen seizoen 8, 9 en 10 gehad voor SG-1. Voor de mensen waarvoor dit de herinnering aan de originele verhaal afbreuk is er de optie om niet te kijken en het te laten bij het originele verhaal. Als mensen willen blijven kijken kun je dat succes noemen ja. Ik ben blij dat ze naar de kijkers luisteren.
pi_93109611
What the hell is a Snooki? :D :')
pi_93120582
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 17:18 schreef WammesWaggel het volgende:
What the hell is a Snooki? :D :')
die was leuk ja :D
  vrijdag 25 februari 2011 @ 03:01:16 #156
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_93293943
De afgelopen week een paar afleveringen uit seizoen 1 gekeken. Moet zeggen dat nu de nieuwe afleveringen opeens ontzettend goed lijken in verhouding. Man, wat een anticlimaxen zitten er in de afleveringen van seizoen 1 zeg. Vooral die met de insecten (afl. 8), midden in de nacht worden ze aangevallen door insecten. Ze spuiten een beetje rond met brandende insectenspray en poef het is ochtend en alles is goed terwijl niks het idee geeft dat er een paar uur verstreken zijn.
pi_93294100
Hahaha _O-

Die ging inderdaad echt helemaal nergens over.
pi_93297367
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 03:01 schreef Ugjerke het volgende:
De afgelopen week een paar afleveringen uit seizoen 1 gekeken. Moet zeggen dat nu de nieuwe afleveringen opeens ontzettend goed lijken in verhouding. Man, wat een anticlimaxen zitten er in de afleveringen van seizoen 1 zeg. Vooral die met de insecten (afl. 8), midden in de nacht worden ze aangevallen door insecten. Ze spuiten een beetje rond met brandende insectenspray en poef het is ochtend en alles is goed terwijl niks het idee geeft dat er een paar uur verstreken zijn.
Haha, zo denk ik er precies hetzelfde over. Seizoen 1 was ook vrij lastig door te komen voor mij zelf omdat ik begonnen was in seizoen 2 hier op tv. In vergelijking met seizoen 1 is seizoen 6 gewoon een goed seizoen.
pi_93302673
quote:
Ik zag het laatst ook ja, ik stond echt verbaasd te kijken. En hoe Sam en Dean er ook nog uitzien :D
  vrijdag 25 februari 2011 @ 16:04:46 #160
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_93311222
De laatste 2/3 afleveringen van seizoen 1 zijn wel heel goed te doen trouwens. Maar finales zijn meestal tof. :)
pi_93316858
Jup, finales zijn ze over het algemeen heel goed in. 1e afleveringen van nieuwe seizoenen daarentegen.... ;) Die van seizoen 4 uitgezonderd dan, maar 6x01 was echt beneden verwachting. Kan natuurlijk ook komen omdat de verwachtingen na Swang Song heeeel hoog waren ;)
  vrijdag 25 februari 2011 @ 23:28:39 #162
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
  zaterdag 26 februari 2011 @ 00:17:11 #163
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_93333648
Je hebt Dean verpest :P
  zaterdag 26 februari 2011 @ 02:29:13 #164
19242 yavanna
Results may vary.
pi_93337791
quote:
99s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 23:28 schreef egeltje1985 het volgende:
[ afbeelding ]

Whaha!
Ah. Jeetje. :D

Oogt hij nu een stuk beter. O+
  zaterdag 26 februari 2011 @ 05:11:47 #165
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_93339300
Dat was een.. aparte aflevering..
  zaterdag 26 februari 2011 @ 07:51:53 #166
313458 Zonnetje1981
pi_93339483
Ben heel benieuwd, beetje cryptische post Ugjerle...en ik heb pas morgen tijd om te kijken..
pi_93342063
Wat een kut episode, enige verschil nu is dat castiel de wapens heeft... Voelde echt als een filler.
  zaterdag 26 februari 2011 @ 11:31:26 #168
313458 Zonnetje1981
pi_93342116
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 11:29 schreef vault_tec het volgende:
Wat een kut episode, enige verschil nu is dat castiel de wapens heeft... Voelde echt als een filler.
En bedankt hè...
pi_93342218
Is het niet al vaker gezegd dat hier kijken zonder de episode gezien te hebben op eigen risico is?
pi_93342226
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 11:31 schreef Zonnetje1981 het volgende:

[..]

En bedankt hè...
In dit topic worden recente afleveringen besproken. Dus kom hier niet op zaterdagochtend als je de nieuwe aflevering nog niet hebt gezien. ;)

Ik vond het wel een grappige aflevering, ook al was het een filler. :)
I am the Milkman! My milk is delicious!
  zaterdag 26 februari 2011 @ 11:40:47 #171
313458 Zonnetje1981
pi_93342319
Een spoiler gebruiken is ook wel lastig...
pi_93342865
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 11:40 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Of gewoon niet komen kijken. Als iedereen alles in spoilers zet heb je alsnog niks te lezen :*

Vond alleen de scene dat de schrijver werd neer geschoten erg jammer, ik snapte de grap volgens mij niet helemaal. :?
  zaterdag 26 februari 2011 @ 12:18:02 #173
313458 Zonnetje1981
pi_93343445
:* topic werkt verslavend, blijf terug komen zonder dat ik de aflevering heb gezien. Ik kom maandag terug, dan heb ik de aflevering gezien *O*
pi_93345243
Echt één van de beste aflevering ooit. Al haalt hij het net niet bij die ene aflevering met dat 'fan' weekend en de zwart-wit aflevering.

Kripke die in slowmo overhoop wordt geknald.... prachtig.
Misschien betreft het dan wel een filler maar kan ook zeggen dat het een aflevering is anders dan alle andere, een geniaal idee gebruikend.

Ik vind fillers waarbij wordt afgeweken van standaard episodes altijd prachtig en hilarisch om te zien.
pi_93346621
Een filler geniaal vinden, gtfo. Hoeveel verder zijn we nou in het verhaal? Alleen die wapens... Wel mooi dat Castiel (ben zijn echte naam even kwijt) zo "nichterig" doet.
pi_93347567
gtfo?? sorry, kennelijk ben ik al bejaard ofzo. Bedoelt u hier te zeggen get the fuck out of iets in die strekking?

En ja, deze aflevering was inderdaad geniaal. Wat mij betreft doen we gewoon elke aflevering weer een andere hunt en gooien we het verhaal over een oorlog tussen engelen totaal overboord. Zou de serie er voor mij niet minder leuk op maken. Ik heb me deze aflevering in ieder geval kostelijk vermaakt.
pi_93348626
Prima aflevering, veel om gelachen iig :)
pi_93349336
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 14:55 schreef larry91 het volgende:
Prima aflevering, veel om gelachen iig :)
Dat zeker!
Vond het wel een vette aflevering, supergrappig hoe Misha steeds alles twitterde. Die tweets heeft hij gister ook echt op zijn twitter gepost. :D
pi_93350936
Leuke aflevering :Y
Some people should be around your entire life; others should just make an appearance.
pi_93351245
Prachtige aflevering - ook al is het een filler. Ik heb me iig rot gelachen. En oh oh oh Genevieve <3
pi_93351660
Ik zal hem zo maar eens gaan kijken, ben benieuwd. Zo aan de reacties te zien valt hij niet tegen :)
  zaterdag 26 februari 2011 @ 16:14:56 #182
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_93352032
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 13:16 schreef shitbrick het volgende:
Echt één van de beste aflevering ooit. Al haalt hij het net niet bij die ene aflevering met dat 'fan' weekend en de zwart-wit aflevering.

Kripke die in slowmo overhoop wordt geknald.... prachtig.
Misschien betreft het dan wel een filler maar kan ook zeggen dat het een aflevering is anders dan alle andere, een geniaal idee gebruikend.

Ik vind fillers waarbij wordt afgeweken van standaard episodes altijd prachtig en hilarisch om te zien.
Vond het alleen vreemd hoe Kripke door bleef lopen alsof hij dacht dat het niet echt was ofzo. Zou dat shot dat hij daar dood op de grond ligt trouwens symbolisch bedoelt zijn?
En ik heb liever zo'n filler, dan een filler met random spook xyz. Al hoop ik wel dat we nu een aflevering vol met Angelic Civil War krijgen. :)

quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 15:12 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Dat zeker!
Vond het wel een vette aflevering, supergrappig hoe Misha steeds alles twitterde. Die tweets heeft hij gister ook echt op zijn twitter gepost. :D
Hahaha, leuk. :D
  zaterdag 26 februari 2011 @ 18:45:55 #183
19242 yavanna
Results may vary.
pi_93358511
Erg toffe aflevering, o.a. de humor was weer helemaal terug. ^O^ _O_ Alleen die hoofden steeds waren al mega komisch en Misha met die tweets idd :D
pi_93358891
quote:

[..]

Dat zeker!
Haha _O- . Dat is pas echt humor :D
pi_93361474
Heerlijke aflevering, hoewel je m volgens mij wel alleen leuk kan vinden als je een beetje bekend bent met het hele fandom (Misha's tweets, Kripke's manier van doen)

Vond t alleen wel een heel klein beetje jammer dat ze niet de echt Kripke en Bob Singer en weet ik veel wie nog meer allemaal voorbij zijn gekomen in de aflevering hadden. Maar goed, ik snap dat dat niet altijd kan. Van Clif had dat iig wel gekunt, die hebben we tenslotte al een keer eerder gezien in Folsom Prison Blues. Was dat trouwens wel echt de stem van Sera Gamble? Zo klonk het wel geloof ik.
pi_93362128
hhaha wat een vette aflevering _O- echt onwijs gelachen. Ook al schoot het niet op voor het verhaal, ik vond m top _O_
pi_93378088
Ik had weer het oude Supernatural gevoel! Dit was echt een toffe aflevering. Gelukkig is het niveau na de break weer beter.
pi_93378483
Jared en Genevieve zijn IRL ook getrouwd las ik net :D
  zondag 27 februari 2011 @ 04:27:22 #189
19242 yavanna
Results may vary.
pi_93379898
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 02:55 schreef WammesWaggel het volgende:
Ah dat wou ik nog opzoeken, funny.
pi_93383551
Top aflevering. Is lang geleden dat ik zo heb kunnen lachen om een aflevering van ze. ^O^
pi_93405966
quote:
Op zondag 27 februari 2011 02:55 schreef WammesWaggel het volgende:
Das toch al oud nieuws????

Hebben J&J ruzie gehad dat er telkens gesproken werd over dat ze niet met elkaar sproken?
  zondag 27 februari 2011 @ 21:04:55 #192
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_93410658
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 20:01 schreef Estolan het volgende:

[..]

Das toch al oud nieuws????

Hebben J&J ruzie gehad dat er telkens gesproken werd over dat ze niet met elkaar sproken?
In het eerste seizoen is er wel eens wat mot tussen de twee geweest. Maar dat had vooral met de lange werkdagen te maken volgens Google. Nu zijn ze goede vrienden. Er gaat een verhaal rond dat ze ooit aangevallen zijn in een bar en dat ze sindsdien heel close zijn.
pi_93411979
Volgens mij zijn ze best friends, waren toch ook bij elkaars bruiloft?

Oftewel het was all part of the joke
  zondag 27 februari 2011 @ 23:45:27 #194
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_93421673
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 21:22 schreef Estolan het volgende:
Volgens mij zijn ze best friends, waren toch ook bij elkaars bruiloft?

Oftewel het was all part of the joke

Jup, en nu moet ik ophouden over acteurs hun privéleven voordat ik tieten groei. :P
  maandag 28 februari 2011 @ 10:41:46 #195
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_93431472
quote:
Seizoen 1 ben ik dan ook alleen blijven kijken wegens een combinatie van liefde voor pulp en dat je voornamelijk de humor al wel zag verschijnen. Verder verklapte mijn broer dat het later veel beter zou worden en die is te vertrouwen :P
  maandag 28 februari 2011 @ 10:43:24 #196
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_93431508
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 11:40 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Gewoon hier niet komen als je de laatste nog niet gezien hebt. Spoiler tags zijn voor de echte spoilers (next season e.d.). Sommige topics verzanden in een grote verzameling spoilertags, dat wil je echt niet.
  maandag 28 februari 2011 @ 10:47:37 #197
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_93431629
quote:

[..]

Dat zeker!
Daar was ik al benieuwd naar, had ik wel verwacht :D

Voor een filler best grappig idd, al waren de grappen wel erg makkelijk allemaal. Leek een beetje op verveling bij de schrijver ;)

Sorry voor de combo posts :*
  maandag 28 februari 2011 @ 11:39:10 #198
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_93433160
Vond het een toffe aflevering. Ik was bang dat het weleens pijnlijk onleuk kon worden, maar dat was dus niet het geval.
De zelfspot was geweldig. Die regisseur die elke keer verveeld mompelt "...season 6..." . :D
En natuurlijk Kripke die keihard wordt afgeknald.
pi_93439570
Erg toffe aflevering. Erg gelachen!
Zelfspot zie je niet vaak in series! Dus dit doen ze erg goed.

Snap alleen ook dat kripke keeps on walking stukje niet.
Had namelijk zelf het gevoel,dat hij juist laatste paar afleveringen meer zichzelf ermee bemoeide omdat afleveringen heel slecht gingen.

Misschien was dit voor hem wel..ik heb weer 2/3 afleveringen meegedaan,ik stap nu weer terug.
Of misschien is het wel helemaal niks ;)
pi_93446815
Was het niet een parodie op al die films waarin mensen in slowmotion door blijven lopen terwijl ze worden neergeschoten? Dat + dramatisch acteerwerk van de beste man en opzettelijk slechte montage kan dit wel als resultaat hebben :P
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  maandag 28 februari 2011 @ 17:12:08 #201
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_93446944
Ik vond persoonlijk de freeze-frame toen ze terug 'hun' wereld in gingen de beste grap ;)
  maandag 28 februari 2011 @ 17:23:59 #202
313458 Zonnetje1981
pi_93447498
Heb weer erg genoten van deze aflevering, niets nieuws over 'The Mother of all, kan nog spannend worden.
  maandag 28 februari 2011 @ 17:24:26 #203
313458 Zonnetje1981
pi_93447518
Had alleen bij deze aflevering wel bloopers aan het eind verwacht..
  maandag 28 februari 2011 @ 17:37:54 #204
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_93495944
jensen is vandaag jarig
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:55:29 #206
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
  woensdag 2 maart 2011 @ 17:45:33 #207
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_93547834
quote:
99s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:55 schreef egeltje1985 het volgende:
[ afbeelding ]

Haha!
Hahaha, wat een eikel. :D
  donderdag 3 maart 2011 @ 01:10:41 #208
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_93575877
Vind het maar een gare comeback eigenlijk..bedenk dan iets anders dan coins als je besluit dat het een prank war is :')
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  donderdag 3 maart 2011 @ 01:17:03 #210
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_93576065
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 01:12 schreef Tim86 het volgende:
Vind het maar een gare comeback eigenlijk..bedenk dan iets anders dan coins als je besluit dat het een prank war is :')
Ja inderdaad. Euh auto vol spekjes ofzo
  vrijdag 4 maart 2011 @ 10:47:37 #211
302854 67Impala
Bad Ass Ride!
pi_93631497
Is er van Supernatural deze week wel een nieuwe aflevering of ook niet? Tis een beetje mijn laatste hoop, anders deze week helemaal geen nieuwe series -O-
  vrijdag 4 maart 2011 @ 10:51:26 #212
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_93631647
quote:
11s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 10:47 schreef 67Impala het volgende:
Is er van Supernatural deze week wel een nieuwe aflevering of ook niet? Tis een beetje mijn laatste hoop, anders deze week helemaal geen nieuwe series -O-
Ja, supernatural wel. Alleen die week erna niet volgens mij.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 11:51:21 #213
302854 67Impala
Bad Ass Ride!
pi_93634099
Hmm heb ik in ieder geval iets te kijken van het weekend :D
  vrijdag 4 maart 2011 @ 19:16:22 #214
313458 Zonnetje1981
pi_93653912
En na vanavond wachten tot 15 april volgens IMDB.... -O-
pi_93682610
Klopt, nu wachten tot 15 april.

Wel een vette ep, met een behoorlijke stapel lijken...
Mother lijkt me wel een vette nieuwe vijand, wat een mom of a bitch
"Building the future and keeping the past alive are one and the same thing" - Hideo Kojima
pi_93684799
Toffe ep, deed me erg denken aan een X-Files ep van seizoen 1 :)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_93687860
Mooie, spannende aflevering!
En nu dan pas weer op 15 april -O-
  zaterdag 5 maart 2011 @ 15:41:50 #218
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_93688006
Godverdomme, dat was echt een goede aflevering. Aan de ene kant een mooie op zichzelf staande aflevering, maar aan de andere kant ook een die het grote verhaal wat vooruit duwt. Ik hoop alleen wel dat het Mother of All-verhaal dit seizoen nog niet afgerond word. Ik zie denk ik het liefst een finale over de Civil War zodat Castiel en de engelen volgend seizoen hun handen vrij hebben om Purgatory binnen te vallen.
pi_93690165
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 15:41 schreef Ugjerke het volgende:
Godverdomme, dat was echt een goede aflevering. Aan de ene kant een mooie op zichzelf staande aflevering, maar aan de andere kant ook een die het grote verhaal wat vooruit duwt. Ik hoop alleen wel dat het Mother of All-verhaal dit seizoen nog niet afgerond word. Ik zie denk ik het liefst een finale over de Civil War zodat Castiel en de engelen volgend seizoen hun handen vrij hebben om Purgatory binnen te vallen.
Is het al zeker dat er een volgend seizoen komt? Ik heb wel geruchten hierover gelezen.

En wat een top aflevering inderdaad. :)
pi_93690308
"If anything crawls out of anybody, somebody step on it."

:')
  zaterdag 5 maart 2011 @ 17:52:12 #221
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_93692415
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 16:45 schreef Infection het volgende:

[..]

Is het al zeker dat er een volgend seizoen komt? Ik heb wel geruchten hierover gelezen.

En wat een top aflevering inderdaad. :)
Waarschijnlijk wel. De netwerkbazen zijn heel tevreden met dit seizoen. En terecht, de meeste series die na hun 'natuurlijke einde' doorgaan storten daarna in. Supernatural haalt nog steeds hele sterke ratings. De enige reden die ik kan zien om te stoppen is als Jared of Jensen er mee stopt. Alle andere acteurs die er eventueel genoeg van kunnen hebben zijn vervangbaar.
pi_93698126
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 17:52 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

De enige reden die ik kan zien om te stoppen is als Jared of Jensen er mee stopt. Alle andere acteurs die er eventueel genoeg van kunnen hebben zijn vervangbaar.
Behalve Bobby en Castiel in mijn ogen. Die zijn niet te vervangen. Bobby sowieso niet en ik hoef ook niet een 2e Castiel (zoals ze met Ruby deden)
"Building the future and keeping the past alive are one and the same thing" - Hideo Kojima
  zaterdag 5 maart 2011 @ 20:23:26 #223
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_93699591
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 19:56 schreef Jay_Snake het volgende:

[..]

Behalve Bobby en Castiel in mijn ogen. Die zijn niet te vervangen. Bobby sowieso niet en ik hoef ook niet een 2e Castiel (zoals ze met Ruby deden)
Het zijn sterke karakters, maar de serie kan best zonder ze door gaan. Al is de serie leuker met ze natuurlijk. Castiel kan prima in de hemel blijven chillen als die hele oorlog bij is met als reden "blabla wederopbouw" en Bobby kan op heldhaftige wijze zichzelf opofferen. Ik denk wel dat Bobby belangrijker is dan Castiel, voordat de angels zich met de Winchesters gingen bemoeien was de serie al prima te doen. Bobby zit er al langer bij en vervult toch een belangrijke rol om de verhaallijn verder te helpen door handige informatie te hebben en als de Winchesters emotioneel problemen hebben als vader op te treden Ik snap ook niet goed waarom Castiel als Main Character word genoemd en Bobby Singer als Recurring. Castiel zie je voornamelijk zo nu en dan even voorbij flitsen.
pi_93710071
Net even aflevering 15 en 16 gechecked...

Mijn favo quote: "R O T F L M A O" :D :'( :D Goeie grap ook dat Kripke zo vet overhoop wordt geknald _O-

En ep 16... holy shit. Supervet. Nu weer een break en dan alweer de 6 afleveringen richting het seizoens slot. Gaat elk jaar toch weer idioot snel!
  zondag 6 maart 2011 @ 00:11:27 #225
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_93711095
Waarom zaten ze in aflevering 16 nou zo opgefokt te doen dat iemand besmet kon zijn, en komen ze niet op het idee om dan meteen de oren te controleren :? Heel wazig.
Later komen ze daar opeens wel weer op terug.
Verder wel een spannende aflevering, die overigens wel schatplichtig is aan The Thing.
  zondag 6 maart 2011 @ 01:12:41 #226
19242 yavanna
Results may vary.
pi_93713696
Toffe aflvering weer. ^O^ Erg blij dat het niveau zo omhoog gaat.
  zondag 6 maart 2011 @ 02:56:24 #227
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_93715829
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 00:11 schreef Wepeel2 het volgende:
Waarom zaten ze in aflevering 16 nou zo opgefokt te doen dat iemand besmet kon zijn, en komen ze niet op het idee om dan meteen de oren te controleren :? Heel wazig.
Later komen ze daar opeens wel weer op terug.
Verder wel een spannende aflevering, die overigens wel schatplichtig is aan The Thing.
Misschien is het beter als je de eerste helft van de aflevering nog een keer kijkt. :P
  zondag 6 maart 2011 @ 11:42:02 #228
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_93720906
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 02:56 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Misschien is het beter als je de eerste helft van de aflevering nog een keer kijkt. :P
Ja geen zin in. Doe eens uitleggen dan. ;) Ik weet alleen dat ze in het begin in dat lijk smurrie in het oor vinden. Maar als ze dan zelf besmet zouden kunnen zijn komt niemand op het idee om daar naar te kijken.
pi_93721788
Die smurrie zie je pas als dat wezen weer uit het oor is gekropen. Wel blijven opletten he ;)
pi_93722842
quote:
9s.gif Op zondag 6 maart 2011 12:12 schreef wolfrolf het volgende:
Die smurrie zie je pas als dat wezen weer uit het oor is gekropen. Wel blijven opletten he ;)
Maar dan is het wel debiel dat ze daarna met z'n allen hun vingers in de oren doen om te testen op smurrie bij zichzelf (en niets vinden, terwijl we weten dat Dean ook besmet is geweest)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_93724264
quote:
Op zondag 6 maart 2011 12:54 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Maar dan is het wel debiel dat ze daarna met z'n allen hun vingers in de
oren doen om te testen op smurrie bij zichzelf (en niets vinden, terwijl we weten dat Dean ook besmet is geweest)
Je moet het niet zo fucking over-analyseren :')
pi_93724753
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 13:36 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Je moet het niet zo fucking over-analyseren :')
Jij leest iemand de les, iemand anders wijst jou op een fout en dan is het meteen over-analyseren? :')
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_93725384
Ja dat is het :Y
pi_93726082
Oke, dan weet ik dat.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zondag 6 maart 2011 @ 17:41:33 #235
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_93733163
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 12:54 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Maar dan is het wel debiel dat ze daarna met z'n allen hun vingers in de oren doen om te testen op smurrie bij zichzelf (en niets vinden, terwijl we weten dat Dean ook besmet is geweest)
Dat was inderdaad niet heel doordacht. Maar wel grappig. :P

Net trouwens weer de afleveringen met Death gekeken. Wat een baas is dat.

[ Bericht 8% gewijzigd door Ugjerke op 07-03-2011 09:01:08 ]
pi_94015453
Tweet van Jim Beaver over de season finale:

SPOILER
Klinkt veelbelovend! :D
  zondag 13 maart 2011 @ 09:43:43 #237
313458 Zonnetje1981
pi_94036517
Wel afkicken, zo'n zondag zonder Supernatural..is het al 15 april?
pi_94039576
Wat is eigenlijk de reden voor de break?
pi_94039637
March madness ofzo noemen ze het?
  zondag 13 maart 2011 @ 13:50:21 #240
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_94043674
Damn, wat vervelend zijn al die sport evenementen. Hier is het af en toe eens een aflevering voor een avond. Daar stopt een serie gewoon een maand. ;(
pi_94142732
Zucht...

Supernatural On break, returns: 2011-04-14 :{
pi_94458726
ook weer bij.
pi_94459012
quote:
Op zondag 13 maart 2011 12:07 schreef Empathologica het volgende:
March madness ofzo noemen ze het?
Spring break
pi_94462339
promo voor ep 17

doet me denken aan de groundhog-day aflevering.
pi_94462419
en Jensen in Childsplay remake http://www.imdb.com/title/tt1134807/fullcredits#cast
quote:
Child's Play (2011)
Jensen Ackles as Jack Santos
Released: July 2011
More: Info | Photos | Official
  dinsdag 22 maart 2011 @ 16:27:35 #246
251119 Rainesz
flets outz
pi_94471135
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 09:54 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Spring break
March Madness dus ;)!
Voornamelijk College Basketball ;)
  donderdag 14 april 2011 @ 18:07:36 #247
313458 Zonnetje1981
pi_95500481
Morgen eindelijk weer! *O*
pi_95500952
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 18:07 schreef Zonnetje1981 het volgende:
pi_95508090
quote:
Moet ook nog even de vorige aflevering kijken. Ben eigenlijk de draad een beetje kwijt :P
pi_95533688
aaargh, mn favo dl-site ligt eruit... wie van jullie heeft een goeie? (pm?)
pi_95534298
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 11:04 schreef Wihakayda het volgende:
aaargh, mn favo dl-site ligt eruit... wie van jullie heeft een goeie? (pm?)
Hij airt vandaag, dus morgen in NL (of 4 uur komende nacht ongeveer). En via de piratenbaai kan je hem gewoon binnentrekken.
pi_95534389
quote:
Ik kijk er eigenlijk totaal niet meer naar uit. Wat bij de vorige seizoenen wel zo was... Desalniettemin toch maar kijken :Y
I am the Milkman! My milk is delicious!
pi_95541689
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 11:19 schreef bigbass het volgende:

[..]

Hij airt vandaag, dus morgen in NL (of 4 uur komende nacht ongeveer). En via de piratenbaai kan je hem gewoon binnentrekken.
oow, goedemorgen :X
pi_95543208
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 11:21 schreef Frankii het volgende:

[..]

Ik kijk er eigenlijk totaal niet meer naar uit. Wat bij de vorige seizoenen wel zo was... Desalniettemin toch maar kijken :Y
helemaal mee eens, ik kijk het maar als het er niet is mis ik het ook totaal niet :D
  vrijdag 15 april 2011 @ 20:08:58 #255
19242 yavanna
Results may vary.
pi_95555485
Ik vond de laatste afleveringen wel een heels tuk beter en die doen mij wel weer meer er naar uit zien. Het zijn voor mij die absurde onderbrekeningen aldoor die de zin doen verdwijnen. ietrs wat tegenwoordig helaas met veel series gebeurd.
pi_95579478
deze episode... balthazar die de titanic niet heeft laten zinken en de reclame poster en het too soon grapje _O- _O- _O- _O- _O_ _O_ _O_
  zaterdag 16 april 2011 @ 16:34:07 #257
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_95584453
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 13:44 schreef vault_tec het volgende:
deze episode... balthazar die de titanic niet heeft laten zinken en de reclame poster en het too soon grapje _O- _O- _O- _O- _O_ _O_ _O_
Heerlijke aflevering! Geniale Celine Dion bashes, "What movie? EXACTLY!" en "Rule number 1, no Kutcher references"
  zaterdag 16 april 2011 @ 16:49:51 #258
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_95584880
Alright sweetie, before we go, i could remove that stick....
pi_95586326
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 16:34 schreef Luuksor het volgende:

[..]

Heerlijke aflevering! Geniale Celine Dion bashes, "What movie? EXACTLY!" en "Rule number 1, no Kutcher references"
Inderdaad geweldig :D. Vond het op het eind ook mooi toen ze wakker werden in de Impala met Celine Dion vol op de radio _O-
  zaterdag 16 april 2011 @ 18:14:31 #260
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_95587540
Een van de leuke afleveringen van dit seizoen! Wat mij betreft dan.
Dean: Too soon?
Sam: Yeah, Dean, I'm pretty sure six seconds is too soon.

:)
  zaterdag 16 april 2011 @ 18:57:29 #261
302854 67Impala
Bad Ass Ride!
pi_95588886
Zo het eerste wat ik dacht toen ik ze in die Mustang zag zitten had ik echt even een moment van: Waar de neuk is de impala :( ?

Gelukkig kwam het weer goed (L)
Verders leuke aflevering :)
  zaterdag 16 april 2011 @ 19:45:26 #262
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_95590735
http://blog.cwtv.com/2011(...)s-television-series/

Ik ben benieuwd. Denk niet dat ik ze allemaal ga kijken, maar zal uit nieuwsgierigheid toch wel een paar afleveringen bekijken.
  zaterdag 16 april 2011 @ 21:36:33 #263
313458 Zonnetje1981
pi_95596221
hele toffe aflevering! (bijna) terug op het oude niveau.. _O_
pi_95635111
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2011 18:57 schreef 67Impala het volgende:
Zo het eerste wat ik dacht toen ik ze in die Mustang zag zitten had ik echt even een moment van: Waar de neuk is de impala :( ?

Ik had pas door dat er iets compleet mis was toen Ellen opeens de keuken in kwam lopen :')

Geniale aflevering weer!
pi_95649519
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2011 18:57 schreef 67Impala het volgende:

ik dacht: waarom zitten die strepen erop :@ ik ahd niet echt door dat het een andere auto was hahaha, dat is eigenlijk wel best slecht.. leuke aflevering verder hahaha
pi_95651196
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 23:44 schreef sbientje het volgende:

[..]

ik dacht: waarom zitten die strepen erop :@ ik ahd niet echt door dat het een andere auto was hahaha, dat is eigenlijk wel best slecht.. leuke aflevering verder hahaha
Haha bij mij dus precies hetzelfde! Ik dacht ook dat Sam en Dean iets zouden zeggen over die strepen, zo van 'wie de fack heeft dat gedaan?!' Ik wist ook niet wat voor aflevering het zou worden, dacht eigenlijk dat het die
SPOILER
al zou zijn ;)
pi_95658804
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 23:44 schreef sbientje het volgende:

[..]

Haha dat was mijn eerste gedachte ook ( :@ meisje he), maar ik zou de vriendin van een autofreak niet zijn als ik daarna niet zag dat er een paard-logo op zat en toch wel door had dat chevrolet geen paardje heeft :+.

Toen ik Ellen binnen zag lopen dacht ik echt: wth, heb ik nou zo slecht opgelet de afgelopen afleveringen, sinds wanneer leeft die weer?

Toffe ep weer :D.
pi_95674395
Ik had inderdaad ook zoiets van wut? Heb ik iets gemist met Ellen en Jo? Oké de auto en de niet gezonken Titanic waren ook al verdacht. :D Voor de rest weer een toffe aflevering met het oude Supernatural gevoel. Vooral waar ze Fate willen uitlokken. _O-
pi_95888591
Zo maar eens aflevering 18 kijken... ^O^
  zaterdag 23 april 2011 @ 22:00:18 #270
313458 Zonnetje1981
pi_95899707
jeez, wat een geweldige aflevering!!!! Ik heb echt genoten, en wat is Dean leuk in een cowboy-kostuum O+
pi_95899828
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 17:22 schreef Terpentin07 het volgende:
Ik had inderdaad ook zoiets van wut? Heb ik iets gemist met Ellen en Jo?
Ik kreeg er een beetje een 'Dawn-uit-Buffy' gevoel bij :D.

Laatste aflevering was bij vlagen weer hilarisch maar had verder weinig om het lijf...
Amen.
pi_95903802
Met dat tijdreizen worden ze wel erg creatief zo..inmiddels kan echt alles :')
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_95904148
Clint Eastwood en Walker Texas Ranger _O-
  zondag 24 april 2011 @ 00:19:50 #274
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_95905193
Ik hoop dat ze een spin-off gaan doen over die oorlog in de hemel, zou dik de shit zijn :@. Verder erg leuke aflevering O+.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  zondag 24 april 2011 @ 11:34:31 #275
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_95913029
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 17:22 schreef Terpentin07 het volgende:
Ik had inderdaad ook zoiets van wut? Heb ik iets gemist met Ellen en Jo? Oké de auto en de niet gezonken Titanic waren ook al verdacht. :D Voor de rest weer een toffe aflevering met het oude Supernatural gevoel. Vooral waar ze Fate willen uitlokken. _O-
Ik had in eerste instantie nog zoiets van: Die is vast tegelijk met Sam en Samual terug gekomen en om de een of andere reden heeft Bobby dat geheim gehouden. Maar toen ze gewoon met de Winchesters aan de telefoon hing en ze de Titanic niet kenden begon het voor mij pas echt duidelijk te worden.

quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 23:44 schreef Tim86 het volgende:
Met dat tijdreizen worden ze wel erg creatief zo..inmiddels kan echt alles :')
Daarom was ik wel blij dat Castiel aangaf hoe heftig dat voor hem was en dat hij dat niet graag nog een keer deed aan het einde van de aflevering. Hopelijk betekend dat dat ze nu niet voor elk wissewasje terug in de tijd gaan.
pi_95917872
Prima aflevering, erg leuk :)
pi_95922185
wat is castiel zijn geheim eigenlijk? iemand met een theorie?
pi_95971212
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 16:34 schreef vault_tec het volgende:
wat is castiel zijn geheim eigenlijk? iemand met een theorie?
Ik denk dat hij mensenzielen gebruikt als wapens/energiebronne. Daarom had hij ook die 50000 extra zielen van de Titanic nodig.
pi_96050195
Yes! Er komt een seizoen 7! :D Me is heppie!

http://www.examiner.com/t(...)es-to-direct-again-2
pi_96050592
Tof nieuws, maar vraag me af waar ze het zevende seizoen mee gaan vullen. Het wordt wel tijd dat ze een nieuw element introduceren, want dat hele Eve-verhaal is ook een beetje been there, done that. Doet me een beetje aan Dragonball Z denken, elk seizoen een iets sterkere bad guy.
Amen.
  woensdag 27 april 2011 @ 17:50:27 #281
313458 Zonnetje1981
pi_96052153
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 16:59 schreef fh101 het volgende:

*O* *O* _O_ _O_ *O* *O* ook ik ben blij!
pi_96052643
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 17:09 schreef Jivis het volgende:
Tof nieuws, maar vraag me af waar ze het zevende seizoen mee gaan vullen. Het wordt wel tijd dat ze een nieuw element introduceren, want dat hele Eve-verhaal is ook een beetje been there, done that. Doet me een beetje aan Dragonball Z denken, elk seizoen een iets sterkere bad guy.
Ondertussen blijft de basis nog gewoon die uit seizoen 1, elke week een ander monster. Het overkoepelende verhaal is leuk, maar niet noodzakelijk.
pi_96077114
quote:

:D _O_

Mag ook wel. Ze zitten al bijna weer aan het einde van dit seizoen en dus zal het lastig zijn om het verhaal nog vol te maken in de laatste paar afleveringen.
  zaterdag 30 april 2011 @ 15:36:34 #284
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_96176400
Was verbaasd hoe makkelijk Eve eraan ging na die immense opbouw! Wel sick dat Crowley weer terug is :)
  zaterdag 30 april 2011 @ 18:53:46 #285
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_96180804
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 15:36 schreef Luuksor het volgende:
Was verbaasd hoe makkelijk Eve eraan ging na die immense opbouw! Wel sick dat Crowley weer terug is :)
Ja dat was nogal een anticlimax. Maar wellicht komt ze toch nog terug.
  zaterdag 30 april 2011 @ 21:19:28 #286
313458 Zonnetje1981
pi_96185203
Echt een supervette aflevering, maar wat is het verband tussen Castiel en Crowley :?
Kan niet wachten tot volgende week...
  zaterdag 30 april 2011 @ 22:29:36 #287
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_96188042
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 21:19 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Echt een supervette aflevering, maar wat is het verband tussen Castiel en Crowley :?
Kan niet wachten tot volgende week...
Ik denk dat ze een verbond hebben gesloten om de oorlog in de hemel te winnen. Daarna zouden ze weer terug kunnen naar de oude status-quo, waarin hemel/hel in balans zijn.
  zondag 1 mei 2011 @ 10:20:50 #288
313458 Zonnetje1981
pi_96199081
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 22:29 schreef Wepeel2 het volgende:

[..]

Ik denk dat ze een verbond hebben gesloten om de oorlog in de hemel te winnen. Daarna zouden ze weer terug kunnen naar de oude status-quo, waarin hemel/hel in balans zijn.
Dat zou een mooi uitgangspunt kunnen zijn, maar hoe verder in het volgende seizoen? Back to basic, Hunter vs. Demon/Monster?
pi_96214207
Ik vond het weer een goede aflevering! :)
pi_96278970
quote:

Oh boy oh boy oh boy :D :D :D

6x19 is echt moddervet zeg. Dikke twist met Crowley.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 01:53:42 #291
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_96281863
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 15:36 schreef Luuksor het volgende:
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 10:20 schreef Zonnetje1981 het volgende:

[..]

Dat zou een mooi uitgangspunt kunnen zijn, maar hoe verder in het volgende seizoen? Back to basic, Hunter vs. Demon/Monster?
Ik denk dat het gedoe met Purgatory en Eve nog niet klaar is.
pi_96471429
Wat een vage aflevering, hopelijk wordt het tegen het einde duidelijk waar het goed voor is..
  zaterdag 7 mei 2011 @ 14:15:26 #293
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_96472044
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 13:50 schreef Empathologica het volgende:
Wat een vage aflevering, hopelijk wordt het tegen het einde duidelijk waar het goed voor is..
Hoezo vaag? Het was juist een aflevering waarin de motieven van Castiel duidelijk werden gemaakt.
Ik vond de eerste helft van dit seizoen echt matig, met hele knullige fouten en onlogische zaken, maar de tweede helft van dit seizoen is verrassend goed. Vandaag gewoon 40 minuten zitten genieten.
pi_96473571
Ik miste gewoon de actie en zo. Snap nu wel meer waar die aflevering voor bedoeld was, maar toch. Matig.
pi_96474766
Ik vond het juist een prima aflevering. De beweegredenen van Cas zijn nu in ieder geval duidelijk. Actie is voor mij niet iedere aflevering een vereiste.
  zaterdag 7 mei 2011 @ 21:08:13 #296
331552 Wihakayda
Water/Vuur
pi_96484545
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 14:15 schreef Wepeel2 het volgende:

[..]

Hoezo vaag? Het was juist een aflevering waarin de motieven van Castiel duidelijk werden gemaakt.
Ik vond de eerste helft van dit seizoen echt matig, met hele knullige fouten en onlogische zaken, maar de tweede helft van dit seizoen is verrassend goed. Vandaag gewoon 40 minuten zitten genieten.
Idem _O_
pi_96487998
LOL

Don't step on that fish Castiel, big plans for that fish

:D
pi_96493774
Arme Cas krijgt niet eens de kans om uit te leggen hoe het zit. :(
  zondag 8 mei 2011 @ 11:39:49 #299
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_96499604
Zo'n aflevering zat ik echt op te hopen, even wat vanuit Castiel's oogpunt en wat duidelijkheid over de samenwerking tussen Cas en Crowley en de Civil War.
Overigens mogen Sam en Dean er ook wel even bij stil staan dat ze zat deals gesloten hebben. :P

Edit: En wat een geniale hel trouwens. _O-
pi_96504110
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 11:39 schreef Ugjerke het volgende:
Zo'n aflevering zat ik echt op te hopen, even wat vanuit Castiel's oogpunt en wat duidelijkheid over de samenwerking tussen Cas en Crowley en de Civil War.
Overigens mogen Sam en Dean er ook wel even bij stil staan dat ze zat deals gesloten hebben. :P

Edit: En wat een geniale hel trouwens. _O-
Die hel was echt sick inderdaad. Een rij van miljarden mensen lang en als je dan uiteindelijk vooraan bent...mag je weer opnieuw beginnen. Als dat je niet sloopt weet ik het ook niet.
  maandag 9 mei 2011 @ 19:04:41 #301
19242 yavanna
Results may vary.
pi_96558965
Leuke aflevering, nice om het eens vanaf Cas zijn kant te bekijken. Beetje jammer dat Dean totaal geen intresse had om te horen waarom Cas de keuze heeft gemaakt om met Crowley samen te werken, maar dat zal wel nodig geweest zijn om een intressante twist te krijgen. ;)

Vorige keer een verwijzing naar Deadwood in naam en dit keer met Bobby's tegenhanger 'Ellsworth'. In Deadwood heette het door Jim Beaver gespeelde personage 'Ellsworth'. :)

Tof dat er nog een season 7 komt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')