quote:Op zondag 24 oktober 2010 12:30 schreef Jivis het volgende:
[..]
Nee, vind ik niet. Sam is blijkbaar Sam niet, vind het wel interessant te weten wat daarachter zit. Verder lijkt die grandpa er ook problemen mee te hebben, terwijl die schijnbaar op dezelfde manier is teruggebracht.
Vond het verder een vrij rommelige en vluchtige aflevering. En geen Cas.
quote:Komt omdat je gequote hebt.Op zondag 24 oktober 2010 12:36 schreef Jivis het volgende:
De plaatjes kloppen niet ofzo maar geen zin om het aan te passen.
Mijn laatste post:
[..]
quote:Dat Sam,Sam iet is is wel duidelijk.Op zondag 24 oktober 2010 12:36 schreef Jivis het volgende:
De plaatjes kloppen niet ofzo maar geen zin om het aan te passen.
Mijn laatste post:
[..]
quote:Kom op, dat kan oppervlakkigerOp dinsdag 26 oktober 2010 13:17 schreef Dawnbreaker het volgende:
enige kritiek die ik kan hebben is dat sam en dean beide steeds softer worden door de seizoenen heen, met name het praten over hun gevoelens... dat mag wel iets minder, het zijn hunters, kom op, gewoon koppen afhakken en daarna een pintje pakken, dat wil ik zien.
quote:Dit emotionele gedoe is net oppervlakkig aan het worden om dat het gewoon elke aflevering aan de hand is de afgelopen seizoenen, grenst bijna aan GTST gehalte... en het is elke keer hetzelfde geneuzel. Als je dan drama erin wilt doen, doe het dan goed of laat het weg.Op woensdag 27 oktober 2010 22:50 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Kom op, dat kan oppervlakkigerSupernatural is zo veel meer dan dat. Ga jij effe lekker naar het hele repertoire van Steven Seagal kijken ofzo. Dan heb je dat soort inhoudloos platvloerse geneuzel wat jij zo graag wilt
![]()
Goed.
Wat de neuk is er met Sam aan de handBen nieuwsgierig!!!!
quote:Nou, de groei zit er deze nieuwe aflevering wel in hoor. Sam is dus niet human? Voelt niks? Het lijkt wel een bovennatuurlijke depressie.Op donderdag 28 oktober 2010 15:39 schreef sbientje het volgende:
ik ben het deels wel met je eens, er zit niet echt groei in. Dean vraagt zich af wat er met Sam is, Sam zegt dat er niets is, uiteindelijk ontploft het, gaan ze hun eigen weg en dan 2 afleveringen later zit er 1 in de penarie en dan komen ze weer bij elkar...
deze aflevering was idd prima in orde, maar het is al wel vaker geweest dat je dacht: nu komt het, maar ze pakken nooit echt door en dat vind ik ook wel irritant. Hopelijk is dat in dit seizoen dus andersquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 12:18 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Nou, de groei zit er deze nieuwe aflevering wel in hoor. Sam is dus niet human? Voelt niks? Het lijkt wel een bovennatuurlijke depressie.Maar erg interessante aflevering. grote stap voorwaarts. Er achter komen wat Sam is lijkt me de rode draad van het seizoen nu.
de verklaring wat hij gaf vond ik ook een beetje slapje, ik had verwacht dat het misschien toch iets anders was en dat de echte sam nog in de hel zatquote:Op maandag 1 november 2010 00:16 schreef Moron het volgende:
Ik vind het nog een beetje teveel drama, weinig actie. Mag wel iets meer actie in. Ben wel benieuwd wat Sam nu echt is, behalve non-human..
Dan wachten we daar nog maar op.. vind het maar een vaag gedoe tot nu toe iig.quote:Op maandag 1 november 2010 13:04 schreef Rainesz het volgende:
Volgens Jim/Bobby Word er veel duidelijk in ep 12
dat vond ik wel weer een goede scene, vooral al vader als je zoiets hoort. Kan het me wel voorstellen alleen zou ik hem castreren en laten leven.quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:05 schreef bigbass het volgende:
damn... die tandartsboor. Heb zelf niet veel tegen de tandarts, maar kan me voorstellen dat dat nog erger is als je er al bang voor bent....
Erg goede scene ja, een van de weinige momenten in de serie dat ik de neiging had mijn ogen af te wenden.quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:08 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
dat vond ik wel weer een goede scene, vooral al vader als je zoiets hoort. Kan het me wel voorstellen alleen zou ik hem castreren en laten leven.
Ik heb een beetje hetzelfde. Ik kan mijn vinger er niet helemaal opleggen, omdat de individuele episodes best ok zijn. Maar er zitten gewoon te veel dingen in die ik niet sterk vind en ik houd er een 'net niet' gevoel aan over.quote:Op zondag 7 november 2010 12:31 schreef Terpentin07 het volgende:
Ik word er niet meer warm of koud van. Jammer dat een voor mij altijd populaire serie zo afglijdt. Gelukkig heb ik Dexter nog.
Dus datquote:Op maandag 8 november 2010 00:20 schreef Jivis het volgende:
Vind het nog wel tof eigenlijk, snap het gezeur niet zo. Vond die verhaallijn toen met Ruby een stuk dommer, Crowley is wel een baas.
Ik keek net even weer in dit topic om te zien of ik de enige was, blijkbaar niet dus.quote:Op zondag 7 november 2010 12:31 schreef Terpentin07 het volgende:
Ik word er niet meer warm of koud van. Jammer dat een voor mij altijd populaire serie zo afglijdt. Gelukkig heb ik Dexter nog.
Ik vind het ook nog steeds een leuke verhaal lijn. Ik heb gevoel, verbeter me als ik het fout heb, dat veel volgers gewoon klagen, omdat ze gehoopt hadden dat het na seizoen 5 afgelopen zou zijn en dus niet zozeer klagen omdat ze het verhaal maar matig vinden.quote:Op donderdag 11 november 2010 15:13 schreef wolfrolf het volgende:
Jivis inderdaad. Crowley is baas. Dit kan wel eens heel maf gaan lopen nu ze zijn bitches zijn. I like it!
Onzin. Je hoopt nooit dat je favoriete serie ten einde komt. Bij Supernatural merk je alleen dat het vorig seizoen hoorde te eindigen door de zwakke verhaallijn van dit seizoen. Ja de personages zijn nog steeds leuk (Crowley blijft idd een baas), dit is echter een verdienste van de voorgaande seizoenen. De nieuwe verhaallijn is tot nu toe simpelweg te zwak opgezet om het te doen laten lijken dat dit seizoen altijd de bedoeling is geweest.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:42 schreef larry91 het volgende:
[..]
Ik vind het ook nog steeds een leuke verhaal lijn. Ik heb gevoel, verbeter me als ik het fout heb, dat veel volgers gewoon klagen, omdat ze gehoopt hadden dat het na seizoen 5 afgelopen zou zijn en dus niet zozeer klagen omdat ze het verhaal maar matig vinden.
Het zijn elke keer variaties op hetzelfde thema nu. Zowel vampieren, Shapeshifters als Skinwalkers zijn bezig om groepen te vormen en voor meer 'nageslacht' te zorgen. Vreemd genoeg wordt dat thema verder niet echt benoemd.quote:Op zaterdag 13 november 2010 12:03 schreef Terpentin07 het volgende:
Man deze aflevering slaat helemaal nergens op. Ze hadden ook gewoon de laatste twee minuten kunnen laten zien. Voor de rest totaal saai en voegt ook weinig toe. Vroeger waren de "demon" of the week afleveringen tenminste nog spannend en met een goede plot.
Kan niet anders dan te maken hebben met een verlenging van bovenaf. Lijkt me dat dan iedereen in het team op de automatische piloot gaat, en dat straalt op het eindresultaat af. Ze zijn inmiddels zo op elkaar ingespeeld en hebben zoveel ervaring dat het niet slecht is, het mist alleen dat speelse en toch toffe. Moeilijk om de vinger op de zere plek te leggen.quote:Op zondag 7 november 2010 12:31 schreef Terpentin07 het volgende:
Same here! Mooie intro ook.quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:31 schreef WammesWaggel het volgende:
Als X-Files fan heb ik wel genoten van deze aflevering
x-files was toch echt beter.quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:31 schreef WammesWaggel het volgende:
Als X-Files fan heb ik wel genoten van deze aflevering
idd ja.. en dan sam die heel droog gaat vragen wat voor soort close encouterquote:Op maandag 22 november 2010 15:46 schreef Dawnbreaker het volgende:
geweldige aflevering, heb echt hardop zitten lachen bij bepaalde scenes, vooral toen dean wegrende door de mais.
"UFO UFO, Close Encounter, Close Encounter!!!!"
Helaas zit er volgens mij deze keer een week pauze tussen
Idd, dat was echt oldschool grappigquote:Op maandag 22 november 2010 15:46 schreef Dawnbreaker het volgende:
geweldige aflevering, heb echt hardop zitten lachen bij bepaalde scenes, vooral toen dean wegrende door de mais.
"UFO UFO, Close Encounter, Close Encounter!!!!"
Helaas zit er volgens mij deze keer een week pauze tussen
die chick is ook het enige wat is blijven hangen bij mijquote:Op zaterdag 4 december 2010 12:47 schreef Terpentin07 het volgende:
Castiel was badass, wel jammer dat Crowley er niet meer is. Voor de rest niet eens zo boeiend deze aflevering. Ben wel benieuwd wie die ene chick in de cel was.
Ze had van die tatoeages, dus ik dacht een euh hoe heet dat ook alweer. Djinn ofzo?quote:Op zaterdag 4 december 2010 12:47 schreef Terpentin07 het volgende:
Castiel was badass, wel jammer dat Crowley er niet meer is. Voor de rest niet eens zo boeiend deze aflevering. Ben wel benieuwd wie die ene chick in de cel was.
Hmz, ja, kheb die chick nog ff opgezocht en ze zag er idd niet echt uit als een djinn. Wat ze wel moet zijn... Geen idee.quote:Op maandag 6 december 2010 16:07 schreef sbientje het volgende:
dat zou wel kunnen, maar die djinns waren toch meer all over getattooeerd? Dit zag er meer uit als je gemiddelde rockchick
Ze was toch die djinn van de eerste episode van dit seizoen?quote:Op maandag 6 december 2010 16:14 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Hmz, ja, kheb die chick nog ff opgezocht en ze zag er idd niet echt uit als een djinn. Wat ze wel moet zijn... Geen idee.
Niet? Lichamelijk plezier zonder de fuzz van "schuldig" voelen...quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:45 schreef Wepeel2 het volgende:
. En we hebben hem ook al eens achter de vrouwen aan zien gaan. Als je niets positiefs of negatiefs meer voelt, dan lijkt mij dat je daar ook niet meer in geinteresseerd bent.
mee eens, het verhaal is ook echt heel warrig aan het worden, als ik de "previously on supernatural" bekijken moet ik er weer helemaal inkomen in het plot. Bij de vorige seizoenen had je dat niet, toen was het gewoon duidelijk en spannend.quote:
Nou daar zou ik me ook niet schuldig over voelen hoor.quote:Op zondag 12 december 2010 23:29 schreef Trafasi het volgende:
[..]
Niet? Lichamelijk plezier zonder de fuzz van "schuldig" voelen...
Hmm maybe wel idd, alhoewel klaarkomen allerlei chemische reacties maakt in je hoofd waardoor je je fijn "voelt", in hoeverre dat je lichaam of je geest is, is de discussiequote:Op maandag 13 december 2010 20:15 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Nou daar zou ik me ook niet schuldig over voelen hoor.
Maar plezier, iets fijn vinden, ergens van genieten...dat zijn allemaal emoties.
Het is ook een klote plot. Dat krijg je als ze geforceerd door moeten schrijven. Het had gewoon vorig seizoen moeten eindigen en dat was de bedoeling ook. Merk je overal aan.quote:Op woensdag 15 december 2010 18:07 schreef Dawnbreaker het volgende:
ik vind het toch echt een plothole dat sam geen ziel heeft maar wel alle emoties en reacties heeft die volgens hun bij een ziel horen.
om nog maar niet te spreken dat dit een erg zwakke centrale lijn vormt
het ligt dus niet aan mij, dat ie zo slecht acteert?quote:Op donderdag 16 december 2010 16:49 schreef Dawnbreaker het volgende:
Beste oplossing lijkt mij om gewoon sam te laten sterven als gevolg van die zielengedoe, dan kan dean gewoon alleen verder en hebben we ook sam's slechte acteerwerk en melodramatische flikkerzooi niet meer.
Mee eens! Het word nogal uitgemolken. Wel leuk dat ze een extra seizoen gemaakt hebben... het is nogal verslavend om te kijken als je het al volgt vanaf seizoen 1, aflevering 1. Maar toch... ze kunnen ook te ver gaan.quote:Op woensdag 15 december 2010 23:14 schreef Moron het volgende:
[..]
Het is ook een klote plot. Dat krijg je als ze geforceerd door moeten schrijven. Het had gewoon vorig seizoen moeten eindigen en dat was de bedoeling ook. Merk je overal aan.
Hij heeft nog nooit goed geacteerd joh. Is ook niet heel erg boeiend bij deze serie, maar kan echt geen dramatische scenes aan.quote:Op donderdag 16 december 2010 18:00 schreef sbientje het volgende:
[..]
het ligt dus niet aan mij, dat ie zo slecht acteert?
Tinkerbell in de magnetron.quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:02 schreef sbientje het volgende:
ahahah deze was dan wèl weer leukVooral het eind toen sam de suiker (of was het zout?) op de grond gooide en die dwerg moest gaan tellen
![]()
Het droeg niet echt bij aan de verhaallijn van dit seizoen, maar het was wel grappig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 36% gewijzigd door yavanna op 23-01-2011 02:23:09 ]~Cheer up, the worst is yet to come.~
Dat hij een duivel lijkt zal wel de bedoeling zijn, want Jensen heeft een halo om zich heen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 08:55 schreef sbientje het volgende:
vind jared een mooie jongen, maar hier lijkt het wel een duivel hahaha.. dat zal wel min of meer expres zijn, maar ik vind het toch niet mooi. En dan die belachelijke slang om zijn arm, waar slaat dat op echt
Nee nog iets langer wachten zelfs ze hebben het net met een week uitgesteld jammer genoeg.quote:Op zondag 23 januari 2011 02:17 schreef yavanna het volgende:
Nog 5 dagen en het begint weer, nu nog 'badder' .![]()
waar slaat dat nou weer opquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:03 schreef criminal_mind het volgende:
[..]
Nee nog iets langer wachten zelfs ze hebben het net met een week uitgesteld jammer genoeg.
http://tvbythenumbers.zap(...)nikita-encores/80542
Vanwege dat vampire diaries in bepaalde steden niet kan worden uitgezonden door basketbal en een soort burgemeester debat. En heeft ook met idols te maken ze denken dat dan te weinig mensen kijken daarom herhalen ze het morgen nog een keer. en worden smallville en supernatural een week uitgesteld :Squote:
Ik denk dat die slang een verwijzing is naar de slang in het paradijs. De duivel die Sam probeert te verleiden.quote:Op donderdag 27 januari 2011 08:55 schreef sbientje het volgende:[/b]
vind jared een mooie jongen, maar hier lijkt het wel een duivel hahaha.. dat zal wel min of meer expres zijn, maar ik vind het toch niet mooi. En dan die belachelijke slang om zijn arm, waar slaat dat op echt
Deze ep was weer zoals het hoort te zijn. Nice.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:14 schreef Rainesz het volgende:
Na zo'n aflevering als dit weet je weer waarom je het gaat missen. Wat een heerlijkheid.
Gelukkig ook weer wat goede muziek erin!
Hopelijk houden ze eht nu vast!
Huh? Het doel van Crowly was om in dat "monster hiernamaals (purgatory dus) te komen omdat ie daar 'iets' zocht en de first monsters staan in direct verband met de mother of all. Kan alleen ook die hemelwapens niet helemaal plaatsen.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:16 schreef ConnerJohn het volgende:
Ik vind dit seizoen erg van de hak op de tak springen en ze lijken geen keuze te kunnen maken wie nou de bigbad is dit seizoen. Misschien hadden ze beter bij seizoen 5 kunnen stoppen want een grotere dreiging kunnen ze toch niet vinden. Nu zitten we in aflevering 12 en voelt het allemaal erg gezocht aan. De first monsters, toen crowly, toen hemelwapens en nu uit het niets weer iets wat totaal nog niet genoemd is eerder in het seizoen. Ik hoop dat ze het goed bij elkaar kunnen brengen maar het lijkt erop dat het jump the shark moment dit seizoen is aangebroken.
purgatory.. volgens mij is dat in het nederlands het vagevuurquote:Op zondag 6 februari 2011 20:41 schreef larry91 het volgende:
[..]
Huh? Het doel van Crowly was om in dat "monster hiernaamls" (sorry weet geen die echte naam niet meerprec.... nog wat ) te komen omdat ie daar 'iets' zocht en de first monsters staan in direct verband met de mother of all. Kan alleen ook die hemelwapens niet helemaal plaatsen.
quote:Op zondag 6 februari 2011 21:25 schreef sbientje het volgende:
[..]
purgatory.. volgens mij is dat in het nederlands het vagevuur
ach vast wel, anders zouden ze het niet zeggenquote:Op maandag 7 februari 2011 08:26 schreef Empathologica het volgende:
Denk dat het gezeik met Sam nog niet over is maar dat ie nu die muur gaat afbreken ofzo.
The mother of all komt gewoon uit de Griekse mythologie, niets mis mee op dit aspect dus.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:04 schreef Wihakayda het volgende:
[..]
ach vast wel, anders zouden ze het niet zeggen
Ik vond het mooie aan deze serie juist dat alles zo "correct" was qua mythologie; de juiste engelen, 4 horsemen enzo. Maar nu met the mother... kweetnie, the bigbad was toch altijd de duivel? Nu is er nog iets groters?
Vond het sowieso al jammer dat ze toen al die goden hebben laten doodgaan, die hadden veel sterker moeten zijn als 1 stomme engel...
Het blijft vermakelijk, maar het is niet meer mn Favo serie...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Damn, hoe jong hij daar is...quote:
Tja, dan moet je niet meer kijken. Ik vind het nog best wel een redelijk leuk seizoen. Het is qua kwaliteit geen seizoen 4 of 5. Maar ik vind seizoen 1 in vergelijking met dit seizoen een stuk minder.quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:54 schreef sbientje het volgende:
ik vond er helemaal niets aan, aan deze aflevering... en wel ja, nu stort de muur al in. Wie had dat nou verwacht. Mijn god ik mag hopen dat het na dit seizoen ophoudt
ja dat doe ik dan toch ook weer niet, omdat ik wel benieuwd ben hoe het aflooptquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:19 schreef larry91 het volgende:
[..]
Tja, dan moet je niet meer kijken. Ik vind het nog best wel een redelijk leuk seizoen. Het is qua kwaliteit geen seizoen 4 of 5. Maar ik vind seizoen 1 in vergelijking met dit seizoen een stuk minder.
Heb gehoord dat er wordt gepraat over een volgend seizoen, heb er verder niets over kunnen vinden..quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:30 schreef Empathologica het volgende:
Whut? Dacht dat ze na dit seizoen echt gingen stoppen.. Hoe lang willen ze het nog uitrekken?
Volgens mij had de netwerk directeur verklaard dat het stom zou zijn om niet door te gaan met een seizoen 7 aangezien er nog zoveel mensen kijken iedere week. Ik zal even zoeken naar de link naar desbetreffende verklaring.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:30 schreef Empathologica het volgende:
Whut? Dacht dat ze na dit seizoen echt gingen stoppen.. Hoe lang willen ze het nog uitrekken?
soort zelfmoord? ik weet ook nietquote:Op maandag 21 februari 2011 11:00 schreef kingmob het volgende:
1 vraag, waar kwam dat stuk glas ineens vandaan, ze stond niet eens in de buurt?
Ik heb liever dat na een reeks geweldige seizoenen ze nog even doorgaan met wat redelijk vermakelijke afleveringen dan helemaal niks. Anders hadden we ook geen seizoen 8, 9 en 10 gehad voor SG-1. Voor de mensen waarvoor dit de herinnering aan de originele verhaal afbreuk is er de optie om niet te kijken en het te laten bij het originele verhaal. Als mensen willen blijven kijken kun je dat succes noemen ja. Ik ben blij dat ze naar de kijkers luisteren.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:56 schreef Wepeel2 het volgende:
Jammer dat ze alleen kijken naar het succes en niet naar de kwaliteit van de serie. Op een gegeven moment moet je ook durven te stoppen als het verhaal verteld is.
die was leuk jaquote:
Haha, zo denk ik er precies hetzelfde over. Seizoen 1 was ook vrij lastig door te komen voor mij zelf omdat ik begonnen was in seizoen 2 hier op tv. In vergelijking met seizoen 1 is seizoen 6 gewoon een goed seizoen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:01 schreef Ugjerke het volgende:
De afgelopen week een paar afleveringen uit seizoen 1 gekeken. Moet zeggen dat nu de nieuwe afleveringen opeens ontzettend goed lijken in verhouding. Man, wat een anticlimaxen zitten er in de afleveringen van seizoen 1 zeg. Vooral die met de insecten (afl. 8), midden in de nacht worden ze aangevallen door insecten. Ze spuiten een beetje rond met brandende insectenspray en poef het is ochtend en alles is goed terwijl niks het idee geeft dat er een paar uur verstreken zijn.
Ik zag het laatst ook ja, ik stond echt verbaasd te kijken. En hoe Sam en Dean er ook nog uitzienquote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:01 schreef Ugjerke het volgende:
De afgelopen week een paar afleveringen uit seizoen 1 gekeken. Moet zeggen dat nu de nieuwe afleveringen opeens ontzettend goed lijken in verhouding. Man, wat een anticlimaxen zitten er in de afleveringen van seizoen 1 zeg. Vooral die met de insecten (afl. 8), midden in de nacht worden ze aangevallen door insecten. Ze spuiten een beetje rond met brandende insectenspray en poef het is ochtend en alles is goed terwijl niks het idee geeft dat er een paar uur verstreken zijn.
En bedankt hè...quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:29 schreef vault_tec het volgende:
Wat een kut episode, enige verschil nu is dat castiel de wapens heeft... Voelde echt als een filler.
In dit topic worden recente afleveringen besproken. Dus kom hier niet op zaterdagochtend als je de nieuwe aflevering nog niet hebt gezien.quote:
Of gewoon niet komen kijken. Als iedereen alles in spoilers zet heb je alsnog niks te lezenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:40 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Een spoiler gebruiken is ook wel lastig...
Dat zeker!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:55 schreef larry91 het volgende:
Prima aflevering, veel om gelachen iig
Vond het alleen vreemd hoe Kripke door bleef lopen alsof hij dacht dat het niet echt was ofzo. Zou dat shot dat hij daar dood op de grond ligt trouwens symbolisch bedoelt zijn?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:16 schreef shitbrick het volgende:
Echt één van de beste aflevering ooit. Al haalt hij het net niet bij die ene aflevering met dat 'fan' weekend en de zwart-wit aflevering.
Kripke die in slowmo overhoop wordt geknald.... prachtig.
Misschien betreft het dan wel een filler maar kan ook zeggen dat het een aflevering is anders dan alle andere, een geniaal idee gebruikend.
Ik vind fillers waarbij wordt afgeweken van standaard episodes altijd prachtig en hilarisch om te zien.
Hahaha, leuk.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:12 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat zeker!
Vond het wel een vette aflevering, supergrappig hoe Misha steeds alles twitterde. Die tweets heeft hij gister ook echt op zijn twitter gepost.
Hahaquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:12 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat zeker!
Vond het wel een vette aflevering, supergrappig hoe Misha steeds alles twitterde. Die tweets heeft hij gister ook echt op zijn twitter gepost.
Ah dat wou ik nog opzoeken, funny.quote:Op zondag 27 februari 2011 02:55 schreef WammesWaggel het volgende:
Jared en Genevieve zijn IRL ook getrouwd las ik net
Das toch al oud nieuws????quote:Op zondag 27 februari 2011 02:55 schreef WammesWaggel het volgende:
Jared en Genevieve zijn IRL ook getrouwd las ik net
In het eerste seizoen is er wel eens wat mot tussen de twee geweest. Maar dat had vooral met de lange werkdagen te maken volgens Google. Nu zijn ze goede vrienden. Er gaat een verhaal rond dat ze ooit aangevallen zijn in een bar en dat ze sindsdien heel close zijn.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:01 schreef Estolan het volgende:
[..]
Das toch al oud nieuws????
Hebben J&J ruzie gehad dat er telkens gesproken werd over dat ze niet met elkaar sproken?
quote:Op zondag 27 februari 2011 21:22 schreef Estolan het volgende:
Volgens mij zijn ze best friends, waren toch ook bij elkaars bruiloft?
Oftewel het was all part of the joke
Seizoen 1 ben ik dan ook alleen blijven kijken wegens een combinatie van liefde voor pulp en dat je voornamelijk de humor al wel zag verschijnen. Verder verklapte mijn broer dat het later veel beter zou worden en die is te vertrouwenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:01 schreef Ugjerke het volgende:
Gewoon hier niet komen als je de laatste nog niet gezien hebt. Spoiler tags zijn voor de echte spoilers (next season e.d.). Sommige topics verzanden in een grote verzameling spoilertags, dat wil je echt niet.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:40 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Een spoiler gebruiken is ook wel lastig...
Daar was ik al benieuwd naar, had ik wel verwachtquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:12 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat zeker!
Hahaha, wat een eikel.quote:
Ja inderdaad. Euh auto vol spekjes ofzoquote:Op donderdag 3 maart 2011 01:12 schreef Tim86 het volgende:
Vind het maar een gare comeback eigenlijk..bedenk dan iets anders dan coins als je besluit dat het een prank war is
Ja, supernatural wel. Alleen die week erna niet volgens mij.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:47 schreef 67Impala het volgende:
Is er van Supernatural deze week wel een nieuwe aflevering of ook niet? Tis een beetje mijn laatste hoop, anders deze week helemaal geen nieuwe series
Is het al zeker dat er een volgend seizoen komt? Ik heb wel geruchten hierover gelezen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:41 schreef Ugjerke het volgende:
Godverdomme, dat was echt een goede aflevering. Aan de ene kant een mooie op zichzelf staande aflevering, maar aan de andere kant ook een die het grote verhaal wat vooruit duwt. Ik hoop alleen wel dat het Mother of All-verhaal dit seizoen nog niet afgerond word. Ik zie denk ik het liefst een finale over de Civil War zodat Castiel en de engelen volgend seizoen hun handen vrij hebben om Purgatory binnen te vallen.
Waarschijnlijk wel. De netwerkbazen zijn heel tevreden met dit seizoen. En terecht, de meeste series die na hun 'natuurlijke einde' doorgaan storten daarna in. Supernatural haalt nog steeds hele sterke ratings. De enige reden die ik kan zien om te stoppen is als Jared of Jensen er mee stopt. Alle andere acteurs die er eventueel genoeg van kunnen hebben zijn vervangbaar.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:45 schreef Infection het volgende:
[..]
Is het al zeker dat er een volgend seizoen komt? Ik heb wel geruchten hierover gelezen.
En wat een top aflevering inderdaad.
Behalve Bobby en Castiel in mijn ogen. Die zijn niet te vervangen. Bobby sowieso niet en ik hoef ook niet een 2e Castiel (zoals ze met Ruby deden)quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:52 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
De enige reden die ik kan zien om te stoppen is als Jared of Jensen er mee stopt. Alle andere acteurs die er eventueel genoeg van kunnen hebben zijn vervangbaar.
Het zijn sterke karakters, maar de serie kan best zonder ze door gaan. Al is de serie leuker met ze natuurlijk. Castiel kan prima in de hemel blijven chillen als die hele oorlog bij is met als reden "blabla wederopbouw" en Bobby kan op heldhaftige wijze zichzelf opofferen. Ik denk wel dat Bobby belangrijker is dan Castiel, voordat de angels zich met de Winchesters gingen bemoeien was de serie al prima te doen. Bobby zit er al langer bij en vervult toch een belangrijke rol om de verhaallijn verder te helpen door handige informatie te hebben en als de Winchesters emotioneel problemen hebben als vader op te treden Ik snap ook niet goed waarom Castiel als Main Character word genoemd en Bobby Singer als Recurring. Castiel zie je voornamelijk zo nu en dan even voorbij flitsen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:56 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Behalve Bobby en Castiel in mijn ogen. Die zijn niet te vervangen. Bobby sowieso niet en ik hoef ook niet een 2e Castiel (zoals ze met Ruby deden)
Misschien is het beter als je de eerste helft van de aflevering nog een keer kijkt.quote:Op zondag 6 maart 2011 00:11 schreef Wepeel2 het volgende:
Waarom zaten ze in aflevering 16 nou zo opgefokt te doen dat iemand besmet kon zijn, en komen ze niet op het idee om dan meteen de oren te controlerenHeel wazig.
Later komen ze daar opeens wel weer op terug.
Verder wel een spannende aflevering, die overigens wel schatplichtig is aan The Thing.
Ja geen zin in. Doe eens uitleggen dan.quote:Op zondag 6 maart 2011 02:56 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Misschien is het beter als je de eerste helft van de aflevering nog een keer kijkt.
Maar dan is het wel debiel dat ze daarna met z'n allen hun vingers in de oren doen om te testen op smurrie bij zichzelf (en niets vinden, terwijl we weten dat Dean ook besmet is geweest)quote:Op zondag 6 maart 2011 12:12 schreef wolfrolf het volgende:
Die smurrie zie je pas als dat wezen weer uit het oor is gekropen. Wel blijven opletten he
Je moet het niet zo fucking over-analyserenquote:Op zondag 6 maart 2011 12:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Maar dan is het wel debiel dat ze daarna met z'n allen hun vingers in de
oren doen om te testen op smurrie bij zichzelf (en niets vinden, terwijl we weten dat Dean ook besmet is geweest)
Jij leest iemand de les, iemand anders wijst jou op een fout en dan is het meteen over-analyseren?quote:Op zondag 6 maart 2011 13:36 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Je moet het niet zo fucking over-analyseren
Dat was inderdaad niet heel doordacht. Maar wel grappig.quote:Op zondag 6 maart 2011 12:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Maar dan is het wel debiel dat ze daarna met z'n allen hun vingers in de oren doen om te testen op smurrie bij zichzelf (en niets vinden, terwijl we weten dat Dean ook besmet is geweest)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klinkt veelbelovend!![]()
quote:Child's Play (2011)
Jensen Ackles as Jack Santos
Released: July 2011
More: Info | Photos | Official
March Madness dusquote:
Hij airt vandaag, dus morgen in NL (of 4 uur komende nacht ongeveer). En via de piratenbaai kan je hem gewoon binnentrekken.quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:04 schreef Wihakayda het volgende:
aaargh, mn favo dl-site ligt eruit... wie van jullie heeft een goeie? (pm?)
Ik kijk er eigenlijk totaal niet meer naar uit. Wat bij de vorige seizoenen wel zo was... Desalniettemin toch maar kijkenquote:
oow, goedemorgenquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:19 schreef bigbass het volgende:
[..]
Hij airt vandaag, dus morgen in NL (of 4 uur komende nacht ongeveer). En via de piratenbaai kan je hem gewoon binnentrekken.
helemaal mee eens, ik kijk het maar als het er niet is mis ik het ook totaal nietquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:21 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ik kijk er eigenlijk totaal niet meer naar uit. Wat bij de vorige seizoenen wel zo was... Desalniettemin toch maar kijken
Heerlijke aflevering! Geniale Celine Dion bashes, "What movie? EXACTLY!" en "Rule number 1, no Kutcher references"quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:44 schreef vault_tec het volgende:
deze episode... balthazar die de titanic niet heeft laten zinken en de reclame poster en het too soon grapje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Inderdaad geweldigquote:Op zaterdag 16 april 2011 16:34 schreef Luuksor het volgende:
[..]
Heerlijke aflevering! Geniale Celine Dion bashes, "What movie? EXACTLY!" en "Rule number 1, no Kutcher references"
Ik had pas door dat er iets compleet mis was toen Ellen opeens de keuken in kwam lopenquote:Op zaterdag 16 april 2011 18:57 schreef 67Impala het volgende:
Zo het eerste wat ik dacht toen ik ze in die Mustang zag zitten had ik echt even een moment van: Waar de neuk is de impala?
Gelukkig kwam het weer goed (L)
Verders leuke aflevering
ik dacht: waarom zitten die strepen eropquote:Op zaterdag 16 april 2011 18:57 schreef 67Impala het volgende:
Zo het eerste wat ik dacht toen ik ze in die Mustang zag zitten had ik echt even een moment van: Waar de neuk is de impala?
Gelukkig kwam het weer goed (L)
Verders leuke aflevering
Haha bij mij dus precies hetzelfde! Ik dacht ook dat Sam en Dean iets zouden zeggen over die strepen, zo van 'wie de fack heeft dat gedaan?!' Ik wist ook niet wat voor aflevering het zou worden, dacht eigenlijk dat het diequote:Op zondag 17 april 2011 23:44 schreef sbientje het volgende:
[..]
ik dacht: waarom zitten die strepen eropik ahd niet echt door dat het een andere auto was hahaha, dat is eigenlijk wel best slecht.. leuke aflevering verder hahaha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. al zou zijn![]()
Haha dat was mijn eerste gedachte ook (quote:Op zondag 17 april 2011 23:44 schreef sbientje het volgende:
[..]
ik dacht: waarom zitten die strepen eropik ahd niet echt door dat het een andere auto was hahaha, dat is eigenlijk wel best slecht.. leuke aflevering verder hahaha
Ik kreeg er een beetje een 'Dawn-uit-Buffy' gevoel bijquote:Op maandag 18 april 2011 17:22 schreef Terpentin07 het volgende:
Ik had inderdaad ook zoiets van wut? Heb ik iets gemist met Ellen en Jo?
Ik had in eerste instantie nog zoiets van: Die is vast tegelijk met Sam en Samual terug gekomen en om de een of andere reden heeft Bobby dat geheim gehouden. Maar toen ze gewoon met de Winchesters aan de telefoon hing en ze de Titanic niet kenden begon het voor mij pas echt duidelijk te worden.quote:Op maandag 18 april 2011 17:22 schreef Terpentin07 het volgende:
Ik had inderdaad ook zoiets van wut? Heb ik iets gemist met Ellen en Jo? Oké de auto en de niet gezonken Titanic waren ook al verdacht.Voor de rest weer een toffe aflevering met het oude Supernatural gevoel. Vooral waar ze Fate willen uitlokken.
Daarom was ik wel blij dat Castiel aangaf hoe heftig dat voor hem was en dat hij dat niet graag nog een keer deed aan het einde van de aflevering. Hopelijk betekend dat dat ze nu niet voor elk wissewasje terug in de tijd gaan.quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:44 schreef Tim86 het volgende:
Met dat tijdreizen worden ze wel erg creatief zo..inmiddels kan echt alles
Ik denk dat hij mensenzielen gebruikt als wapens/energiebronne. Daarom had hij ook die 50000 extra zielen van de Titanic nodig.quote:Op zondag 24 april 2011 16:34 schreef vault_tec het volgende:
wat is castiel zijn geheim eigenlijk? iemand met een theorie?
quote:Op woensdag 27 april 2011 16:59 schreef fh101 het volgende:
Yes! Er komt een seizoen 7!Me is heppie!
http://www.examiner.com/t(...)es-to-direct-again-2
Ondertussen blijft de basis nog gewoon die uit seizoen 1, elke week een ander monster. Het overkoepelende verhaal is leuk, maar niet noodzakelijk.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:09 schreef Jivis het volgende:
Tof nieuws, maar vraag me af waar ze het zevende seizoen mee gaan vullen. Het wordt wel tijd dat ze een nieuw element introduceren, want dat hele Eve-verhaal is ook een beetje been there, done that. Doet me een beetje aan Dragonball Z denken, elk seizoen een iets sterkere bad guy.
quote:Op woensdag 27 april 2011 16:59 schreef fh101 het volgende:
Ja dat was nogal een anticlimax. Maar wellicht komt ze toch nog terug.quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:36 schreef Luuksor het volgende:
Was verbaasd hoe makkelijk Eve eraan ging na die immense opbouw! Wel sick dat Crowley weer terug is
Ik denk dat ze een verbond hebben gesloten om de oorlog in de hemel te winnen. Daarna zouden ze weer terug kunnen naar de oude status-quo, waarin hemel/hel in balans zijn.quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:19 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Echt een supervette aflevering, maar wat is het verband tussen Castiel en Crowley![]()
Kan niet wachten tot volgende week...
Dat zou een mooi uitgangspunt kunnen zijn, maar hoe verder in het volgende seizoen? Back to basic, Hunter vs. Demon/Monster?quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:29 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze een verbond hebben gesloten om de oorlog in de hemel te winnen. Daarna zouden ze weer terug kunnen naar de oude status-quo, waarin hemel/hel in balans zijn.
Oh boy oh boy oh boyquote:Op woensdag 27 april 2011 16:59 schreef fh101 het volgende:
quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:36 schreef Luuksor het volgende:
Was verbaasd hoe makkelijk Eve eraan ging na die immense opbouw! Wel sick dat Crowley weer terug is
Ik denk dat het gedoe met Purgatory en Eve nog niet klaar is.quote:Op zondag 1 mei 2011 10:20 schreef Zonnetje1981 het volgende:
[..]
Dat zou een mooi uitgangspunt kunnen zijn, maar hoe verder in het volgende seizoen? Back to basic, Hunter vs. Demon/Monster?
Hoezo vaag? Het was juist een aflevering waarin de motieven van Castiel duidelijk werden gemaakt.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:50 schreef Empathologica het volgende:
Wat een vage aflevering, hopelijk wordt het tegen het einde duidelijk waar het goed voor is..
Idemquote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:15 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Hoezo vaag? Het was juist een aflevering waarin de motieven van Castiel duidelijk werden gemaakt.
Ik vond de eerste helft van dit seizoen echt matig, met hele knullige fouten en onlogische zaken, maar de tweede helft van dit seizoen is verrassend goed. Vandaag gewoon 40 minuten zitten genieten.
Die hel was echt sick inderdaad. Een rij van miljarden mensen lang en als je dan uiteindelijk vooraan bent...mag je weer opnieuw beginnen. Als dat je niet sloopt weet ik het ook niet.quote:Op zondag 8 mei 2011 11:39 schreef Ugjerke het volgende:
Zo'n aflevering zat ik echt op te hopen, even wat vanuit Castiel's oogpunt en wat duidelijkheid over de samenwerking tussen Cas en Crowley en de Civil War.
Overigens mogen Sam en Dean er ook wel even bij stil staan dat ze zat deals gesloten hebben.
Edit: En wat een geniale hel trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |