Hij airt vandaag, dus morgen in NL (of 4 uur komende nacht ongeveer). En via de piratenbaai kan je hem gewoon binnentrekken.quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:04 schreef Wihakayda het volgende:
aaargh, mn favo dl-site ligt eruit... wie van jullie heeft een goeie? (pm?)
Ik kijk er eigenlijk totaal niet meer naar uit. Wat bij de vorige seizoenen wel zo was... Desalniettemin toch maar kijkenquote:
oow, goedemorgenquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:19 schreef bigbass het volgende:
[..]
Hij airt vandaag, dus morgen in NL (of 4 uur komende nacht ongeveer). En via de piratenbaai kan je hem gewoon binnentrekken.
helemaal mee eens, ik kijk het maar als het er niet is mis ik het ook totaal nietquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:21 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ik kijk er eigenlijk totaal niet meer naar uit. Wat bij de vorige seizoenen wel zo was... Desalniettemin toch maar kijken
Heerlijke aflevering! Geniale Celine Dion bashes, "What movie? EXACTLY!" en "Rule number 1, no Kutcher references"quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:44 schreef vault_tec het volgende:
deze episode... balthazar die de titanic niet heeft laten zinken en de reclame poster en het too soon grapje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Inderdaad geweldigquote:Op zaterdag 16 april 2011 16:34 schreef Luuksor het volgende:
[..]
Heerlijke aflevering! Geniale Celine Dion bashes, "What movie? EXACTLY!" en "Rule number 1, no Kutcher references"
Ik had pas door dat er iets compleet mis was toen Ellen opeens de keuken in kwam lopenquote:Op zaterdag 16 april 2011 18:57 schreef 67Impala het volgende:
Zo het eerste wat ik dacht toen ik ze in die Mustang zag zitten had ik echt even een moment van: Waar de neuk is de impala?
Gelukkig kwam het weer goed (L)
Verders leuke aflevering
ik dacht: waarom zitten die strepen eropquote:Op zaterdag 16 april 2011 18:57 schreef 67Impala het volgende:
Zo het eerste wat ik dacht toen ik ze in die Mustang zag zitten had ik echt even een moment van: Waar de neuk is de impala?
Gelukkig kwam het weer goed (L)
Verders leuke aflevering
Haha bij mij dus precies hetzelfde! Ik dacht ook dat Sam en Dean iets zouden zeggen over die strepen, zo van 'wie de fack heeft dat gedaan?!' Ik wist ook niet wat voor aflevering het zou worden, dacht eigenlijk dat het diequote:Op zondag 17 april 2011 23:44 schreef sbientje het volgende:
[..]
ik dacht: waarom zitten die strepen eropik ahd niet echt door dat het een andere auto was hahaha, dat is eigenlijk wel best slecht.. leuke aflevering verder hahaha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. al zou zijn![]()
Haha dat was mijn eerste gedachte ook (quote:Op zondag 17 april 2011 23:44 schreef sbientje het volgende:
[..]
ik dacht: waarom zitten die strepen eropik ahd niet echt door dat het een andere auto was hahaha, dat is eigenlijk wel best slecht.. leuke aflevering verder hahaha
Ik kreeg er een beetje een 'Dawn-uit-Buffy' gevoel bijquote:Op maandag 18 april 2011 17:22 schreef Terpentin07 het volgende:
Ik had inderdaad ook zoiets van wut? Heb ik iets gemist met Ellen en Jo?
Ik had in eerste instantie nog zoiets van: Die is vast tegelijk met Sam en Samual terug gekomen en om de een of andere reden heeft Bobby dat geheim gehouden. Maar toen ze gewoon met de Winchesters aan de telefoon hing en ze de Titanic niet kenden begon het voor mij pas echt duidelijk te worden.quote:Op maandag 18 april 2011 17:22 schreef Terpentin07 het volgende:
Ik had inderdaad ook zoiets van wut? Heb ik iets gemist met Ellen en Jo? Oké de auto en de niet gezonken Titanic waren ook al verdacht.Voor de rest weer een toffe aflevering met het oude Supernatural gevoel. Vooral waar ze Fate willen uitlokken.
Daarom was ik wel blij dat Castiel aangaf hoe heftig dat voor hem was en dat hij dat niet graag nog een keer deed aan het einde van de aflevering. Hopelijk betekend dat dat ze nu niet voor elk wissewasje terug in de tijd gaan.quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:44 schreef Tim86 het volgende:
Met dat tijdreizen worden ze wel erg creatief zo..inmiddels kan echt alles
Ik denk dat hij mensenzielen gebruikt als wapens/energiebronne. Daarom had hij ook die 50000 extra zielen van de Titanic nodig.quote:Op zondag 24 april 2011 16:34 schreef vault_tec het volgende:
wat is castiel zijn geheim eigenlijk? iemand met een theorie?
quote:Op woensdag 27 april 2011 16:59 schreef fh101 het volgende:
Yes! Er komt een seizoen 7!Me is heppie!
http://www.examiner.com/t(...)es-to-direct-again-2
Ondertussen blijft de basis nog gewoon die uit seizoen 1, elke week een ander monster. Het overkoepelende verhaal is leuk, maar niet noodzakelijk.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:09 schreef Jivis het volgende:
Tof nieuws, maar vraag me af waar ze het zevende seizoen mee gaan vullen. Het wordt wel tijd dat ze een nieuw element introduceren, want dat hele Eve-verhaal is ook een beetje been there, done that. Doet me een beetje aan Dragonball Z denken, elk seizoen een iets sterkere bad guy.
quote:Op woensdag 27 april 2011 16:59 schreef fh101 het volgende:
Ja dat was nogal een anticlimax. Maar wellicht komt ze toch nog terug.quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:36 schreef Luuksor het volgende:
Was verbaasd hoe makkelijk Eve eraan ging na die immense opbouw! Wel sick dat Crowley weer terug is
Ik denk dat ze een verbond hebben gesloten om de oorlog in de hemel te winnen. Daarna zouden ze weer terug kunnen naar de oude status-quo, waarin hemel/hel in balans zijn.quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:19 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Echt een supervette aflevering, maar wat is het verband tussen Castiel en Crowley![]()
Kan niet wachten tot volgende week...
Dat zou een mooi uitgangspunt kunnen zijn, maar hoe verder in het volgende seizoen? Back to basic, Hunter vs. Demon/Monster?quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:29 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze een verbond hebben gesloten om de oorlog in de hemel te winnen. Daarna zouden ze weer terug kunnen naar de oude status-quo, waarin hemel/hel in balans zijn.
Oh boy oh boy oh boyquote:Op woensdag 27 april 2011 16:59 schreef fh101 het volgende:
quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:36 schreef Luuksor het volgende:
Was verbaasd hoe makkelijk Eve eraan ging na die immense opbouw! Wel sick dat Crowley weer terug is
Ik denk dat het gedoe met Purgatory en Eve nog niet klaar is.quote:Op zondag 1 mei 2011 10:20 schreef Zonnetje1981 het volgende:
[..]
Dat zou een mooi uitgangspunt kunnen zijn, maar hoe verder in het volgende seizoen? Back to basic, Hunter vs. Demon/Monster?
Hoezo vaag? Het was juist een aflevering waarin de motieven van Castiel duidelijk werden gemaakt.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:50 schreef Empathologica het volgende:
Wat een vage aflevering, hopelijk wordt het tegen het einde duidelijk waar het goed voor is..
Idemquote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:15 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Hoezo vaag? Het was juist een aflevering waarin de motieven van Castiel duidelijk werden gemaakt.
Ik vond de eerste helft van dit seizoen echt matig, met hele knullige fouten en onlogische zaken, maar de tweede helft van dit seizoen is verrassend goed. Vandaag gewoon 40 minuten zitten genieten.
Die hel was echt sick inderdaad. Een rij van miljarden mensen lang en als je dan uiteindelijk vooraan bent...mag je weer opnieuw beginnen. Als dat je niet sloopt weet ik het ook niet.quote:Op zondag 8 mei 2011 11:39 schreef Ugjerke het volgende:
Zo'n aflevering zat ik echt op te hopen, even wat vanuit Castiel's oogpunt en wat duidelijkheid over de samenwerking tussen Cas en Crowley en de Civil War.
Overigens mogen Sam en Dean er ook wel even bij stil staan dat ze zat deals gesloten hebben.
Edit: En wat een geniale hel trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |