abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88249130
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 11:05 schreef bigbass het volgende:
damn... die tandartsboor. Heb zelf niet veel tegen de tandarts, maar kan me voorstellen dat dat nog erger is als je er al bang voor bent....
dat vond ik wel weer een goede scene, vooral al vader als je zoiets hoort. Kan het me wel voorstellen alleen zou ik hem castreren en laten leven.
<hr>
pi_88251920
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 15:08 schreef Dawnbreaker het volgende:

[..]

dat vond ik wel weer een goede scene, vooral al vader als je zoiets hoort. Kan het me wel voorstellen alleen zou ik hem castreren en laten leven.
Erg goede scene ja, een van de weinige momenten in de serie dat ik de neiging had mijn ogen af te wenden.
pi_88271782
Heerlijke aflevering. Ik zeg het nog maar eens: what the fok is er met Sam aan de hand *O*
lekker faxen heel de dag echt genot
  zondag 7 november 2010 @ 01:00:15 #31
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
  zondag 7 november 2010 @ 11:49:11 #32
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_88427786
Sam heeft geen ziel meer. Net als Supernatural zelf. Mooie metafoor. :+
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
pi_88428707
Ok hij heeft geen ziel meer, maar hij functioneert verder prima. Hij heeft zelfs geen slaap meer nodig :P
Wat er nou precies zo erg is aan in Supernatural geen ziel meer hebben is mij nu volledig onduidelijk geworden. In de voorgaande seizoenen kreeg je echt het gevoel dat je goed fucked was zonder ziel, crossroadsdemon, hellhounds etc.

Na 7 afleveringen is het imo nog steeds niet echt op gang gekomen. Ik hoop maar dat het echte motief van Crowley om purgatory te vinden nog moet komen, want dat is tot nu toe ook nog maar een zwak verhaal.

Tot zover mijn gal :p
RAH RAH
pi_88429029
Ik word er niet meer warm of koud van. Jammer dat een voor mij altijd populaire serie zo afglijdt. Gelukkig heb ik Dexter nog.
  zondag 7 november 2010 @ 13:47:36 #35
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_88431275
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 12:31 schreef Terpentin07 het volgende:
Ik word er niet meer warm of koud van. Jammer dat een voor mij altijd populaire serie zo afglijdt. Gelukkig heb ik Dexter nog.
Ik heb een beetje hetzelfde. Ik kan mijn vinger er niet helemaal opleggen, omdat de individuele episodes best ok zijn. Maar er zitten gewoon te veel dingen in die ik niet sterk vind en ik houd er een 'net niet' gevoel aan over.
Daarnaast vind ik nog steeds de volgende punten zwak (zal er hierna niet meer over zeuren ;)):
- Het hele verhaal met demons die plotseling vernietigd kunnen worden dmv hun botten.
- De manier waarop Dean erachter kwam dat Sam keek toen hij werd aangevallen door de vampier. Je kreeg een flashback van beelden vanuit het perspectief van de kijker, ipv het karakter (Dean). Dit voelde als een erg makkelijke oplossing. Of eigenlijk klopte het gewoon niet, tenzij je bij het verdrijven van vampierbloed ook spontaan een out-of-body experience krijgt en jezelf ziet.

Gelukkig blijven de meeste karakters gewoon tof en zitten er genoeg zaken in die ervoor zorgen dat ik dit seizoen nog trouw blijf kijken.
pi_88431872
Ik vind het van spannend naar vermakelijk gegaan dit seizoen. Het is geen straf om te kijken maar het verhaal boeit niet echt meer. En zielloze sam die zonder enige intuitie zich compleet idioot gedraagt vind ik helemaal niets. Beetje komisch zelfs
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  zondag 7 november 2010 @ 23:00:59 #37
130755 Kinga
versier hier
pi_88456442
Wat een slechte laatste aflevering. Ik ben 6 keer in slaap gevallen.
pi_88459696
Vind het nog wel tof eigenlijk, snap het gezeur niet zo. Vond die verhaallijn toen met Ruby een stuk dommer, Crowley is wel een baas.
Amen.
pi_88460670
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 00:20 schreef Jivis het volgende:
Vind het nog wel tof eigenlijk, snap het gezeur niet zo. Vond die verhaallijn toen met Ruby een stuk dommer, Crowley is wel een baas.
Dus dat :)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_88593098
quote:
Ik keek net even weer in dit topic om te zien of ik de enige was, blijkbaar niet dus.

Ik was zelfs helemaal vergeten dat deze serie nog loopt. Ik had nog ergens in mijn hoofd zitten dat vorig seizoen het laatste was en daar had ik wel vrede mee.
pi_88596555
Jivis inderdaad. Crowley is baas. Dit kan wel eens heel maf gaan lopen nu ze zijn bitches zijn. I like it!
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_88606932
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 15:13 schreef wolfrolf het volgende:
Jivis inderdaad. Crowley is baas. Dit kan wel eens heel maf gaan lopen nu ze zijn bitches zijn. I like it!
Ik vind het ook nog steeds een leuke verhaal lijn. Ik heb gevoel, verbeter me als ik het fout heb, dat veel volgers gewoon klagen, omdat ze gehoopt hadden dat het na seizoen 5 afgelopen zou zijn en dus niet zozeer klagen omdat ze het verhaal maar matig vinden.
pi_88631220
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 19:42 schreef larry91 het volgende:

[..]

Ik vind het ook nog steeds een leuke verhaal lijn. Ik heb gevoel, verbeter me als ik het fout heb, dat veel volgers gewoon klagen, omdat ze gehoopt hadden dat het na seizoen 5 afgelopen zou zijn en dus niet zozeer klagen omdat ze het verhaal maar matig vinden.
Onzin. Je hoopt nooit dat je favoriete serie ten einde komt. Bij Supernatural merk je alleen dat het vorig seizoen hoorde te eindigen door de zwakke verhaallijn van dit seizoen. Ja de personages zijn nog steeds leuk (Crowley blijft idd een baas), dit is echter een verdienste van de voorgaande seizoenen. De nieuwe verhaallijn is tot nu toe simpelweg te zwak opgezet om het te doen laten lijken dat dit seizoen altijd de bedoeling is geweest.

Begrijp me niet verkeerd ik vind supernatural echt één van de tofste series die ik heb gevolgd, maar dit seizoen doet daar echt afbreuk aan. Tenzij ze nog met een hele leuke twist gaan komen waarom Crowley nou echt Purgatory wil hebben, is het gewoon een seizoen niet waardig aan de serie.

Voordat mensen hierop reageren en zeggen dat ik niet onderbouw waarom het een zwak seizoen is: Lees mn reacties maar die ik op elke aflevering van dit seizoen heb gegeven, daar onderbouw ik herhaaldelijk waarom het een zwakke ep is (en tot nu toe dus een zwak seizoen).

[/2 cents]
RAH RAH
pi_88666724
Man deze aflevering slaat helemaal nergens op. Ze hadden ook gewoon de laatste twee minuten kunnen laten zien. Voor de rest totaal saai en voegt ook weinig toe. Vroeger waren de "demon" of the week afleveringen tenminste nog spannend en met een goede plot.
pi_88671794
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 12:03 schreef Terpentin07 het volgende:
Man deze aflevering slaat helemaal nergens op. Ze hadden ook gewoon de laatste twee minuten kunnen laten zien. Voor de rest totaal saai en voegt ook weinig toe. Vroeger waren de "demon" of the week afleveringen tenminste nog spannend en met een goede plot.
Het zijn elke keer variaties op hetzelfde thema nu. Zowel vampieren, Shapeshifters als Skinwalkers zijn bezig om groepen te vormen en voor meer 'nageslacht' te zorgen. Vreemd genoeg wordt dat thema verder niet echt benoemd.
pi_88673091
Laat ze dieper in gaan op de alpha's :9~ Tevens doet sam fucking emo. Hij heeft geen ziel, doe daar iets mee... Hij is veels te zelfbewust.
pi_88680770
Erg toffe ep was dit, toch ook wel een intrigerend plot met die alpha's van alle freaks. War is coming :)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_88762347
wat een boutaflevering.. vond er echt niks aan..
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  woensdag 17 november 2010 @ 11:43:36 #49
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_88813690
quote:
Kan niet anders dan te maken hebben met een verlenging van bovenaf. Lijkt me dat dan iedereen in het team op de automatische piloot gaat, en dat straalt op het eindresultaat af. Ze zijn inmiddels zo op elkaar ingespeeld en hebben zoveel ervaring dat het niet slecht is, het mist alleen dat speelse en toch toffe. Moeilijk om de vinger op de zere plek te leggen.

Vond deze laatste aflevering wel aardig verder, de shootout was tof, al was het alleen maar om hoe die packleader meteen bruut werd afgemaakt door Sam.
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_88950998
ahahah deze was dan wèl weer leuk :D Vooral het eind toen sam de suiker (of was het zout?) op de grond gooide en die dwerg moest gaan tellen _O-

Het droeg niet echt bij aan de verhaallijn van dit seizoen, maar het was wel grappig :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')