dat vond ik wel weer een goede scene, vooral al vader als je zoiets hoort. Kan het me wel voorstellen alleen zou ik hem castreren en laten leven.quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:05 schreef bigbass het volgende:
damn... die tandartsboor. Heb zelf niet veel tegen de tandarts, maar kan me voorstellen dat dat nog erger is als je er al bang voor bent....
Erg goede scene ja, een van de weinige momenten in de serie dat ik de neiging had mijn ogen af te wenden.quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:08 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
dat vond ik wel weer een goede scene, vooral al vader als je zoiets hoort. Kan het me wel voorstellen alleen zou ik hem castreren en laten leven.
Ik heb een beetje hetzelfde. Ik kan mijn vinger er niet helemaal opleggen, omdat de individuele episodes best ok zijn. Maar er zitten gewoon te veel dingen in die ik niet sterk vind en ik houd er een 'net niet' gevoel aan over.quote:Op zondag 7 november 2010 12:31 schreef Terpentin07 het volgende:
Ik word er niet meer warm of koud van. Jammer dat een voor mij altijd populaire serie zo afglijdt. Gelukkig heb ik Dexter nog.
Dus datquote:Op maandag 8 november 2010 00:20 schreef Jivis het volgende:
Vind het nog wel tof eigenlijk, snap het gezeur niet zo. Vond die verhaallijn toen met Ruby een stuk dommer, Crowley is wel een baas.
Ik keek net even weer in dit topic om te zien of ik de enige was, blijkbaar niet dus.quote:Op zondag 7 november 2010 12:31 schreef Terpentin07 het volgende:
Ik word er niet meer warm of koud van. Jammer dat een voor mij altijd populaire serie zo afglijdt. Gelukkig heb ik Dexter nog.
Ik vind het ook nog steeds een leuke verhaal lijn. Ik heb gevoel, verbeter me als ik het fout heb, dat veel volgers gewoon klagen, omdat ze gehoopt hadden dat het na seizoen 5 afgelopen zou zijn en dus niet zozeer klagen omdat ze het verhaal maar matig vinden.quote:Op donderdag 11 november 2010 15:13 schreef wolfrolf het volgende:
Jivis inderdaad. Crowley is baas. Dit kan wel eens heel maf gaan lopen nu ze zijn bitches zijn. I like it!
Onzin. Je hoopt nooit dat je favoriete serie ten einde komt. Bij Supernatural merk je alleen dat het vorig seizoen hoorde te eindigen door de zwakke verhaallijn van dit seizoen. Ja de personages zijn nog steeds leuk (Crowley blijft idd een baas), dit is echter een verdienste van de voorgaande seizoenen. De nieuwe verhaallijn is tot nu toe simpelweg te zwak opgezet om het te doen laten lijken dat dit seizoen altijd de bedoeling is geweest.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:42 schreef larry91 het volgende:
[..]
Ik vind het ook nog steeds een leuke verhaal lijn. Ik heb gevoel, verbeter me als ik het fout heb, dat veel volgers gewoon klagen, omdat ze gehoopt hadden dat het na seizoen 5 afgelopen zou zijn en dus niet zozeer klagen omdat ze het verhaal maar matig vinden.
Het zijn elke keer variaties op hetzelfde thema nu. Zowel vampieren, Shapeshifters als Skinwalkers zijn bezig om groepen te vormen en voor meer 'nageslacht' te zorgen. Vreemd genoeg wordt dat thema verder niet echt benoemd.quote:Op zaterdag 13 november 2010 12:03 schreef Terpentin07 het volgende:
Man deze aflevering slaat helemaal nergens op. Ze hadden ook gewoon de laatste twee minuten kunnen laten zien. Voor de rest totaal saai en voegt ook weinig toe. Vroeger waren de "demon" of the week afleveringen tenminste nog spannend en met een goede plot.
Kan niet anders dan te maken hebben met een verlenging van bovenaf. Lijkt me dat dan iedereen in het team op de automatische piloot gaat, en dat straalt op het eindresultaat af. Ze zijn inmiddels zo op elkaar ingespeeld en hebben zoveel ervaring dat het niet slecht is, het mist alleen dat speelse en toch toffe. Moeilijk om de vinger op de zere plek te leggen.quote:Op zondag 7 november 2010 12:31 schreef Terpentin07 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |