quote:Op zondag 24 oktober 2010 12:30 schreef Jivis het volgende:
[..]
Nee, vind ik niet. Sam is blijkbaar Sam niet, vind het wel interessant te weten wat daarachter zit. Verder lijkt die grandpa er ook problemen mee te hebben, terwijl die schijnbaar op dezelfde manier is teruggebracht.
Vond het verder een vrij rommelige en vluchtige aflevering. En geen Cas.
quote:Komt omdat je gequote hebt.Op zondag 24 oktober 2010 12:36 schreef Jivis het volgende:
De plaatjes kloppen niet ofzo maar geen zin om het aan te passen.
Mijn laatste post:
[..]
quote:Dat Sam,Sam iet is is wel duidelijk.Op zondag 24 oktober 2010 12:36 schreef Jivis het volgende:
De plaatjes kloppen niet ofzo maar geen zin om het aan te passen.
Mijn laatste post:
[..]
quote:Kom op, dat kan oppervlakkigerOp dinsdag 26 oktober 2010 13:17 schreef Dawnbreaker het volgende:
enige kritiek die ik kan hebben is dat sam en dean beide steeds softer worden door de seizoenen heen, met name het praten over hun gevoelens... dat mag wel iets minder, het zijn hunters, kom op, gewoon koppen afhakken en daarna een pintje pakken, dat wil ik zien.
quote:Dit emotionele gedoe is net oppervlakkig aan het worden om dat het gewoon elke aflevering aan de hand is de afgelopen seizoenen, grenst bijna aan GTST gehalte... en het is elke keer hetzelfde geneuzel. Als je dan drama erin wilt doen, doe het dan goed of laat het weg.Op woensdag 27 oktober 2010 22:50 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Kom op, dat kan oppervlakkigerSupernatural is zo veel meer dan dat. Ga jij effe lekker naar het hele repertoire van Steven Seagal kijken ofzo. Dan heb je dat soort inhoudloos platvloerse geneuzel wat jij zo graag wilt
![]()
Goed.
Wat de neuk is er met Sam aan de handBen nieuwsgierig!!!!
quote:Nou, de groei zit er deze nieuwe aflevering wel in hoor. Sam is dus niet human? Voelt niks? Het lijkt wel een bovennatuurlijke depressie.Op donderdag 28 oktober 2010 15:39 schreef sbientje het volgende:
ik ben het deels wel met je eens, er zit niet echt groei in. Dean vraagt zich af wat er met Sam is, Sam zegt dat er niets is, uiteindelijk ontploft het, gaan ze hun eigen weg en dan 2 afleveringen later zit er 1 in de penarie en dan komen ze weer bij elkar...
deze aflevering was idd prima in orde, maar het is al wel vaker geweest dat je dacht: nu komt het, maar ze pakken nooit echt door en dat vind ik ook wel irritant. Hopelijk is dat in dit seizoen dus andersquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 12:18 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Nou, de groei zit er deze nieuwe aflevering wel in hoor. Sam is dus niet human? Voelt niks? Het lijkt wel een bovennatuurlijke depressie.Maar erg interessante aflevering. grote stap voorwaarts. Er achter komen wat Sam is lijkt me de rode draad van het seizoen nu.
de verklaring wat hij gaf vond ik ook een beetje slapje, ik had verwacht dat het misschien toch iets anders was en dat de echte sam nog in de hel zatquote:Op maandag 1 november 2010 00:16 schreef Moron het volgende:
Ik vind het nog een beetje teveel drama, weinig actie. Mag wel iets meer actie in. Ben wel benieuwd wat Sam nu echt is, behalve non-human..
Dan wachten we daar nog maar op.. vind het maar een vaag gedoe tot nu toe iig.quote:Op maandag 1 november 2010 13:04 schreef Rainesz het volgende:
Volgens Jim/Bobby Word er veel duidelijk in ep 12
dat vond ik wel weer een goede scene, vooral al vader als je zoiets hoort. Kan het me wel voorstellen alleen zou ik hem castreren en laten leven.quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:05 schreef bigbass het volgende:
damn... die tandartsboor. Heb zelf niet veel tegen de tandarts, maar kan me voorstellen dat dat nog erger is als je er al bang voor bent....
Erg goede scene ja, een van de weinige momenten in de serie dat ik de neiging had mijn ogen af te wenden.quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:08 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
dat vond ik wel weer een goede scene, vooral al vader als je zoiets hoort. Kan het me wel voorstellen alleen zou ik hem castreren en laten leven.
Ik heb een beetje hetzelfde. Ik kan mijn vinger er niet helemaal opleggen, omdat de individuele episodes best ok zijn. Maar er zitten gewoon te veel dingen in die ik niet sterk vind en ik houd er een 'net niet' gevoel aan over.quote:Op zondag 7 november 2010 12:31 schreef Terpentin07 het volgende:
Ik word er niet meer warm of koud van. Jammer dat een voor mij altijd populaire serie zo afglijdt. Gelukkig heb ik Dexter nog.
Dus datquote:Op maandag 8 november 2010 00:20 schreef Jivis het volgende:
Vind het nog wel tof eigenlijk, snap het gezeur niet zo. Vond die verhaallijn toen met Ruby een stuk dommer, Crowley is wel een baas.
Ik keek net even weer in dit topic om te zien of ik de enige was, blijkbaar niet dus.quote:Op zondag 7 november 2010 12:31 schreef Terpentin07 het volgende:
Ik word er niet meer warm of koud van. Jammer dat een voor mij altijd populaire serie zo afglijdt. Gelukkig heb ik Dexter nog.
Ik vind het ook nog steeds een leuke verhaal lijn. Ik heb gevoel, verbeter me als ik het fout heb, dat veel volgers gewoon klagen, omdat ze gehoopt hadden dat het na seizoen 5 afgelopen zou zijn en dus niet zozeer klagen omdat ze het verhaal maar matig vinden.quote:Op donderdag 11 november 2010 15:13 schreef wolfrolf het volgende:
Jivis inderdaad. Crowley is baas. Dit kan wel eens heel maf gaan lopen nu ze zijn bitches zijn. I like it!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |