Nou daar zou ik me ook niet schuldig over voelen hoor.quote:Op zondag 12 december 2010 23:29 schreef Trafasi het volgende:
[..]
Niet? Lichamelijk plezier zonder de fuzz van "schuldig" voelen...
Hmm maybe wel idd, alhoewel klaarkomen allerlei chemische reacties maakt in je hoofd waardoor je je fijn "voelt", in hoeverre dat je lichaam of je geest is, is de discussiequote:Op maandag 13 december 2010 20:15 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Nou daar zou ik me ook niet schuldig over voelen hoor.
Maar plezier, iets fijn vinden, ergens van genieten...dat zijn allemaal emoties.
Het is ook een klote plot. Dat krijg je als ze geforceerd door moeten schrijven. Het had gewoon vorig seizoen moeten eindigen en dat was de bedoeling ook. Merk je overal aan.quote:Op woensdag 15 december 2010 18:07 schreef Dawnbreaker het volgende:
ik vind het toch echt een plothole dat sam geen ziel heeft maar wel alle emoties en reacties heeft die volgens hun bij een ziel horen.
om nog maar niet te spreken dat dit een erg zwakke centrale lijn vormt
het ligt dus niet aan mij, dat ie zo slecht acteert?quote:Op donderdag 16 december 2010 16:49 schreef Dawnbreaker het volgende:
Beste oplossing lijkt mij om gewoon sam te laten sterven als gevolg van die zielengedoe, dan kan dean gewoon alleen verder en hebben we ook sam's slechte acteerwerk en melodramatische flikkerzooi niet meer.
Mee eens! Het word nogal uitgemolken. Wel leuk dat ze een extra seizoen gemaakt hebben... het is nogal verslavend om te kijken als je het al volgt vanaf seizoen 1, aflevering 1. Maar toch... ze kunnen ook te ver gaan.quote:Op woensdag 15 december 2010 23:14 schreef Moron het volgende:
[..]
Het is ook een klote plot. Dat krijg je als ze geforceerd door moeten schrijven. Het had gewoon vorig seizoen moeten eindigen en dat was de bedoeling ook. Merk je overal aan.
Hij heeft nog nooit goed geacteerd joh. Is ook niet heel erg boeiend bij deze serie, maar kan echt geen dramatische scenes aan.quote:Op donderdag 16 december 2010 18:00 schreef sbientje het volgende:
[..]
het ligt dus niet aan mij, dat ie zo slecht acteert?
Tinkerbell in de magnetron.quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:02 schreef sbientje het volgende:
ahahah deze was dan wèl weer leukVooral het eind toen sam de suiker (of was het zout?) op de grond gooide en die dwerg moest gaan tellen
![]()
Het droeg niet echt bij aan de verhaallijn van dit seizoen, maar het was wel grappig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 36% gewijzigd door yavanna op 23-01-2011 02:23:09 ]~Cheer up, the worst is yet to come.~
Dat hij een duivel lijkt zal wel de bedoeling zijn, want Jensen heeft een halo om zich heen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 08:55 schreef sbientje het volgende:
vind jared een mooie jongen, maar hier lijkt het wel een duivel hahaha.. dat zal wel min of meer expres zijn, maar ik vind het toch niet mooi. En dan die belachelijke slang om zijn arm, waar slaat dat op echt
Nee nog iets langer wachten zelfs ze hebben het net met een week uitgesteld jammer genoeg.quote:Op zondag 23 januari 2011 02:17 schreef yavanna het volgende:
Nog 5 dagen en het begint weer, nu nog 'badder' .![]()
waar slaat dat nou weer opquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:03 schreef criminal_mind het volgende:
[..]
Nee nog iets langer wachten zelfs ze hebben het net met een week uitgesteld jammer genoeg.
http://tvbythenumbers.zap(...)nikita-encores/80542
Vanwege dat vampire diaries in bepaalde steden niet kan worden uitgezonden door basketbal en een soort burgemeester debat. En heeft ook met idols te maken ze denken dat dan te weinig mensen kijken daarom herhalen ze het morgen nog een keer. en worden smallville en supernatural een week uitgesteld :Squote:
Ik denk dat die slang een verwijzing is naar de slang in het paradijs. De duivel die Sam probeert te verleiden.quote:Op donderdag 27 januari 2011 08:55 schreef sbientje het volgende:[/b]
vind jared een mooie jongen, maar hier lijkt het wel een duivel hahaha.. dat zal wel min of meer expres zijn, maar ik vind het toch niet mooi. En dan die belachelijke slang om zijn arm, waar slaat dat op echt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |