Tinkerbell in de magnetron.quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:02 schreef sbientje het volgende:
ahahah deze was dan wèl weer leukVooral het eind toen sam de suiker (of was het zout?) op de grond gooide en die dwerg moest gaan tellen
![]()
Het droeg niet echt bij aan de verhaallijn van dit seizoen, maar het was wel grappig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 36% gewijzigd door yavanna op 23-01-2011 02:23:09 ]~Cheer up, the worst is yet to come.~
Dat hij een duivel lijkt zal wel de bedoeling zijn, want Jensen heeft een halo om zich heen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 08:55 schreef sbientje het volgende:
vind jared een mooie jongen, maar hier lijkt het wel een duivel hahaha.. dat zal wel min of meer expres zijn, maar ik vind het toch niet mooi. En dan die belachelijke slang om zijn arm, waar slaat dat op echt
Nee nog iets langer wachten zelfs ze hebben het net met een week uitgesteld jammer genoeg.quote:Op zondag 23 januari 2011 02:17 schreef yavanna het volgende:
Nog 5 dagen en het begint weer, nu nog 'badder' .![]()
waar slaat dat nou weer opquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:03 schreef criminal_mind het volgende:
[..]
Nee nog iets langer wachten zelfs ze hebben het net met een week uitgesteld jammer genoeg.
http://tvbythenumbers.zap(...)nikita-encores/80542
Vanwege dat vampire diaries in bepaalde steden niet kan worden uitgezonden door basketbal en een soort burgemeester debat. En heeft ook met idols te maken ze denken dat dan te weinig mensen kijken daarom herhalen ze het morgen nog een keer. en worden smallville en supernatural een week uitgesteld :Squote:
Ik denk dat die slang een verwijzing is naar de slang in het paradijs. De duivel die Sam probeert te verleiden.quote:Op donderdag 27 januari 2011 08:55 schreef sbientje het volgende:[/b]
vind jared een mooie jongen, maar hier lijkt het wel een duivel hahaha.. dat zal wel min of meer expres zijn, maar ik vind het toch niet mooi. En dan die belachelijke slang om zijn arm, waar slaat dat op echt
Deze ep was weer zoals het hoort te zijn. Nice.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:14 schreef Rainesz het volgende:
Na zo'n aflevering als dit weet je weer waarom je het gaat missen. Wat een heerlijkheid.
Gelukkig ook weer wat goede muziek erin!
Hopelijk houden ze eht nu vast!
Huh? Het doel van Crowly was om in dat "monster hiernamaals (purgatory dus) te komen omdat ie daar 'iets' zocht en de first monsters staan in direct verband met de mother of all. Kan alleen ook die hemelwapens niet helemaal plaatsen.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:16 schreef ConnerJohn het volgende:
Ik vind dit seizoen erg van de hak op de tak springen en ze lijken geen keuze te kunnen maken wie nou de bigbad is dit seizoen. Misschien hadden ze beter bij seizoen 5 kunnen stoppen want een grotere dreiging kunnen ze toch niet vinden. Nu zitten we in aflevering 12 en voelt het allemaal erg gezocht aan. De first monsters, toen crowly, toen hemelwapens en nu uit het niets weer iets wat totaal nog niet genoemd is eerder in het seizoen. Ik hoop dat ze het goed bij elkaar kunnen brengen maar het lijkt erop dat het jump the shark moment dit seizoen is aangebroken.
purgatory.. volgens mij is dat in het nederlands het vagevuurquote:Op zondag 6 februari 2011 20:41 schreef larry91 het volgende:
[..]
Huh? Het doel van Crowly was om in dat "monster hiernaamls" (sorry weet geen die echte naam niet meerprec.... nog wat ) te komen omdat ie daar 'iets' zocht en de first monsters staan in direct verband met de mother of all. Kan alleen ook die hemelwapens niet helemaal plaatsen.
quote:Op zondag 6 februari 2011 21:25 schreef sbientje het volgende:
[..]
purgatory.. volgens mij is dat in het nederlands het vagevuur
ach vast wel, anders zouden ze het niet zeggenquote:Op maandag 7 februari 2011 08:26 schreef Empathologica het volgende:
Denk dat het gezeik met Sam nog niet over is maar dat ie nu die muur gaat afbreken ofzo.
The mother of all komt gewoon uit de Griekse mythologie, niets mis mee op dit aspect dus.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:04 schreef Wihakayda het volgende:
[..]
ach vast wel, anders zouden ze het niet zeggen
Ik vond het mooie aan deze serie juist dat alles zo "correct" was qua mythologie; de juiste engelen, 4 horsemen enzo. Maar nu met the mother... kweetnie, the bigbad was toch altijd de duivel? Nu is er nog iets groters?
Vond het sowieso al jammer dat ze toen al die goden hebben laten doodgaan, die hadden veel sterker moeten zijn als 1 stomme engel...
Het blijft vermakelijk, maar het is niet meer mn Favo serie...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |