Ja, supernatural wel. Alleen die week erna niet volgens mij.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:47 schreef 67Impala het volgende:
Is er van Supernatural deze week wel een nieuwe aflevering of ook niet? Tis een beetje mijn laatste hoop, anders deze week helemaal geen nieuwe series
Is het al zeker dat er een volgend seizoen komt? Ik heb wel geruchten hierover gelezen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:41 schreef Ugjerke het volgende:
Godverdomme, dat was echt een goede aflevering. Aan de ene kant een mooie op zichzelf staande aflevering, maar aan de andere kant ook een die het grote verhaal wat vooruit duwt. Ik hoop alleen wel dat het Mother of All-verhaal dit seizoen nog niet afgerond word. Ik zie denk ik het liefst een finale over de Civil War zodat Castiel en de engelen volgend seizoen hun handen vrij hebben om Purgatory binnen te vallen.
Waarschijnlijk wel. De netwerkbazen zijn heel tevreden met dit seizoen. En terecht, de meeste series die na hun 'natuurlijke einde' doorgaan storten daarna in. Supernatural haalt nog steeds hele sterke ratings. De enige reden die ik kan zien om te stoppen is als Jared of Jensen er mee stopt. Alle andere acteurs die er eventueel genoeg van kunnen hebben zijn vervangbaar.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:45 schreef Infection het volgende:
[..]
Is het al zeker dat er een volgend seizoen komt? Ik heb wel geruchten hierover gelezen.
En wat een top aflevering inderdaad.
Behalve Bobby en Castiel in mijn ogen. Die zijn niet te vervangen. Bobby sowieso niet en ik hoef ook niet een 2e Castiel (zoals ze met Ruby deden)quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:52 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
De enige reden die ik kan zien om te stoppen is als Jared of Jensen er mee stopt. Alle andere acteurs die er eventueel genoeg van kunnen hebben zijn vervangbaar.
Het zijn sterke karakters, maar de serie kan best zonder ze door gaan. Al is de serie leuker met ze natuurlijk. Castiel kan prima in de hemel blijven chillen als die hele oorlog bij is met als reden "blabla wederopbouw" en Bobby kan op heldhaftige wijze zichzelf opofferen. Ik denk wel dat Bobby belangrijker is dan Castiel, voordat de angels zich met de Winchesters gingen bemoeien was de serie al prima te doen. Bobby zit er al langer bij en vervult toch een belangrijke rol om de verhaallijn verder te helpen door handige informatie te hebben en als de Winchesters emotioneel problemen hebben als vader op te treden Ik snap ook niet goed waarom Castiel als Main Character word genoemd en Bobby Singer als Recurring. Castiel zie je voornamelijk zo nu en dan even voorbij flitsen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:56 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Behalve Bobby en Castiel in mijn ogen. Die zijn niet te vervangen. Bobby sowieso niet en ik hoef ook niet een 2e Castiel (zoals ze met Ruby deden)
Misschien is het beter als je de eerste helft van de aflevering nog een keer kijkt.quote:Op zondag 6 maart 2011 00:11 schreef Wepeel2 het volgende:
Waarom zaten ze in aflevering 16 nou zo opgefokt te doen dat iemand besmet kon zijn, en komen ze niet op het idee om dan meteen de oren te controlerenHeel wazig.
Later komen ze daar opeens wel weer op terug.
Verder wel een spannende aflevering, die overigens wel schatplichtig is aan The Thing.
Ja geen zin in. Doe eens uitleggen dan.quote:Op zondag 6 maart 2011 02:56 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Misschien is het beter als je de eerste helft van de aflevering nog een keer kijkt.
Maar dan is het wel debiel dat ze daarna met z'n allen hun vingers in de oren doen om te testen op smurrie bij zichzelf (en niets vinden, terwijl we weten dat Dean ook besmet is geweest)quote:Op zondag 6 maart 2011 12:12 schreef wolfrolf het volgende:
Die smurrie zie je pas als dat wezen weer uit het oor is gekropen. Wel blijven opletten he
Je moet het niet zo fucking over-analyserenquote:Op zondag 6 maart 2011 12:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Maar dan is het wel debiel dat ze daarna met z'n allen hun vingers in de
oren doen om te testen op smurrie bij zichzelf (en niets vinden, terwijl we weten dat Dean ook besmet is geweest)
Jij leest iemand de les, iemand anders wijst jou op een fout en dan is het meteen over-analyseren?quote:Op zondag 6 maart 2011 13:36 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Je moet het niet zo fucking over-analyseren
Dat was inderdaad niet heel doordacht. Maar wel grappig.quote:Op zondag 6 maart 2011 12:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Maar dan is het wel debiel dat ze daarna met z'n allen hun vingers in de oren doen om te testen op smurrie bij zichzelf (en niets vinden, terwijl we weten dat Dean ook besmet is geweest)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klinkt veelbelovend!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |