soort zelfmoord? ik weet ook nietquote:Op maandag 21 februari 2011 11:00 schreef kingmob het volgende:
1 vraag, waar kwam dat stuk glas ineens vandaan, ze stond niet eens in de buurt?
Ik heb liever dat na een reeks geweldige seizoenen ze nog even doorgaan met wat redelijk vermakelijke afleveringen dan helemaal niks. Anders hadden we ook geen seizoen 8, 9 en 10 gehad voor SG-1. Voor de mensen waarvoor dit de herinnering aan de originele verhaal afbreuk is er de optie om niet te kijken en het te laten bij het originele verhaal. Als mensen willen blijven kijken kun je dat succes noemen ja. Ik ben blij dat ze naar de kijkers luisteren.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:56 schreef Wepeel2 het volgende:
Jammer dat ze alleen kijken naar het succes en niet naar de kwaliteit van de serie. Op een gegeven moment moet je ook durven te stoppen als het verhaal verteld is.
die was leuk jaquote:
Haha, zo denk ik er precies hetzelfde over. Seizoen 1 was ook vrij lastig door te komen voor mij zelf omdat ik begonnen was in seizoen 2 hier op tv. In vergelijking met seizoen 1 is seizoen 6 gewoon een goed seizoen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:01 schreef Ugjerke het volgende:
De afgelopen week een paar afleveringen uit seizoen 1 gekeken. Moet zeggen dat nu de nieuwe afleveringen opeens ontzettend goed lijken in verhouding. Man, wat een anticlimaxen zitten er in de afleveringen van seizoen 1 zeg. Vooral die met de insecten (afl. 8), midden in de nacht worden ze aangevallen door insecten. Ze spuiten een beetje rond met brandende insectenspray en poef het is ochtend en alles is goed terwijl niks het idee geeft dat er een paar uur verstreken zijn.
Ik zag het laatst ook ja, ik stond echt verbaasd te kijken. En hoe Sam en Dean er ook nog uitzienquote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:01 schreef Ugjerke het volgende:
De afgelopen week een paar afleveringen uit seizoen 1 gekeken. Moet zeggen dat nu de nieuwe afleveringen opeens ontzettend goed lijken in verhouding. Man, wat een anticlimaxen zitten er in de afleveringen van seizoen 1 zeg. Vooral die met de insecten (afl. 8), midden in de nacht worden ze aangevallen door insecten. Ze spuiten een beetje rond met brandende insectenspray en poef het is ochtend en alles is goed terwijl niks het idee geeft dat er een paar uur verstreken zijn.
En bedankt hè...quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:29 schreef vault_tec het volgende:
Wat een kut episode, enige verschil nu is dat castiel de wapens heeft... Voelde echt als een filler.
In dit topic worden recente afleveringen besproken. Dus kom hier niet op zaterdagochtend als je de nieuwe aflevering nog niet hebt gezien.quote:
Of gewoon niet komen kijken. Als iedereen alles in spoilers zet heb je alsnog niks te lezenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:40 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Een spoiler gebruiken is ook wel lastig...
Dat zeker!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:55 schreef larry91 het volgende:
Prima aflevering, veel om gelachen iig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |