quote:in Budel?
quote:is toch dat panf tegenover psv stadion aan fellenoord?Op zaterdag 23 oktober 2010 16:07 schreef Ang3l het volgende:
Gister voor het eerst in het Stroomhuis geweest in Eindhoven vanwege de opening van de Dutch Design Week.
Wat een vette locatie is dat zeg!Méééééén!
Heel erg zo'n underground kraakpand sfeertje met 3 zalen (wist niet dat het zo groot was).
Deed me erg aan Berghain in Berlijn denken
Vaker vaker vaker vakeeeer!!!
quote:Bij het beursgebouw en zo jaOp zaterdag 23 oktober 2010 17:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
is toch dat panf tegenover psv stadion aan fellenoord?
quote:Klopt.Op zaterdag 23 oktober 2010 16:33 schreef Great.Expectations het volgende:
Je hoeft toch niet meer te tvp'en?
quote:Wat eng nabij.Op zaterdag 23 oktober 2010 16:07 schreef Ang3l het volgende:
Gister voor het eerst in het Stroomhuis geweest in Eindhoven vanwege de opening van de Dutch Design Week.
Wat een vette locatie is dat zeg!Méééééén!
Heel erg zo'n underground kraakpand sfeertje met 3 zalen (wist niet dat het zo groot was).
Deed me erg aan Berghain in Berlijn denken
Vaker vaker vaker vakeeeer!!!
quote:daar wandel ik nog wel eens richitng station, zal ik de volgende keer even speciaal naar je zwaaien
quote:Ik wil ook weer mee doen... heb de nieuwe ronde gemist vanwege NY
quote:de '90's partyOp zaterdag 23 oktober 2010 18:44 schreef Ang3l het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
ik ga dadelijk naar DUne
quote:Geweldige stad... zoveel moois gezienOp zaterdag 23 oktober 2010 21:58 schreef mike_hunt het volgende:
Vulture is ook weer terug. Hoe was NY?
quote:Ik weet niet of ik nog wel een ronde mee wil doen. Deze was zo'n gezeikOp zaterdag 23 oktober 2010 20:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik wil ook weer mee doen... heb de nieuwe ronde gemist vanwege NY
quote:Via daar ja? Is 's avonds nou niet de meest lekkere plek dat stuk met die tunnels en parkeergarages.Op zaterdag 23 oktober 2010 20:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
daar wandel ik nog wel eens richitng station, zal ik de volgende keer even speciaal naar je zwaaien
quote:NEE!Op zondag 24 oktober 2010 15:15 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Oh, je was toch geen maffia? Hmmz..
quote:Met? Met al die smartphones hier kan er toch ook wel tijdens FDAU gefokt worden?
quote:Smartphone, iPad. Maar als niemand post, denkt iedereen dat er verder niemand is en blijft het stil. Tot iemand dat doorbreekt en floep! iedereen gaat weer posten.Op zondag 24 oktober 2010 21:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Met? Met al die smartphones hier kan er toch ook wel tijdens FDAU gefokt worden?Nou ja, scheelt weer teruglezen.
quote:Idle? AFK?Op zondag 24 oktober 2010 22:37 schreef Zupaloo het volgende:
Zeg, weet iemand hier wat het betekend als een username @ gay.nl grijs is? Groen is online en rood is offline, spreekt voor zich. Maar wtf is grijs?
quote:Ik gebruik dat nooit dus het staat niet in mijn standaard afkortingen lijst. Gelukkig
quote:FLOEPOp zondag 24 oktober 2010 22:38 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Smartphone, iPad. Maar als niemand post, denkt iedereen dat er verder niemand is en blijft het stil. Tot iemand dat doorbreekt en floep! iedereen gaat weer posten.
quote:Heb je je speciaal een Fok! account aangemaakt om dit te vragen?Op zondag 24 oktober 2010 22:37 schreef Zupaloo het volgende:
Zeg, weet iemand hier wat het betekend als een username @ gay.nl grijs is? Groen is online en rood is offline, spreekt voor zich. Maar wtf is grijs?
quote:Ja. Heb je het antwoord?Op zondag 24 oktober 2010 23:04 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Heb je je speciaal een Fok! account aangemaakt om dit te vragen?
quote:Nee. Ik heb geen idee, ik vind Gay.nl niet erg spannend.
quote:Nee want daarna staan ze weer op roodOp zondag 24 oktober 2010 23:10 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Nee. Ik heb geen idee, ik vind Gay.nl niet erg spannend.
Maar ik gok dat het betekent dat iemand zijn online status heeft uitgezet, dus dat je niet kunt zien of hij online is.
quote:Het antwoord is al gegeven... 2x zelfs...Op zondag 24 oktober 2010 23:11 schreef Zupaloo het volgende:
[..]
Nee want daarna staan ze weer op rood
quote:Ik dacht het eerst ook bij mijn htc, maar ondertussen kan ik er vrij goed mee typen. Op de spellingsverbeteraar na dan, ik merk altijd pas te laat dat het dingen verbetert die niet verbeterd hoeven te wordenOp zondag 24 oktober 2010 23:57 schreef TheVulture het volgende:
Ik moet zo wennen aan mijn nieuwe Sony Ericsson Experia.. ik heb te dikke vingers voor touchscreen
quote:Ik heb geen FDAU'sOp maandag 25 oktober 2010 00:26 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dan zijn jouw FDAU's wel heel erg saai
quote:ook niks mis mee maar dan kan je ook nog wel met je iphone/blackberry/android/3310 bezigOp maandag 25 oktober 2010 01:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb geen FDAU'sHij wil me altijd aankijken
quote:Jezus, al die namen...Op zondag 24 oktober 2010 12:22 schreef Ang3l het volgende:
Erg leuk!
T-Spoon doet t super leuk op t podium
Twenty 4 seven niet zo en is natuurlijk niet meer met nance
2 brothers on the 4th floor is een feest van herkenning
Vengaboys playbackten, what else is new
Paul Elstak en Dune waren alleen DJ sets van hun, dus geen zangeres, maar wel heel veel oude happy Hardcore klassiekers
En Gijs staverman en DJ FLO draaiden erg leuk. Ook veel oude Danssalon nummers zoals luvstruck!
quote:Gelukkig?? really...Op zondag 24 oktober 2010 22:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik gebruik dat nooit dus het staat niet in mijn standaard afkortingen lijst. Gelukkig
quote:o, en handkarren natuurlijk
quote:Dat is toch inmiddels wel bekend dat ik nooit all the way ga?!Op maandag 25 oktober 2010 02:14 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Gelukkig?? really...
bespeur ik hier iets?..
quote:
quote:Op maandag 25 oktober 2010 12:15 schreef Ang3l het volgende:
Man man man man man wat een boek....
[ afbeelding ]
Ik hou gewoon niet meer op met huilen *LOL* Wat een horror!
quote:Ik hou niet van recencies bij boeken. Tenminste, niet van kritischeOp maandag 25 oktober 2010 13:04 schreef Ang3l het volgende:
Mooiheid van het boek en slechtheid van de mens.
Zit een paar recensies te lezen en die zijn niet heel denderend eigenlijk. maar ik had er nog niets over gelezen en da's het beste ook, want in iedere recensie staat zowat de clue alIk vond hem iig mooi. EN met gedeeltes van de recensies eens (Waar gaat dit in gooodesnaam heen, wanneer gebeurt er nou iets?) maar al met al erg sterk in elkaar gepuzzled.
quote:ik heb een hekel aan boeken waar ik bij moet huilen, dan kan ik niet meer lezen door de tranen.Op maandag 25 oktober 2010 12:15 schreef Ang3l het volgende:
Man man man man man wat een boek....
[ afbeelding ]
Ik hou gewoon niet meer op met huilen *LOL* Wat een horror!
quote:same here, ik poets thuis ook niet graag, op mijn werk vind ik het niet erg (maar dat is betaaldOp maandag 25 oktober 2010 13:08 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ik heb er een hekel aan om mijn huis te poetsen, stel dat ook te vaak uit.
Dat is wel vreemd, want ik vind het niet erg om bij anderen te poetsen
quote:Ja dat dus. En achteraf gelezen (de recensie) kn ik me wel wat vinden in een paar punten, maar overall: mooi! HeftigOp maandag 25 oktober 2010 13:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik hou niet van recencies bij boeken. Tenminste, niet van kritische. Ik lees liever iets enthousiast, dat ik op de mooie dingen ga letten, dan dat ik iets slechts hoor en daar dan ook op focus.
quote:Alleen in de zomer als het mooi weer is voor een avond wandelingOp zondag 24 oktober 2010 12:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Via daar ja? Is 's avonds nou niet de meest lekkere plek dat stuk met die tunnels en parkeergarages.
quote:Van de bundelOp maandag 25 oktober 2010 13:41 schreef wonderer het volgende:
Erik! Ik heb bij Rudy de omslag gezien, hij wordt echt mooi
quote:Yepyep, wordt hun decemberuitgave.Op maandag 25 oktober 2010 14:05 schreef Stroekie het volgende:
@ Wonderer
De bundel wordt onder gebracht bij jouw uitgever in Antwerpen ?
quote:je bent er ondersteboven van?
quote:Die kinky spelletjes van Vlarp en jou zijn dus toch een keer uit de hand gelopen?Op maandag 25 oktober 2010 15:37 schreef Steve het volgende:
[..]
Joh, ik weet niet eens meer wat boven en wat onder ís! [ afbeelding ]
quote:Dat zei barman 2 laatst ook jaOp maandag 25 oktober 2010 15:37 schreef Steve het volgende:
[..]
Joh, ik weet niet eens meer wat boven en wat onder ís! [ afbeelding ]
quote:Dan zou ik daar nog steeds niet zo rondlopen 's avonds.Op maandag 25 oktober 2010 13:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Alleen in de zomer als het mooi weer is voor een avond wandeling
quote:maar tot 20.00 uur of zo is het toch geen probleem?Op maandag 25 oktober 2010 16:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan zou ik daar nog steeds niet zo rondlopen 's avonds.
Niet zo'n veilig plekje. Beetje vergelijkbaar met.... ja... heel centrum Rotterdam of zo.
quote:Zet jij hem vrijdag op ?Op maandag 25 oktober 2010 17:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Ang3l, had je mijn foto met hoedje al gezien? Vond een vakantiefoto terug
.
[ afbeelding ]
quote:Denk het niet. Vind het onhandig, warm en mijn haar gaat er kut van zitten en mijn hoofd is er eigenlijk te groot voor dus hij valt makkelijk af als ik wilde dansmoves maak
quote:Zolang ie je wormje maar niet opeet...Op maandag 25 oktober 2010 17:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Een lekker tongetje wil ook nog wel eens lukken.
quote:Ik doe het met Steve. Wekelijks.Op maandag 25 oktober 2010 17:44 schreef Vlarp het volgende:
Vrijdag, op tijd komen? Huh? Wat is er te doen dan?
quote:Dan moeten we naar binnen.Op maandag 25 oktober 2010 17:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Dan kom ik te laat. Denk dat het trouwens wel wat fris is om bij ons stamcafé op het terras te zitten.
quote:Ja, maar dat zijn ook de watjes van Nederland heOp maandag 25 oktober 2010 17:50 schreef Steve het volgende:
[..]
Dan moeten we naar binnen.!
Ach wij hielden het nog langer vol dan de Rotterdammers.
quote:I like it!Op maandag 25 oktober 2010 17:05 schreef Tha_Erik het volgende:
.
[ afbeelding ]
quote:Hebben jullie een stamcafé?Op maandag 25 oktober 2010 17:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Dan kom ik te laat. Denk dat het trouwens wel wat fris is om bij ons stamcafé op het terras te zitten.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 18:16 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik ben zeeeer geïrriteerd.
quote:Beauty and the beast vond ik wel heel gaaf. Maar die was een stuk duisterder dan het blije LionKing. En ook minder de nadruk op "oh, kijk al die dieren eens wat knap!".Op maandag 25 oktober 2010 21:09 schreef Ang3l het volgende:
Al die Disney dingen die in een musical gepropt worden eigenlijk niet.
De disneyfilms zijn al musicals op zich... waarom alles vermusicallen?
Ja.... inkomsten en zo, populair natuurlijk.
quote:Linkje? Da's vast online te bekijken. En is het echt zo slecht?Op maandag 25 oktober 2010 21:23 schreef Vlarp het volgende:
Ik was in beeld op TV Rijnmond!!!
In een item over de slechte gesteldheid van de "Rotterdamse Scene"
quote:Staat morgen op youtube.Op maandag 25 oktober 2010 21:27 schreef wonderer het volgende:
Linkje? Da's vast online te bekijken. En is het echt zo slecht?
quote:Ze hebben de nieuwsuitzending nog niet online staan, maar komt hier:Op maandag 25 oktober 2010 21:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Linkje? Da's vast online te bekijken. En is het echt zo slecht?
quote:TypischOp maandag 25 oktober 2010 21:35 schreef Vlarp het volgende:
Wat ook wel het meest slechte is, is dat de eigenaren van de paar homokroegen die er nog zijn elkaar het licht in de ogen niet gunnen. Enige wat ze doen is concurreren.
quote:Is dat je nieuwe stopwoordje?
quote:Dat zeg ik in m'n 2e post toch al?Op maandag 25 oktober 2010 21:37 schreef Steve het volgende:
Nou ja, ik denk niet dat je alles naar de gemeente kunt schuiven...
quote:Typisch he?
quote:Ja, die tweede was erg treffendOp maandag 25 oktober 2010 21:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Typisch he?
Nee. Hij paste gewoon 2x heel goed
quote:Ik wil iets zeggen wat je kunt opvatten als een compliment, maar ook als een botte opmerking.Op maandag 25 oktober 2010 17:05 schreef Tha_Erik het volgende:
.
[ afbeelding ]
quote:Jaaaaaaaaaaa
quote:Eentje die ik nog steeds niet gezien hebOp maandag 25 oktober 2010 21:22 schreef Ang3l het volgende:
There are times when life calls for a change
A transition, like the seasons
Our spring was wonderfull
But summer is over now and we missed out on autumn
And now all of a sudden it's cold
So cold, everything is freezing over
Our love fell asleep and the snow took us by surprise
But if you fall asleep in the snow, you don't feel death coming
Erik triviaaaa, uit welke film?
quote:Ik vat vrijwel alles wat je zegt op als botte opmerking.Of het nou zo bedoeld is of niet.Op maandag 25 oktober 2010 22:14 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik wil iets zeggen wat je kunt opvatten als een compliment, maar ook als een botte opmerking.. Dus hou ik maar mijn mond.
quote:Paris je t'aime!Op maandag 25 oktober 2010 22:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Eentje die ik nog steeds niet gezien heb.
quote:Hit meOp maandag 25 oktober 2010 22:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Paris je t'aime!
En als je die niet gezien hebt ga ik je eerst slaan, alvorens te zeggen "Die moet dan op de volgende filmavond!"
quote:Ik ben nou eenmaal een waardevolle toevoeging aan je leven. Deal with itPoe hey, friso, filmavond, weerwolfavond... kom niet meer van Erik af!
quote:BAMMMMM!!!!!!!!!!
quote:True.[..]
Ik ben nou eenmaal een waardevolle toevoeging aan je leven. Deal with it.
quote:Ja en het vervelende is dat mijn vrienden hem zo leuk vinden, dus dan kun je niet meer zeggen "Erik ga weg" want dan worden Rik en Eef chagrijnig
quote:Heb je em al op?
quote:NEEEEEEEEEEEEEOp maandag 25 oktober 2010 22:43 schreef Ang3l het volgende:
Nou van die 3 Limited Editions heb ik e rnu 2 gehad (Mango Chili en Patatje Joppie) en die laatste is toch wel errug lekkerrrr.
Van de week nog ff die Nr 66 Babi Pangang proberen
quote:Wederzijds hoor. Je bent ook zelf een diamant in mijn levensbroche
quote:Nou vorige spelletjesavond (Once upon a time
quote:Volgens mij maken ze dit seizoen net zo lang als de gouden kooi.Op maandag 25 oktober 2010 22:55 schreef Bartjebart het volgende:
Popstars is nog steeds niet met de live shows bezig?
quote:Van dat nep-swarovski zekerOp maandag 25 oktober 2010 22:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wederzijds hoor. Je bent ook zelf een diamant in mijn levensbroche.
quote:Ang3l moet toch mensen meenemen en neemt jou toch mee?Op maandag 25 oktober 2010 22:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kén geen 2 of 3 mensen. Nou ja, Steef, TV, willen jullie?
quote:Die ken ik niet eigenlijk.
quote:Nee, ik ben geïntegreerd in een vriendengroep ofzoOp maandag 25 oktober 2010 22:57 schreef Steve het volgende:
[..]
Ang3l moet toch mensen meenemen en neemt jou toch mee?
quote:Nee Erik is 1 van de 4 die mensen mee moet nemenOp maandag 25 oktober 2010 22:57 schreef Steve het volgende:
[..]
Ang3l moet toch mensen meenemen en neemt jou toch mee?
quote:Je hoeft niet hoorOp maandag 25 oktober 2010 22:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, ik ben geïntegreerd in een vriendengroep ofzo,
quote:Ja ik weet ook niet waar ik ineens NOG 2 a 3 vrienden vandaan moet toverenik moet nu zelf uitbreidingen meenemen, ipv de uitbreiding zijn.
quote:Vrijwel alles wat ik zeg (Op maandag 25 oktober 2010 22:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vat vrijwel alles wat je zegt op als botte opmerking.Of het nou zo bedoeld is of niet.
quote:is dat een kaartspel?Op maandag 25 oktober 2010 22:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou vorige spelletjesavond (Once upon a time) hebben we losjes afgesproken met 4 weerwolfavond te gaan doen, en dat ieder dan 2 of 3 personen meeneemt waarvan ze denken "Jaaaa die vindt dat wel leuk". Heb het op maffia na nog nooit gespeeld. Ligt zo ongespeeld in de kast
quote:Voornamelijk wat jij zegt. En niet eens altijd tegen mijOp maandag 25 oktober 2010 22:59 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Vrijwel alles wat ik zeg () of vrijwel alles wat men in het algemeen tegen jou zegt? (ook
)
quote:Mango red chilli vond ik apart maar wel lekker.Op maandag 25 oktober 2010 22:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die ken ik niet eigenlijk.
Maar je hebt dus sinds een tijdje de 3 finalisten van de Lays special edition verkiezing.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 23:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Voornamelijk wat jij zegt. En niet eens altijd tegen mij.
quote:Soort. Je moet een sprookje vertellen aan de hand van de kaarten (personages, plekken, voorwerpen etc) in je hand en dan moet je naar het einde (ook een kaart) toe vertellen wat je gekregen hebt. Andere mensen mogen inbreken op je verhaal en het overnemen.
quote:Nee is hetzelfde als maffia, maar de rollen staan op kaarten.
quote:Ow ik dacht dat ie Weerwolven bedoeldeOp maandag 25 oktober 2010 23:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Soort. Je moet een sprookje vertellen aan de hand van de kaarten (personages, plekken, voorwerpen etc) in je hand en dan moet je naar het einde (ook een kaart) toe vertellen wat je gekregen hebt. Andere mensen mogen inbreken op je verhaal en het overnemen.
Echt héél erg tof.
quote:Ooow okeOp maandag 25 oktober 2010 23:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee is hetzelfde als maffia, maar de rollen staan op kaarten.
That's all. Je hebt die kaarten eigenlijk helemaal niet nodig.
Maar ach, 9 eur en dan mooie kaarten + spelhandleiding. Is 't waard.
quote:huh? Dat klinkt als iets wat Ang3l laatst al uitlegde, maar da was toch geen maffia achtig spel?Op maandag 25 oktober 2010 23:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Soort. Je moet een sprookje vertellen aan de hand van de kaarten (personages, plekken, voorwerpen etc) in je hand en dan moet je naar het einde (ook een kaart) toe vertellen wat je gekregen hebt. Andere mensen mogen inbreken op je verhaal en het overnemen.
Echt héél erg tof.
quote:Ooow... jaOp maandag 25 oktober 2010 23:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, ik had het over Once upon a time. Denk dat ie weerwolven bedoelde
.
quote:Je moet wel meedoen hoorOp maandag 25 oktober 2010 23:05 schreef Steve het volgende:
Once upon a time klinkt best tof.Gewoon, kijken wat mensen verzinnen.
quote:Ik heb niet zoveel met Joppie
quote:Weerwolven is gewoon een variant op Maffia.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 23:05 schreef Steve het volgende:
quote:Oooow, liegen kan ik welOp maandag 25 oktober 2010 23:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, irl maffia moet je ook nog heel goed irl kunnen liegen. En daar faal ik meestal in, wat me enorm frustreert, want ik wil overal goed in zijn zonder het te oefenen.
quote:Dat is iets om met Waxxer te spelen.Op maandag 25 oktober 2010 23:05 schreef Steve het volgende:
quote:Ik krijg triviantflashbacks.Op maandag 25 oktober 2010 23:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Je moet wel meedoen hoor, anders win je niet.
quote:Ik wou het NET zeggenOp maandag 25 oktober 2010 23:13 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Dat is iets om met Waxxer te spelen.
quote:Het moet wel een relevant verhaal blijven heOp maandag 25 oktober 2010 23:13 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Dat is iets om met Waxxer te spelen.
quote:Ik haat triviant, want ik heb ene hele slechte algemene kennis
quote:Ik heb keihard gewonnen van TV en SteefOp maandag 25 oktober 2010 23:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik haat triviant, want ik heb ene hele slechte algemene kennis
quote:Nja dit smaakt niet eens zo extreem naar joppie saus
quote:en de Belgische variant he... da's nog specialerOp maandag 25 oktober 2010 23:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb keihard gewonnen van TV en Steef.
quote:Oh leuk
quote:Ja, tot het moment dat hij de kerstboom om gooit.Op maandag 25 oktober 2010 23:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik wou het NET zeggenDan ben je de hele avond zoet.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 23:38 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ja, tot het moment dat hij de kerstboom om gooit.
quote:misschien kan nuno dan bij jou in het teamOp maandag 25 oktober 2010 23:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik haat triviant, want ik heb ene hele slechte algemene kennis
quote:Let's notOp dinsdag 26 oktober 2010 00:13 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
misschien kan nuno dan bij jou in het team
quote:die zat in sweden dacht ik of in den haagOp dinsdag 26 oktober 2010 00:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Let's not
Waar is die trouwens? Hebben de coca mannetjes z'n ambassade overvallen?
quote:VLC al geprobeerd?Op dinsdag 26 oktober 2010 00:08 schreef Ang3l het volgende:
Ik probeer nou al 15 min om die kuttige .sub ondertitels aan de gang te krijgen bij de .avi in mediaplayer, mediaplayer classic of quicktime... but it ain;t fucking WORKING!!!!!!!!!!!!!!!
quote:VLC media player, lekker simpel en ideaal vind ik.Op dinsdag 26 oktober 2010 00:08 schreef Ang3l het volgende:
Ik probeer nou al 15 min om die kuttige .sub ondertitels aan de gang te krijgen bij de .avi in mediaplayer, mediaplayer classic of quicktime... but it ain;t fucking WORKING!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 00:23 schreef Steve het volgende:
[..]
VLC media player, lekker simpel en ideaal vind ik.
quote:Ik moest hardop lachenOp dinsdag 26 oktober 2010 00:13 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
misschien kan nuno dan bij jou in het team
quote:Net zoals ik.Op dinsdag 26 oktober 2010 00:23 schreef Steve het volgende:
[..]
VLC media player, lekker simpel en ideaal vind ik.
quote:Zit er dik inOp dinsdag 26 oktober 2010 10:34 schreef TheVulture het volgende:
Misschien is Erik zelf de slachter wel
quote:ik vind ze alle drie ranzig.Op maandag 25 oktober 2010 23:02 schreef creno het volgende:
[..]
Mango red chilli vond ik apart maar wel lekker.
nr 66. vond ik NIET lekker
Joppie: heb ik nog niet op maar als ie lijkt op crocky speciaal, dan smaakt ie wel.
Maar dat nr66 babi pangang bij de laatste 3 zat vind ik raar, zouden er echt geen betere smaken zijn geweest ?
quote:Erik vroeg er ook wel zelf om hoor...Op dinsdag 26 oktober 2010 13:09 schreef Ang3l het volgende:
En die Lynda is weer lekker aan het zuurpruimen zeg
Kei gezellig spel!
quote:heb je al gesolliciteerd bij de redacties van RTL boulevard dan wel SBS Shownieuws ?Op dinsdag 26 oktober 2010 13:37 schreef mike_hunt het volgende:
wtf?!
De mensen die de vrouw van Lange Frans, Danielle Diane Frederiks - van Aalderen, op Twitter volgen hadden afgelopen weekend al gezien dat mevrouw de weg kwijt was en de vuile was buiten heeft gehangen, maar op zondagavond zijn echt alle stoppen bij Danielle doorgeslagen. Rappers Lange Frans en Baas B hebben namelijk al een tijdje ruzie en Danielle wilde zondagavond deze ruzie op een vredelievende manier oplossen, want ze werd onderweg naar het huis van Baas B in overspannen toestand gearresteerd en in het bezit van een geladen vuurwapen.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 13:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
heb je al gesolliciteerd bij de redacties van RTL boulevard dan wel SBS Shownieuws ?
quote:dat worden leuke verjaardagen dan als jullie elkaar daar straks de loef moeten afsteken met wie wie heeft mogen interviewenOp dinsdag 26 oktober 2010 13:49 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Dan maar RTL boulevard, ga ik wel naast die handtas zitten. SBS niet, want daar werkt mijn broertje. (die is net terug uit LA. Hij mocht Denzel W. interviewen. Zenuwachtig dat ie was! Dit was zijn tweede interview, zijn eerste was die Ralf Mackenbach o.i.d. van het junior songfestial.
quote:ja, zeker!
quote:Ja, want ik durf niet alleen daar naar binnen te gaan.Op dinsdag 26 oktober 2010 13:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hebben jullie Drake's weer op de to do lijst staan ?
quote:zet de karafjes met doorslobbertjes maar alvast klaarOp dinsdag 26 oktober 2010 13:57 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, zeker!14.00 uur toch? Stroek komt ook in de middag o.i.d., maar hij zou nog bellen.
quote:als je even wacht krijg je van mij een coupon voor 5 euro korting :>)Op dinsdag 26 oktober 2010 14:00 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ja, want ik durf niet alleen daar naar binnen te gaan.
quote:Niet alleen Drake'sOp dinsdag 26 oktober 2010 13:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hebben jullie Drake's weer op de to do lijst staan ?
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 14:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
als je even wacht krijg je van mij een coupon voor 5 euro korting :>)
quote:een verlaat verjaardagscadeauOp dinsdag 26 oktober 2010 14:10 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
kan ik eindelijk the cable cockring with analplug kopen.
quote:hoe heette die winkel met al die rare homo-snuisterijen ook alweer?
quote:H&M?Op dinsdag 26 oktober 2010 14:15 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hoe heette die winkel met al die rare homo-snuisterijen ook alweer?
quote:Eh... gays and gadgets?Op dinsdag 26 oktober 2010 14:15 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hoe heette die winkel met al die rare homo-snuisterijen ook alweer?
quote:Ik ga pas op het laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaatste moment!Deze layout verdwijnt binnenkort. De nieuwe layout is reeds beschikbaar en kan op de optiespagina worden geselecteerd door voor 'New Decade' te kiezen.
quote:nee, volgens mij heb je daar dat delftsblauw gekocht. Die twee poppetjes die aan het zoenen zijn.
quote:Ik dat filmpje aanklikken denkende vette techno o.i.d.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blessed is he who reads aloud the words of the Prophecy.
And blessed are those who hear.
Do not seal up the words of the Prophecy, for the time is near.
Behold, I am coming soon
quote:Maar dat kan wel!Op dinsdag 26 oktober 2010 18:36 schreef Steve het volgende:
Even wennen die nieuwe layout, maar hij ziet er wel oké uit.
Alleen jammer dat die advertentie onder de 1e post niet meer uit te zetten is...
quote:Is Bert uit Sesamstraat homo?
AMSTERDAM - Het gerucht ging al lange tijd de ronde onder Sesamstraat-fans, maar het lijkt erop dat het officieel bevestigd is: Bert is homo.
Een uitspraak van Bert, waarin hij een synoniem voor homoseksueel gebruikte om zichzelf te beschrijven, lijkt te bevestigen wat vele kijkers al lange tijd vermoeden.
Meer ‘mo’, minder ‘hawk’
In een Twitter bericht, waarin Bert commentaar gaf op de nieuwste A-Team film, zei hij het volgende: “Is het iemand ooit opgevallen dat mijn haar lijkt op dat van Mr. T? Alleen heeft mijn haar meer ‘mo’ en iets minder ‘hawk’.
Het woord ‘mo’ zal voor veel mensen niet heel veel betekenen, maar het is een bekende term in homo-kringen. ‘Mo’ is namelijk een afkorting voor homoseksueel.
Veel te slim
Ed Kennedy, journalist voor homo blog AfterElton, viel de uitspraak op en na onderzoek bleek dat het berichtje in een week is geplaatst waarin veel Amerikaanse steden Gay Pride vieringen hielden. “De makers van Sesam Straat zijn veel te slim”, aldus Kennedy. “Dit moet met opzet gedaan zijn.”
Gasten
Het viel de Los Angeles Times ook op dat er de afgelopen tijd steeds vaker homoseksuele gastoptredens in de Amerikaanse Sesam Straat voorkwamen. Onder andere de lesbische comédienne Wanda Sykes, homoacteur Neil Patrick Harris en homo-idool Katy Perry speelden een rolletje in de serie.
Een woordvoerder van Sesam Straat wilde niks zeggen over de geaardheid van Bert, maar zei: “Onze programmering heeft altijd zowel volwassenen als kinderen aangesproken”.
quote:Dat is inderdaad te dom voor woordenOp dinsdag 26 oktober 2010 21:10 schreef Vlarp het volgende:
Het is vooral stom dat ik steeds nog zit te F5'en
quote:Ik heb heul veul thee hierOp dinsdag 26 oktober 2010 22:15 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Niemand heeft thee momenteel.
quote:Thanks for thinking of meOp dinsdag 26 oktober 2010 22:27 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ga TV dan een bakkie brengen...die arme jongen heeft een droge muil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |