quote:in Budel?
quote:is toch dat panf tegenover psv stadion aan fellenoord?Op zaterdag 23 oktober 2010 16:07 schreef Ang3l het volgende:
Gister voor het eerst in het Stroomhuis geweest in Eindhoven vanwege de opening van de Dutch Design Week.
Wat een vette locatie is dat zeg!Méééééén!
Heel erg zo'n underground kraakpand sfeertje met 3 zalen (wist niet dat het zo groot was).
Deed me erg aan Berghain in Berlijn denken
Vaker vaker vaker vakeeeer!!!
quote:Bij het beursgebouw en zo jaOp zaterdag 23 oktober 2010 17:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
is toch dat panf tegenover psv stadion aan fellenoord?
quote:Klopt.Op zaterdag 23 oktober 2010 16:33 schreef Great.Expectations het volgende:
Je hoeft toch niet meer te tvp'en?
quote:Wat eng nabij.Op zaterdag 23 oktober 2010 16:07 schreef Ang3l het volgende:
Gister voor het eerst in het Stroomhuis geweest in Eindhoven vanwege de opening van de Dutch Design Week.
Wat een vette locatie is dat zeg!Méééééén!
Heel erg zo'n underground kraakpand sfeertje met 3 zalen (wist niet dat het zo groot was).
Deed me erg aan Berghain in Berlijn denken
Vaker vaker vaker vakeeeer!!!
quote:daar wandel ik nog wel eens richitng station, zal ik de volgende keer even speciaal naar je zwaaien
quote:Ik wil ook weer mee doen... heb de nieuwe ronde gemist vanwege NY
quote:de '90's partyOp zaterdag 23 oktober 2010 18:44 schreef Ang3l het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
ik ga dadelijk naar DUne
quote:Geweldige stad... zoveel moois gezienOp zaterdag 23 oktober 2010 21:58 schreef mike_hunt het volgende:
Vulture is ook weer terug. Hoe was NY?
quote:Ik weet niet of ik nog wel een ronde mee wil doen. Deze was zo'n gezeikOp zaterdag 23 oktober 2010 20:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik wil ook weer mee doen... heb de nieuwe ronde gemist vanwege NY
quote:Via daar ja? Is 's avonds nou niet de meest lekkere plek dat stuk met die tunnels en parkeergarages.Op zaterdag 23 oktober 2010 20:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
daar wandel ik nog wel eens richitng station, zal ik de volgende keer even speciaal naar je zwaaien
quote:NEE!Op zondag 24 oktober 2010 15:15 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Oh, je was toch geen maffia? Hmmz..
quote:Met? Met al die smartphones hier kan er toch ook wel tijdens FDAU gefokt worden?
quote:Smartphone, iPad. Maar als niemand post, denkt iedereen dat er verder niemand is en blijft het stil. Tot iemand dat doorbreekt en floep! iedereen gaat weer posten.Op zondag 24 oktober 2010 21:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Met? Met al die smartphones hier kan er toch ook wel tijdens FDAU gefokt worden?Nou ja, scheelt weer teruglezen.
quote:Idle? AFK?Op zondag 24 oktober 2010 22:37 schreef Zupaloo het volgende:
Zeg, weet iemand hier wat het betekend als een username @ gay.nl grijs is? Groen is online en rood is offline, spreekt voor zich. Maar wtf is grijs?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |