quote:Volgens mij maken ze dit seizoen net zo lang als de gouden kooi.Op maandag 25 oktober 2010 22:55 schreef Bartjebart het volgende:
Popstars is nog steeds niet met de live shows bezig?
quote:Van dat nep-swarovski zekerOp maandag 25 oktober 2010 22:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wederzijds hoor. Je bent ook zelf een diamant in mijn levensbroche.
quote:Ang3l moet toch mensen meenemen en neemt jou toch mee?Op maandag 25 oktober 2010 22:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kén geen 2 of 3 mensen. Nou ja, Steef, TV, willen jullie?
quote:Die ken ik niet eigenlijk.
quote:Nee, ik ben geïntegreerd in een vriendengroep ofzoOp maandag 25 oktober 2010 22:57 schreef Steve het volgende:
[..]
Ang3l moet toch mensen meenemen en neemt jou toch mee?
quote:Nee Erik is 1 van de 4 die mensen mee moet nemenOp maandag 25 oktober 2010 22:57 schreef Steve het volgende:
[..]
Ang3l moet toch mensen meenemen en neemt jou toch mee?
quote:Je hoeft niet hoorOp maandag 25 oktober 2010 22:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, ik ben geïntegreerd in een vriendengroep ofzo,
quote:Ja ik weet ook niet waar ik ineens NOG 2 a 3 vrienden vandaan moet toverenik moet nu zelf uitbreidingen meenemen, ipv de uitbreiding zijn.
quote:Vrijwel alles wat ik zeg (Op maandag 25 oktober 2010 22:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vat vrijwel alles wat je zegt op als botte opmerking.Of het nou zo bedoeld is of niet.
quote:is dat een kaartspel?Op maandag 25 oktober 2010 22:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou vorige spelletjesavond (Once upon a time) hebben we losjes afgesproken met 4 weerwolfavond te gaan doen, en dat ieder dan 2 of 3 personen meeneemt waarvan ze denken "Jaaaa die vindt dat wel leuk". Heb het op maffia na nog nooit gespeeld. Ligt zo ongespeeld in de kast
quote:Voornamelijk wat jij zegt. En niet eens altijd tegen mijOp maandag 25 oktober 2010 22:59 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Vrijwel alles wat ik zeg () of vrijwel alles wat men in het algemeen tegen jou zegt? (ook
)
quote:Mango red chilli vond ik apart maar wel lekker.Op maandag 25 oktober 2010 22:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die ken ik niet eigenlijk.
Maar je hebt dus sinds een tijdje de 3 finalisten van de Lays special edition verkiezing.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 23:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Voornamelijk wat jij zegt. En niet eens altijd tegen mij.
quote:Soort. Je moet een sprookje vertellen aan de hand van de kaarten (personages, plekken, voorwerpen etc) in je hand en dan moet je naar het einde (ook een kaart) toe vertellen wat je gekregen hebt. Andere mensen mogen inbreken op je verhaal en het overnemen.
quote:Nee is hetzelfde als maffia, maar de rollen staan op kaarten.
quote:Ow ik dacht dat ie Weerwolven bedoeldeOp maandag 25 oktober 2010 23:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Soort. Je moet een sprookje vertellen aan de hand van de kaarten (personages, plekken, voorwerpen etc) in je hand en dan moet je naar het einde (ook een kaart) toe vertellen wat je gekregen hebt. Andere mensen mogen inbreken op je verhaal en het overnemen.
Echt héél erg tof.
quote:Ooow okeOp maandag 25 oktober 2010 23:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee is hetzelfde als maffia, maar de rollen staan op kaarten.
That's all. Je hebt die kaarten eigenlijk helemaal niet nodig.
Maar ach, 9 eur en dan mooie kaarten + spelhandleiding. Is 't waard.
quote:huh? Dat klinkt als iets wat Ang3l laatst al uitlegde, maar da was toch geen maffia achtig spel?Op maandag 25 oktober 2010 23:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Soort. Je moet een sprookje vertellen aan de hand van de kaarten (personages, plekken, voorwerpen etc) in je hand en dan moet je naar het einde (ook een kaart) toe vertellen wat je gekregen hebt. Andere mensen mogen inbreken op je verhaal en het overnemen.
Echt héél erg tof.
quote:Ooow... jaOp maandag 25 oktober 2010 23:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, ik had het over Once upon a time. Denk dat ie weerwolven bedoelde
.
quote:Je moet wel meedoen hoorOp maandag 25 oktober 2010 23:05 schreef Steve het volgende:
Once upon a time klinkt best tof.Gewoon, kijken wat mensen verzinnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |