quote:Ik gebruik dat nooit dus het staat niet in mijn standaard afkortingen lijst. Gelukkig
quote:FLOEPOp zondag 24 oktober 2010 22:38 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Smartphone, iPad. Maar als niemand post, denkt iedereen dat er verder niemand is en blijft het stil. Tot iemand dat doorbreekt en floep! iedereen gaat weer posten.
quote:Heb je je speciaal een Fok! account aangemaakt om dit te vragen?Op zondag 24 oktober 2010 22:37 schreef Zupaloo het volgende:
Zeg, weet iemand hier wat het betekend als een username @ gay.nl grijs is? Groen is online en rood is offline, spreekt voor zich. Maar wtf is grijs?
quote:Ja. Heb je het antwoord?Op zondag 24 oktober 2010 23:04 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Heb je je speciaal een Fok! account aangemaakt om dit te vragen?
quote:Nee. Ik heb geen idee, ik vind Gay.nl niet erg spannend.
quote:Nee want daarna staan ze weer op roodOp zondag 24 oktober 2010 23:10 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Nee. Ik heb geen idee, ik vind Gay.nl niet erg spannend.
Maar ik gok dat het betekent dat iemand zijn online status heeft uitgezet, dus dat je niet kunt zien of hij online is.
quote:Het antwoord is al gegeven... 2x zelfs...Op zondag 24 oktober 2010 23:11 schreef Zupaloo het volgende:
[..]
Nee want daarna staan ze weer op rood
quote:Ik dacht het eerst ook bij mijn htc, maar ondertussen kan ik er vrij goed mee typen. Op de spellingsverbeteraar na dan, ik merk altijd pas te laat dat het dingen verbetert die niet verbeterd hoeven te wordenOp zondag 24 oktober 2010 23:57 schreef TheVulture het volgende:
Ik moet zo wennen aan mijn nieuwe Sony Ericsson Experia.. ik heb te dikke vingers voor touchscreen
quote:Ik heb geen FDAU'sOp maandag 25 oktober 2010 00:26 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dan zijn jouw FDAU's wel heel erg saai
quote:ook niks mis mee maar dan kan je ook nog wel met je iphone/blackberry/android/3310 bezigOp maandag 25 oktober 2010 01:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb geen FDAU'sHij wil me altijd aankijken
quote:Jezus, al die namen...Op zondag 24 oktober 2010 12:22 schreef Ang3l het volgende:
Erg leuk!
T-Spoon doet t super leuk op t podium
Twenty 4 seven niet zo en is natuurlijk niet meer met nance
2 brothers on the 4th floor is een feest van herkenning
Vengaboys playbackten, what else is new
Paul Elstak en Dune waren alleen DJ sets van hun, dus geen zangeres, maar wel heel veel oude happy Hardcore klassiekers
En Gijs staverman en DJ FLO draaiden erg leuk. Ook veel oude Danssalon nummers zoals luvstruck!
quote:Gelukkig?? really...Op zondag 24 oktober 2010 22:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik gebruik dat nooit dus het staat niet in mijn standaard afkortingen lijst. Gelukkig
quote:o, en handkarren natuurlijk
quote:Dat is toch inmiddels wel bekend dat ik nooit all the way ga?!Op maandag 25 oktober 2010 02:14 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Gelukkig?? really...
bespeur ik hier iets?..
quote:
quote:Op maandag 25 oktober 2010 12:15 schreef Ang3l het volgende:
Man man man man man wat een boek....
[ afbeelding ]
Ik hou gewoon niet meer op met huilen *LOL* Wat een horror!
quote:Ik hou niet van recencies bij boeken. Tenminste, niet van kritischeOp maandag 25 oktober 2010 13:04 schreef Ang3l het volgende:
Mooiheid van het boek en slechtheid van de mens.
Zit een paar recensies te lezen en die zijn niet heel denderend eigenlijk. maar ik had er nog niets over gelezen en da's het beste ook, want in iedere recensie staat zowat de clue alIk vond hem iig mooi. EN met gedeeltes van de recensies eens (Waar gaat dit in gooodesnaam heen, wanneer gebeurt er nou iets?) maar al met al erg sterk in elkaar gepuzzled.
quote:ik heb een hekel aan boeken waar ik bij moet huilen, dan kan ik niet meer lezen door de tranen.Op maandag 25 oktober 2010 12:15 schreef Ang3l het volgende:
Man man man man man wat een boek....
[ afbeelding ]
Ik hou gewoon niet meer op met huilen *LOL* Wat een horror!
quote:same here, ik poets thuis ook niet graag, op mijn werk vind ik het niet erg (maar dat is betaaldOp maandag 25 oktober 2010 13:08 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ik heb er een hekel aan om mijn huis te poetsen, stel dat ook te vaak uit.
Dat is wel vreemd, want ik vind het niet erg om bij anderen te poetsen
quote:Ja dat dus. En achteraf gelezen (de recensie) kn ik me wel wat vinden in een paar punten, maar overall: mooi! HeftigOp maandag 25 oktober 2010 13:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik hou niet van recencies bij boeken. Tenminste, niet van kritische. Ik lees liever iets enthousiast, dat ik op de mooie dingen ga letten, dan dat ik iets slechts hoor en daar dan ook op focus.
quote:Alleen in de zomer als het mooi weer is voor een avond wandelingOp zondag 24 oktober 2010 12:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Via daar ja? Is 's avonds nou niet de meest lekkere plek dat stuk met die tunnels en parkeergarages.
quote:Van de bundelOp maandag 25 oktober 2010 13:41 schreef wonderer het volgende:
Erik! Ik heb bij Rudy de omslag gezien, hij wordt echt mooi
quote:Yepyep, wordt hun decemberuitgave.Op maandag 25 oktober 2010 14:05 schreef Stroekie het volgende:
@ Wonderer
De bundel wordt onder gebracht bij jouw uitgever in Antwerpen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |