quote:Ik weet niet of ik nog wel een ronde mee wil doen. Deze was zo'n gezeikOp zaterdag 23 oktober 2010 20:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik wil ook weer mee doen... heb de nieuwe ronde gemist vanwege NY
quote:Via daar ja? Is 's avonds nou niet de meest lekkere plek dat stuk met die tunnels en parkeergarages.Op zaterdag 23 oktober 2010 20:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
daar wandel ik nog wel eens richitng station, zal ik de volgende keer even speciaal naar je zwaaien
quote:NEE!Op zondag 24 oktober 2010 15:15 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Oh, je was toch geen maffia? Hmmz..
quote:Met? Met al die smartphones hier kan er toch ook wel tijdens FDAU gefokt worden?
quote:Smartphone, iPad. Maar als niemand post, denkt iedereen dat er verder niemand is en blijft het stil. Tot iemand dat doorbreekt en floep! iedereen gaat weer posten.Op zondag 24 oktober 2010 21:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Met? Met al die smartphones hier kan er toch ook wel tijdens FDAU gefokt worden?Nou ja, scheelt weer teruglezen.
quote:Idle? AFK?Op zondag 24 oktober 2010 22:37 schreef Zupaloo het volgende:
Zeg, weet iemand hier wat het betekend als een username @ gay.nl grijs is? Groen is online en rood is offline, spreekt voor zich. Maar wtf is grijs?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |