quote:Net zoals ik.Op dinsdag 26 oktober 2010 00:23 schreef Steve het volgende:
[..]
VLC media player, lekker simpel en ideaal vind ik.
quote:Zit er dik inOp dinsdag 26 oktober 2010 10:34 schreef TheVulture het volgende:
Misschien is Erik zelf de slachter wel
quote:ik vind ze alle drie ranzig.Op maandag 25 oktober 2010 23:02 schreef creno het volgende:
[..]
Mango red chilli vond ik apart maar wel lekker.
nr 66. vond ik NIET lekker
Joppie: heb ik nog niet op maar als ie lijkt op crocky speciaal, dan smaakt ie wel.
Maar dat nr66 babi pangang bij de laatste 3 zat vind ik raar, zouden er echt geen betere smaken zijn geweest ?
quote:Erik vroeg er ook wel zelf om hoor...Op dinsdag 26 oktober 2010 13:09 schreef Ang3l het volgende:
En die Lynda is weer lekker aan het zuurpruimen zeg
Kei gezellig spel!
quote:heb je al gesolliciteerd bij de redacties van RTL boulevard dan wel SBS Shownieuws ?Op dinsdag 26 oktober 2010 13:37 schreef mike_hunt het volgende:
wtf?!
De mensen die de vrouw van Lange Frans, Danielle Diane Frederiks - van Aalderen, op Twitter volgen hadden afgelopen weekend al gezien dat mevrouw de weg kwijt was en de vuile was buiten heeft gehangen, maar op zondagavond zijn echt alle stoppen bij Danielle doorgeslagen. Rappers Lange Frans en Baas B hebben namelijk al een tijdje ruzie en Danielle wilde zondagavond deze ruzie op een vredelievende manier oplossen, want ze werd onderweg naar het huis van Baas B in overspannen toestand gearresteerd en in het bezit van een geladen vuurwapen.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 13:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
heb je al gesolliciteerd bij de redacties van RTL boulevard dan wel SBS Shownieuws ?
quote:dat worden leuke verjaardagen dan als jullie elkaar daar straks de loef moeten afsteken met wie wie heeft mogen interviewenOp dinsdag 26 oktober 2010 13:49 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Dan maar RTL boulevard, ga ik wel naast die handtas zitten. SBS niet, want daar werkt mijn broertje. (die is net terug uit LA. Hij mocht Denzel W. interviewen. Zenuwachtig dat ie was! Dit was zijn tweede interview, zijn eerste was die Ralf Mackenbach o.i.d. van het junior songfestial.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |