quote:Ja, maar dat zijn ook de watjes van Nederland heOp maandag 25 oktober 2010 17:50 schreef Steve het volgende:
[..]
Dan moeten we naar binnen.!
Ach wij hielden het nog langer vol dan de Rotterdammers.
quote:I like it!Op maandag 25 oktober 2010 17:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Ang3l, had je mijn foto met hoedje al gezien? Vond een vakantiefoto terug
.
[ afbeelding ]
quote:Hebben jullie een stamcafé?Op maandag 25 oktober 2010 17:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Dan kom ik te laat. Denk dat het trouwens wel wat fris is om bij ons stamcafé op het terras te zitten.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 18:16 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik ben zeeeer geïrriteerd.
quote:Beauty and the beast vond ik wel heel gaaf. Maar die was een stuk duisterder dan het blije LionKing. En ook minder de nadruk op "oh, kijk al die dieren eens wat knap!".Op maandag 25 oktober 2010 21:09 schreef Ang3l het volgende:
Al die Disney dingen die in een musical gepropt worden eigenlijk niet.
De disneyfilms zijn al musicals op zich... waarom alles vermusicallen?
Ja.... inkomsten en zo, populair natuurlijk.
quote:Linkje? Da's vast online te bekijken. En is het echt zo slecht?Op maandag 25 oktober 2010 21:23 schreef Vlarp het volgende:
Ik was in beeld op TV Rijnmond!!!
In een item over de slechte gesteldheid van de "Rotterdamse Scene"
quote:Staat morgen op youtube.Op maandag 25 oktober 2010 21:27 schreef wonderer het volgende:
Linkje? Da's vast online te bekijken. En is het echt zo slecht?
quote:Ze hebben de nieuwsuitzending nog niet online staan, maar komt hier:Op maandag 25 oktober 2010 21:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Linkje? Da's vast online te bekijken. En is het echt zo slecht?
quote:TypischOp maandag 25 oktober 2010 21:35 schreef Vlarp het volgende:
Wat ook wel het meest slechte is, is dat de eigenaren van de paar homokroegen die er nog zijn elkaar het licht in de ogen niet gunnen. Enige wat ze doen is concurreren.
quote:Is dat je nieuwe stopwoordje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |