quote:in Budel?
quote:is toch dat panf tegenover psv stadion aan fellenoord?Op zaterdag 23 oktober 2010 16:07 schreef Ang3l het volgende:
Gister voor het eerst in het Stroomhuis geweest in Eindhoven vanwege de opening van de Dutch Design Week.
Wat een vette locatie is dat zeg!Méééééén!
Heel erg zo'n underground kraakpand sfeertje met 3 zalen (wist niet dat het zo groot was).
Deed me erg aan Berghain in Berlijn denken
Vaker vaker vaker vakeeeer!!!
quote:Bij het beursgebouw en zo jaOp zaterdag 23 oktober 2010 17:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
is toch dat panf tegenover psv stadion aan fellenoord?
quote:Klopt.Op zaterdag 23 oktober 2010 16:33 schreef Great.Expectations het volgende:
Je hoeft toch niet meer te tvp'en?
quote:Wat eng nabij.Op zaterdag 23 oktober 2010 16:07 schreef Ang3l het volgende:
Gister voor het eerst in het Stroomhuis geweest in Eindhoven vanwege de opening van de Dutch Design Week.
Wat een vette locatie is dat zeg!Méééééén!
Heel erg zo'n underground kraakpand sfeertje met 3 zalen (wist niet dat het zo groot was).
Deed me erg aan Berghain in Berlijn denken
Vaker vaker vaker vakeeeer!!!
quote:daar wandel ik nog wel eens richitng station, zal ik de volgende keer even speciaal naar je zwaaien
quote:Ik wil ook weer mee doen... heb de nieuwe ronde gemist vanwege NY
quote:de '90's partyOp zaterdag 23 oktober 2010 18:44 schreef Ang3l het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
ik ga dadelijk naar DUne
quote:Geweldige stad... zoveel moois gezienOp zaterdag 23 oktober 2010 21:58 schreef mike_hunt het volgende:
Vulture is ook weer terug. Hoe was NY?
quote:Ik weet niet of ik nog wel een ronde mee wil doen. Deze was zo'n gezeikOp zaterdag 23 oktober 2010 20:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik wil ook weer mee doen... heb de nieuwe ronde gemist vanwege NY
quote:Via daar ja? Is 's avonds nou niet de meest lekkere plek dat stuk met die tunnels en parkeergarages.Op zaterdag 23 oktober 2010 20:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
daar wandel ik nog wel eens richitng station, zal ik de volgende keer even speciaal naar je zwaaien
quote:NEE!Op zondag 24 oktober 2010 15:15 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Oh, je was toch geen maffia? Hmmz..
quote:Met? Met al die smartphones hier kan er toch ook wel tijdens FDAU gefokt worden?
quote:Smartphone, iPad. Maar als niemand post, denkt iedereen dat er verder niemand is en blijft het stil. Tot iemand dat doorbreekt en floep! iedereen gaat weer posten.Op zondag 24 oktober 2010 21:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Met? Met al die smartphones hier kan er toch ook wel tijdens FDAU gefokt worden?Nou ja, scheelt weer teruglezen.
quote:Idle? AFK?Op zondag 24 oktober 2010 22:37 schreef Zupaloo het volgende:
Zeg, weet iemand hier wat het betekend als een username @ gay.nl grijs is? Groen is online en rood is offline, spreekt voor zich. Maar wtf is grijs?
quote:Ik gebruik dat nooit dus het staat niet in mijn standaard afkortingen lijst. Gelukkig
quote:FLOEPOp zondag 24 oktober 2010 22:38 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Smartphone, iPad. Maar als niemand post, denkt iedereen dat er verder niemand is en blijft het stil. Tot iemand dat doorbreekt en floep! iedereen gaat weer posten.
quote:Heb je je speciaal een Fok! account aangemaakt om dit te vragen?Op zondag 24 oktober 2010 22:37 schreef Zupaloo het volgende:
Zeg, weet iemand hier wat het betekend als een username @ gay.nl grijs is? Groen is online en rood is offline, spreekt voor zich. Maar wtf is grijs?
quote:Ja. Heb je het antwoord?Op zondag 24 oktober 2010 23:04 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Heb je je speciaal een Fok! account aangemaakt om dit te vragen?
quote:Nee. Ik heb geen idee, ik vind Gay.nl niet erg spannend.
quote:Nee want daarna staan ze weer op roodOp zondag 24 oktober 2010 23:10 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Nee. Ik heb geen idee, ik vind Gay.nl niet erg spannend.
Maar ik gok dat het betekent dat iemand zijn online status heeft uitgezet, dus dat je niet kunt zien of hij online is.
quote:Het antwoord is al gegeven... 2x zelfs...Op zondag 24 oktober 2010 23:11 schreef Zupaloo het volgende:
[..]
Nee want daarna staan ze weer op rood
quote:Ik dacht het eerst ook bij mijn htc, maar ondertussen kan ik er vrij goed mee typen. Op de spellingsverbeteraar na dan, ik merk altijd pas te laat dat het dingen verbetert die niet verbeterd hoeven te wordenOp zondag 24 oktober 2010 23:57 schreef TheVulture het volgende:
Ik moet zo wennen aan mijn nieuwe Sony Ericsson Experia.. ik heb te dikke vingers voor touchscreen
quote:Ik heb geen FDAU'sOp maandag 25 oktober 2010 00:26 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dan zijn jouw FDAU's wel heel erg saai
quote:ook niks mis mee maar dan kan je ook nog wel met je iphone/blackberry/android/3310 bezigOp maandag 25 oktober 2010 01:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb geen FDAU'sHij wil me altijd aankijken
quote:Jezus, al die namen...Op zondag 24 oktober 2010 12:22 schreef Ang3l het volgende:
Erg leuk!
T-Spoon doet t super leuk op t podium
Twenty 4 seven niet zo en is natuurlijk niet meer met nance
2 brothers on the 4th floor is een feest van herkenning
Vengaboys playbackten, what else is new
Paul Elstak en Dune waren alleen DJ sets van hun, dus geen zangeres, maar wel heel veel oude happy Hardcore klassiekers
En Gijs staverman en DJ FLO draaiden erg leuk. Ook veel oude Danssalon nummers zoals luvstruck!
quote:Gelukkig?? really...Op zondag 24 oktober 2010 22:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik gebruik dat nooit dus het staat niet in mijn standaard afkortingen lijst. Gelukkig
quote:o, en handkarren natuurlijk
quote:Dat is toch inmiddels wel bekend dat ik nooit all the way ga?!Op maandag 25 oktober 2010 02:14 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Gelukkig?? really...
bespeur ik hier iets?..
quote:
quote:Op maandag 25 oktober 2010 12:15 schreef Ang3l het volgende:
Man man man man man wat een boek....
[ afbeelding ]
Ik hou gewoon niet meer op met huilen *LOL* Wat een horror!
quote:Ik hou niet van recencies bij boeken. Tenminste, niet van kritischeOp maandag 25 oktober 2010 13:04 schreef Ang3l het volgende:
Mooiheid van het boek en slechtheid van de mens.
Zit een paar recensies te lezen en die zijn niet heel denderend eigenlijk. maar ik had er nog niets over gelezen en da's het beste ook, want in iedere recensie staat zowat de clue alIk vond hem iig mooi. EN met gedeeltes van de recensies eens (Waar gaat dit in gooodesnaam heen, wanneer gebeurt er nou iets?) maar al met al erg sterk in elkaar gepuzzled.
quote:ik heb een hekel aan boeken waar ik bij moet huilen, dan kan ik niet meer lezen door de tranen.Op maandag 25 oktober 2010 12:15 schreef Ang3l het volgende:
Man man man man man wat een boek....
[ afbeelding ]
Ik hou gewoon niet meer op met huilen *LOL* Wat een horror!
quote:same here, ik poets thuis ook niet graag, op mijn werk vind ik het niet erg (maar dat is betaaldOp maandag 25 oktober 2010 13:08 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ik heb er een hekel aan om mijn huis te poetsen, stel dat ook te vaak uit.
Dat is wel vreemd, want ik vind het niet erg om bij anderen te poetsen
quote:Ja dat dus. En achteraf gelezen (de recensie) kn ik me wel wat vinden in een paar punten, maar overall: mooi! HeftigOp maandag 25 oktober 2010 13:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik hou niet van recencies bij boeken. Tenminste, niet van kritische. Ik lees liever iets enthousiast, dat ik op de mooie dingen ga letten, dan dat ik iets slechts hoor en daar dan ook op focus.
quote:Alleen in de zomer als het mooi weer is voor een avond wandelingOp zondag 24 oktober 2010 12:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Via daar ja? Is 's avonds nou niet de meest lekkere plek dat stuk met die tunnels en parkeergarages.
quote:Van de bundelOp maandag 25 oktober 2010 13:41 schreef wonderer het volgende:
Erik! Ik heb bij Rudy de omslag gezien, hij wordt echt mooi
quote:Yepyep, wordt hun decemberuitgave.Op maandag 25 oktober 2010 14:05 schreef Stroekie het volgende:
@ Wonderer
De bundel wordt onder gebracht bij jouw uitgever in Antwerpen ?
quote:je bent er ondersteboven van?
quote:Die kinky spelletjes van Vlarp en jou zijn dus toch een keer uit de hand gelopen?Op maandag 25 oktober 2010 15:37 schreef Steve het volgende:
[..]
Joh, ik weet niet eens meer wat boven en wat onder ís! [ afbeelding ]
quote:Dat zei barman 2 laatst ook jaOp maandag 25 oktober 2010 15:37 schreef Steve het volgende:
[..]
Joh, ik weet niet eens meer wat boven en wat onder ís! [ afbeelding ]
quote:Dan zou ik daar nog steeds niet zo rondlopen 's avonds.Op maandag 25 oktober 2010 13:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Alleen in de zomer als het mooi weer is voor een avond wandeling
quote:maar tot 20.00 uur of zo is het toch geen probleem?Op maandag 25 oktober 2010 16:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan zou ik daar nog steeds niet zo rondlopen 's avonds.
Niet zo'n veilig plekje. Beetje vergelijkbaar met.... ja... heel centrum Rotterdam of zo.
quote:Zet jij hem vrijdag op ?Op maandag 25 oktober 2010 17:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Ang3l, had je mijn foto met hoedje al gezien? Vond een vakantiefoto terug
.
[ afbeelding ]
quote:Denk het niet. Vind het onhandig, warm en mijn haar gaat er kut van zitten en mijn hoofd is er eigenlijk te groot voor dus hij valt makkelijk af als ik wilde dansmoves maak
quote:Zolang ie je wormje maar niet opeet...Op maandag 25 oktober 2010 17:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Een lekker tongetje wil ook nog wel eens lukken.
quote:Ik doe het met Steve. Wekelijks.Op maandag 25 oktober 2010 17:44 schreef Vlarp het volgende:
Vrijdag, op tijd komen? Huh? Wat is er te doen dan?
quote:Dan moeten we naar binnen.Op maandag 25 oktober 2010 17:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Dan kom ik te laat. Denk dat het trouwens wel wat fris is om bij ons stamcafé op het terras te zitten.
quote:Ja, maar dat zijn ook de watjes van Nederland heOp maandag 25 oktober 2010 17:50 schreef Steve het volgende:
[..]
Dan moeten we naar binnen.!
Ach wij hielden het nog langer vol dan de Rotterdammers.
quote:I like it!Op maandag 25 oktober 2010 17:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Ang3l, had je mijn foto met hoedje al gezien? Vond een vakantiefoto terug
.
[ afbeelding ]
quote:Hebben jullie een stamcafé?Op maandag 25 oktober 2010 17:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Dan kom ik te laat. Denk dat het trouwens wel wat fris is om bij ons stamcafé op het terras te zitten.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 18:16 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik ben zeeeer geïrriteerd.
quote:Beauty and the beast vond ik wel heel gaaf. Maar die was een stuk duisterder dan het blije LionKing. En ook minder de nadruk op "oh, kijk al die dieren eens wat knap!".Op maandag 25 oktober 2010 21:09 schreef Ang3l het volgende:
Al die Disney dingen die in een musical gepropt worden eigenlijk niet.
De disneyfilms zijn al musicals op zich... waarom alles vermusicallen?
Ja.... inkomsten en zo, populair natuurlijk.
quote:Linkje? Da's vast online te bekijken. En is het echt zo slecht?Op maandag 25 oktober 2010 21:23 schreef Vlarp het volgende:
Ik was in beeld op TV Rijnmond!!!
In een item over de slechte gesteldheid van de "Rotterdamse Scene"
quote:Staat morgen op youtube.Op maandag 25 oktober 2010 21:27 schreef wonderer het volgende:
Linkje? Da's vast online te bekijken. En is het echt zo slecht?
quote:Ze hebben de nieuwsuitzending nog niet online staan, maar komt hier:Op maandag 25 oktober 2010 21:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Linkje? Da's vast online te bekijken. En is het echt zo slecht?
quote:TypischOp maandag 25 oktober 2010 21:35 schreef Vlarp het volgende:
Wat ook wel het meest slechte is, is dat de eigenaren van de paar homokroegen die er nog zijn elkaar het licht in de ogen niet gunnen. Enige wat ze doen is concurreren.
quote:Is dat je nieuwe stopwoordje?
quote:Dat zeg ik in m'n 2e post toch al?Op maandag 25 oktober 2010 21:37 schreef Steve het volgende:
Nou ja, ik denk niet dat je alles naar de gemeente kunt schuiven...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |