quote:ja, zeker!
quote:Ja, want ik durf niet alleen daar naar binnen te gaan.Op dinsdag 26 oktober 2010 13:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hebben jullie Drake's weer op de to do lijst staan ?
quote:zet de karafjes met doorslobbertjes maar alvast klaarOp dinsdag 26 oktober 2010 13:57 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, zeker!14.00 uur toch? Stroek komt ook in de middag o.i.d., maar hij zou nog bellen.
quote:als je even wacht krijg je van mij een coupon voor 5 euro korting :>)Op dinsdag 26 oktober 2010 14:00 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ja, want ik durf niet alleen daar naar binnen te gaan.
quote:Niet alleen Drake'sOp dinsdag 26 oktober 2010 13:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hebben jullie Drake's weer op de to do lijst staan ?
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 14:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
als je even wacht krijg je van mij een coupon voor 5 euro korting :>)
quote:een verlaat verjaardagscadeauOp dinsdag 26 oktober 2010 14:10 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
kan ik eindelijk the cable cockring with analplug kopen.
quote:hoe heette die winkel met al die rare homo-snuisterijen ook alweer?
quote:H&M?Op dinsdag 26 oktober 2010 14:15 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hoe heette die winkel met al die rare homo-snuisterijen ook alweer?
quote:Eh... gays and gadgets?Op dinsdag 26 oktober 2010 14:15 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hoe heette die winkel met al die rare homo-snuisterijen ook alweer?
quote:Ik ga pas op het laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaatste moment!Deze layout verdwijnt binnenkort. De nieuwe layout is reeds beschikbaar en kan op de optiespagina worden geselecteerd door voor 'New Decade' te kiezen.
quote:nee, volgens mij heb je daar dat delftsblauw gekocht. Die twee poppetjes die aan het zoenen zijn.
quote:Ik dat filmpje aanklikken denkende vette techno o.i.d.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blessed is he who reads aloud the words of the Prophecy.
And blessed are those who hear.
Do not seal up the words of the Prophecy, for the time is near.
Behold, I am coming soon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |