quote:+1
quote:Fixkes
quote:Godver wat een kut
quote:ik lig nu weer in ee nscheur. wat een dom mokkel!
quote:geen idee, maar tis een vertaling van een zin uit Fascination van Alphabeat
quote:hebbie een link?
quote:Als het goed is RabberingOp zaterdag 23 oktober 2010 13:46 schreef Waalwijker het volgende:
Yes, straks weer Bart A.
Ohnee, Paul.![]()
quote:1.52Op zaterdag 23 oktober 2010 13:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nope. Fascination van Alphabeat.
Vreselijke plaat dit.
quote:wil jij wel heel gauw met dit ketterse gedoe wegwezen
quote:Paul.Op zaterdag 23 oktober 2010 13:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Als het goed is Rabbering. Toch de Mega top 50. Niet heel boeiend.
quote:Is dit Niels Hoogland die in dit topic sluikreclame maakt?
quote:Bart doet op vrijdag altijd Weekend Request, maar hij was er gisteren niet. Paul is zijn vaste vervanger.Op zaterdag 23 oktober 2010 13:49 schreef ConscienceNL het volgende:
Hoe weten jullie trouwens zo snel of bijv. Bart A. of Paul de MT50 presenteert? Geldt ook voor andere programma's
quote:ieder prog heeft een vaste presentator. Bart A doet de MT50, maar gisteren was hij er niet bij Weekend Request en verving Paul Rabbering hem. We vermoeden (of iemand weet het zeker) dat Bart A er vandaag er ook niet is en Paul R is zijn vaste vervangerOp zaterdag 23 oktober 2010 13:49 schreef ConscienceNL het volgende:
Hoe weten jullie trouwens zo snel of bijv. Bart A. of Paul de MT50 presenteert? Geldt ook voor andere programma's
quote:Ah oke. Ik weet wel van elk programma de vaste presentator(en)/presentatrice, maar ik dacht dat de vervanger het misschien op Twitter of iets dergelijks zei dat hij het zou gaan vervangen.Op zaterdag 23 oktober 2010 13:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ieder prog heeft een vaste presentator. Bart A doet de MT50, maar gisteren was hij er niet bij Weekend Request en verving Paul Rabbering hem. We vermoeden (of iemand weet het zeker) dat Bart A er vandaag er ook niet is en Paul R is zijn vaste vervanger
quote:nja, er zijn volgens mij redelijk vaste vervangers......Op zaterdag 23 oktober 2010 13:53 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Ah oke. Ik weet wel van elk programma de vaste presentator(en)/presentatrice, maar ik dacht dat de vervanger het misschien op Twitter of iets dergelijks zei dat hij het zou gaan vervangen.
quote:HahaOp zaterdag 23 oktober 2010 13:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, er zijn volgens mij redelijk vaste vervangers......
paul vervangt bart en andersom
michiel vervangt giel
domien vervangt michiel
rudy vervant eric en andersom
en roosmarijn is de invalslet. die vervangt alles waar niemand anders kan of wi
quote:Zullen we samen die kaartjes gaan winnen?
quote:Vraag me af of Domien nu nog invalt voor Michiel. Nu hij bij een andere omroep doordeweeks zit. Wie zit er verder nog bij de NTR?Op zaterdag 23 oktober 2010 13:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, er zijn volgens mij redelijk vaste vervangers......
paul vervangt bart en andersom
michiel vervangt giel
domien vervangt michiel
rudy vervant eric en andersom
en roosmarijn is de invalslet. die vervangt alles waar niemand anders kan of wi
quote:Breng je me thuis na afloop?Op zaterdag 23 oktober 2010 13:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zullen we samen die kaartjes gaan winnen?
quote:michiel van de NTR valt ook in bij Giel van de VaraOp zaterdag 23 oktober 2010 13:57 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Vraag me af of Domien nu nog invalt voor Michiel. Nu hij bij een andere omroep doordeweeks zit. Wie zit er verder nog bij de NTR?
quote:respect!
quote:over een uurtje weer
quote:Dank dank!Op zaterdag 23 oktober 2010 14:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
respect!
[..]
over een uurtje weer
dan is de mega top 50
ow ja....
quote:tussen 3 en half 4 is het waarschijnlijk droog volgens buienradar.....Op zaterdag 23 oktober 2010 14:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dank dank!![]()
Hoop dat het tijdens de Mega Top 50 wel even droog is. Wil er eigenlijk nog wel even uit, maar heb geen zin in regen. 't is trouwens ook maar koud buiten
.
quote:Ah, dat zou mooi zijnOp zaterdag 23 oktober 2010 14:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tussen 3 en half 4 is het waarschijnlijk droog volgens buienradar.....
quote:dat kind moet een keer bruut genomen worden, dan breekt haar stem hoop ik en dan zijn we van haar af!Op zaterdag 23 oktober 2010 14:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vreselijk dit. Heb ineens zin om het huis te gaan stofzuigen. Wat een drama plaat.
quote:WhahaOp zaterdag 23 oktober 2010 14:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat kind moet een keer bruut genomen worden, dan breekt haar stem hoop ik en dan zijn we van haar af!
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 14:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ze zingen oh-oh-oh-oh. Hoor jij dat ook???
quote:Ik was het nr al een bietje zat maar het heeft nu een hele nieuwe impuls gekregen
quote:*schop*Op zaterdag 23 oktober 2010 14:20 schreef oh-oh het volgende:
Oh zucht, wie geeft me een schop onder mn kont zodat ik aan het uitsoppen van mn keukenkastjes ga beginnen![]()
Zitten jullie ook allemaal met het licht aan binnen trouwens?
quote:OMGOp zaterdag 23 oktober 2010 14:20 schreef 3rdRock het volgende:
zeg Hans, ben jij teovallig bekend met: [REVIEW] Rachel uit Groningen Ik durf niet zo goed op 1 review af te gaan
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 14:20 schreef 3rdRock het volgende:
zeg Hans, ben jij teovallig bekend met: [REVIEW] Rachel uit Groningen Ik durf niet zo goed op 1 review af te gaan
quote:WtfOp zaterdag 23 oktober 2010 14:20 schreef 3rdRock het volgende:
quote:ik zie al voor me dat Timur dit schrijft: nikkie trek maar aan mijn pikkieOp zaterdag 23 oktober 2010 14:24 schreef oh-oh het volgende:
Good grief, hoe oud is Sanne?
11???
En ze zegt U tegen Timur
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 14:25 schreef oh-oh het volgende:
Lieve Nicky, ik vind je muziek maar zo zo maar ook niet geheel onaardig, maar ook wel leuk, en in de optimel reclame was je heel erg goed!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lieve Nicky, we vonden je in de optimelreclame keigoed, groetjes Timur en Ramon.
Hopla, en weer verlaat een tevreden klant het 3FM pand
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:het is hier nog licht genoeg? misschien moet je je gordijn eens opendoen?Op zaterdag 23 oktober 2010 14:20 schreef oh-oh het volgende:
Oh zucht, wie geeft me een schop onder mn kont zodat ik aan het uitsoppen van mn keukenkastjes ga beginnen![]()
Zitten jullie ook allemaal met het licht aan binnen trouwens?
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 14:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik zie al voor me dat Timur dit schrijft: nikkie trek maar aan mijn pikkie
quote:Die zijn wagenwijd open, maakt geen fuck verschil!Op zaterdag 23 oktober 2010 14:26 schreef alors het volgende:
[..]
het is hier nog licht genoeg? misschien moet je je gordijn eens opendoen?
quote:Whehe, zing maar oh-oh you save me from the world oh-ohOp zaterdag 23 oktober 2010 14:26 schreef -Hans- het volgende:Annie You Save Me
Mijn favo track van dit jaar.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 14:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Whehe, zing maar oh-oh you save me from the world oh-oh
quote:Leuk nieuw radio spelletje.Op zaterdag 23 oktober 2010 14:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]. Hoor het er nu in elk geval wel in
quote:Dan win jij inderdaad vetOp zaterdag 23 oktober 2010 14:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Leuk nieuw radio spelletje.
Zoek de usernames in de liedjes![]()
Ik wed dat mijnes wint
quote:ik ken echt maar 1 liedje met 3rdRock in de lyrics....Joe diffy - Welcome to Earth (3rd Rock from te sun)Op zaterdag 23 oktober 2010 14:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Leuk nieuw radio spelletje.
Zoek de usernames in de liedjes![]()
Ik wed dat mijnes wint
quote:YupOp zaterdag 23 oktober 2010 14:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die zijn wagenwijd open, maakt geen fuck verschil!
Roel, heb jij ook het licht al aan??????
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 14:32 schreef oh-oh het volgende:
Nou, ze maken gewoon graag kansloze kutplaten megahit, dus deze viel buiten de boot!
quote:Mijn username bedacht ik toen dit liedje op de radio was
quote:wahahaha, wat een kutplaat!Op zaterdag 23 oktober 2010 14:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mijn username bedacht ik toen dit liedje op de radio was![]()
quote:tof nummer is datOp zaterdag 23 oktober 2010 14:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
quote:Whahaha ja maar wel een hele leuke username
quote:Geweldige plaatOp zaterdag 23 oktober 2010 14:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
quote:Zo is dat!Op zaterdag 23 oktober 2010 14:34 schreef -Hans- het volgende:
Licht aan om 14:34?! Maffe zuiderlingen.
quote:Vind ik dus ook maar ik heb ook echt een onverklaarbaar zwak voor Busta
quote:Nou het ergste is, ik wist niet eens meer hoe het nummer heette, want het is maar heel even een hitje geweest destijds.Op zaterdag 23 oktober 2010 14:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geweldige plaat. Daar komt het oh-oh inderdaad behoorlijk vaak langs. Dus zo is je username ontstaan. Geinig!
.
quote:Het niveau van de scholen is hier niet zo hoog blijkbaar.Op zaterdag 23 oktober 2010 14:36 schreef 3rdRock het volgende:
in mijn hard blijf ik een zuiderling....:)
quote:en in je zacht?Op zaterdag 23 oktober 2010 14:36 schreef 3rdRock het volgende:
in mijn hard blijf ik een zuiderling....:)
quote:zeg, wat moet datOp zaterdag 23 oktober 2010 14:34 schreef -Hans- het volgende:
Licht aan om 14:34?! Maffe zuiderlingen.
quote:als je maar niet te ver weggaat...binnen een uur regent het waarschijnlijk weer...Op zaterdag 23 oktober 2010 14:36 schreef -Hans- het volgende:
Het lijkt droog te zijn! eerst even thee scoren en dan er maar even uit.
quote:PrachtigOp zaterdag 23 oktober 2010 14:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou het ergste is, ik wist niet eens meer hoe het nummer heette, want het is maar heel even een hitje geweest destijds.
Maar iemand hier wist het meteen toen ik het es vroeg.
Vals zingende meisjes die telkens oh oh zongen zei ik geloof ik
quote:Gaat wel lukken, denk ikOp zaterdag 23 oktober 2010 14:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
als je maar niet te ver weggaat...binnen een uur regent het waarschijnlijk weer...
quote:Ja ik vond het ook tamelijk geniaal, geen idee meer wie het was thoughOp zaterdag 23 oktober 2010 14:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Prachtig. Je moet er maar direct opkomen. Best knap
quote:+1Op zaterdag 23 oktober 2010 14:44 schreef oh-oh het volgende:
Oh nu moest ik ff keihard lachen hoor.
"doe es"
kermt zachtjes mee met teardrop
"mooi"
![]()
quote:EN hij turnt, my goshOp zaterdag 23 oktober 2010 14:44 schreef alors het volgende:
heheheh ik kijk turnen en een mannelijke Belg heet Donna Donny!!!
quote:hij laat iig niks te twijfelen over
quote:W000000000000000000000000h0000000000000000000000000000000000000Op zaterdag 23 oktober 2010 14:47 schreef Waalwijker het volgende:
Yesss, Bart heeft vakantie staat op zijn Twitter. Paul.
quote:Prima!Op zaterdag 23 oktober 2010 14:47 schreef Waalwijker het volgende:
Yesss, Bart heeft vakantie staat op zijn Twitter. Paul.
quote:Zing ff meeOp zaterdag 23 oktober 2010 14:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Prima!
En dan nu deze van Anouk......
quote:Mwa, ik vind deze echt niet tof. Had dan liever For Bitter Or Worse gehoord. Die vind ik mooierOp zaterdag 23 oktober 2010 14:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zing ff mee![]()
Ze draaiden deze gisteravond in de supermarkt, we liepen allemaal keihard te zingen
quote:Maar hij zingt zo heerlijk meeOp zaterdag 23 oktober 2010 14:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mwa, ik vind deze echt niet tof. Had dan liever For Bitter Or Worse gehoord. Die vind ik mooier.
quote:Bierflesjes de lucht in en zingen maarOp zaterdag 23 oktober 2010 14:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar hij zingt zo heerlijk mee![]()
I love the drama
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 14:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mwa, ik vind Anouk echt KUT. Had dan liever iets anders gehoord. Dat vind ik mooier.
quote:Agree. Morgen in de herkansingOp zaterdag 23 oktober 2010 14:57 schreef oh-oh het volgende:
Nou, twas gezellig, met jullie en met Timur en Ramon
quote:Fire It Up van Busta en consorten geloof ik.Op zaterdag 23 oktober 2010 15:16 schreef naatje_1 het volgende:
Wat is ook alweer de track waarin feyenoord wordt gezongen en welke de theme song is van knightrider?
quote:En de pizza's dan?Op zaterdag 23 oktober 2010 15:27 schreef -Hans- het volgende:
Zo. Drank in het huis. Atm weinig zin om nog even tochtstrips te scoren. Freaking koud buiten.
quote:dankOp zaterdag 23 oktober 2010 15:21 schreef alors het volgende:
[..]
Fire It Up van Busta en consorten geloof ik.
quote:Wat voor gebruik heb je precies?Op zaterdag 23 oktober 2010 17:22 schreef borisz het volgende:
Mensen is deze laptop wat? http://tweakers.net/pricewatch/265684/asus-x77jq-ty003v.html
Ik zit een beetje met de snelheid van 1,6 GHZ of maakt het niet uit die CPU-type?Ben een noob op dat gebied.
quote:Jammer dit, heel jammer ditOp zaterdag 23 oktober 2010 17:43 schreef -Hans- het volgende:
Jammer, 2 vette platen gemist..
17:39| Rihanna - Only Girl In The World
17:34| Mohombi - Bumpy Ride
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 13:09 schreef -Hans- het volgende:
Als je van muziek houdt, dan luister je naar...
[ afbeelding ][ afbeelding ]
• Bekijk de website of de fansite voor meer informatie.
• Luisteren in 32 kbps WMA, 128 kbps WMA, 128kbps MP3, 24kbps AAC+ of 64kbps AAC+.
• Bekijk de binnenkant van de radiostudio via de 1 Mbps WMV-stream
• Uitzending terugluisteren (Windows Media)?
• Hoe heette dat ene nummer ook alweer? Bekijk de muziekstatistieken.
• Is FOK! traag, down of anderszins de weg kwijt? Of wil je gewoon chatten met je mede-3FM-verslaafden? Chat dan mee in de enige echte FOK!3FM Chat!
• Statistieken van deze topicreeks.
• Overzicht van de voorgaande topics in deze reeks. (of ga naar http://forum.3fmfan.nl/ om altijd direct naar het laatste topic te gaan).
• Chat, fok, kijk en cam met 3FM tijdens de Vrijdag Freaknacht of andere Programma's.
3FM-ers op FOK! zijn:
DJ's
› Giel Beelen (Giel.Beelen)
› Gerard Ekdom (Ekdom)
› Sander Guis (Guis)
› Timur Perlin (Timur)
› Roosmarijn Reijmer (antiroos)
› Annemieke Schollaardt (annemic)
› Michiel Veenstra (MichielV)
› Domien Verschuuren (DomienVerschuuren)
Producers
› Tjitse Leemhuis (Tjitse, producer Ekstra Weekend)
Overige 3FM-medewerkers
› Michiel de Romijn (afzuigkapfilter, knoppendraaier en schuiventrekker 3FM/NOB)
› Rachid Finge (Rachidfinge, nieuwslezer NOS radionieuws en NOS headlines)
[ afbeelding ]
Deze OP is hier te vinden. Degene die de laatste post in het topic heeft geplaatst (de LaPo dus) opent het volgende deel!
quote:mee eens, maar je hoort idd wel dat z'n stem op knappen staat...geeft wel weer een extra dimensie
quote:Ja dat hoorde ik er ook van af inderdaad!Op zaterdag 23 oktober 2010 18:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mee eens, maar je hoort idd wel dat z'n stem op knappen staat...geeft wel weer een extra dimensie
quote:lolOp zaterdag 23 oktober 2010 18:51 schreef 3rdRock het volgende:
heb je t gehoord hans? in het 2e uur doen ze nog een liedje!
*houdt hans tegen*
rustig, rustig! houd nog wat energie over voor straks! rustig!
quote:Annemieke.... SoD is dan wel weer tofOp zaterdag 23 oktober 2010 19:35 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Zometeen Annemieke!![]()
En daarna, Sense of Danceeeee.
quote:Maar je houd 'm wel aan hè Hans, bij Annemieke.Op zaterdag 23 oktober 2010 19:39 schreef -Hans- het volgende:
Nog een liedje !
[..]
Annemieke.... SoD is dan wel weer tof![]()
quote:Zembla maakt goeie docu's kijk het alleen nooit meer.Op zondag 24 oktober 2010 01:17 schreef -Hans- het volgende:
Zembla nu op ned 2. 11 afleveringen. Nu over de Hells Angels. Net ging het over coma zuipen op jongen leeftijd, oid.
quote:Mee eens. Echt top om te zienOp zondag 24 oktober 2010 01:42 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Zembla maakt goeie docu's kijk het alleen nooit meer.
Terug te kijken hier http://beta.uitzendinggemist.nl/programmas/181-zembla
quote:Je staat in de kroeg je luistert GEEN 3fm en toch post je hier, wat bezielt je.Op zondag 24 oktober 2010 02:45 schreef themauster het volgende:
GoedeMORGENik sta fucking midden in een kroeg te Fokken!
quote:Nou geweldig ik had meer respect voor mijzelf toen ik door de storm met tegenwind 7 km moest fietsen.Storm aan zee is nooit grappig
quote:Hier tot 3 uur want Timur is ethervervuiling vooral met die vervelende Ramon erbijOp zondag 24 oktober 2010 11:39 schreef gerbenp het volgende:
Lang leve Spotify. Staat hier aan tot 12 uur hoor.
quote:Oeh, beterschap !!!! Dat wordt dus zometeen weinig lachen voor jou.. MoggeOp zondag 24 oktober 2010 11:41 schreef Bol_Wan het volgende:
Mogge. enorm last van mijn kaak, midden in de stad van een trap geflikkerden nog niet eens in beschonken toestand
quote:Goed bezig! Nog 15 min wachtenOp zondag 24 oktober 2010 11:39 schreef gerbenp het volgende:
Lang leve Spotify. Staat hier aan tot 12 uur hoor.
quote:lachen met een ijspakOp zondag 24 oktober 2010 11:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oeh, beterschap !!!! Dat wordt dus zometeen weinig lachen voor jou.. Mogge.
quote:Hier staat 3FM Alternative aan.Op zondag 24 oktober 2010 11:40 schreef themauster het volgende:
[..]
Hier tot 3 uur want Timur is ethervervuiling vooral met die vervelende Ramon erbij
quote:Goed voor de conditieOp zondag 24 oktober 2010 11:37 schreef themauster het volgende:
[..]
Nou geweldig ik had meer respect voor mijzelf toen ik door de storm met tegenwind 7 km moest fietsen.Storm aan zee is nooit grappig
quote:Dat wel maar met regen erbij is het niks, gelukkig lijkt het er op dat we nu mooi weer krijgen
quote:Dat is minder inderdaadOp zondag 24 oktober 2010 12:01 schreef themauster het volgende:
[..]
Dat wel maar met regen erbij is het niks, gelukkig lijkt het er op dat we nu mooi weer krijgen
quote:Hell yeah
quote:Weer bij elkaar in de buurtOp zondag 24 oktober 2010 12:01 schreef oh-oh het volgende:
Hans![]()
Top 100 van zaterdag 23 oktober 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
022. 114 oh-oh
025. 106 -Hans-
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag!And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:
quote:Zometeen alleen maar vette hitsOp zondag 24 oktober 2010 12:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nou, dan hebben we die schijtplaat ook meteen maar gehad he![]()
Ik hoorde net de nieuwe van de Manics en ik dacht dat t Robbie fucking Williams was trouwens
quote:lolOp zondag 24 oktober 2010 12:13 schreef 3rdRock het volgende:
3rdrocknl
wat is die #3fm-megahit van @kaneofficial en @ilsedelange toch een ongelooflijke zouteloze kutplaat.
zou ik reactie krijgen?
quote:Je zit met de gordijnen open in de tuin met je bikini aanOp zondag 24 oktober 2010 12:26 schreef 3rdRock het volgende:
DE ZON SCHIJNT!
ik heb de gordijnen open en zit nu in mijn bikini in de tuin!
gewoon, omdat het kan!
quote:ja, dat zie jij nu helemaal voor je he? mijn goddelijke lichaam in een mooie regenboogtriangelbikiniOp zondag 24 oktober 2010 12:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je zit met de gordijnen open in de tuin met je bikini aan?
![]()
Hier scheen de zon, ik heb al een uur gewandeld, nu worden de wolkjes wat grijs ineens
quote:WheheOp zondag 24 oktober 2010 12:43 schreef ConscienceNL het volgende:
Ik dacht eerst dat het een man was.
quote:WAT ZEG JE???Op zondag 24 oktober 2010 12:50 schreef -Hans- het volgende:
Hoop geschreeuw, maar de beat is wel OK.
quote:Op zondag 24 oktober 2010 12:49 schreef oh-oh het volgende:
Jezus, een vrouw in barensnood is dr niks bij
quote:Ik zie iets druipen, oja, ik weet het, sarcasmeOp zondag 24 oktober 2010 12:17 schreef 3rdRock het volgende:
oe, goed idee voor het glazen huis!
Domien, Bart en Miranda!
quote:Op zondag 24 oktober 2010 12:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
WAT ZEG JE???
iK HOOR ALLEEN MAAR GESCHREEUW, IK HOOR AMPER BEAT!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |