quote:*schop*Op zaterdag 23 oktober 2010 14:20 schreef oh-oh het volgende:
Oh zucht, wie geeft me een schop onder mn kont zodat ik aan het uitsoppen van mn keukenkastjes ga beginnen![]()
Zitten jullie ook allemaal met het licht aan binnen trouwens?
quote:OMGOp zaterdag 23 oktober 2010 14:20 schreef 3rdRock het volgende:
zeg Hans, ben jij teovallig bekend met: [REVIEW] Rachel uit Groningen Ik durf niet zo goed op 1 review af te gaan
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 14:20 schreef 3rdRock het volgende:
zeg Hans, ben jij teovallig bekend met: [REVIEW] Rachel uit Groningen Ik durf niet zo goed op 1 review af te gaan
quote:WtfOp zaterdag 23 oktober 2010 14:20 schreef 3rdRock het volgende:
quote:ik zie al voor me dat Timur dit schrijft: nikkie trek maar aan mijn pikkieOp zaterdag 23 oktober 2010 14:24 schreef oh-oh het volgende:
Good grief, hoe oud is Sanne?
11???
En ze zegt U tegen Timur
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 14:25 schreef oh-oh het volgende:
Lieve Nicky, ik vind je muziek maar zo zo maar ook niet geheel onaardig, maar ook wel leuk, en in de optimel reclame was je heel erg goed!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lieve Nicky, we vonden je in de optimelreclame keigoed, groetjes Timur en Ramon.
Hopla, en weer verlaat een tevreden klant het 3FM pand
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:het is hier nog licht genoeg? misschien moet je je gordijn eens opendoen?Op zaterdag 23 oktober 2010 14:20 schreef oh-oh het volgende:
Oh zucht, wie geeft me een schop onder mn kont zodat ik aan het uitsoppen van mn keukenkastjes ga beginnen![]()
Zitten jullie ook allemaal met het licht aan binnen trouwens?
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 14:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik zie al voor me dat Timur dit schrijft: nikkie trek maar aan mijn pikkie
quote:Die zijn wagenwijd open, maakt geen fuck verschil!Op zaterdag 23 oktober 2010 14:26 schreef alors het volgende:
[..]
het is hier nog licht genoeg? misschien moet je je gordijn eens opendoen?
quote:Whehe, zing maar oh-oh you save me from the world oh-ohOp zaterdag 23 oktober 2010 14:26 schreef -Hans- het volgende:Annie You Save Me
Mijn favo track van dit jaar.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 14:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Whehe, zing maar oh-oh you save me from the world oh-oh
quote:Leuk nieuw radio spelletje.Op zaterdag 23 oktober 2010 14:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]. Hoor het er nu in elk geval wel in
quote:Dan win jij inderdaad vetOp zaterdag 23 oktober 2010 14:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Leuk nieuw radio spelletje.
Zoek de usernames in de liedjes![]()
Ik wed dat mijnes wint
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |