quote:Breng je me thuis na afloop?Op zaterdag 23 oktober 2010 13:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zullen we samen die kaartjes gaan winnen?
quote:michiel van de NTR valt ook in bij Giel van de VaraOp zaterdag 23 oktober 2010 13:57 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Vraag me af of Domien nu nog invalt voor Michiel. Nu hij bij een andere omroep doordeweeks zit. Wie zit er verder nog bij de NTR?
quote:respect!
quote:over een uurtje weer
quote:Dank dank!Op zaterdag 23 oktober 2010 14:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
respect!
[..]
over een uurtje weer
dan is de mega top 50
ow ja....
quote:tussen 3 en half 4 is het waarschijnlijk droog volgens buienradar.....Op zaterdag 23 oktober 2010 14:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dank dank!![]()
Hoop dat het tijdens de Mega Top 50 wel even droog is. Wil er eigenlijk nog wel even uit, maar heb geen zin in regen. 't is trouwens ook maar koud buiten
.
quote:Ah, dat zou mooi zijnOp zaterdag 23 oktober 2010 14:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tussen 3 en half 4 is het waarschijnlijk droog volgens buienradar.....
quote:dat kind moet een keer bruut genomen worden, dan breekt haar stem hoop ik en dan zijn we van haar af!Op zaterdag 23 oktober 2010 14:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vreselijk dit. Heb ineens zin om het huis te gaan stofzuigen. Wat een drama plaat.
quote:WhahaOp zaterdag 23 oktober 2010 14:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat kind moet een keer bruut genomen worden, dan breekt haar stem hoop ik en dan zijn we van haar af!
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 14:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ze zingen oh-oh-oh-oh. Hoor jij dat ook???
quote:Ik was het nr al een bietje zat maar het heeft nu een hele nieuwe impuls gekregen
quote:*schop*Op zaterdag 23 oktober 2010 14:20 schreef oh-oh het volgende:
Oh zucht, wie geeft me een schop onder mn kont zodat ik aan het uitsoppen van mn keukenkastjes ga beginnen![]()
Zitten jullie ook allemaal met het licht aan binnen trouwens?
quote:OMGOp zaterdag 23 oktober 2010 14:20 schreef 3rdRock het volgende:
zeg Hans, ben jij teovallig bekend met: [REVIEW] Rachel uit Groningen Ik durf niet zo goed op 1 review af te gaan
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 14:20 schreef 3rdRock het volgende:
zeg Hans, ben jij teovallig bekend met: [REVIEW] Rachel uit Groningen Ik durf niet zo goed op 1 review af te gaan
quote:WtfOp zaterdag 23 oktober 2010 14:20 schreef 3rdRock het volgende:
quote:ik zie al voor me dat Timur dit schrijft: nikkie trek maar aan mijn pikkieOp zaterdag 23 oktober 2010 14:24 schreef oh-oh het volgende:
Good grief, hoe oud is Sanne?
11???
En ze zegt U tegen Timur
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 14:25 schreef oh-oh het volgende:
Lieve Nicky, ik vind je muziek maar zo zo maar ook niet geheel onaardig, maar ook wel leuk, en in de optimel reclame was je heel erg goed!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lieve Nicky, we vonden je in de optimelreclame keigoed, groetjes Timur en Ramon.
Hopla, en weer verlaat een tevreden klant het 3FM pand
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:het is hier nog licht genoeg? misschien moet je je gordijn eens opendoen?Op zaterdag 23 oktober 2010 14:20 schreef oh-oh het volgende:
Oh zucht, wie geeft me een schop onder mn kont zodat ik aan het uitsoppen van mn keukenkastjes ga beginnen![]()
Zitten jullie ook allemaal met het licht aan binnen trouwens?
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 14:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik zie al voor me dat Timur dit schrijft: nikkie trek maar aan mijn pikkie
quote:Die zijn wagenwijd open, maakt geen fuck verschil!Op zaterdag 23 oktober 2010 14:26 schreef alors het volgende:
[..]
het is hier nog licht genoeg? misschien moet je je gordijn eens opendoen?
quote:Whehe, zing maar oh-oh you save me from the world oh-ohOp zaterdag 23 oktober 2010 14:26 schreef -Hans- het volgende:Annie You Save Me
Mijn favo track van dit jaar.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 14:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Whehe, zing maar oh-oh you save me from the world oh-oh
quote:Leuk nieuw radio spelletje.Op zaterdag 23 oktober 2010 14:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]. Hoor het er nu in elk geval wel in
quote:Dan win jij inderdaad vetOp zaterdag 23 oktober 2010 14:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Leuk nieuw radio spelletje.
Zoek de usernames in de liedjes![]()
Ik wed dat mijnes wint
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |