quote:Als het goed is RabberingOp zaterdag 23 oktober 2010 13:46 schreef Waalwijker het volgende:
Yes, straks weer Bart A.
Ohnee, Paul.![]()
quote:1.52Op zaterdag 23 oktober 2010 13:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nope. Fascination van Alphabeat.
Vreselijke plaat dit.
quote:wil jij wel heel gauw met dit ketterse gedoe wegwezen
quote:Paul.Op zaterdag 23 oktober 2010 13:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Als het goed is Rabbering. Toch de Mega top 50. Niet heel boeiend.
quote:Is dit Niels Hoogland die in dit topic sluikreclame maakt?
quote:Bart doet op vrijdag altijd Weekend Request, maar hij was er gisteren niet. Paul is zijn vaste vervanger.Op zaterdag 23 oktober 2010 13:49 schreef ConscienceNL het volgende:
Hoe weten jullie trouwens zo snel of bijv. Bart A. of Paul de MT50 presenteert? Geldt ook voor andere programma's
quote:ieder prog heeft een vaste presentator. Bart A doet de MT50, maar gisteren was hij er niet bij Weekend Request en verving Paul Rabbering hem. We vermoeden (of iemand weet het zeker) dat Bart A er vandaag er ook niet is en Paul R is zijn vaste vervangerOp zaterdag 23 oktober 2010 13:49 schreef ConscienceNL het volgende:
Hoe weten jullie trouwens zo snel of bijv. Bart A. of Paul de MT50 presenteert? Geldt ook voor andere programma's
quote:Ah oke. Ik weet wel van elk programma de vaste presentator(en)/presentatrice, maar ik dacht dat de vervanger het misschien op Twitter of iets dergelijks zei dat hij het zou gaan vervangen.Op zaterdag 23 oktober 2010 13:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ieder prog heeft een vaste presentator. Bart A doet de MT50, maar gisteren was hij er niet bij Weekend Request en verving Paul Rabbering hem. We vermoeden (of iemand weet het zeker) dat Bart A er vandaag er ook niet is en Paul R is zijn vaste vervanger
quote:nja, er zijn volgens mij redelijk vaste vervangers......Op zaterdag 23 oktober 2010 13:53 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Ah oke. Ik weet wel van elk programma de vaste presentator(en)/presentatrice, maar ik dacht dat de vervanger het misschien op Twitter of iets dergelijks zei dat hij het zou gaan vervangen.
quote:HahaOp zaterdag 23 oktober 2010 13:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, er zijn volgens mij redelijk vaste vervangers......
paul vervangt bart en andersom
michiel vervangt giel
domien vervangt michiel
rudy vervant eric en andersom
en roosmarijn is de invalslet. die vervangt alles waar niemand anders kan of wi
quote:Zullen we samen die kaartjes gaan winnen?
quote:Vraag me af of Domien nu nog invalt voor Michiel. Nu hij bij een andere omroep doordeweeks zit. Wie zit er verder nog bij de NTR?Op zaterdag 23 oktober 2010 13:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, er zijn volgens mij redelijk vaste vervangers......
paul vervangt bart en andersom
michiel vervangt giel
domien vervangt michiel
rudy vervant eric en andersom
en roosmarijn is de invalslet. die vervangt alles waar niemand anders kan of wi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |