quote:ik ken echt maar 1 liedje met 3rdRock in de lyrics....Joe diffy - Welcome to Earth (3rd Rock from te sun)Op zaterdag 23 oktober 2010 14:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Leuk nieuw radio spelletje.
Zoek de usernames in de liedjes![]()
Ik wed dat mijnes wint
quote:YupOp zaterdag 23 oktober 2010 14:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die zijn wagenwijd open, maakt geen fuck verschil!
Roel, heb jij ook het licht al aan??????
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 14:32 schreef oh-oh het volgende:
Nou, ze maken gewoon graag kansloze kutplaten megahit, dus deze viel buiten de boot!
quote:Mijn username bedacht ik toen dit liedje op de radio was
quote:wahahaha, wat een kutplaat!Op zaterdag 23 oktober 2010 14:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mijn username bedacht ik toen dit liedje op de radio was![]()
quote:tof nummer is datOp zaterdag 23 oktober 2010 14:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
quote:Whahaha ja maar wel een hele leuke username
quote:Geweldige plaatOp zaterdag 23 oktober 2010 14:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
quote:Zo is dat!Op zaterdag 23 oktober 2010 14:34 schreef -Hans- het volgende:
Licht aan om 14:34?! Maffe zuiderlingen.
quote:Vind ik dus ook maar ik heb ook echt een onverklaarbaar zwak voor Busta
quote:Nou het ergste is, ik wist niet eens meer hoe het nummer heette, want het is maar heel even een hitje geweest destijds.Op zaterdag 23 oktober 2010 14:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geweldige plaat. Daar komt het oh-oh inderdaad behoorlijk vaak langs. Dus zo is je username ontstaan. Geinig!
.
quote:Het niveau van de scholen is hier niet zo hoog blijkbaar.Op zaterdag 23 oktober 2010 14:36 schreef 3rdRock het volgende:
in mijn hard blijf ik een zuiderling....:)
quote:en in je zacht?Op zaterdag 23 oktober 2010 14:36 schreef 3rdRock het volgende:
in mijn hard blijf ik een zuiderling....:)
quote:zeg, wat moet datOp zaterdag 23 oktober 2010 14:34 schreef -Hans- het volgende:
Licht aan om 14:34?! Maffe zuiderlingen.
quote:als je maar niet te ver weggaat...binnen een uur regent het waarschijnlijk weer...Op zaterdag 23 oktober 2010 14:36 schreef -Hans- het volgende:
Het lijkt droog te zijn! eerst even thee scoren en dan er maar even uit.
quote:PrachtigOp zaterdag 23 oktober 2010 14:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou het ergste is, ik wist niet eens meer hoe het nummer heette, want het is maar heel even een hitje geweest destijds.
Maar iemand hier wist het meteen toen ik het es vroeg.
Vals zingende meisjes die telkens oh oh zongen zei ik geloof ik
quote:Gaat wel lukken, denk ikOp zaterdag 23 oktober 2010 14:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
als je maar niet te ver weggaat...binnen een uur regent het waarschijnlijk weer...
quote:Ja ik vond het ook tamelijk geniaal, geen idee meer wie het was thoughOp zaterdag 23 oktober 2010 14:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Prachtig. Je moet er maar direct opkomen. Best knap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |