quote:Mijn 1000ste post (adoreren slet)Op vrijdag 22 oktober 2010 20:13 schreef dakraam het volgende:
[..]
Even een herrinnering, morgen efteling en dakraam-adoratie-dag.
quote:Nee, we gaan wel stoned worden, maar dat staat er niet in:(Op vrijdag 22 oktober 2010 20:36 schreef Chocolate-chick het volgende:
niet eens seks in de efteling?
quote:Mag je erin sleutelen, ik durfde niet zo goed, ik friemel alleen met honkeytonk.Op vrijdag 22 oktober 2010 20:36 schreef Chocolate-chick het volgende:
quote:12.30: Vrij spelen.Op vrijdag 22 oktober 2010 20:36 schreef Chocolate-chick het volgende:
quote:We gaan toch wel meer doen dan alleen maar friemelen?Op vrijdag 22 oktober 2010 20:37 schreef Lutte het volgende:
[..]
Mag je erin sleutelen, ik durfde niet zo goed, ik friemel alleen met honkeytonk.
quote:wie neemt dan wiet meeOp vrijdag 22 oktober 2010 20:37 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nee, we gaan wel stoned worden, maar dat staat er niet in:(
quote:Ingesleuteld!Op vrijdag 22 oktober 2010 20:37 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nee, we gaan wel stoned worden, maar dat staat er niet in:(
quote:Kan de bus al die wilde bewegingen wel aan?Op vrijdag 22 oktober 2010 20:38 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
We gaan toch wel meer doen dan alleen maar friemelen?
quote:Dat ligt overal in de Efteling, nooit gemerkt?
quote:Vast wel! En anders doen we het in Villa Volta!Op vrijdag 22 oktober 2010 20:39 schreef Lutte het volgende:
[..]
Kan de bus al die wilde bewegingen wel aan?
quote:de bus kan zelfs de orgies aanOp vrijdag 22 oktober 2010 20:39 schreef Lutte het volgende:
[..]
Kan de bus al die wilde bewegingen wel aan?
quote:Die orgies zijn nog niks vergeleken met wat Lutte en ik zullen doenOp vrijdag 22 oktober 2010 20:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
de bus kan zelfs de orgies aan
quote:Prima, wij gaan wilde momenten beleven.Op vrijdag 22 oktober 2010 20:39 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Vast wel! En anders doen we het in Villa Volta!
quote:en de rest dan? worden die aan hun lot overgelaten?Op vrijdag 22 oktober 2010 20:40 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Die orgies zijn nog niks vergeleken met wat Lutte en ik zullen doen
quote:Die gaan naar Yvonne!Op vrijdag 22 oktober 2010 20:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
en de rest dan? worden die aan hun lot overgelaten?
quote:Overmorgen een topic in [SEX]:Op vrijdag 22 oktober 2010 20:40 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Die orgies zijn nog niks vergeleken met wat Lutte en ik zullen doen
quote:Zij komt de bus in.Op vrijdag 22 oktober 2010 20:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dan moeten we de bus uit dus neuh
quote:We ontvoeren yvonne en gooien haar in de bus.Op vrijdag 22 oktober 2010 20:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dan moeten we de bus uit dus neuh
quote:Hou ik je aanOp vrijdag 22 oktober 2010 20:42 schreef Lutte het volgende:
[..]
Overmorgen een topic in [SEX]:
Ik heb allemaal enge dingen gedaan met honkeytonk, ben ik nu zwanger?
quote:niet als je een condoom hebt gebruiktOp vrijdag 22 oktober 2010 20:42 schreef Lutte het volgende:
[..]
Overmorgen een topic in [SEX]:
Ik heb allemaal enge dingen gedaan met honkeytonk, ben ik nu zwanger?
quote:Met de kracht waarmee het er hier uitspuit, zou ik er niet op vertrouwenOp vrijdag 22 oktober 2010 20:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
niet als je een condoom hebt gebruikt
quote:Dat, en met condoom krijg ik mijn soaspaarkaart noooit vol!Op vrijdag 22 oktober 2010 20:43 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Met de kracht waarmee het er hier uitspuit, zou ik er niet op vertrouwen
quote:Die mensen zijn niet goed genoeg voor HBGOp vrijdag 22 oktober 2010 20:43 schreef Lutte het volgende:
Wat dachten jullie van een nieuwe manier van bannen, in plaats van: ..., kliko ... in Holle Bolle Gijs?
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 20:44 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat, en met condoom krijg ik mijn soaspaarkaart noooit vol!
quote:In het ziekenhuis met soa'sOp vrijdag 22 oktober 2010 20:47 schreef Chocolate-chick het volgende:
waar zijn alle mensen van deel 1 t/m 6 gebleven?
quote:Kaasknabbeltje?Op vrijdag 22 oktober 2010 20:47 schreef Chocolate-chick het volgende:
waar zijn alle mensen van deel 1 t/m 6 gebleven?
quote:
quote:Michhas was er net nog, die zal wel uit zijn, en rikker heeft de bus bedacht maar die heb ik allang niet meer gezien.
quote:vooral je neuqslet michhas?
quote:Uhu. Omdat het kan. En ik geen leven heb. En het leuk is om te zeggen dat een topic al bestaat.Op vrijdag 22 oktober 2010 20:52 schreef dakraam het volgende:
Lutte, jij hebt ook echt in alle 8 de capslock-dag topics gereageerd.
quote:ja gooi SWJ even in de busOp vrijdag 22 oktober 2010 20:55 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik mis jo-ep ook.
En SWJ moet ook weer gezellig meeposten!
quote:Is goed, kan ie vast waarderen!!Op vrijdag 22 oktober 2010 20:55 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja gooi SWJ even in de bus
quote:ik zou het in FB doenOp vrijdag 22 oktober 2010 20:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
Laptop opstarten... Zou hij het zien of moet ik het dalijk en in FB posten?
quote:waar blijft ie nou in FB?Op vrijdag 22 oktober 2010 21:02 schreef Lutte het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is de bumper of hoe dat ding heet.
Ik PM honkeytonk even met de vraag of hij hem in de OP wil zetten zodra hij terug is en post het ook even in FB.
quote:BunnyCookii is online volgensmij, die moet ook komen. Maar gelukkig zit SWJ nu in de bus, het wordt gelijk een stuk leuker!Op vrijdag 22 oktober 2010 21:12 schreef dakraam het volgende:
michhas etc. moeten idd hierheen komen.
quote:SwJ zit niet in de bus.Op vrijdag 22 oktober 2010 21:13 schreef Lutte het volgende:
[..]
BunnyCookii is online volgensmij, die moet ook komen. Maar gelukkig zit SWJ nu in de bus, het wordt gelijk een stuk leuker!
quote:ja wel uitkijken dat je niet op dat wormpje gaat staanOp vrijdag 22 oktober 2010 21:13 schreef Lutte het volgende:
[..]
BunnyCookii is online volgensmij, die moet ook komen. Maar gelukkig zit SWJ nu in de bus, het wordt gelijk een stuk leuker!
quote:Hij zit op de bus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 22 oktober 2010 18:48 schreef Rectum het volgende:
Oke, hierbij is 22 februari Dag van het dakraam.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 21:15 schreef dakraam het volgende:
[..]
Hij zit op de bus
ik vind hem mooi op de busSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 21:15 schreef dakraam het volgende:
[..]
Hij zit op de bus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Waar moet ik heenOp vrijdag 22 oktober 2010 21:12 schreef dakraam het volgende:
michhas etc. moeten idd hierheen komen.
quote:Naar de bus!!
quote:Hoi
quote:Hij is bang voor bussen. Iets met een jeugdtrauma.Op vrijdag 22 oktober 2010 21:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
toen was het weer stil, waarom is SWJ er niet?
quote:Check Annnets slaapzak even.Op vrijdag 22 oktober 2010 21:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
toen was het weer stil, waarom is SWJ er niet?
quote:zullen we hem troosten?Op vrijdag 22 oktober 2010 21:23 schreef dakraam het volgende:
[..]
Hij is bang voor bussen. Iets met een jeugdtrauma.
quote:Ik ben al in de busOp vrijdag 22 oktober 2010 21:18 schreef Lutte het volgende:
[..]
Naar de bus!!
Ik zal je even bijpraten:
Planning voor morgen staat in de OP.
SWJ zit op de bus.
Nu indrinken voor de orgie om tien uur.
quote:Hij is ontroostbaar, het is het beste als je hem gewoon in een hoekje als een balletje laat liggen.
quote:hier met die fles! hij is uit mijn tas verdwenenOp vrijdag 22 oktober 2010 21:26 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik ben al in de bus
Ik ben wel echt aan het drinken, IRL, lekker lambruscootje en ik voel me gooeeeed
quote:Ja! Dat was een kerstcadeau van mij voor CCOp vrijdag 22 oktober 2010 21:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hier met die fles! hij is uit mijn tas verdwenen
quote:Hehe, NEE!Op vrijdag 22 oktober 2010 21:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hier met die fles! hij is uit mijn tas verdwenen
quote:ik heb best wel veel troep meegenomen voor de reisOp vrijdag 22 oktober 2010 21:28 schreef dakraam het volgende:
[..]
Ja! Dat was een kerstcadeau van mij voor CC
quote:Stiekem is het stierenzaad. Ik heb CC stierenzaad voor kerstmis gegeven.Op vrijdag 22 oktober 2010 21:29 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hehe, NEE!
Deze fles gaat leegik voel hem al wel, heerlijk! Dit gevoel kan alleen lambrusco mij geven, gewoon lekker losjes, euforisch
quote:en dat wou je mij laten drinkenOp vrijdag 22 oktober 2010 21:30 schreef dakraam het volgende:
[..]
Stiekem is het stierenzaad. Ik heb CC stierenzaad voor kerstmis gegeven.
quote:???Op vrijdag 22 oktober 2010 21:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
en dat wou je mij laten drinken![]()
ik kan zo niet meer leven, ik ga zo uit de bus springen als hij rijdt
quote:Dit is in real life people, geen stierenzaad hierOp vrijdag 22 oktober 2010 21:30 schreef dakraam het volgende:
[..]
Stiekem is het stierenzaad. Ik heb CC stierenzaad voor kerstmis gegeven.
quote:Dat denk jij...Op vrijdag 22 oktober 2010 21:32 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dit is in real life people, geen stierenzaad hier
quote:barbie is nog in Chersonissos want die kon de deur van de bus niet vindenOp vrijdag 22 oktober 2010 21:40 schreef Lutte het volgende:
[..]
Als barbie zich er maar niet tussenwerpt met haar vadsige lijf.
quote:Oja, vergeten. Dan die vriendin van Barbie, Kayley oder so etwas.Op vrijdag 22 oktober 2010 21:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
barbie is nog in Chersonissos want die kon de deur van de bus niet vinden
quote:GefixtOp vrijdag 22 oktober 2010 21:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
Iedereen wil een golden shower van Michhas
quote:Neehee niet FB gaan spammen, dat werkt averechtsOp vrijdag 22 oktober 2010 21:44 schreef Lutte het volgende:
[..]
Pas je de OP even aan met de vernieuwde bus, en kijk ook even in FB alsjeblieft.
quote:En ook op alles wat zweeft.Op vrijdag 22 oktober 2010 21:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jij pist ook op alles wat los en vast zit he
quote:ik denk dat ik morgenochtend geen zin heb in pis op mn gezichtOp vrijdag 22 oktober 2010 21:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
En ook op alles wat zweeft.
Ja, alles kan in De Bus.
quote:Dan word je niet ondergepist.Op vrijdag 22 oktober 2010 21:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik denk dat ik morgenochtend geen zin heb in pis op mn gezicht
quote:Het heeft niks met zin te maken, maar met mijn stemmingOp vrijdag 22 oktober 2010 21:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik denk dat ik morgenochtend geen zin heb in pis op mn gezicht
quote:jij hebt altijd de stemming om over iedereen heen te pissenOp vrijdag 22 oktober 2010 21:52 schreef Michhas het volgende:
[..]
Het heeft niks met zin te maken, maar met mijn stemming
quote:En je blaas!Op vrijdag 22 oktober 2010 21:52 schreef Michhas het volgende:
[..]
Het heeft niks met zin te maken, maar met mijn stemming
quote:HihiOp vrijdag 22 oktober 2010 21:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jij hebt altijd de stemming om over iedereen heen te pissen
quote:ik kruip wel helemaal in mn slaapzak misschien sla je mij dan over
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 21:55 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik kruip wel helemaal in mn slaapzak misschien sla je mij dan over
quote:Verstop je achter SWJ!!Op vrijdag 22 oktober 2010 22:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik ga wel ergens liggen dat je me niet ziet
quote:ja ik vind hem echt lief, ik verstop me achter hem in de busOp vrijdag 22 oktober 2010 22:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Verstop je achter SWJ!!
Hij moet echt online komen, ik wil zo graag horen hoe blij hij wel niet is met zijn plaatsje op de bus!
quote:SWJ is gewoon een schatje.Op vrijdag 22 oktober 2010 22:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja ik vind hem echt lief, ik verstop me achter hem in de bus
quote:* CC en Lutte weten wel raad met wormpjes in de bus.Op vrijdag 22 oktober 2010 22:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja ik zou hem willen knuffelen
quote:De Bus: nu ook voor kusjekroelwormpjewormpje-momenten.Op vrijdag 22 oktober 2010 22:23 schreef Michhas het volgende:
Shit, dit topic wordt steeds meer
Tevens is de fles lambrusco leeg
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 22:24 schreef Lutte het volgende:
[..]
De Bus: nu ook voor kusjekroelwormpjewormpje-momenten.
quote:Neeeeeeh! Ik ga mijn verdriet wegdrinken met MatsoeMatsoe!Op vrijdag 22 oktober 2010 22:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
SWJ IS ONLINE EN HIJ REAGEERT NIET
quote:Das al de tweede!! Ik ben vereerd.Op vrijdag 22 oktober 2010 22:33 schreef Beach het volgende:
Lutte lijkt me ook wel een aardige mod. ( na eerst een maandje goed wennen
quote:LUTTE NIET HIEROp vrijdag 22 oktober 2010 22:35 schreef Lutte het volgende:
Een offtopic, sorry SWJ:
[..]
Das al de tweede!! Ik ben vereerd.
quote:Paint hem roze zou ik zeggen en geef SWJ dan gelijk een leuk accentje op zijn wormenneusje.Op vrijdag 22 oktober 2010 22:40 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
danku, de bus is wit waarom? ik wil hem een kleurrrrtje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 22:43 schreef Lutte het volgende:
[..]
Paint hem roze zou ik zeggen en geef SWJ dan gelijk een leuk accentje op zijn wormenneusje.swj is een speciale worm dus die heeft wel een neusjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
quote:Zo'n lief koedjiekoedjie neusje?Op vrijdag 22 oktober 2010 22:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
swj is een speciale worm dus die heeft wel een neusje
quote:zijn neus is nog lieverOp vrijdag 22 oktober 2010 22:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zo'n lief koedjiekoedjie neusje?
OT: Net als Sterretje?
quote:ik ben kaboutertje flink t douwenOp vrijdag 22 oktober 2010 22:32 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ben Elize lekker aan het volpompen nu
quote:* 045represent geeft de sporttas (15kg) vol met wiet aan CCOp vrijdag 22 oktober 2010 22:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
heb je de wiet nou meegebracht zoals ik vroeg?
quote:dankje lieverdOp vrijdag 22 oktober 2010 22:54 schreef 045represent het volgende:
[..]
* 045represent geeft de sporttas (15kg) vol met wiet aan CC![]()
quote:een superworm welOp vrijdag 22 oktober 2010 22:56 schreef 045represent het volgende:
[..]
hebben wormen dan een telefoon?
quote:Diepgaand...?Op vrijdag 22 oktober 2010 22:56 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ben nu hele "diepgaande" gesprekken met Sterretje en Matsoe Matsoe aan het doen
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 22:58 schreef 045represent het volgende:
[..]
heb jij ook zin in zo'n geile superworm? sms dan nu;
0906 WORM
quote:dan opent ie nog meer topics over een fetisj enzoOp vrijdag 22 oktober 2010 23:00 schreef Lutte het volgende:
SWJ wil vast ook wat wiet... Hoe zou dat zijn moderatie beïnvloeden?
quote:hij krijgt 1 hijsOp vrijdag 22 oktober 2010 23:02 schreef 045represent het volgende:
geef swj maar een beetje ja, maar niet teveel. dat kan zo'n klein wormpje niet aan
quote:Overdosis.Op vrijdag 22 oktober 2010 23:02 schreef 045represent het volgende:
geef swj maar een beetje ja, maar niet teveel. dat kan zo'n klein wormpje niet aan
quote:dat is leukOp vrijdag 22 oktober 2010 23:11 schreef Michhas het volgende:
* Michhasis fucking van de kaart en luistert vette muziek
quote:* Michhas kan dit beamen, hij is al een uur de achterkant van Lutte aan het bewerken/vernederen, maar Lutte heeft niks doorOp vrijdag 22 oktober 2010 23:12 schreef Lutte het volgende:
* Lutte weet van achter niet meer dat ze van voren leeft maar vermaakt zich desondanks prima!
quote:Hea wat? Ik dacht al, wat kietelt er?Op vrijdag 22 oktober 2010 23:13 schreef Michhas het volgende:
[..]
* Michhaskan dit beamen, hij is al een uur de achterkant van Lutte aan het bewerken/vernederen, maar Lutte heeft niks door
quote:Ben al lang weer gestopt hoorOp vrijdag 22 oktober 2010 23:19 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik word toch al anaal vernederd door de een.
quote:Omdat Jokertje en Sniper al bezet waren.Op vrijdag 22 oktober 2010 23:28 schreef 045represent het volgende:
matsoe matsoe
hij is een baas maar waarom wil je je laten geven door matsoe matsoe?
quote:oke dan ga ik maar weer over kaboutertje heenOp vrijdag 22 oktober 2010 23:28 schreef Lutte het volgende:
[..]
Omdat Jokertje en Sniper al bezet waren.
quote:Is goed!! Ik ga zo toch maar mijn slaapzakje in.Op vrijdag 22 oktober 2010 23:31 schreef 045represent het volgende:
[..]
oke dan ga ik maar weer over kaboutertje heen
quote:gezelschap nodig?Op vrijdag 22 oktober 2010 23:31 schreef Lutte het volgende:
[..]
Is goed!! Ik ga zo toch maar mijn slaapzakje in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 23:52 schreef Lutte het volgende:
Huum. Als ik moet kiezen...HoiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 23:52 schreef Lutte het volgende:
Huum. Als ik moet kiezen...heySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Omdat MichhasOp vrijdag 22 oktober 2010 23:53 schreef Lutte het volgende:
[..]
En kandidaat A, waarom zou ik jou moeten kiezen?
quote:WAAROM NIET??1/1?1?!einz?1?!?1?!Op vrijdag 22 oktober 2010 23:56 schreef Lutte het volgende:
[..]
En kandidaat B, waarom zou ik jou moeten kiezen?
quote:Wist je dat wij best veel gemeen hebben?Op vrijdag 22 oktober 2010 23:57 schreef 045represent het volgende:
[..]
WAAROM NIET??1/1?1?!einz?1?!?1?!
quote:ITS TOOO LATE TO APOLOGIZE!Op vrijdag 22 oktober 2010 23:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wist je dat wij best veel gemeen hebben?
quote:Je bent een schatOp zaterdag 23 oktober 2010 00:01 schreef Lutte het volgende:
[..]
Omdat Michhas, zoals je zelf al aangaf.
quote:Ja. Zelfs de post waarin ik zeg dat ik ga slapen is weg. Als dat al niet mag... Dat is gewoon even melden dat ik niet meer post.Op zaterdag 23 oktober 2010 12:01 schreef 045represent het volgende:
zo te zien heeft swj weer flink huisgehouden in dit prachtige topique
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 13:14 schreef honkeytonk het volgende:
Ik zal niet meer posten in dit topic omdat ik te vaak een orgasme heb gehad, en SwJ alle lol er vanaf haalt. Ajuus! Bedankt voor alles!
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 13:33 schreef Lutte het volgende:
[..]
Paint jezelf erbij zou ik zeggen, maar let op wat je post want de helft wordt verwijderd.
quote:We zullen het gauw zat weten.Op zaterdag 23 oktober 2010 13:44 schreef 045represent het volgende:
of mag ik dat ook al niet meer zeggen?
quote:Das Longcat..Op zaterdag 23 oktober 2010 13:47 schreef 045represent het volgende:
waar komt die kat opeens vandaan? dat heb ik gemist volgens mij....
quote:Wat is onmogelijkOp zaterdag 23 oktober 2010 13:50 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dit is onmogelijk!
Ik ken iemand, en die woont op de Batshoek
quote:Oh, op die fietsOp zaterdag 23 oktober 2010 14:00 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat er een batshoek in de bus is. Want er is al een batshoek in Eschede!
quote:JwS zal de python wel saboteren om onze lol te verpesten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 22 oktober 2010 18:48 schreef Rectum het volgende:
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 16:01 schreef dakraam het volgende:
[..]
JwS zal de python wel saboteren om onze lol te verpestenHoe kom je toch op die geniale bijnaam?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:het is een gaveOp zaterdag 23 oktober 2010 16:02 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Hoe kom je toch op die geniale bijnaam?
quote:SorryOp zaterdag 23 oktober 2010 16:03 schreef Lutte het volgende:
De python stopt ermee! Nu kunnen we er niet in!!
Hoe zou dat komen?
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 16:03 schreef MYV het volgende:
Wie mij er eventjes inzet krijgt kusjes tot zn oren bloeden.
quote:Er gaan geruchten dat ene JwS je blaas gesaboteerd heeft...Op zaterdag 23 oktober 2010 16:05 schreef Michhas het volgende:
[..]
SorryIk kon mijn plas niet meer inhouden
quote:ik ben bezig voor je.
quote:Vanalles, maar ik eet mijn zelfgesmeerde broodjes kaas op. Iets met kans op vergiftiging enzo.Op zaterdag 23 oktober 2010 16:59 schreef dakraam het volgende:
Wat kan je eten in het eftelingrestaurant?
quote:Dan ga je in de droomvlucht, maar dan mis je wel het eten
quote:ik gok spaghettiOp zaterdag 23 oktober 2010 17:31 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ga ook maar eens lekker eten
quote:ik ookOp zaterdag 23 oktober 2010 17:31 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ga ook maar eens lekker eten
quote:ik pizza salamiOp zaterdag 23 oktober 2010 18:36 schreef Spaghettivreter het volgende:
Zo ik heb net een heerlijke Pizza Margharita op
quote:Echt kut, en jij?Op zaterdag 23 oktober 2010 20:40 schreef 045represent het volgende:
Dakraam hoe vond je je dakraam-dag?
quote:Daar hebben we vrouwen toch voor?Op zaterdag 23 oktober 2010 20:45 schreef dakraam het volgende:
Geweldig! Alleen had mijn tempel beter gekund. En michhas je moet mijn tempel nog afdrogen want hij is helemaal nat van je pis.
quote:ik mis alle leuke dingen omdat ik zo nodig jouw golden shower wil ontvangen
quote:Lekker voor je.Op zaterdag 23 oktober 2010 21:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik mis alle leuke dingen omdat ik zo nodig jouw golden shower wil ontvangen
quote:Soms kom je wel een beetje hard over
quote:Ben ik ookOp zaterdag 23 oktober 2010 21:09 schreef dakraam het volgende:
[..]
Soms kom je wel een beetje hard over
quote:zacht van buiten?
quote:ja anders doet het een beetje pijn lijkt meOp zaterdag 23 oktober 2010 21:12 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hard van alle kanten, behalve mijn billetjes, die zijn sappig en mals
quote:Neen, zo heet ik nietOp zaterdag 23 oktober 2010 21:43 schreef 045represent het volgende:
[..]
hoi linlinlin
heet jij lynn?
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 21:45 schreef dakraam het volgende:
hoi
DakraamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
hoi
Hoi Dakraampje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:die had jij toch helemaal opgegeten?Op zaterdag 23 oktober 2010 21:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
heb je nog wat over van die leverworstsculptuur?
quote:ik kreeg maar een klein stukje voor die pijpbeurtOp zaterdag 23 oktober 2010 21:45 schreef 045represent het volgende:
[..]
die had jij toch helemaal opgegeten?
hoi
hey dakraamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Heeft CC mijn leverworstsculptuur opgegeten!!?!?!?!?!?Op zaterdag 23 oktober 2010 21:45 schreef 045represent het volgende:
[..]
die had jij toch helemaal opgegeten?
quote:waar is de rest dan gebleven en welke pijpbeurt?Op zaterdag 23 oktober 2010 21:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik kreeg maar een klein stukje voor die pijpbeurt
quote:ik was het iig nietOp zaterdag 23 oktober 2010 21:46 schreef dakraam het volgende:
[..]
Heeft CC mijn leverworstsculptuur opgegeten!!?!?!?!?!?
quote:Dat is sterke koek, maar ik weet het nog heftiger gekruid!Op zaterdag 23 oktober 2010 21:46 schreef 045represent het volgende:
[..]
oke dat dacht ik want lin lijkt op lynn
quote:Zal ik gewoon zeggen hoe je echt heet?Op zaterdag 23 oktober 2010 21:47 schreef Linlinlin het volgende:
[..]
Dat is sterke koek, maar ik weet het nog heftiger gekruid!
Je spreekt het het zelfde uit!
quote:dat ook nogOp zaterdag 23 oktober 2010 21:47 schreef Linlinlin het volgende:
[..]
Dat is sterke koek, maar ik weet het nog heftiger gekruid!
Je spreekt het het zelfde uit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |