quote:ik zou het in FB doenOp vrijdag 22 oktober 2010 20:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
Laptop opstarten... Zou hij het zien of moet ik het dalijk en in FB posten?
quote:waar blijft ie nou in FB?Op vrijdag 22 oktober 2010 21:02 schreef Lutte het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is de bumper of hoe dat ding heet.
Ik PM honkeytonk even met de vraag of hij hem in de OP wil zetten zodra hij terug is en post het ook even in FB.
quote:BunnyCookii is online volgensmij, die moet ook komen. Maar gelukkig zit SWJ nu in de bus, het wordt gelijk een stuk leuker!Op vrijdag 22 oktober 2010 21:12 schreef dakraam het volgende:
michhas etc. moeten idd hierheen komen.
quote:SwJ zit niet in de bus.Op vrijdag 22 oktober 2010 21:13 schreef Lutte het volgende:
[..]
BunnyCookii is online volgensmij, die moet ook komen. Maar gelukkig zit SWJ nu in de bus, het wordt gelijk een stuk leuker!
quote:ja wel uitkijken dat je niet op dat wormpje gaat staanOp vrijdag 22 oktober 2010 21:13 schreef Lutte het volgende:
[..]
BunnyCookii is online volgensmij, die moet ook komen. Maar gelukkig zit SWJ nu in de bus, het wordt gelijk een stuk leuker!
quote:Hij zit op de bus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 22 oktober 2010 18:48 schreef Rectum het volgende:
Oke, hierbij is 22 februari Dag van het dakraam.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 21:15 schreef dakraam het volgende:
[..]
Hij zit op de bus
ik vind hem mooi op de busSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 21:15 schreef dakraam het volgende:
[..]
Hij zit op de bus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Waar moet ik heenOp vrijdag 22 oktober 2010 21:12 schreef dakraam het volgende:
michhas etc. moeten idd hierheen komen.
quote:Naar de bus!!
quote:Hoi
quote:Hij is bang voor bussen. Iets met een jeugdtrauma.Op vrijdag 22 oktober 2010 21:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
toen was het weer stil, waarom is SWJ er niet?
quote:Check Annnets slaapzak even.Op vrijdag 22 oktober 2010 21:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
toen was het weer stil, waarom is SWJ er niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |