quote:zullen we hem troosten?Op vrijdag 22 oktober 2010 21:23 schreef dakraam het volgende:
[..]
Hij is bang voor bussen. Iets met een jeugdtrauma.
quote:Ik ben al in de busOp vrijdag 22 oktober 2010 21:18 schreef Lutte het volgende:
[..]
Naar de bus!!
Ik zal je even bijpraten:
Planning voor morgen staat in de OP.
SWJ zit op de bus.
Nu indrinken voor de orgie om tien uur.
quote:Hij is ontroostbaar, het is het beste als je hem gewoon in een hoekje als een balletje laat liggen.
quote:hier met die fles! hij is uit mijn tas verdwenenOp vrijdag 22 oktober 2010 21:26 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik ben al in de bus
Ik ben wel echt aan het drinken, IRL, lekker lambruscootje en ik voel me gooeeeed
quote:Ja! Dat was een kerstcadeau van mij voor CCOp vrijdag 22 oktober 2010 21:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hier met die fles! hij is uit mijn tas verdwenen
quote:Hehe, NEE!Op vrijdag 22 oktober 2010 21:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hier met die fles! hij is uit mijn tas verdwenen
quote:ik heb best wel veel troep meegenomen voor de reisOp vrijdag 22 oktober 2010 21:28 schreef dakraam het volgende:
[..]
Ja! Dat was een kerstcadeau van mij voor CC
quote:Stiekem is het stierenzaad. Ik heb CC stierenzaad voor kerstmis gegeven.Op vrijdag 22 oktober 2010 21:29 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hehe, NEE!
Deze fles gaat leegik voel hem al wel, heerlijk! Dit gevoel kan alleen lambrusco mij geven, gewoon lekker losjes, euforisch
quote:en dat wou je mij laten drinkenOp vrijdag 22 oktober 2010 21:30 schreef dakraam het volgende:
[..]
Stiekem is het stierenzaad. Ik heb CC stierenzaad voor kerstmis gegeven.
quote:???Op vrijdag 22 oktober 2010 21:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
en dat wou je mij laten drinken![]()
ik kan zo niet meer leven, ik ga zo uit de bus springen als hij rijdt
quote:Dit is in real life people, geen stierenzaad hierOp vrijdag 22 oktober 2010 21:30 schreef dakraam het volgende:
[..]
Stiekem is het stierenzaad. Ik heb CC stierenzaad voor kerstmis gegeven.
quote:Dat denk jij...Op vrijdag 22 oktober 2010 21:32 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dit is in real life people, geen stierenzaad hier
quote:barbie is nog in Chersonissos want die kon de deur van de bus niet vindenOp vrijdag 22 oktober 2010 21:40 schreef Lutte het volgende:
[..]
Als barbie zich er maar niet tussenwerpt met haar vadsige lijf.
quote:Oja, vergeten. Dan die vriendin van Barbie, Kayley oder so etwas.Op vrijdag 22 oktober 2010 21:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
barbie is nog in Chersonissos want die kon de deur van de bus niet vinden
quote:GefixtOp vrijdag 22 oktober 2010 21:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
Iedereen wil een golden shower van Michhas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |