quote:Neehee niet FB gaan spammen, dat werkt averechtsOp vrijdag 22 oktober 2010 21:44 schreef Lutte het volgende:
[..]
Pas je de OP even aan met de vernieuwde bus, en kijk ook even in FB alsjeblieft.
quote:En ook op alles wat zweeft.Op vrijdag 22 oktober 2010 21:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jij pist ook op alles wat los en vast zit he
quote:ik denk dat ik morgenochtend geen zin heb in pis op mn gezichtOp vrijdag 22 oktober 2010 21:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
En ook op alles wat zweeft.
Ja, alles kan in De Bus.
quote:Dan word je niet ondergepist.Op vrijdag 22 oktober 2010 21:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik denk dat ik morgenochtend geen zin heb in pis op mn gezicht
quote:Het heeft niks met zin te maken, maar met mijn stemmingOp vrijdag 22 oktober 2010 21:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik denk dat ik morgenochtend geen zin heb in pis op mn gezicht
quote:jij hebt altijd de stemming om over iedereen heen te pissenOp vrijdag 22 oktober 2010 21:52 schreef Michhas het volgende:
[..]
Het heeft niks met zin te maken, maar met mijn stemming
quote:En je blaas!Op vrijdag 22 oktober 2010 21:52 schreef Michhas het volgende:
[..]
Het heeft niks met zin te maken, maar met mijn stemming
quote:HihiOp vrijdag 22 oktober 2010 21:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jij hebt altijd de stemming om over iedereen heen te pissen
quote:ik kruip wel helemaal in mn slaapzak misschien sla je mij dan over
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 21:55 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik kruip wel helemaal in mn slaapzak misschien sla je mij dan over
quote:Verstop je achter SWJ!!Op vrijdag 22 oktober 2010 22:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik ga wel ergens liggen dat je me niet ziet
quote:ja ik vind hem echt lief, ik verstop me achter hem in de busOp vrijdag 22 oktober 2010 22:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Verstop je achter SWJ!!
Hij moet echt online komen, ik wil zo graag horen hoe blij hij wel niet is met zijn plaatsje op de bus!
quote:SWJ is gewoon een schatje.Op vrijdag 22 oktober 2010 22:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja ik vind hem echt lief, ik verstop me achter hem in de bus
quote:* CC en Lutte weten wel raad met wormpjes in de bus.Op vrijdag 22 oktober 2010 22:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja ik zou hem willen knuffelen
quote:De Bus: nu ook voor kusjekroelwormpjewormpje-momenten.Op vrijdag 22 oktober 2010 22:23 schreef Michhas het volgende:
Shit, dit topic wordt steeds meer
Tevens is de fles lambrusco leeg
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 22:24 schreef Lutte het volgende:
[..]
De Bus: nu ook voor kusjekroelwormpjewormpje-momenten.
quote:Neeeeeeh! Ik ga mijn verdriet wegdrinken met MatsoeMatsoe!Op vrijdag 22 oktober 2010 22:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
SWJ IS ONLINE EN HIJ REAGEERT NIET
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |