quote:Das al de tweede!! Ik ben vereerd.Op vrijdag 22 oktober 2010 22:33 schreef Beach het volgende:
Lutte lijkt me ook wel een aardige mod. ( na eerst een maandje goed wennen
quote:LUTTE NIET HIEROp vrijdag 22 oktober 2010 22:35 schreef Lutte het volgende:
Een offtopic, sorry SWJ:
[..]
Das al de tweede!! Ik ben vereerd.
quote:Paint hem roze zou ik zeggen en geef SWJ dan gelijk een leuk accentje op zijn wormenneusje.Op vrijdag 22 oktober 2010 22:40 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
danku, de bus is wit waarom? ik wil hem een kleurrrrtje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 22:43 schreef Lutte het volgende:
[..]
Paint hem roze zou ik zeggen en geef SWJ dan gelijk een leuk accentje op zijn wormenneusje.swj is een speciale worm dus die heeft wel een neusjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
quote:Zo'n lief koedjiekoedjie neusje?Op vrijdag 22 oktober 2010 22:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
swj is een speciale worm dus die heeft wel een neusje
quote:zijn neus is nog lieverOp vrijdag 22 oktober 2010 22:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zo'n lief koedjiekoedjie neusje?
OT: Net als Sterretje?
quote:ik ben kaboutertje flink t douwenOp vrijdag 22 oktober 2010 22:32 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ben Elize lekker aan het volpompen nu
quote:* 045represent geeft de sporttas (15kg) vol met wiet aan CCOp vrijdag 22 oktober 2010 22:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
heb je de wiet nou meegebracht zoals ik vroeg?
quote:dankje lieverdOp vrijdag 22 oktober 2010 22:54 schreef 045represent het volgende:
[..]
* 045represent geeft de sporttas (15kg) vol met wiet aan CC![]()
quote:een superworm welOp vrijdag 22 oktober 2010 22:56 schreef 045represent het volgende:
[..]
hebben wormen dan een telefoon?
quote:Diepgaand...?Op vrijdag 22 oktober 2010 22:56 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ben nu hele "diepgaande" gesprekken met Sterretje en Matsoe Matsoe aan het doen
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 22:58 schreef 045represent het volgende:
[..]
heb jij ook zin in zo'n geile superworm? sms dan nu;
0906 WORM
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |