quote:oke dan ga ik maar weer over kaboutertje heenOp vrijdag 22 oktober 2010 23:28 schreef Lutte het volgende:
[..]
Omdat Jokertje en Sniper al bezet waren.
quote:Is goed!! Ik ga zo toch maar mijn slaapzakje in.Op vrijdag 22 oktober 2010 23:31 schreef 045represent het volgende:
[..]
oke dan ga ik maar weer over kaboutertje heen
quote:gezelschap nodig?Op vrijdag 22 oktober 2010 23:31 schreef Lutte het volgende:
[..]
Is goed!! Ik ga zo toch maar mijn slaapzakje in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 23:52 schreef Lutte het volgende:
Huum. Als ik moet kiezen...HoiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 23:52 schreef Lutte het volgende:
Huum. Als ik moet kiezen...heySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Omdat MichhasOp vrijdag 22 oktober 2010 23:53 schreef Lutte het volgende:
[..]
En kandidaat A, waarom zou ik jou moeten kiezen?
quote:WAAROM NIET??1/1?1?!einz?1?!?1?!Op vrijdag 22 oktober 2010 23:56 schreef Lutte het volgende:
[..]
En kandidaat B, waarom zou ik jou moeten kiezen?
quote:Wist je dat wij best veel gemeen hebben?Op vrijdag 22 oktober 2010 23:57 schreef 045represent het volgende:
[..]
WAAROM NIET??1/1?1?!einz?1?!?1?!
quote:ITS TOOO LATE TO APOLOGIZE!Op vrijdag 22 oktober 2010 23:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wist je dat wij best veel gemeen hebben?
quote:Je bent een schatOp zaterdag 23 oktober 2010 00:01 schreef Lutte het volgende:
[..]
Omdat Michhas, zoals je zelf al aangaf.
quote:Ja. Zelfs de post waarin ik zeg dat ik ga slapen is weg. Als dat al niet mag... Dat is gewoon even melden dat ik niet meer post.Op zaterdag 23 oktober 2010 12:01 schreef 045represent het volgende:
zo te zien heeft swj weer flink huisgehouden in dit prachtige topique
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |