quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 13:14 schreef honkeytonk het volgende:
Ik zal niet meer posten in dit topic omdat ik te vaak een orgasme heb gehad, en SwJ alle lol er vanaf haalt. Ajuus! Bedankt voor alles!
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 13:33 schreef Lutte het volgende:
[..]
Paint jezelf erbij zou ik zeggen, maar let op wat je post want de helft wordt verwijderd.
quote:We zullen het gauw zat weten.Op zaterdag 23 oktober 2010 13:44 schreef 045represent het volgende:
of mag ik dat ook al niet meer zeggen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Das Longcat..Op zaterdag 23 oktober 2010 13:47 schreef 045represent het volgende:
waar komt die kat opeens vandaan? dat heb ik gemist volgens mij....
quote:Wat is onmogelijkOp zaterdag 23 oktober 2010 13:50 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dit is onmogelijk!
Ik ken iemand, en die woont op de Batshoek
quote:Oh, op die fietsOp zaterdag 23 oktober 2010 14:00 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat er een batshoek in de bus is. Want er is al een batshoek in Eschede!
quote:JwS zal de python wel saboteren om onze lol te verpesten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 22 oktober 2010 18:48 schreef Rectum het volgende:
Oke, hierbij is 22 februari Dag van het dakraam.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 16:01 schreef dakraam het volgende:
[..]
JwS zal de python wel saboteren om onze lol te verpestenHoe kom je toch op die geniale bijnaam?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:het is een gaveOp zaterdag 23 oktober 2010 16:02 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Hoe kom je toch op die geniale bijnaam?
quote:SorryOp zaterdag 23 oktober 2010 16:03 schreef Lutte het volgende:
De python stopt ermee! Nu kunnen we er niet in!!
Hoe zou dat komen?
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 16:03 schreef MYV het volgende:
Wie mij er eventjes inzet krijgt kusjes tot zn oren bloeden.
quote:Er gaan geruchten dat ene JwS je blaas gesaboteerd heeft...Op zaterdag 23 oktober 2010 16:05 schreef Michhas het volgende:
[..]
SorryIk kon mijn plas niet meer inhouden
quote:ik ben bezig voor je.
quote:Vanalles, maar ik eet mijn zelfgesmeerde broodjes kaas op. Iets met kans op vergiftiging enzo.Op zaterdag 23 oktober 2010 16:59 schreef dakraam het volgende:
Wat kan je eten in het eftelingrestaurant?
quote:Dan ga je in de droomvlucht, maar dan mis je wel het eten
quote:ik gok spaghettiOp zaterdag 23 oktober 2010 17:31 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ga ook maar eens lekker eten
quote:ik ookOp zaterdag 23 oktober 2010 17:31 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ga ook maar eens lekker eten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |