quote:Vergis je niet! Sterk spul hoor!Op vrijdag 22 oktober 2010 20:11 schreef dakraam het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Fristi voor iedereen! Ik ga jullie lekker allemaal dronken voeren!
quote:en mijn naam verschilt maar 3 letters van godOp vrijdag 22 oktober 2010 20:11 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, in DE BUS zitten ook vrouwen ja. En ik heet dus, zoals HT als zei, Laura.
quote:Guido?Op vrijdag 22 oktober 2010 20:12 schreef 045represent het volgende:
[..]
en mijn naam verschilt maar 3 letters van god
en nu mag je raden hoe ik heet
quote:robOp vrijdag 22 oktober 2010 20:12 schreef 045represent het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 20:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik ben ook blij omdat jij het bent
quote:Even een herrinnering, morgen efteling en dakraam-adoratie-dag.Op vrijdag 22 oktober 2010 18:48 schreef Lutte het volgende:
23 oktober: Efteling en viering dakraamdag.
[..]
quote:Verkapte grap gejat van Guido WeijersOp vrijdag 22 oktober 2010 20:12 schreef 045represent het volgende:
[..]
quote:ja dat kan bestOp vrijdag 22 oktober 2010 20:13 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Verkapte grap gejat van Guido Weijers
quote:Bas?Op vrijdag 22 oktober 2010 20:12 schreef 045represent het volgende:
[..]
quote:dat dakraam dag gaat niet door, straks leren we allemaal hoe we een dakraam moeten installeren daar heb ik dus echt geen zin inOp vrijdag 22 oktober 2010 20:13 schreef dakraam het volgende:
[..]
Even een herrinnering, morgen efteling en dakraam-adoratie-dag.
quote:hoe moet een dakraam geadoreerd worden? suggesties?Op vrijdag 22 oktober 2010 20:13 schreef dakraam het volgende:
[..]
quote:Niet haten op dakramenOp vrijdag 22 oktober 2010 20:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dat dakraam dag gaat niet door, straks leren we allemaal hoe we een dakraam moeten installeren daar heb ik dus echt geen zin in
quote:Met FristiOp vrijdag 22 oktober 2010 20:14 schreef 045represent het volgende:
[..]
hoe moet een dakraam geadoreerd worden? suggesties?
quote:Ik maak zo de planning!!Op vrijdag 22 oktober 2010 20:13 schreef dakraam het volgende:
[..]
quote:De planning van de Efteling schaap.Op vrijdag 22 oktober 2010 20:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
neeeee geen dakraam dag, leuk van 10 tot 4 dakramen bekijken
quote:SC is goed... lekker SwJ uitdagenOp vrijdag 22 oktober 2010 20:16 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zeg het maar, voordat het SC'en wordt.
quote:Ik wil alleen een tempel, ik vraag niet veel. Overmorgen krijgen we een CC-adoratie-dagOp vrijdag 22 oktober 2010 20:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
neeeee geen dakraam dag, leuk van 10 tot 4 dakramen bekijken
quote:pimOp vrijdag 22 oktober 2010 20:16 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zeg het maar, voordat het SC'en wordt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |