quote:Hou ik je aanOp vrijdag 22 oktober 2010 20:42 schreef Lutte het volgende:
[..]
Overmorgen een topic in [SEX]:
Ik heb allemaal enge dingen gedaan met honkeytonk, ben ik nu zwanger?
quote:niet als je een condoom hebt gebruiktOp vrijdag 22 oktober 2010 20:42 schreef Lutte het volgende:
[..]
Overmorgen een topic in [SEX]:
Ik heb allemaal enge dingen gedaan met honkeytonk, ben ik nu zwanger?
quote:Met de kracht waarmee het er hier uitspuit, zou ik er niet op vertrouwenOp vrijdag 22 oktober 2010 20:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
niet als je een condoom hebt gebruikt
quote:Dat, en met condoom krijg ik mijn soaspaarkaart noooit vol!Op vrijdag 22 oktober 2010 20:43 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Met de kracht waarmee het er hier uitspuit, zou ik er niet op vertrouwen
quote:Die mensen zijn niet goed genoeg voor HBGOp vrijdag 22 oktober 2010 20:43 schreef Lutte het volgende:
Wat dachten jullie van een nieuwe manier van bannen, in plaats van: ..., kliko ... in Holle Bolle Gijs?
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 20:44 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat, en met condoom krijg ik mijn soaspaarkaart noooit vol!
quote:In het ziekenhuis met soa'sOp vrijdag 22 oktober 2010 20:47 schreef Chocolate-chick het volgende:
waar zijn alle mensen van deel 1 t/m 6 gebleven?
quote:Kaasknabbeltje?Op vrijdag 22 oktober 2010 20:47 schreef Chocolate-chick het volgende:
waar zijn alle mensen van deel 1 t/m 6 gebleven?
quote:
quote:Michhas was er net nog, die zal wel uit zijn, en rikker heeft de bus bedacht maar die heb ik allang niet meer gezien.
quote:vooral je neuqslet michhas?
quote:Uhu. Omdat het kan. En ik geen leven heb. En het leuk is om te zeggen dat een topic al bestaat.Op vrijdag 22 oktober 2010 20:52 schreef dakraam het volgende:
Lutte, jij hebt ook echt in alle 8 de capslock-dag topics gereageerd.
quote:ja gooi SWJ even in de busOp vrijdag 22 oktober 2010 20:55 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik mis jo-ep ook.
En SWJ moet ook weer gezellig meeposten!
quote:Is goed, kan ie vast waarderen!!Op vrijdag 22 oktober 2010 20:55 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja gooi SWJ even in de bus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |