abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87815986
Weer een nieuw topic voor alle kleuren & smaken *O*
pi_87816032
Mijn laatste post was een reactie op SC:
:p ik heb tot mijn zwangerschap regelmatig me moeten legitimeren bij het kopen van alcohol en zelfs 1x toen mijn broertje me vroeg mee te gaan vuurwerk kopen toen hij nog geen 18 was.
  donderdag 21 oktober 2010 @ 23:52:55 #3
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_87816295
En ach wat is jong, ik ken iemand die was 13 toen ze zwanger werd.
Gemiddeld ligt de leeftijd nu rond de 21. (iig als ik zo om me heen kijk/lees)

Maar lijkt mij handig als je altijd jonger geschat wordt, leuk voor later :P
Ik heb een ouwe kop :')
pi_87820835
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 23:52 schreef SacreCoeur het volgende:

Gemiddeld ligt de leeftijd nu rond de 21. (iig als ik zo om me heen kijk/lees)

In Nederland is dat begin 30 geloof ik. 21 is tegenwoordig wel erg jong.
Al is het aantal tienermoeders ook wel drastisch toegenomen
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 09:02:08 #5
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_87820959
goede discussie is dit, als ik door Delft fiets vind ik mezelf altijd nog een veredelde student, alsof ik er zo weer in zou kunnen rollen, alleen dan kijk ik om en heb ik Noortje achterop de fiets en dan verdwijnt dat idee als sneeuw voor de zon. En dan ben ik een heel gemiddelde moeder qua leeftijd.

Had ik al verteld dat wij tussen Kerst en Oud en Nieuw naar de Elzas gaan, Strasbourg waarschijnlijk en er daar een paar leuke (lees DPAM en nog veel meer volgens mij) kinderkledingwinkels zitten. Dat wordt sparen!
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 09:36:07 #6
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_87821690
Mijn klasgenootjes van de basisschool werden bijna allemaal rond hun 20e moeder. Het was dan ook een Christelijke basisschool op de Veluwe. Met een aantal heb ik nog vrij goed contact. Blijft apart om op bezoek te komen en ze dan met kinderen van een jaar of 10 te zien!
De mensen die ik ken van mijn studie beginnen allemaal zo'n beetje nu met het huisje-boompje-beestje gebeuren. Hoop zwangerschappen en verse babietjes. O+

Oeh, leuk Becky! Vakantie is altijd heerlijk! De Elzas is ook erg fijn! O+ Hou je ons op de hoogte van je ontdekkingen?

Questione!
Zo'n skipakje. Is dat een must-have of juist iets wat onzekere moeders kopen omdat ze denken dat hun kind het te koud krijgt? (Zeker als dat kind geen spekkies heeft.)
A grand adventure has begun.
pi_87821774
Keshet ik had voor Finn gewoon een warme voetenzak in de wagen & maxicosi en dat was wel voldoende voor hem.

Lekker shoppen dus becky!!
pi_87821817
Must have wat mij betreft, zeker als het kind in kwestie loopt. Echt erg lekker als het gesneeuwd heeft, of als het ijzig koud is op de fiets.
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 09:43:44 #9
265732 Keshet
pi_87821891
FTA, Emma verzuipt denk ik nog in haar voetenzak, en die is inderdaad ook niet zo handig als we bv. willen gaan sleeen.
Bodpa, ook bedankt voor je advies!

Ik ga maar eens op zoek naar een skipakje in maatje 62/68. Tips anyone?
Die van de HEMA vind ik niet zo mooi.
pi_87821905
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 08:55 schreef Poppejans het volgende:

[..]

In Nederland is dat begin 30 geloof ik. 21 is tegenwoordig wel erg jong.
Al is het aantal tienermoeders ook wel drastisch toegenomen
Ik kwam er laatst achter dat je in Nederland officieel tot je 23e tienermoeder bent. :') daar sta je dan met je georganiseerde leven en je kinderwens enzo. Tienermoeder... Als je 18 bent en dan gaat studeren, keurig binnnen de gestelde tijd je universiteit afrond dan ben je 22 als je klaar bent. Als je dan geplanned een kind krijgt (en ook ongeplanned vind ik trouwens...) dan is het toch eigenlijk van de zotten dat je nog op 1 hoop gegooid wordt met de 16-jarigen ofzo die zwanger raken.

Ik vind mezelf niet jong voor een kind maar als ik door de stad loop dan realiseer ik me dat ik wel relatief jong ben voor anderhalf kind. (26 nu voor de statistieken :P ) Tel daarbij op dat B. erg jong oogt en voila. We hebben al meer dan eens mensen zich hardop af horen vragen of dat kind nou van ons zou zijn of dat we de oppas waren :') DOH. Nu ik weer zwanger ben is het gelijk geaccepteerder en duidelijker ofzo. Hoezee mijn kind is geen accessoire meer *O*

En over mn accessoire gesproken... ik ga straks eens kijken of ik haarbandjes kan maken voor haar! Ik vind die hoofdbandjes niks voor baby's. Maar ik bedacht me laatst dat dat vooral gek eruit ziet op die hele kleintjes en dan helemaal als ze kaal zijn. Maar ze is helemaal niet zo klein meer ( :D ;( ) en ze heeft best wat haar natuurlijk, ben benieuwd of het wat is.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_87821929
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 09:43 schreef Keshet het volgende:
FTA, Emma verzuipt denk ik nog in haar voetenzak, en die is inderdaad ook niet zo handig als we bv. willen gaan sleeen.
Bodpa, ook bedankt voor je advies!

Ik ga maar eens op zoek naar een skipakje in maatje 62/68. Tips anyone?
Die van de HEMA vind ik niet zo mooi.
H&M heeft skipakjes hangen. In de winkel, weet niet zeker of ze online staan.
Roze en ik dacht ook in het paars. Maar wel zonder voetjes.

En heeft Name-it niet ook iets misschien?
ff kijken c_/
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_87822053
Grappig, ik weet precies wat jullie bedoelen met het "jonge moeder gevoel". Ik heb regelmatig het idee dat ik eigenlijk nog veel te jong ben om mama te zijn, terwijl 28 ben. Soms zelfs een beetje geschokt als ik een mama met kind zie fietsen en bedenk dat ik nu hetzelfde ben.

Ik heb een super leuk skipakje gekocht bij de H&M voor Hannah *O* Het is crème kleurig met een beige en roze ruitje. Wij gaan met de kerst naar Oostenrijk en in maart naar de Franse alpen dus het is wel nodig om een skipakje te hebben. Felroze muts erbij van de hema ook. Nu nog bijpassende wantjes en snowboots en we zijn er helemaal klaar voor.
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 11:19:16 #13
298315 SacreCoeur
pi_87824553
Skipakje is een must vooral rond Jan/Feb dan is het koud! en als je veel naar buiten gaat is het handig.
Ik vond 't iig altijd handig, niet altijd zo'n voetenzak nodig (zo'n opsluitings geval is lekker voor -8 maanden maar daarna is een skipakje veel fijner)

Ik val nog steeds in categorie tm, couldn't care less :P
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 11:23:09 #14
298315 SacreCoeur
pi_87824695
Oh en leuke skipakjes zijn moeilijk te vinden (vind ik) die ze op 't moment bij de Hema hebben vind ik wel leuk.
Maar is bruin, dus dat zou ik niet snel doen, misschien langs een sportwinkel?
Daka sport etc, misschien hebben ze daar iets leuks?
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 12:40:29 #15
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_87827532

Zoiets Keshet??
pi_87828064

pi_87830864
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 09:36 schreef Keshet het volgende:
Mijn klasgenootjes van de basisschool werden bijna allemaal rond hun 20e moeder.
Heel herkenbaar! Toen ik klaar was voor kinderen waren zij klaar om weer naar school of aan het werk te gaan. Als ik naar mijn onmiddellijke omgeving kijk dan denk ik dat de gemiddelde leeftijd rond de 35 ligt.

quote:
Questione!
Zo'n skipakje. Is dat een must-have of juist iets wat onzekere moeders kopen omdat ze denken dat hun kind het te koud krijgt? (Zeker als dat kind geen spekkies heeft.)
Ik vond zo'n skipak geweldig! Ik zou er nu voor Ivan geen behoefte meer aan hebben, maar toen hij nog wat kleiner was, was het een heerlijk ding.

Nou ja, hij speelt natuurlijk ook nog niet buiten en als het slecht weer is pakken we de auto. Bovendien heb ik al een skibroek voor hem, dus misschien had ik wel een skipak gekocht als ik die broek niet had gehad.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 14:21:55 #18
313287 Groofsken3
1,2,3, wat maakt het uit...
pi_87830930
Ik volg gewoon netjes de gemiddelden (alhoewel, voor een BOMoeder ben ik er denk ik vroeg bij) en ik vind het heerlijk dat eigenlijk al mijn vrienden kinderen hebben in de leeftijd om die van mij heen. O+

Als ik de mogelijkheid/ keuze had gehad dan was ik voor mijn 25ste moeder geworden. Maar ik voel me er goed bij en ben echt nooit bezig met de vraag of anderen mij een jonge of oude moeder vinden of wat dan ook...
pi_87831005
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 12:40 schreef becky27 het volgende:
[ afbeelding ]

Zoiets Keshet??
Wat een schattig pakje!
pi_87831160
Zelfs t kik-kid labeltje stoort je niet Claudia? :P
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_87831200
Dit is voor de verandering eens een outfit waar het bij past!
pi_87831270
Das waar! Heb je helemaal gelijk in, en bovendien is ie onderdeel van de rits ipv zomaar lukraak ergens opgeborduurd!
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 14:46:23 #23
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_87831695
Ik zou mezelf geestelijk zo opgeven voor 16 & pregnant. Was bij mijn eerste zwangerschap ook wel een beetje zoiets van: oh ik ben geen tienermoeder meer (duh, was 26), maar een jaar daarvoor werd ik nog regelmatig 18 geschat, dus, ja, je gaat je er ook wel naar gedragen vind ik :D

En nu wacht ik nog regelmatig op de dag dat ik groot ben, en allemaal spannende dingen kan gaan doen :D

En kleertjes... ehm.... Tsjek zis aut
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 14:50:27 #24
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_87831813
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 14:46 schreef Basboussa het volgende:
OMG!!! :N

Kik-kid vind ik erg leuk!
pi_87831904
Oh My Basboussa... :o

Veel van mijn lievelingskleertjes voor Lena zijn ook van Kik-kid, tis zulk heerlijk materiaal, ze heeft nu ook zo'n fijn vestje, en als pasgeborene heeft ze een vestje wat ik van Lishe overnam zooooveel gedragen, heerlijk! Ik vind t alleen niet allemaal even leuk, en vooral leuk als het afgeprijsd is ;)
pi_87834827
  Moderator vrijdag 22 oktober 2010 @ 16:29:57 #27
5428 crew  miss_sly
pi_87835666
Zelfs ik voel me een jonge moeder :+
Skipak, goed plan voor de winter. Of iig een skibroek. wanneer kun je met een kind op wintersport? Dat het voor het kind ook leuk is dus.

en noorse truien kunnen heeeel leuk zijn O+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_87836067
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 14:53 schreef Poppedein het volgende:
Oh My Basboussa... :o

Veel van mijn lievelingskleertjes voor Lena zijn ook van Kik-kid, tis zulk heerlijk materiaal, ze heeft nu ook zo'n fijn vestje, en als pasgeborene heeft ze een vestje wat ik van Lishe overnam zooooveel gedragen, heerlijk! Ik vind t alleen niet allemaal even leuk, en vooral leuk als het afgeprijsd is ;)
vooral dat ja :D
ik zag een jurkje met een soort japanse poppetjes erop. Must-have voor hier :P Maar voor die 30,- in de sale toen vond ik het nog steeds te duur -O-

Amélie heeft vandaag een knalgeel shirtje aan en het staat zo leuk O+
Van Hema, misschien een tip voor anderen? Het was weer met van die stickers ofzo, deze shirtjes waren afgeprijsd naar een whopping 1,- Dus ik heb een turquoise en een gele gekocht <3

en sjek die haarband :D
sorry ik spam, maar ik vind het leuk hahaha

t shirtje is trouwens een stuk feller dan op deze foto
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_87836247
Amélie O+ Het haarbandje staat haar leuk en maakt haar groot!
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_87836968
oooh wat een popje zo Huup.Alleen daarom al zou ik een meisje willen, knipjes en dingetjes in de haartjes als ze wat ouder zijn O+ O+

Jaaaa ik vind die trui zo bij Ivan NOG leuker dan op het plaatje! Ik dacht juist dat je hem niet leuk vond Claudia.
Echt heel erg leuk is ie\
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_87837060
Ik ben Ivan fan wat hij ook aan heeft maar het staat 'm goed. Ik krijg echt de neiging om er een kop choco bij te maken en een kerstliedje op te zetten. Heerlijke winters die trui.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_87837068
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 14:46 schreef Basboussa het volgende:

Kleine Huis op de Prairie kleren :X
pi_87837330
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 17:03 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik ben Ivan fan wat hij ook aan heeft maar het staat 'm goed. Ik krijg echt de neiging om er een kop choco bij te maken en een kerstliedje op te zetten. Heerlijke winters die trui.
Dat ja :D ik krijg er een heel fuzzy gevoel van :D
een unox-reclame gevoel O+ t wordt vanzelf écht winter :')

basboussa die link wat erg! hahaha
Wat is dit, voor de luie Amish? :P

En ik heb de smaak te pakken met die bandjes, ik ga er meer liggen want ik heb nog tig lintjes liggen haha, ook eentje met robotjes O+ ik vind ze zo tof maar het voelt te snel te jongensachtig om te gebruiken.
En poppejans, knipjes en dergelijke trekt ze eruit, staartjes gaan soms goed maar soms ook niet. Maar omdat haar haar aan de voorkant weer lang wordt en ik niet wil knippen moet k toch iets verzinnen. T is best een tof alternatief voor knipjes :D
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 17:21:37 #34
298315 SacreCoeur
pi_87837789
Alles blijft hier in behalve een haarband, die 'moet' ze steeds goed doen.
En Isa heeft eigenlijk geen koppie voor een haarband, maar meer voor staartjes.
Of 2 hoge knotjes O+

De fijnste haarelastiekjes die ik heb komen van de Pri.
Ze heeft dik haar maar niet heel veel, wel heel lang.
M'n nichtje heeft lastig haar, dat is dun maar heeft heel veel haar, dus als je een staart wilt maken zakt 't weg.

Ja ik kan ook uren over haartjes praten :')
Jongetjes met middellang steil haar, ik wil er zo èèn O+
pi_87838109
Ik heb deze voor Leia

Echt super fijn! Handjes en voeten kunnen dichtgeklapt worden... Maar niet echt wat voor wintersport denk ik.. Maar wel lekker in de fietskar.. of voor in de doek als het echt héél koud is :) of gewoon als lekker warm pak als ze straks hier over de grond heen scharrelt :)

'k heb hem ook in het beige.. had 68/74 besteld, maar ze vallen nogal groot (zeg maar als je 74 hebt kun je er ook nog flink mee voort :') en ze heeft net 62)
pi_87839133
Wat een schattig haarbandje Huup! Het staat haar heel leuk.
Volgens mij heb ik dat lintje ook! :D
En ik heb een setje bijpassende knopen, dat is wel een leuk kadootje om mee te nemen! Ik piekerde me daar al suf over. :P
Heb je er een elastiekje tussen gezet?

Claudia, stoer dat je hem gekocht hebt! Eerlijk gezegd kan ik hem nog steeds niet erg waarderen, maar het feit dat Ivan hem aan heeft maakt alles goed! O+
* zweet van voorhoofd wist.

Dat lijkt me een heerlijk comfortabel pak, Orea. Daar zullen jullie veel plezier van hebben, straks. :Y
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_87839161
superleuk, die "winterse" truien. Staat Ivan goed :)

Die skipakjes...ik weet het niet. Ik heb er al jaren een maar nog nooit gebruikt.

quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 17:21 schreef SacreCoeur het volgende:
Jongetjes met middellang steil haar, ik wil er zo èèn O+
i love it

en Leah's haar is nu zo lang dat ik wel knipjes MOET gebruiken. Leuk hoor :Y
pi_87839223
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 18:02 schreef oeke het volgende:
Wat een schattig haarbandje Huup! Het staat haar heel leuk.
Volgens mij heb ik dat lintje ook! :D
En ik heb een setje bijpassende knopen, dat is wel een leuk kadootje om mee te nemen! Ik piekerde me daar al suf over. :P
Heb je er een elastiekje tussen gezet?

Claudia, stoer dat je hem gekocht hebt! Eerlijk gezegd kan ik hem nog steeds niet erg waarderen, maar het feit dat Ivan hem aan heeft maakt alles goed! O+

Dat lijkt me een heerlijk comfortabel pak, Orea. Daar zullen jullie veel plezier van hebben, straks. :Y
:D niet zo gek doen hoor hahaha dr hoeven geen kado's mee :D
als je je nietpistool maar mee brengt, das kado genoeg :+ O+ ik heb er zin in!

Oh Lily O+
ik wil ook zo'n zoon!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_87839379
Oh shoot! Zou ik dat nietpistool gewoon vergeten. Ik schrijf het even op. En ja, een kado moet. :P O+

Ko zijn haartjes moeten ook maar eens gaan groeien! Ik wil ook een zoon met zo'n kapsel! O+
pi_87839474
Wolf wil ik ook halflang haar laten groeien, maar dan wel a la David dat er wel een model in is geknipt en niet dat mensen twijfelen of het een meisje/jongen is
pi_87841659
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 18:02 schreef oeke het volgende:

Hahaha. Ik kan het me goed voorstellen, hoor! Ik ben er zelf toch wel erg blij mee. De labeltjes gingen er probleemloos af ( 8-) ) en ik krijg er inderdaad zo'n 'samen onder de kerstboom met warme chocolademelk'-gevoel van. Mijn lief vindt het maar een merkwaardig ding.

Het truitje is trouwens een maat 86 en zit als gegoten. Dat vind ik wel wat merkwaardig. Vallen kleertjes van de V&D altijd zo klein?

Ik kwam net dit leuke vestje tegen van Imps & Elfs:

In de uitverkoop is 'ie 20,39 euro. Dat vind ik nog steeds te duur. Kijk ik naar de reguliere prijs: 67,95 euro! Wtf?
pi_87841767
Huup, ik vind dat haarbandje zo leuk! Als ik een kale baby krijg, wil je er dan één voor me maken? :P

David is ongelooflijk cute! Ik vind halflang haar soms wel leuk en soms niet. Het hangt echt van het kindje af. Over het algemeen kan ik heel korte kapsels ook wel waarderen.
pi_87842264
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 19:24 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Hahaha. Ik kan het me goed voorstellen, hoor! Ik ben er zelf toch wel erg blij mee. De labeltjes gingen er probleemloos af ( 8-) ) en ik krijg er inderdaad zo'n 'samen onder de kerstboom met warme chocolademelk'-gevoel van. Mijn lief vindt het maar een merkwaardig ding.

Het truitje is trouwens een maat 86 en zit als gegoten. Dat vind ik wel wat merkwaardig. Vallen kleertjes van de V&D altijd zo klein?

[ afbeelding ]

In de uitverkoop is 'ie 20,39 euro. Dat vind ik nog steeds te duur. Kijk ik naar de reguliere prijs: 67,95 euro! Wtf?
hahaha ik dacht hetzelfde bij dat vestje :D

ik kan ook een paar haarbandjes maken dan doe je net als zo'n elastiek-bal dat koppeke vol, lijkt het nog wat :7 :+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 20:06:02 #44
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_87843314
Amélie in geel, geniaal! Doe er volgende keer een rode strik bij in het haar? Sneeuwwitje O+
Oh ik voel me ook een jonge moeder! Zelfs met kind van 10 :P
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_87843342
quote:
1.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 19:24 schreef Claudia_x het volgende:
Hahaha. Ik kan het me goed voorstellen, hoor! Ik ben er zelf toch wel erg blij mee. De labeltjes gingen er probleemloos af ( 8-) ) en ik krijg er inderdaad zo'n 'samen onder de kerstboom met warme chocolademelk'-gevoel van.
O+
quote:
Mijn lief vindt het maar een merkwaardig ding.
Hij moet er gewoon aan wennen, net als ik! :7
quote:

Dat is een leuk vestje maar wel iets te duur voor mij. Leuk dat die strepen een hoek vormen bij de mouwen.
pi_87843494
Haha, Keshet, heb je al een shirt met een Emmer? _O-

Zal ik dat winterpakje meenemen naar de meet?
pi_87843498
De Hema heeft me gewoon verpest. 9,95 euro:

Dat Imps & Elfs-vestje is ongetwijfeld vele malen fijner en van betere kwaliteit (en ik vind de kleuren ook mooier), maar het prijsverschil is te groot.

Oh, en ik mag van mijn lief de bodywarmer bestellen! Hij begrijpt alleen nog steeds het nut niet van een bodywarmer. Misschien kan iemand een reden voor me bedenken? O-)
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 20:13:37 #48
265732 Keshet
pi_87843655
Becky! *O* Dat skipakje is 't helemaal!
* Keshet slingert Google aan!

Dat haarbandje is cute Huup! Ik zal ook eens kijken naar die shirtjes! Dat bloemetjesrompertje eronder is erg leuk. Zoiets kan ik nou nooit zelf bedenken.

Claudia, ik vind het een erg leuk vestje! Overdreven duur vind ik 'm niet, bij de HEMA kosten ze ook een euro of 13. I&E is kwalitatief beter, toch?

Basboussa, brrr, wat een kleding op die site! De site zelf krijg ik ook de kriebels van, brrr.

Deze heb ik vandaag van m'n buurvrouw gekregen voor Emma:

Die sterretjes zijn Glow In The Dark, net als de ogen en mond van de vleermuis! Hoe fout! :D _O- Ik kan niet wachten tot Halloween!
pi_87843715
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 20:06 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Amélie in geel, geniaal! Doe er volgende keer een rode strik bij in het haar? Sneeuwwitje O+
Oh ik voel me ook een jonge moeder! Zelfs met kind van 10 :P
ja maar hallo, jij had er voor je 30e 3 :P
dan ben je ook gewoon jonge moeder :+ jij mag dat.

Ik vind geel zo leuk staan bij haar maar B. vindt geel een stomme kleur hahaha, je ziet wat er van komt als ie weg is :')
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_87843886
Ik vind dat gele shirtje ook heel leuk! En de combinatie met het antraciet rompertjes met blommen is gaaf.

Ik vind het geinig, Keshet! Ik kan me nu al het gezichtje dat Emma erbij zal trekken voorstellen. O+ :D
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 20:24:16 #51
265732 Keshet
pi_87844130
Ik zie dat veel skipakjes aan de buitenkant voor een groot gedeelte uit polyester bestaan, bijvoorbeeld: 'Exterior 89% polyester 11% polyamide'.
Dat is toch ontzettend gevaarlijk met vuur?
pi_87844351
gelukkig, ik ben net geen tienermoeder meer :')

ik kijk soms wel s naar mensen, zo van joh die is jong moeder...en dan kijk k wat beter en dan denk ik, oh die is even oud als ik :')
pi_87844729
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 20:24 schreef Keshet het volgende:
Ik zie dat veel skipakjes aan de buitenkant voor een groot gedeelte uit polyester bestaan, bijvoorbeeld: 'Exterior 89% polyester 11% polyamide'.
Dat is toch ontzettend gevaarlijk met vuur?
Ja, maar denk dat je met het skipakje vooral in de sneeuw (kou) bent ipv hitte (vuur) toch? Maar het klopt idd dat het niet echt veilig is in de buurt van vuur.
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 20:47:21 #54
313287 Groofsken3
pi_87845168
oeke, volgens mij valt de kleurencombi van dat truitje van Ivan niet binnen jouw pallet :P . Maar ik vind die heldere kleuren Ivan juist heel goed staan. Kobus is meer van de zachtere kleuren. Zo das mijn theorie :7 .
pi_87845463
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 20:37 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Ja, maar denk dat je met het skipakje vooral in de sneeuw (kou) bent ipv hitte (vuur) toch? Maar het klopt idd dat het niet echt veilig is in de buurt van vuur.
nou... op zich...
juist met wintersport zie ik vaak van die vuurkorven buiten staan waar dan nog even een glaasje gluhwein bij gedronken wordt, of een open haard die al aanstaat als je net binnen bent ofzo.

Als het alleen om mee in de sneeuw hier in Nederland te spelen is dan zou ik er niet zo zwaar aan tillen geloof ik, maar als het echt voor op wintersport is dan is t inderdaad misschien wel wat anders. Ik had eerlijk gezegd nog heul niet zo nagedacht bij het materiaal :o
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_87846092
Ik ging er eigenlijk van uit dat de buitenlaag eerst smelt en dat daarna pas de voering smelt. Je hebt dan dus genoeg tijd om het uit te trekken. Maar of dit daadwerkelijk zo werkt weet ik niet. Ik weet wel dat ik op wintersport nooit echt bij open vuur zit in de buitenlucht. Binnen wel, maar dan trekt je toch al snel het pakje uit omdat het te warm is.

Anyway, dit is Hannah's outfit (-schoenen en wanten) O+

Let niet op de onscherpte aub. Kind was aan het maaien en er was weinig licht.
pi_87846419
Ahw wat ontzettend poepig zo zeg!! O+ O+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_87846531
Dat is een leuk skipakje Octo! Staat haar schattig :)

Ik zag voor jongens geen echte leuke, maar aangezien zxe toch wel sneeuw voorspellen deze winter heb ik er toch maar 1 besteld voor de jongste. Voor de oudste zit er al een skibroek bij de bestelling. Vorig jaar kon ik nergens meer iets krijgen.

Deze voor Dyon bij de H&M besteld (had toch nog een bestelling staan en met extra kortingscode erbij wilde ik het wel doen ;)):

En ik keek net bij mn bestelling en zag dat ik net op tijd was want hij is nu in behandeling.
pi_87847371
quote:
1.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 20:09 schreef Claudia_x het volgende:
Oh, en ik mag van mijn lief de bodywarmer bestellen! Hij begrijpt alleen nog steeds het nut niet van een bodywarmer. Misschien kan iemand een reden voor me bedenken? O-)
Lekker over dat blauwe truitje als het te warm is voor een jasje maar dat truitje te koud. En helemaal straks in het voorjaar.

Keshet, dat vind ik zo'n grappig rompertje. Is dat van de GAP toevallig?
quote:
1.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 20:47 schreef Groofsken3 het volgende:
oeke, volgens mij valt de kleurencombi van dat truitje van Ivan niet binnen jouw pallet :P . Maar ik vind die heldere kleuren Ivan juist heel goed staan. Kobus is meer van de zachtere kleuren. Zo das mijn theorie :7 .
^O^ Geen idee of het klopt maar ik vind hem wel leuk! :D

Hannah, wat staat dat schattig zeg! Heel leuk! En het mutsje past er goed bij. O+

Meimeltje, dat is ook een lekker pak. :Y
Wij hebben hier nog 2 pakken liggen. 1 van mijn neefje, van de H&M, en een van mijn broertje. retro! Maar dat is een maat 80, ik hoop dat Ko dat nog past van de winter. Hij is volgens mij aan het groeispurten. :D
pi_87847558
Claudia Ivan zorgt ervoor dat de trui ineens een stuk leuker is O+

Heeft iemand een idee waar ik van die leren laarsjes kan kopen die op die leren slofjes lijken (dus geen harde zool) met een vachtje erin voor de winter. Ik zoek iets voor mijn kleine meisje, maar bij Boumy zijn ze 70 euro en dat vind ik echt te veel.
pi_87847561
Oeke: hihi ben wel benieuwd naar die van je broertje! Ik zag bij de H&M geen leuke in maat 80, dus heb bij de jongenskleding vanaf maat 86 gekeken en dus een 86 besteld. Het moet toch over kleding heen, dus ik dacht dat het niet zo erg zou zijn als het wat groter viel. En anders breng ik hm terug naar de winkel ;)
pi_87847635
Ow kijk ik helemaal over de trui van Ivan heen :D Wat snel binnen!
Hij kan hm nog hebben ook :D
pi_87848015
Stiemie, bedoel je die A@pies? hier. Ik heb hier nog een paartje lichtroze liggen volgens mij, maat zou ik even moeten nameten, dan moet ik even een doos induiken hier.
Als je interesse hebt dan mag je wel ff een PM sturen...
Fake it till you make it...
pi_87848049
De trui van Ivan is mijn smaak niet, dat is nou ook echt iets waar ik het warm van krijg door er alleen al naar te kijken! Finn heeft het ook vrij snel warm, dus geen dikke truien voor hem.

Wat staat geel Amélie goed zeg. Een hele meid al zo met die haarband!
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 21:50:32 #65
265732 Keshet
pi_87848650
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 20:09 schreef Ssserpente het volgende:
Haha, Keshet, heb je al een shirt met een Emmer? _O-

Zal ik dat winterpakje meenemen naar de meet?
Nee & ja! *O*

Hannah is echt ubercute in dat pakje. Morgen lees ik verder bij.
pi_87849766
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 21:39 schreef Nijna het volgende:
Stiemie, bedoel je die A@pies? hier. Ik heb hier nog een paartje lichtroze liggen volgens mij, maat zou ik even moeten nameten, dan moet ik even een doos induiken hier.
Als je interesse hebt dan mag je wel ff een PM sturen...
Ja die zijn het *O* Ik wil die grijze laarsjes voor mijn kleine slepe-meisje O+ Morgen even meten en bestellen
pi_87850842
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 22:08 schreef Stiemie het volgende:

[..]

Ja die zijn het *O* Ik wil die grijze laarsjes voor mijn kleine slepe-meisje O+ Morgen even meten en bestellen
Wolf heeft de geheel bruine variant daarvan, echt ideale dingen: in 1 beweging aan te trekken omdat er elastiek in zit,hij laat ze aan,voetjes zijn heerlijk warm _O_
Hier is de maat M helaas al bijna te klein ;(
pi_87851507
Octo, Lotte heeft die muts ook, heerlijk warm O+ (hier vriest het nog, als we 's morgens de deur uit gaan.. -O- ) Bij de H&M hebben ze een pak met 2 paar handschoentjes. 1x roze en 1x gestreept en die roze zijn precies de kleur van de muts :)

Die, maar dan in het roze dus. voor 3,95
Lotte!
Noah!
pi_87852446
Oh goed dat je dat zegt Linda. ^O^ Ik heb ze in de winkel niet zien liggen, maar misschien komen ze in de webshop als de boel aangevuld wordt.
pi_87854580

O+ O+

heb nog niet naar de prijs gekeken, maar ongetwijfeld heel veel heul erg duur :')
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 00:23:15 #72
298315 SacreCoeur
pi_87855417
Ik vind 'm echt heel erg niet mooi (lelijk :D) de stof vooral.
Maar ook de kleur is té flets.
Model vind ik wel leuk, alleen de mouwen vind ik niet mooi, zie ik liever strakker.
pi_87855584
ghehe ik had niet anders verwacht :+
ik vind em erg lief <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 00:29:56 #74
298315 SacreCoeur
pi_87855725
Hoezo? Ik heb namelijk nog niet eerder gezegd dat ik iets lelijk vond :P
En wat kost 't? Ben benieuwd.
pi_87855810
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 00:29 schreef SacreCoeur het volgende:
Hoezo? Ik heb namelijk nog niet eerder gezegd dat ik iets lelijk vond :P
En wat kost 't? Ben benieuwd.
nee das waar, maar ik had wel ingeschat dat t niet jouw smaak zou zijn :D
en wel van meer mensen hier niet wsl.

Ik weet niet wat t kost, maar jurkjes daarvan zijn al zo'n 30 tot 40 pond dus ik gok dat deze duur is. Ff zoeken.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_87855886
Waar vind ik een leuke sjaal en handschoenen voor Lars?
Tis allemaal grijs/blauw of grijs/watanders gestreept, hij heeft een grijze jas, dus ik dacht dat er wel een knalkleurtje bij kon, in ieder geval iets wat afsteekt.
Rood/groen/....
Hema iig niet
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_87855898
oooh dat valt me erg mee, 65 euro grofweg in de Etsy shop.
Maar das wel zonder verzenden.

ik vind die capuchon lief :D alleen dat kwastje bovenop hoeft niet zo erg voor mij.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_87855978
Deze vind ik ook lief <3

35,-

@Karin, misschien van kik-kid? Ik kwam teovallig vanmiddag een outlet-iets tegen waar ze wel wanten enzo hadden, ik zoek hem even voor je op.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_87856120
Nouja :?

http://www.babykidsfashion.nl/accesoires-c-613_621.html

ik zou zweren dat ik hier vanmiddag ook wanten en sjaals enzo bij had zien staan?
*verder zoekt*
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 00:40:23 #80
298315 SacreCoeur
pi_87856140
Ik vind 't wel iets voor Sorbo :P

'k Wil deze voor Isa.
Hij's trouwens niet bruin (zoals ik vond op de foto) maar marineblauw.
Wil 'm met afzaklaarsjes & dikke maillot

zaterdag 23 oktober 2010 @ 00:41:57 #81
298315 SacreCoeur
pi_87856195
Is 't echt een winterjas?
Hij lijkt best dun.
Puntmuts vind ik nog erger :P
pi_87856258
Weet ik het? haha het zal wel meevallen met het dunne, zal wel gevoerd zijn met wattine enzo denk ik.
Ach boeiend, ik heb toch geen geld dus ik mag er alleen naar kijken :')

@Karin, hier hebben ze wantjes en sjaals van kik kid
http://www.kidenkiki.nl/Merken/16/2/2/16/9/Kik-Kid.html

en ik kan nie uitstaan dat k niet meer weet waar ik het nou gezien had :P
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_87856561
Irritant is dat ja, huup.
Die jij laat zien zijn wel leuk idd, ik zag net op kleertjes.com ook nog wel wat leuks van barts, met kobaltblauw erin, ook wel mooi. Alleen ben ik voor muts/sjaal/handschoenen totaal 50 euro kwijt! Kniepmiep?
Ik vind dat best veel!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 01:04:32 #84
298315 SacreCoeur
pi_87856887
Is ook best veel.
Ik was 30 euro kwijt.
Had ik wel 2 verschillende mutsen & 2 paar handschoenen.
Allebei heeft ze zelf uitgezocht :P

Zo'n regenboog ding met lurex glitter spul.
En blauwe roodkapje muts + handschoenen. (die zijn echt lief)
Sjaawl doet ze niet aan, heb er wel wat (voor nood) & die gebruik ik zelf ook.
pi_87859777
Ik vind dat blauwe jasje dat huup laat zien heel erg leuk :)
Alleen de capuchon weer niet...

quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 00:52 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Alleen ben ik voor muts/sjaal/handschoenen totaal 50 euro kwijt! Kniepmiep?
Ik vind dat best veel!
absurd veel
pi_87859812
Ik vind het jasje erg schattig, Huup! Zelfs het mutsje vind ik prima zo! Ik zou geloof ik alleen heel verdrietig worden als er een vlek in kwam. :P
pi_87859831
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 00:52 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Irritant is dat ja, huup.
Die jij laat zien zijn wel leuk idd, ik zag net op kleertjes.com ook nog wel wat leuks van barts, met kobaltblauw erin, ook wel mooi. Alleen ben ik voor muts/sjaal/handschoenen totaal 50 euro kwijt! Kniepmiep?
Ik vind dat best veel!
Waarschijnlijk komt voor a.s. maandag de kortingscode van 20% bij kleertjes.com ;)
pi_87860692
ik vind het jasje ook schattig Huup O+
en ik denk dat je donkerharige knapperd die kleur juist heel erg prima kan hebben O+
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_87860829
Huup dat jasje O+ O+ O+ Overigens lijkt het globaal best op dat jasje van Zara dat Linde heeft. Als je er dan zelf iets leuks op maakt...

En ik heb de laarsjes besteld O+
pi_87861075
Leuk Stiemie!!!

Jasje en jurkje zijn leuk Huup, maar ik vind de kleurtjes wat aan de fletse kant. Maar is zoiets niet ook zelf te maken? Jij bent zo creatief, zo'n soort konijntje kan jij vast wel namaken...?
pi_87861491
Stiemie, die laarsjes heeft Isabeau in het bruin. Ze heeft helaas vandaag ontdekt hoe ze uit kunnen }:| , maar ze zijn wel heel cute!
pi_87861559
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 00:40 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik vind 't wel iets voor Sorbo :P

o|O

Maar je hebt wel gelijk! Ik vind het echt héél lief ! En de kleuren zijn mooi! Dat wat jij laat zien vind ik uiteraard op mijn beurt weer helemaal niets :P Zit dat aan elkaar vast ofzo?
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 11:53:52 #93
298315 SacreCoeur
pi_87862221
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 11:22 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

o|O

Maar je hebt wel gelijk! Ik vind het echt héél lief ! En de kleuren zijn mooi! Dat wat jij laat zien vind ik uiteraard op mijn beurt weer helemaal niets :P Zit dat aan elkaar vast ofzo?
Ja zit aan elkaar vast, onwijs handig.
Ga 'm morgen of overmorgen halen O+

Ik merk dat mijn smaak ook ontwikkeld naar kind.
Vroeger had ik zoiets nooit uitgezocht.
En mijn smaak is erg aan 't veranderen op 't moment.

Oh en ik en gewoon verlieft op rokjes en broekjes die over 'n shirtje zitten.
High waist O+
pi_87862361
Weet je, ik had die twee dingen nóóit gecombineerd, laat staan aan elkaar vastgenaaid :P

MAar dat je smaak zich aanpast aan je kind ipv alleen andersom is waar! Dat merk ik ook heel sterk. Dingen die ik voor en tijdens mijn zwangerschap geweldig vond zou ik nu nooit meer kopen omdat het niet bij Isabeau past.
pi_87862519
SC Ik vind het er echt uitzien alsof ze regelrecht in Staphorst rond zou kunnen lopen.... sorry :@

Het Peter Rabbit jasje vind ik geweldig, al zouden het voor Lena ab-so-luut geen kleuren zijn... Daar horen inderdaad donkerharige kindjes bij! Mét zelfgemaakte haarbandjes! Moet zeggen dat de prijs me wel erg meevalt!
pi_87862588
als jullie dan toch zo eerlijk bezig zijn; het jurkje doet mij heel erg denken aan de weeshuismeisjes in Annie....

:@ sorry, gelukkig maar dat smaken verschillen...

en die aapies zijn wel leuk zeg!
pi_87862652
Die slofjes zien er heerlijk uit! Ik zoek ook nog iets, maar ik vind 25,- voor slofjes eigenlijk nog best wel veel :@
pi_87863126
_O- Poppedein en BJ...en dan probeer ik nog wel zó subtiel te doen.

Ik vind dat jurkje dat Huup liet zien echt extreem schattig. Maar ja, ik heb net een dure hotelkamer geboekt dus even rus-aan
pi_87863298
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 12:12 schreef Meimeltje het volgende:
Die slofjes zien er heerlijk uit! Ik zoek ook nog iets, maar ik vind 25,- voor slofjes eigenlijk nog best wel veel :@
Kende je die site met slofjes die Asy ooit liet zien al? Gratis verzenden
http://shop.strato.de/epages/61595589.sf/de_DE/#Link01

Of vond je daar niks leuks bij zitten?
Ik ben nou aan het bieden via Marktplaats op dezelfde A@pie slofjes die Wolf al heeft, alleen een maat groter.Veel voordeliger dan weer een nieuw paar :P ik vond ze ook vrij prijzig, maar goedkopere leren laarsjes heb ik niet kunnen vinden en deze zijn wel zeer fijn.

Dat jasje en jurkje wat Huup laat zien vind ik dus echt fantastisch :9~ O+ O+ O+
Ik snap alleen die Etsy site niet :') nogal rommelig
pi_87863504
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 12:41 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Kende je die site met slofjes die Asy ooit liet zien al? Gratis verzenden
http://shop.strato.de/epages/61595589.sf/de_DE/#Link01
Ja die site had ik gezien, maar ik wil een beetje neutrale slofjes en dus ook warme.

Die Aapies hebben ze niet ergens in een winkel?

Welke maat heeft Wolf? Ik moet Dyon zn voetjes maar eens opmeten.
pi_87863593
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 12:50 schreef Meimeltje het volgende:

[..]

Ja die site had ik gezien, maar ik wil een beetje neutrale slofjes en dus ook warme.

Die Aapies hebben ze niet ergens in een winkel?

Welke maat heeft Wolf? Ik moet Dyon zn voetjes maar eens opmeten.
Echt de schoenmaat heb ik nog nooit laten opmeten en zelf ook niet gemeten de laatste tijd, zn Aapie slofjes van 13 cm zijn nu iig bijna te klein. (daar stond in 6-12mnd maat M)
Is dat eigenlijk normaal of groot? Naar mijn idee heeft ie best grote voetjes en handen
pi_87863943
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 12:53 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Echt de schoenmaat heb ik nog nooit laten opmeten en zelf ook niet gemeten de laatste tijd, zn Aapie slofjes van 13 cm zijn nu iig bijna te klein. (daar stond in 6-12mnd maat M)
Is dat eigenlijk normaal of groot? Naar mijn idee heeft ie best grote voetjes en handen
Ik bedoelde ook in centimeters opmeten ;) Heb hier ook een dingetje om voetmaat op te meten, dan zou hij nu maat 19 hebben volgens mij.
De slofjes die hij nu heeft en passen zijn 12 cm.
pi_87864181
Oh Huup wat een lief jasje! O+
Ik vind hem ook niet echt duur eigenlijk, voor een uniek en handgemaakt stuk.
Ik denk trouwens dat je wel een konijn op een ander jasje kunt borduren maar dat je dan dit jasje niet kunt benaderen.
De voering is zo te zien zelfs met konijnen bedrukt. En al die bandjes. Een erg mooi ontwerp! :Y

Over eerlijk zijn gesproken, die jurk van SC vind ik vormeloos en Aapies slofjes vind ik ook niet mooi. :@
pi_87864399
Mijn aapie met aapies

pi_87864849
haha Sorbo dat vest hebben wij hier ook :D maar dan wel nog in maat 86 en hij valt loeigroot dus voorlopig kan ze hem nog niet aan. Amélie zit nog steeds in 74 van dat vest.

Wij hadden van die mary-janes van appies. Eigenlijk bijna hetzelfde als van ehm *insert ander merk* maar dan wel goedkoper :P die vond ik erg fijn dankzij het klittenband.

@Poppejans, dat spul is van Belle & Boo van illustratrice Mandy Sutcliffe, als je googlet komt je wel eea tegen, onder andere een officiele website en een weblog enzo. Ik geloof dat ze verkoopt via die etsy shop maar misschien dat er meer is.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb net nog 3 haarbandjes aan elkaar genaaid :D met awesome robotjes, ik vind ze zo tof :D

nu nog bedenken wat ik met de rest van t robot-lint moet :P misschien een lakentje mee pimpen voor mn verse neefje-in-aantocht ofzo.

en ik heb ook 3 hoeslakentjes in elkaar geklusd en wat knopen her en der aangezet. Kussentje gefixed en een gaatje in een voering gefixed. Man, ik krijg nog es wat gedaan zo, home-alone! :D :P
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_87864894
en die jurk van SC is geloof ik iets wat ik echt aan moet zien. Ik heb echt een aversie tegen col-kraagjes dus dat doet het em sowieso niet zo voor mij :P
maar misschien met een grove witte maillot eronder en van die clic bikerboots en dan zo'n oversized grofgebreide sjaal erop... zoiets? Misschien dat t dan wel leuk staat.

Conclusie SC, ik wil een aanfoto als je t gekocht hebt :7 c_/
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_87865024
Haha, Sorboo, zelfs met het allerknapste model Isabeau, kun je me niet vermurwen.
Ik vind het bont er synthetisch uitzien en het leer zelfs plakkerig synthetisch. :D
Maar ze zitten vast heerlijk en dat is toch het belangrijkste!

Huup, wat goed! You go girl! *O*
pi_87865947
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 13:52 schreef oeke het volgende:
Haha, Sorboo, zelfs met het allerknapste model Isabeau, kun je me niet vermurwen.
Ik vind het bont er synthetisch uitzien en het leer zelfs plakkerig synthetisch. :D

HAha ik had jouw bericht nog niet eens gezien toen ik die foto plaatste. Stom toeval :D En ze zijn heerlijk warm!
pi_87865995
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 12:53 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Volgens mij is dat best groot. Ik heb Esmee haar voetje opgemeten en dat was 11 cm en een ieniemienie beetje. Dus heb ik maar m genomen dat is 13 cm. Of Esmee heeft gewoon kleine voetjes, dat kan ook :+
pi_87866097
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 13:52 schreef oeke het volgende:

:o Aapies zijn toch gewoon van echt leer? Tenminste dat dacht ik :@
pi_87866144
ja hoor, is echt leer en niet plakkerig :D
pi_87866180
Ah gelukkig. Ik ben voor een niet te dure versie gegaan omdat Esmee steeds meer probeert zelf te lopen en dit is een mooie warme tussenoplossing omdat ik niet weet of ze deze winter nog echte schoentjes nodig gaat hebben :)

Ze staan trouwens erg leuk zeg bij Isabeauty O+
pi_87866286
Aaah, wat lief, Huup, die bandjes. Staat 'r ook lief. O+

Als het Lente net zo staat als mij, zal ik het dat arme kind maar niet aandoen... :')

Ik zoek ook slofjes voor Lente, hoge 'laarsjes'. Heb nu synthetische Ugg-achtige slofjes van Prenatal, maar die zijn te stug en ze krijgt er vreselijke zweetvoeten in.

Die Aapies vind ik er ook iets te nep uitzien. Deze van Babypaws vind ik leuker, maar 40 Euro is me iets teveel van het goede...

pi_87866560
Ow, Nils heeft ze net volledig afgeschoten. Hij vindt het sloffen voor op de wallen. :')
pi_87866629
_O-
pi_87866794
voor op de wallen? :o
nouja goed, weet je in elk geval dat ie daar nooit komt blijkbaar :P

die babypaws had ik ook gezien O+ ik vind ze echt geweldig leuk, ze zijn er ook in t grijs en roze dacht ik (okay vooruit die roze zijn wel wal-waardig :P ) Maar een maand of twee maanden terug waren ze echt overal uitverkocht die dingen. -O-
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_87866985
Ik vind die babypaws ook leuk, maar gewoon te duur. Isabeau was uit al haar schoentjes en slofjes gegroeid en ik wilde dus sowieso 2 paar. Heb nu die aapies laarsjes en diezelfde waar Huup 't over had, met dat bandje, maar dan in het wit. Die had ik live gezien aan de voetjes van Amélie, dus ik wist zeker dat ze oké waren.

Dat vest heeft Isabeau trouwens in 80 Huup, zal dat dan ongeveer hetzelfde vallen als de 74? Ik weet nog dat ik in de winkel nauwelijks verschil zag tussen die twee.
pi_87866991
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 14:59 schreef huuphuup het volgende:
voor op de wallen? :o
nouja goed, weet je in elk geval dat ie daar nooit komt blijkbaar :P
die babypaws had ik ook gezien O+ ik vind ze echt geweldig leuk, ze zijn er ook in t grijs en roze dacht ik (okay vooruit die roze zijn wel wal-waardig :P ) Maar een maand of twee maanden terug waren ze echt overal uitverkocht die dingen. -O-
:D

Hij vindt deze leuk...

pi_87867027
Weet je gelijk weer dat je hem niet serieus hoeft te nemen met z'n 'smaak' :P

of vind jij ze ook leuk? Dan kruip ik nu snel onder mijn steentje
pi_87867039
Nieechtnee...
pi_87867086
quote:
1.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 14:35 schreef Stiemie het volgende:
Nee joh, het is echt, maar ik had het mooier gevonden als het er niet zo glimmend en plakkerig uitzag.

Die van baby-paws vind ik er al een stuk beter uitzien, alleen zo hoog! Soort lieslaars. :D

Ik had deze vorig jaar, veel te groot, voor Ko gekocht. Daar kan hij nu in. Er zit alleen iets in de zool, karton ofzo, wel soepel, maar toch, ik moet het even aanzien. Wel lekker warm, van echt schapenleer/wol.

En maar 19,90! :P
pi_87867114
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 15:06 schreef Sorbootje het volgende:
Ik vind die babypaws ook leuk, maar gewoon te duur. Isabeau was uit al haar schoentjes en slofjes gegroeid en ik wilde dus sowieso 2 paar. Heb nu die aapies laarsjes en diezelfde waar Huup 't over had, met dat bandje, maar dan in het wit. Die had ik live gezien aan de voetjes van Amélie, dus ik wist zeker dat ze oké waren.

Dat vest heeft Isabeau trouwens in 80 Huup, zal dat dan ongeveer hetzelfde vallen als de 74? Ik weet nog dat ik in de winkel nauwelijks verschil zag tussen die twee.
Oh geen idee, kan soms best grillig zijn met die maten geloof ik. Het zou best kunnen hoor dat er nauwelijks verschil zit tussen 74 en 80 :Y Maar die 86 is echt heul groot, ze zwemt er echt in, zelfs met omgeslagen mouwtjes enzo is ie nog way te groot.

Ik gooi dingen tegenwoordig na aankoop gelijk een rondje in de was/droger dan heb ik ook geen verrassingen meer dat ze iets maar 1 keer draagt en dan na het wassen niet meer past :')
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_87867123
Die zijn leuk, Oek! Waar gekocht?
pi_87867152
Oh, ik vind die babypaws leuk. Nouja die roze dus niet. :P

Deze!
pi_87867174
quote:
1.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 15:11 schreef Ssserpente het volgende:
Die zijn leuk, Oek! Waar gekocht?
Hier!
pi_87867175
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 15:10 schreef oeke het volgende:

[..]

Nee joh, het is echt, maar ik had het mooier gevonden als het er niet zo glimmend en plakkerig uitzag.

Die van baby-paws vind ik er al een stuk beter uitzien, alleen zo hoog! Soort lieslaars. :D

Ik had deze vorig jaar, veel te groot, voor Ko gekocht. Daar kan hij nu in. Er zit alleen iets in de zool, karton ofzo, wel soepel, maar toch, ik moet het even aanzien. Wel lekker warm, van echt schapenleer/wol.
[ afbeelding ]
En maar 19,90! :P
oh die zijn leuk zeg die laarsjes! Die ga ik onthouden voor de baby, die zal nog wel niet lopen volgend jaar najaar/winter dus dan is zoiets wel een idee.

Ik vind van die babypaws moeilijk in te schatten hoe hoog ze nou echt zijn, ik ging namelijk uit van dat ze hooguit het onderbeen zouden bedekken. Maar ik ben niet zo goed in zulke dingen inschatten :P
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_87867227
quote:
1.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 15:13 schreef huuphuup het volgende:
Ik vind van die babypaws moeilijk in te schatten hoe hoog ze nou echt zijn, ik ging namelijk uit van dat ze hooguit het onderbeen zouden bedekken. Maar ik ben niet zo goed in zulke dingen inschatten :P
Dat denk ik uiteindelijk wel. Maar het ziet er in verhouding zo hooooog uit. :D
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 15:27:25 #128
313287 Groofsken3
pi_87867524
Ik vind ze allemaal niks eigelijk :o .

[ Bericht 73% gewijzigd door Groofsken3 op 23-10-2010 19:33:00 ]
pi_87867693
Maar die zijn voor buiten toch niet lekker? Ik heb die laarsjes vooral gekocht voor als we naar buiten gaan en ze in de wagen zit

Linde heeft trouwens ook van die slofsokken voor binnen :Y
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 15:38:18 #130
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_87867784
Dochter heeft hier hele mooie etnische uggs, wat haar allerliefste moster/tante uit Noord-Zweden heeft meegenomen, handgemaakt en ontzettend verantwoord, maar dochter mist de genen volgens mij om daar goed op te kunnen lopen. Helaas. Ze kan ook al niet zo goed joiken. Ik daarentegen....

zaterdag 23 oktober 2010 @ 16:03:43 #131
313287 Groofsken3
pi_87868432
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 15:34 schreef Stiemie het volgende:
Maar die zijn voor buiten toch niet lekker? Ik heb die laarsjes vooral gekocht voor als we naar buiten gaan en ze in de wagen zit

Linde heeft trouwens ook van die slofsokken voor binnen :Y
Oh nee, voor buiten heeft ze natuurlijk gewoon schoenen. Maar omdat jullie het over sloffen hadden, was dit mijn associatie :') .

R heeft overigens ook gevoerde slofschoenachtige dingen voor op de fiets. :Y Maar die heeft hij binnen dus egenlijk niet aan als sloffen ofzo.
  Moderator zaterdag 23 oktober 2010 @ 16:22:30 #132
5428 crew  miss_sly
pi_87869022
Groofs, waar heb je die gehaald? Ik vind ze ook zo leuk, en Senna heeft ook een paar, maar ik zie ze verder nergens, behalve de hele dure bij de kinderschoenenwinkel. Ik zal wel weer niet goed kijken, hoor :')

En eigenlijk zou ik voor mezelf ook best zo'n paar willen. Ze zitten heerlijk, ik had ze vroeger ook :Y
  Moderator zaterdag 23 oktober 2010 @ 16:24:00 #133
5428 crew  miss_sly
pi_87869070
oeke, zijn die laarsjes ook voor buiten? Ik vind ze leuk! En ik vind babypaws ook leuk, niet allemaal, maar een aantal toch best. NIet die roze, maar schoenen hoeven wat mij betreft sowieso niet roze te zijn :P

huup, die haarbandjes O+ O+ hoe maak je die en houdt Amélie die goed in?
pi_87869791
Miss ze verkopen die slofsokken bij zeeman en online bij rainbowbabies :)
pi_87872079
H&M heeft ze ook staan. Met en zonder Hello Kitty ;) ik heb een paar van H&M staan maar we waren er hier geen vrienden mee. Zal straks ns proberen of het nu beter gaat nu ze loopt.

Haarbandje euh heel simpel gewoon een stukje lint op het hoofd afmeten zeg maar en dan niet helemaal rond, en dan een klein stukje dun elastiek ertussen naaien. Ik heb de afgeknipte kantjes van het lint een heel klein stukje omgevouwen en dan met de naaimachine een paar keer eroverheen, andere kant dito. Even goed kijken of het stiekje niet gedraaid zit.
Het moet zeg maar net niet passen, dan doet de elastiek goed zn werk zonder dat het strak zit.

Bij deze onderste op de foto is het wel een beetje te zien.

ze laat het wel zitten maar ik moet wel roepen van oooh wat ben je moooooi :o
:') :P en dan trekt ze een brede grijns en gaat ze verder met waar ze mee bezig was :D
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_87872406
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 17:52 schreef huuphuup het volgende:
ze laat het wel zitten maar ik moet wel roepen van oooh wat ben je moooooi :o
:') :P en dan trekt ze een brede grijns en gaat ze verder met waar ze mee bezig was :D
Haha, het werkt hier precies zo met een muts.
pi_87872458
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 18:03 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

Haha, het werkt hier precies zo met een muts.
t zit er blijkbaar al vroeg in :+ hahaha
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 19:08:11 #138
298315 SacreCoeur
pi_87874230
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 12:07 schreef Poppedein het volgende:
SC Ik vind het er echt uitzien alsof ze regelrecht in Staphorst rond zou kunnen lopen.... sorry :@

Het Peter Rabbit jasje vind ik geweldig, al zouden het voor Lena ab-so-luut geen kleuren zijn... Daar horen inderdaad donkerharige kindjes bij! Mét zelfgemaakte haarbandjes! Moet zeggen dat de prijs me wel erg meevalt!
Dat ligt dus net aan de combinatie vind ik.
Als ik 'm heb zal ik wel eens een foto posten.
Leuke vintage afzaklaarsjes eronder, vlecht kransje in 'r haar en 't staat hippie achtig. O+

Oh en die aapies vind ik wel leuk op de plaatjes, geen idee hoe de pasvorm is.
Isa heeft altijd de wraps van babypaws gehad.

[ Bericht 6% gewijzigd door SacreCoeur op 23-10-2010 19:18:44 ]
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 19:32:18 #139
313287 Groofsken3
pi_87874846
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 16:45 schreef Stiemie het volgende:
Miss ze verkopen die slofsokken bij zeeman en online bij rainbowbabies :)
De eerste zijn van de zeeman en de tweede inderdaad van rainbowbabies :o .
pi_87874921
Huup, heb je ook een foto van haarbandje in actie? Misschien ga ik dat ook maar eens proberen, Mirte is helemaal van haarbandjes en misschien vindt Iris het ook wel wat, kan het dat piekhaar wellicht wat in bedwang houden. Heb nog wel een leuk stukje lint liggen nl.
pi_87875470
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 14:42 schreef Ssserpente het volgende:
Aaah, wat lief, Huup, die bandjes. Staat 'r ook lief. O+

Als het Lente net zo staat als mij, zal ik het dat arme kind maar niet aandoen... :')

Ik zoek ook slofjes voor Lente, hoge 'laarsjes'. Heb nu synthetische Ugg-achtige slofjes van Prenatal, maar die zijn te stug en ze krijgt er vreselijke zweetvoeten in.

Die Aapies vind ik er ook iets te nep uitzien. Deze van Babypaws vind ik leuker, maar 40 Euro is me iets teveel van het goede...

[ afbeelding ]
Ja, die heb ik gister binnengekregen en ze zijn zo lekker warm en gemaakt van echt schapenvacht aan de binnenkant O+ ik vond ze ook veeeeel te duur, maar toen ik ging solliciteren zei ik tegen Ronny: als ik die baan krijg, krijgt Lotte de laarsjes. Vandaag had ze ze aan... ;)
Lotte!
Noah!
pi_87875474
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 19:35 schreef Nijna het volgende:
Huup, heb je ook een foto van haarbandje in actie? Misschien ga ik dat ook maar eens proberen, Mirte is helemaal van haarbandjes en misschien vindt Iris het ook wel wat, kan het dat piekhaar wellicht wat in bedwang houden. Heb nog wel een leuk stukje lint liggen nl.
Hier staat een foto :) 1e pagina

Kinderkleertjes deel 32

Het is hier idd voornamelijk ook om de coupe piekhaar haha. Op zich geeft het niet en vind ik dat warrige haar wel schattig maar soms vind ik het ook wel leuk om wat met t haar te doen. Maarja, staartjes gaan eruit en speldjes ook, die voelt ze echt zitten, dit voelt ze blijkbaar niet zitten ofzo. *O*
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 20:07:18 #143
298315 SacreCoeur
pi_87875890
Dat heb ik ook altijd als ik een haarband in heb, voel ik na een tijdje niet meer.
En laat je haar pony lang groeien of niet?
pi_87876308
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 19:32 schreef Groofsken3 het volgende:

[..]

De eerste zijn van de zeeman en de tweede inderdaad van rainbowbabies :o .
:D Da's toevallig
pi_87876419
I&E is tradefair en daarom iets duurder.
Ze produceren samen met Kuyichi en LeBig

Die haarbandjes vinnik super
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 20:35:48 #146
313287 Groofsken3
pi_87876685
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 20:21 schreef Stiemie het volgende:

[..]

:D Da's toevallig
ik baal trouwens, want bij mijn zeeman liggen ze nogsteeds niet en ik wil ze eigenlijk daar halen voor mijn zoonvoor deze winter (mocht hij ooit gaan staan en lopen enzo :') :P ). Ik vind dat zij de fijnste hebben.
pi_87876782
Slofsokjes heeft de Hema ook :) En Hans Textiel trouwens ook.
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 20:39:35 #148
313287 Groofsken3
pi_87876813
Sacrecoeur, ik vind het eigenlijk altijd lelijk wat je post, maar ik wil wel even zeggen dat ik het zo stoer van je vind dat je op zo'n prettige manier voor je eigen smaak staat ^O^ O+ . Of is dat heel stom om te zeggen? :@
pi_87876837
Ik heb trouwens nog wel 3 paar geloof ik. Nog van Kyllian, maar ik vond ze eigenlijk toen niet prettig...of niet echt aangedacht om ze ook aan te trekken ;) Zal ze eens een keer bij Dyon uitproberen.
  Moderator zaterdag 23 oktober 2010 @ 20:40:33 #150
5428 crew  miss_sly
pi_87876840
Bij Hema heb ik ze niet gezien. Hans Textiel hebben we hier niet :')

Aah, ik zie hoe je de haarbandjes hebt gedaan, huup. Misschien ook eens proberen, want elastiekjes en speldjes gaan er hier ook altijd snel uit, en soms is het gewoon even fijn als er geen haar voor haar ogen hangt :P
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 20:42:28 #151
313287 Groofsken3
pi_87876895
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 20:38 schreef Meimeltje het volgende:
Slofsokjes heeft de Hema ook :) En Hans Textiel trouwens ook.
Die van de hema ken ik, die zijn met echt leren zool, net zoals die van rainbowbabies trouwens. Die van de hema hebben we gerpobeerd, maar zaten niet goed (ik denk achteraf eigenlijk te klein). Die heb ik dus doorgesluisd naar een vriendin. Toen vond ik die van de zeeman en die waren nepleer, maar zaten meteen zo goed en die heeft ze echt heelmaal stuk gedragen, zo graag als ze die aanhad. Omdat ze die nu dus alsmaar niet hebben, had ik me toch maar die van de rainbowbabies gewaagd maar dan twee maten te groot, en die zsitten gelukkig ook goed.

Moraal van dit verhaal: Doe mij maar die goedkope nepperds :Y) .
pi_87877011
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 20:42 schreef Groofsken3 het volgende:

[..]

Moraal van dit verhaal: Doe mij maar die goedkope nepperds :Y) .
Mocht je ze niet kunnen vinden dan wil ik wel een paar voor je opsturen, volgens mij zijn alle sokslofjes hier van de Zeeman en denk dat ik ze eigenlijk toch niet gebruik...en anders heb ik aan 1 paar wel genoeg.
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 20:49:32 #153
313287 Groofsken3
pi_87877082
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 20:46 schreef Meimeltje het volgende:

[..]

Mocht je ze niet kunnen vinden dan wil ik wel een paar voor je opsturen, volgens mij zijn alle sokslofjes hier van de Zeeman en denk dat ik ze eigenlijk toch niet gebruik...en anders heb ik aan 1 paar wel genoeg.
Oh, geweldig. Ik ga komende week (herfstvakantie) nog eens een rodnje zeeman Eindhoven doen en dan kom ik er op terug oké? :*
pi_87877097
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 20:39 schreef Groofsken3 het volgende:
Sacrecoeur, ik vind het eigenlijk altijd lelijk wat je post, maar ik wil wel even zeggen dat ik het zo stoer van je vind dat je op zo'n prettige manier voor je eigen smaak staat ^O^ O+ . Of is dat heel stom om te zeggen? :@
Nee, ik vind dat ook zo leuk, die eigenste stylo.:D
pi_87877196
Huup, staat leuk! Jouw dochter heeft wel veul meer haar dan die van mij ;).
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 20:57:02 #156
298315 SacreCoeur
pi_87877278
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 20:39 schreef Groofsken3 het volgende:
Haha, dankjewel denk ik :P

Ik ga wel op m'n eigen oordeel af, wat iemand ook zegt.
Maar ik moet eerlijk toegeven, wat wel helpt is dat ik wel een paar keer per dag hoor dat ze er leuk uitziet.
pi_87877286
Hier staan fotos van kinderen uit mijn winkel.
Tis van een actie van Gsus,
Tis zo leuk om te zien dat sommige kinderen echt voor de mooie foto gaan.
Twee meiden hadden zelfs hun tekkels meegenomen. :D
pi_87877339
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 20:49 schreef Groofsken3 het volgende:

[..]

Oh, geweldig. Ik ga komende week (herfstvakantie) nog eens een rodnje zeeman Eindhoven doen en dan kom ik er op terug oké? :*
Er zat maar 1 paar van de Zeeman bij (olifanten), 1 is van de H&M (rechts) en de 3e weet ik niet, maar is net als die van H&M van leer. Alle slofjes volgens mij nooit tot zelden gebruikt, net als die bijenslofjes ;)

Maar die van de Zeeman wil ik zo naar je opsturen als je het iets vindt hoor.
Weet niet welke maat je nodig hebt, maar de zool is 12 cm.

zaterdag 23 oktober 2010 @ 21:21:14 #159
313287 Groofsken3
pi_87877841
Oh Meimel, ik hou ervan ja. Als je ze zelf echt niet meer dfenkt te gaan gebruiken ben ik er zeker in geïnteresseerd :Y .
pi_87877891
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 21:21 schreef Groofsken3 het volgende:
Oh Meimel, ik hou ervan ja. Als je ze zelf echt niet meer dfenkt te gaan gebruiken ben ik er zeker in geïnteresseerd :Y .
Nee joh, wat moet ik met 3 paar :P
De maat is wel goed zeker? Denk iig dat Dyon nu die maat heeft, dus R ook?
Laat maar ff weten waar ik het naartoe kan sturen!
  zondag 24 oktober 2010 @ 12:14:30 #161
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_87891311
Oh ik keek net op de site van gap en deze willik O+

Maar eens informeren wanneer mijn broertje weer deze kant opkomt O-)
pi_87891540
Handig zulke connecties ;)
pi_87892235
oh stiemie wat een leukerd!! O+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 24 oktober 2010 @ 13:32:39 #164
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_87894052
Zou dat jurkje nog wel leuk zijn voor Linde? Of al wat te kinderachtig? ( :D dat kind is verdorie net 3!) Ik twijfel nog...
pi_87898192
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 14:35 schreef Stiemie het volgende:

[..]

Ja, is echt leer en die van mij glimmen helemaal niet en zien er ook niet plakkerig uit, gewoon vaal leer.
Ik hou van de A@pies O+

Groofsken, bij de Wibra hebben ze nu ook soksloffen, ook met nep-leren onderkant in het groen/blauw gestreept en blauw met ster

Wat enorm leuk die haarbandjes Huup O+
pi_87898226
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 13:32 schreef Stiemie het volgende:
Zou dat jurkje nog wel leuk zijn voor Linde? Of al wat te kinderachtig? ( :D dat kind is verdorie net 3!) Ik twijfel nog...
Die is hartstikke leuk voor haar! :Y O+
  Moderator zondag 24 oktober 2010 @ 15:51:02 #167
5428 crew  miss_sly
pi_87899114
Hartstikke leuk voor Linde nog O+ :Y
Maar het is vast niets voor Esmee, ik zou het aan mij verkopen als Linde eruit gegroeid is. Is meer iets voor meisjes geboren op 20 juli O-)
pi_87900289
quote:
1.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 16:24 schreef miss_sly het volgende:
oeke, zijn die laarsjes ook voor buiten?
De onderkant is van hetzelfde leer als de rest, dus het zijn wel echt binneslofjes of buggysloffen.
Ik heb ze Ko even aangedaan en hij liep er zo op weg.
Heerlijk warm zijn ze, met echt schapenwol/vacht van binnen. O+

Dat jurkje is heel leuk! Lekker te combineren ook. :Y

SC, ik vind het ook erg leuk hoor, je eigen 'wilde' smaak. en er zitten ook vaak dingen bij die ik goed kan waarderen. :)
pi_87907619
stiemie waarom zou het niet kunnen voor Linde? :o
ik vind hem leuk, en ik vind het best kunnen voor een 3-jarige, ik zie eigk niet zo goed waarom niet :D
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 24 oktober 2010 @ 20:06:21 #170
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_87908660
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 15:23 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Ja, is echt leer en die van mij glimmen helemaal niet en zien er ook niet plakkerig uit, gewoon vaal leer.
Ik hou van de A@pies O+

Groofsken, bij de Wibra hebben ze nu ook soksloffen, ook met nep-leren onderkant in het groen/blauw gestreept en blauw met ster

Wat enorm leuk die haarbandjes Huup O+
Thanks, maar wij krijgen die van Meimel ^O^ .

Mijn kinderen hebben trouwens ieder één jas. En dus ook één paar sloffen :P .
pi_87908993
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 20:06 schreef Groofsken het volgende:

[..]

Thanks, maar wij krijgen die van Meimel ^O^ .

Mijn kinderen hebben trouwens ieder één jas. En dus ook één paar sloffen :P .
Aggos! ;(
  zondag 24 oktober 2010 @ 20:15:21 #172
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_87909096
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 20:13 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

Aggos! ;(
Tsja,... -O- ;(
pi_87909222
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 20:15 schreef Groofsken het volgende:

[..]

Tsja,... -O- ;(
Zal ik ze het nummer van de Kindertelefoon geven..?
  zondag 24 oktober 2010 @ 20:18:11 #174
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_87909249
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 20:17 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

Zal ik ze het nummer van de Kindertelefoon geven..?
:D o|O :*
pi_87909312
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 20:18 schreef Groofsken het volgende:

[..]

:D o|O :*
:*
pi_87914990
oooh hier zijn de slofjes trouwens aangekomen..
jeweets die varkentjes, poesjes en uiltjes *O* *O* En ze zijn echt geweldig *O* *O*

Truus noemt de varkentjes haar olivia's O+ O+
pi_87922629
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 21:52 schreef Pvoesss het volgende:
oooh hier zijn de slofjes trouwens aangekomen..
jeweets die varkentjes, poesjes en uiltjes *O* *O* En ze zijn echt geweldig *O* *O*
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Truus noemt de varkentjes haar olivia's O+ O+
Die varkentjes O+ en ze heeft helemaal gelijk het is sprekend Olivia :)
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_87926421
Wat een lieve slofjes! O+

Isabeau heeft vandaag een gebreid vest aan, kraamcadeautje van mijn moeder dat nu pas past. Staat zó veel leuker en liever dan ik had verwacht. Zal vanmiddag een foto nemen.
pi_87926454
Die slofjes O+. Wat voor zool zit daaronder? Is dat leer of antislip of....?
pi_87926992
Funkyfeetslofjes zijn makkelijk aan te doen, blijven goed zitten, zijn gevoerd met 100% katoen, machinewasbaar, hebben een anti-slip suède zool en worden met de hand gemaakt in Groot-Brittannië. in de maten tot 5 jaar.

De gene die ze uit GB haalt heeft nu weer tot 31 oktober een bestellingsronde kan je als ze niet op haar site staan gewoon bestellen en dan haalt zij ze uit gb voor je Slings And things
pi_87927253
Ohhhh Ik ben verliefd op x dr Olivia's O+
pi_87927549
Leuke slofjes, Pvoesss!

Ik zit hier aan Aapies te denken. Die lijken me wel lekker warm voor de winterperiode. Ik vind bijna alle laarsjes ontzettend lelijk, maar die Aapies trek ik nog wel. Misschien ga ik eerst even kijken of ik soksloffen kan vinden, want daar ben ik nu ook wel benieuwd naar!
  Moderator maandag 25 oktober 2010 @ 10:00:33 #183
5428 crew  miss_sly
pi_87927709
Ik vind de soksloffen echt heel fijn, alleen loopt Senna alsnog het liefst de hele dag op blote voeten :')
pi_87927786
Haha, Ivan ook. Ik vind ze voor binnenshuis ook niet zo nodig, want het is hier meestal wel warm. Ze lijken me voor nu vooral voor buiten fijn.

Ik geloof dat ik deze wel leuk vind:

Ik treed maar niet in overleg met Ivans vader, want ik weet nu al wat hij gaat zeggen: "Zijn die niet gay?" :')
  Moderator maandag 25 oktober 2010 @ 10:08:21 #185
5428 crew  miss_sly
pi_87927933
Ow, ik vind ze gaaf O+

Maar voor buiten heeft Senna ze niet meer nodig natuurlijk, dan heeft ze gewoon schoenen aan. Die komt niet meer buiten zonder dat ze iig een stukje wil lopen, dus dan zijn sloffen geen optie meer :)
pi_87928118
Het is hier denk ik vooral handig voor als we bijvoorbeeld naar het ziekenhuis gaan. Ik vind het niet zo fijn om hem daar op zijn sokken rond te laten kruipen/wandelen en de sloffen die hij heeft zijn zo groot en lijken me niet heel warm.
  maandag 25 oktober 2010 @ 10:18:19 #187
298315 SacreCoeur
pi_87928165
Ik vind soksloffen echt heel handig, vooral als ze kleiner zijn.
Maar een heel groot nadeel vind ik dat als je ze in de was stopt ze ontzettend gaan pluizen.
En je allemaal draadjes krijgt, daar kan ik dus niet tegen. :')

Dus voor binnen hebben we hier stoffen balletschoentjes.
pi_87928231
elin trekt tegenwoordig echt alles uit dus we hebben niets meer aan al die leuke slofjes enzo ;(
pi_87938568
Was er trouwens nog iemand met een patroon voor zo'n meisjes-jurk? O-) (zo'n simpele, overgooier achtige?)
  maandag 25 oktober 2010 @ 15:38:10 #190
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_87938837
Ik heb toch iets gedaan wat ik nooooooooooooit voor mogelijk heb gehouden. Mijn dochter heeft, houdt uw hart vast mensen, Disney prinsessen schoenen met lichtjes....

Ja, shame on me, maar ze was weer eens in een plas gaan staan en haar schoenen werden maar niet droog, dus we hebben maar nieuwe gekocht. Ze hadden bijna niets leuks, noch verantwoordelijks, en ze was zo heppie met haar disney schoenen. Ze had ook nog leuke laarsjes aan, maar die trok ze opeens uit, en dat vond ik niet zo'n fijn idee... Ging zo snel.

Maar goed, ze vindt het fantasties, en de man vindt het stiekem ook pragtig...
pi_87940451
Hier bij de HEMA zowel als de zeeman, geen slofsokken :(

Claudia waar zijn die mooie bruine te verkrijgen die jij post? Mooi....

En het is ons zo opgevallen dat Mart zwart heel mooi staat. Ik heb één zwarte trui voor hem. Maar meer kan ik ook nergens vinden. Zwart met wit vest ofzo... Iemand een idee/tip?
  maandag 25 oktober 2010 @ 16:14:03 #192
298315 SacreCoeur
pi_87940627
quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2010 16:10 schreef ymme het volgende:

En het is ons zo opgevallen dat Mart zwart heel mooi staat. Ik heb één zwarte trui voor hem. Maar meer kan ik ook nergens vinden. Zwart met wit vest ofzo... Iemand een idee/tip?
H&M heeft veel zwart, Zara nog meer.
Primark heeft soms wat.
& verder ben ik niet onwijs thuis in jongens merkkleding.
  maandag 25 oktober 2010 @ 16:23:50 #193
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_87941104
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 16:10 schreef ymme het volgende:

zoiets? resp Molo en Claesens (via google: zwart baby vest)
  maandag 25 oktober 2010 @ 16:24:52 #194
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_87941146
Mijn schoonmama had gesmst, ik ben nu aan het winkelen en ik zie zoveel leuke dingen voor Noortje. Ben benieuwd waar ze allemaal mee terug komt uit de VS.
pi_87941573
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 16:14 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

H&M heeft veel zwart, Zara nog meer.
Primark heeft soms wat.
& verder ben ik niet onwijs thuis in jongens merkkleding.
Zit hier allemaal op 25 km afstadn. En daar kom ik niet zo vaak.
Dit jaar helemaal niet meer denk ik :)

Jammer dat er hier geen Primark in de buurt zit. Dat had me super geleken :D
pi_87943218
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 16:10 schreef ymme het volgende:

Wobra heeft groen gestreepte en blauwe slofsokken!
Wat raar dat jouw Hema geen slofsokken had, die hangen hier het hele jaar geloof ik

H&M heeft veel zwart,Hans Textiel heb ik een leuk heel donkergrijs/rood gestreept shirtje vandaan
pi_87951505
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 17:08 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Wobra heeft groen gestreepte en blauwe slofsokken!
Wat raar dat jouw Hema geen slofsokken had, die hangen hier het hele jaar geloof ik

H&M heeft veel zwart,Hans Textiel heb ik een leuk heel donkergrijs/rood gestreept shirtje vandaan
Wobra :D hihi ik weet dat t een typo is maar het klinkt zo heerlijk fout. Net alsof het een neppe rip-off is van de wibra _O-

Oeh Becky fijn!! *O* ben benieuwd wat je allemaal krijgt! of nouja, Noortje dan ;)
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_87951612
Mag ik even? :X

Die leuke slofjes, van BabyPaws? Je weet wel, die van 40¤? Daar hebben ze Lotte vandaag godverdegodver mee over stenen laten kruipen buiten. :W suede, hallo gehavende slofjes. Duur schoeisel, als je er wel 1 dag van kon genieten.. }:|
Lotte!
Noah!
pi_87951941
Slofsokken gaan hier nog sneller uit dan normale sokken (want interessant om aan te trekken) :')

Ik heb toch maar die babypaws Venus (die gevoerde laarsjes) besteld. Zijn misschien wel duur, maar die wrapz zijn de enige schoenen/sokken die Hannah niet gemakkelijk uit krijgt.
pi_87952079
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 20:24 schreef Linda2205 het volgende:
Mag ik even? :X

Die leuke slofjes, van BabyPaws? Je weet wel, die van 40¤? Daar hebben ze Lotte vandaag godverdegodver mee over stenen laten kruipen buiten. :W suede, hallo gehavende slofjes. Duur schoeisel, als je er wel 1 dag van kon genieten.. }:|
:o Wat zonde. Is het niet veel te koud om zulke kleintjes nu buiten te laten kruipen?
pi_87952163
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 20:31 schreef octopussy het volgende:

[..]

:o Wat zonde. Is het niet veel te koud om zulke kleintjes nu buiten te laten kruipen?
Ze gaan iedere dag naar buiten, warm ingepakt. En iedere dag trekken ze dr schoenen aan. Dr wraps zijn nog nooit vies thuisgekomen ofzo. En nu met suede doen ze dit... kan ze zo in de vuilnisbak mieteren, ziet eruit alsof ze ernstig onder de modder zitten, maar is gewoon het kapotte suede.
Lotte!
Noah!
pi_87952274
Jeuzus, Lin, daar zou ik ook flink van balen. :(

Achterlijke Duitsers! :P
pi_87952288
Driekus heeft hele gave schoenen (nou ja, met kartonnen zool, dus soepel) van replay. Ik vrees nog een week of 2, dan zijn ze door. En lastig want dan ga ik maar weer zoeken naar iets wat wel echt een schoentje is, maar geen harde zool heeft en dat in maat 20. We hebben zootjes, maar daar wil ie niet op staan, de glad ofzo.

En zwarte shirts: rainbowbabies en simply colors, lekker simpel zwart.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  Moderator maandag 25 oktober 2010 @ 20:36:21 #204
5428 crew  miss_sly
pi_87952350
mefke, shoesme heeft dat toch wel?

lin, balen van je slofjes -O-
pi_87952354
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 20:35 schreef Ssserpente het volgende:
Jeuzus, Lin, daar zou ik ook flink van balen. :(

Achterlijke Duitsers! :P
Mja en er wat van zeggen heeft natuurlijk ook geen zin. Nou zitten er ook een paar naden los, zag ik (niet door het kruipen, want aan de achterkant) dus ik ga maar bij babypaws een balletje opgooien...
Lotte!
Noah!
pi_87952469
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 20:36 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Mja en er wat van zeggen heeft natuurlijk ook geen zin. Nou zitten er ook een paar naden los, zag ik (niet door het kruipen, want aan de achterkant) dus ik ga maar bij babypaws een balletje opgooien...
Ik wilde het net voorstellen! Stuur ze naar Babypaws op met je 'bevinding' (sorry, beroepsdeformatie). Op hun website staat dit

quote:
Het leer is speciaal voor ons gemaakt om te voldoen aan onze eigen strenge specificaties van veiligheid en duurzaamheid, en voldoet aan de internationale veiligheidsnormen.

Het volledige assortiment bestaat uit veel verschillende stijlen waar onder veter, elastiek of klittenband stijlen.

Door implementatie van strenge maatregelen voor kwaliteitscontrole, is het niveau van de geretourneerde producten vrijwel nihil. De betrouwbaarheid van het product, en het vermogen van de onderneming om bestellingen te leveren, worden beschouwd als de belangrijkste functies in ons vermogen om beter te presteren dan de concurrenten en het voldoen eisen van onze vele klanten wereldwijd.
Duurzaamheid moet dus nog even aan gewerkt worden...
pi_87952570
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 20:38 schreef octopussy het volgende:

[..]

Ik wilde het net voorstellen! Stuur ze naar Babypaws op met je 'bevinding' (sorry, beroepsdeformatie). Op hun website staat dit
[..]

Duurzaamheid moet dus nog even aan gewerkt worden...
Nouja, dr wraps zien er nog prima uit en daar is ze ook weleens mee buiten geweest. Weliswaar kort, maar toch. Suede is natuurlijk ook gewoon niet geschikt voor op harde stenen. Ze heeft er een dagje binnen op gekropen en toen zag je niks..
Lotte!
Noah!
pi_87953305
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 20:35 schreef mefke79 het volgende:
Driekus heeft hele gave schoenen (nou ja, met kartonnen zool, dus soepel) van replay. Ik vrees nog een week of 2, dan zijn ze door. En lastig want dan ga ik maar weer zoeken naar iets wat wel echt een schoentje is, maar geen harde zool heeft en dat in maat 20. We hebben zootjes, maar daar wil ie niet op staan, de glad ofzo.

En zwarte shirts: rainbowbabies en simply colors, lekker simpel zwart.
Shoesme heeft schoentjes met hele soepele zooltjes! En van Jochie hebben ze meen ik ook zoiets.
pi_87954417
Tjee, wat stom zeg, Linda. Daar zou ik ook flink van balen. En je zou toch denken dat het best wat moet kunnen hebben. :{ :{
pi_87954500
Ik vind het niet zo gek dat ze het niet kunnen hebben, vind het vooral stom van het kdv. :{
pi_87954966
Tja, ik weet niet precies hoe ze eruit zien natuurlijk, maar die andere slofjes van Babypaws, daar heeft Ko heel veel op buiten gekropen en er zit nu een klein schaafplekje op.
En suede is wel minder sterk maar toch.
Bovendien vraag ik me af hoe dat daar in de zomer gaat, met blote kinderknietjes en voetjes. Zijn dat zulke ruwe stenen? :{
Had Lotte dan andere schoentjes bij zich speciaal voor buiten?
  maandag 25 oktober 2010 @ 21:31:17 #212
298315 SacreCoeur
pi_87955182
Ik zou echt een hartverzakking krijgen.
Isa heeft ze nog nooit in 't suede gehad & de volgende ook niet zo te horen.
  maandag 25 oktober 2010 @ 21:38:45 #213
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_87955589
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 20:22 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Oeh Becky fijn!! *O* ben benieuwd wat je allemaal krijgt! of nouja, Noortje dan ;)
Ik ben ook benieuwd!! Vind het zo leuk, ze hebben maar 1 koffer meegenomen en komen met twee koffers terug! :o
En natuurlijk willen zij niet dat we er voor betalen en willen wij er graag voor betalen.....
pi_87955602
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 21:27 schreef oeke het volgende:
Tja, ik weet niet precies hoe ze eruit zien natuurlijk, maar die andere slofjes van Babypaws, daar heeft Ko heel veel op buiten gekropen en er zit nu een klein schaafplekje op.
En suede is wel minder sterk maar toch.
Bovendien vraag ik me af hoe dat daar in de zomer gaat, met blote kinderknietjes en voetjes. Zijn dat zulke ruwe stenen? :{
Had Lotte dan andere schoentjes bij zich speciaal voor buiten?
Het waren gewone stoeptegels en gras. Ze heeft daar een paar regenlaarsjes staan, een soort bergschoentjes en een paar goedkope van de H&M, dus keus zat zou je denken. In ieder geval zou ik voor buiten op de grond spelen dan geen slofjes nemen...

Ik kon wel huilen toen ik het zag ;(
Lotte!
Noah!
  maandag 25 oktober 2010 @ 21:39:29 #215
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_87955628
oh en ik ben niet echt thuis in slofjes van babypaw, ik ken het merk niet dus ik kan er weinig nuttigs over melden.
pi_87955755
quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2010 21:38 schreef Linda2205 het volgende:
Het waren gewone stoeptegels en gras. Ze heeft daar een paar regenlaarsjes staan, een soort bergschoentjes en een paar goedkope van de H&M, dus keus zat zou je denken. In ieder geval zou ik voor buiten op de grond spelen dan geen slofjes nemen...

Ik kon wel huilen toen ik het zag ;(
Jemig, wat stom zeg. Helemaal met zoveel keus.
Dat weet je dan ook weer. Niets van waarde meegeven daar naar toe. :{ :*

Leuk Becky, dat klinkt als een mooi groot verrassingsei! :9
  maandag 25 oktober 2010 @ 21:45:13 #217
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_87955930
Verrassingskoffer! ;) (voor de helf van mijn neefje denk ik zo)

Ik zou trouwens ook niet blij zijn als het kdv mijn kind buiten liet spelen op d'r sloffen.

[ Bericht 0% gewijzigd door becky27 op 25-10-2010 21:50:58 ]
pi_87956186
ik had deze bij de ziengs vandaan, waren de goedkoopste daar, maar toch nog 30 euro. Nou is het geld wel goed besteed want sinds die schoenen staat ie veel beter. En er zat aan de voorkant een suede randje, dat is er al bijna af, maar er zit leer onder en ook dat is bijna door. Krijg je met een kind dat werkelijk overal kruipt (dus ook op tegels enzo). Ik ga straks maar weer gewoon op zoek. Toch raar dat ie op die zootjes niet wil, het enige dat ik me kan bedenken is dat ze te glad zijn want onderkant leer ipv suede.
  maandag 25 oktober 2010 @ 21:52:08 #219
298315 SacreCoeur
pi_87956274
quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2010 21:45 schreef becky27 het volgende:
Verrassingskoffer! ;) (voor de helf van mijn neefje denk ik zo)

Ik zou trouwens ook niet blij zijn als het kdv mijn kind buiten liet spelen op d'r sloffen.
Mja ik vind ze er niet echt als sloffen uitzien hoor.
Ik zou ze er ook buiten mee laten spelen.
En op de andere soort zie je er niets van, toevallig nu bij suede dan wel.
  woensdag 27 oktober 2010 @ 09:52:38 #220
265732 Keshet
pi_88013588
Linda, heb je al gemaild? Ben benieuwd!

Trouwens, ik wil begin december weer bestellen bij DPAM, voor de kerst. Als je mee wilt doen hoor ik het wel! *O*
  woensdag 27 oktober 2010 @ 10:03:44 #221
298315 SacreCoeur
pi_88013838
Als ze nou eens een keer iets leuks hebben voor 2+ doe ik mee :P
  woensdag 27 oktober 2010 @ 10:20:33 #222
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_88014206
ik doe ook mee keshet! en ik hoop op SALE tegen die tijd :)
  woensdag 27 oktober 2010 @ 11:22:57 #223
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_88015811
Heb gister nog geshopt bij de H&M, volgens mij wel weer wat nieuwe dingen. Dit ben ik in ieders geval rijker

Wij gaan tussen kerst en oud en nieuw niet naar de Elzas maar naar Reims, en volgens mij kun je daar ook best shoppen voor kleine meisjes. En het zal dan al wel sale zijn of niet?
pi_88016458
Leuk spul, becky! Geheel mijn smaak.
pi_88017032
Als de bloedvlekken van Isabeau d'r ongelukje vanmorgen (zie dreumestopic) niet uit mijn favoriete DPAM jurkje gaan doe ik ook weer mee.
pi_88018586
Mooi spul becky O+ , alleen zou ik het altijd combineren met kleur.
pi_88018816
Heb net ook even een snel H&Mmetje gedaan in mijn pauze. Heb een grijs plooirokje en een zachtroze shirtje gekocht. Moet wel met iets 'stoers' gecombineerd worden, anders is het té zoet. (en ja dat zeg ík zelfs!)

Becky, leuke kleertjes! Staan haar vast prachtig!
  Moderator woensdag 27 oktober 2010 @ 12:50:16 #228
5428 crew  miss_sly
pi_88018877
Is dat een ponchootje, becky? En dat blauwe een bloesje?
Leuk spul!

Sorbootje, fotoooooos! klinkt namelijk wel schattig O+
pi_88018941
Foto's? Misschien trekt Isabeau het wel aan naar de meet :D

Ik kan hier geen foto's maken, maar ik kijk wel even of het in de webshop staat. Maar kan even duren, want ik moet ondertussen ook werken!
  Moderator woensdag 27 oktober 2010 @ 12:53:54 #230
5428 crew  miss_sly
pi_88019009
Jij ook? :P

we moeten wel even afstemmen dat onze dames dadelijk niet per ongeluk met hetzelfde aankomen natuurlijk!
  woensdag 27 oktober 2010 @ 12:55:04 #231
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_88019045
Miss sly, klopt, is een gebreid ponchootjes. En het paarse (geen blauw dus, iphonekwaliteit foto's) een vestje.

groofsken, denk dat het spijkerrokje met poncho heel leuk is met een roze, blauwe, groene romper. Moet wel een knalkleurtje zijn.

Sorbootje, dat plooirokje had ik ook zien hangen maar vond ik iets te zoet. Vond het ook moeilijk te combineren met wat Noortje al heeft.
pi_88019063
Hmm, dat duurde dus helemaal niet lang. ;) Dit is het rokje! Ik twijfel of ik het roze lint eruit zal slopen. Denk het wel.

Moderator woensdag 27 oktober 2010 @ 12:57:31 #233
5428 crew  miss_sly
pi_88019109
Dat ponchootje vind ik dus echt heeel lief O+

En dat rokje is ook schattig O+ idd zonder lint denk ik.
pi_88019141
Ja dat lint vind ik wel heel erg tuttig. Misschien dat ik er iets ander door doe. Of gewoon niks.
pi_88019494
Die L op dat rokje. :'(

En slopen dat lint! Heel leuk rokje verder, trouwens.
pi_88019616
Verrassend Claudia :P
pi_88019646
En dat is geen L, dat is een I van Isabeau! :7
pi_88019730
Ik zou er zo'n lintje doorheen doen als waar Huup de haarbandjes van maakt O+ .
pi_88019804
Ja zoiets zat ik inderdaad ook al te bedenken Groofs, dat staat vast wel leuk hè?
pi_88019849
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 13:14 schreef Sorbootje het volgende:
En dat is geen L, dat is een I van Isabeau! :7
Lisabeau.
pi_88019911
Haha ja dat kan ook nog, kortom het rokje is haar op haar lijf geschreven!
pi_88019974
Het erge is dat ik dat rokje en shirtje heb gekocht, omdat ik bij de (schrik niet Claudia!) Wibra een superschattige lichtgrijze maillot met witte stipjes heb gekocht. Thuis kwam ik erachter dat het ding nergens bij past.

Nu wel!

Als ik elke keer als ik iets koop bij de Wibra er meteen een outfit omheen moet verzinnen en kopen...tja, dan is die Wibra ineens niet meer zo goedkoop :D
pi_88020010
Haha, koop de kleertjes bij de accessoires :Y) .
pi_88020012
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 09:52 schreef Keshet het volgende:
Linda, heb je al gemaild? Ben benieuwd!

Trouwens, ik wil begin december weer bestellen bij DPAM, voor de kerst. Als je mee wilt doen hoor ik het wel! *O*
Ja, ik moest even foto's opsturen. Maar de batterij van mn camera was natuurlijk leeg, dus dat ga ik vanavond even regelen. Ook van de naadjes die loslaten. Hopelijk krijg ik dat op de foto...
Lotte!
Noah!
  woensdag 27 oktober 2010 @ 13:49:29 #245
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_88020867
iemand nog behoefte aan een 20% kortingscode van kleertjes.com?
  woensdag 27 oktober 2010 @ 16:18:21 #246
298315 SacreCoeur
pi_88026578
Ik baal, had van de week niet eerder de tijd om naar de Zara te gaan dus ik ging vandaag met Isa.
Was 't jurkje helemaal uitverkocht echt geen enkele maat meer, niet eens voor m'n nichtje.
pi_88028613
ook ik heb even een h&m gedaan, met slapende Driekus, dus passen werd lastig. Meneer is een skibroek rijker en twee joggingbroeken (zodat ie ook pyamadagen kan houden). Ik vond het erg lastig om de maat in te schatten. Naar mijn idee valt h&m vrij groot, dus ik heb maatje 80 meegenomen.
pi_88029129
Net bij de Hema dat wollen jurkje in het roze gescoord voor 10 euro ^O^ Alleen jammer dat de kleur afwijkend is van de rest van de collectie en ik er dus geen enkele leuke hysterische maillot bij kon vinden. -O-
pi_88031522
Hebben jullie al gezien dat de dochter van Georgina Verbaan DPAM draagt?
pi_88037130
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 18:12 schreef bodpa09 het volgende:
Hebben jullie al gezien dat de dochter van Georgina Verbaan DPAM draagt?
ha wat grappig :D
ik heb van dat setje met dat vogeltje ook slofjes en wantjes/mutsje hier thuis liggen O+

zou ze hier meelurken? :+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88037445
Wat een leukerd O+
pi_88037739
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 17:16 schreef octopussy het volgende:
Net bij de Hema dat wollen jurkje in het roze gescoord voor 10 euro ^O^ Alleen jammer dat de kleur afwijkend is van de rest van de collectie en ik er dus geen enkele leuke hysterische maillot bij kon vinden. -O-
Ik ook! Vandaag had ze hem aan met een paarse romper en paarse legging. In het boekje van het kdv stond een compliment dat ze vandaag zulke leuke kleren aan had :D Ze ligt al in bed anders had ik nog mooi even een foto kunnen maken...
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_88037846
ik herkende idd jouw setje! :Y
pi_88038080
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 20:29 schreef sproet-je het volgende:

[..]

Ik ook! Vandaag had ze hem aan met een paarse romper en paarse legging. In het boekje van het kdv stond een compliment dat ze vandaag zulke leuke kleren aan had :D
haha

Leah had vandaag een donkerblauwe romper met lange mouwen, een donkerblauwe maillot en een azuurblauwe jurk zonder mouwen.
In haar haar een azuurblauw knipje met een vlinder die ook discreet in de jurk zitten (vlinders).
(Ze moesten op de foto vandaag)
Ik vond het super!
Dus ik zat daar en er kwam een vader met baby (even oud als L toevallig) met zilveren sloflaarsjes, een grijs/rood gestreepte legging en een rood shirtje en daar werd meteen tegen gekweeld: oooh, wat ziet ze er leuk uit!!!

:{ :(

woensdag 27 oktober 2010 @ 20:38:31 #255
298315 SacreCoeur
pi_88038152
Ja 't was knitwear sale bij de H&M.
Zag wat leuk spul, allemaal -50%.
Maar druk dat 't was, erg kleine ruimte + kind = het niet geworden. :')
pi_88038593
Lily o|O

Ik heb de babypaws binnen:

Hannah krijgt ze echt niet uit :D
En ze zijn schattig O+
pi_88038641
mooi, octopussy :)

Leah heeft ook net nieuwe (baby paws wrapz)
pi_88039636
Leuk zeg die babypaws O+ Esmee heeft een nieuwe hobby: haar aapies uittrekken }:| En als je dan een laars vindt en je vraagt van wie is die? Dan zegt ze heel trots: Mee *)
pi_88040362

Ik vind hem leuk! En duur.

Deze zou leuk zijn voor Ivan:

pi_88040425
Het is net een theedoek :o
pi_88040478
Het is gewoon lekker huiselijk en truttig. Net als een theedoek. O+
pi_88040572
Wel handig als ie morst met water :Y
pi_88040631
Leuke slofjes, Octo! Ik wist niet dat ze ze ook in het grijs hadden. O+

Die badjas! Die is superleuk. Hoe duur precies? O-)
pi_88040647
Je bent op dreef Lily!

Ik vind het wel lekker kneuterig Claudia.
pi_88040671
Of als ikzelf mors. Dan vraag ik of hij even een snoekduik maakt.

Ik vind die prijzen idioot, hoor. Zulke pyjama's kun je ook bij de Zeeman of zo vinden en dan zijn ze heel betaalbaar. Ik wist niet eens dat Kleine Zebra kleertjes verkocht. De slofjes zijn nota bene 37,50 euro!!!
pi_88040775
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 21:25 schreef oeke het volgende:
Leuke slofjes, Octo! Ik wist niet dat ze ze ook in het grijs hadden. O+

Die badjas! Die is superleuk. Hoe duur precies? O-)
40,95 euro. :X Hij is vanaf maat '2 jaar' verkrijgbaar.

Dit is de jongensvariant:

Ik vind de kleur te flets.
pi_88040834
Oh, dat is wel heul duur. -O-
Dan maak ik er zelf wel zo een! :9
pi_88040944
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 21:28 schreef oeke het volgende:
Oh, dat is wel heul duur. -O-
Dan maak ik er zelf wel zo een! :9
O-)
pi_88040959
Deze kleur is wel gaaf:

pi_88041008
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 21:30 schreef octopussy het volgende:

[ afbeelding ] O-)
Die theedoeken heb ik.
pi_88041051
Huh, de jongensvariant? Die ander is toch gewoon rood? Unisex?
Die lichtblauwe vind ik te flets en die donkerblauwe ook.

Precies Octo, gewoon even naar de Hema. :Y)
pi_88041134
Op mijn scherm is 'ie roze.
pi_88041233
Oh.
pi_88042982
Op mijn scherm hangt ie tussen rood en roze in. Beetje vaalrood ofzo.

Octo leuke slofjes zeg O+ O+

B. heeft deze gekocht in Beijing :D
ik ben benieuwd of ze zullen passen. Als we op de webcam een beetje vergelijken dan zou t moeten passen...

en

das het voordeel wel van nog een dochter krijgen, mochten ze toch niet passen dan gaan ze de doos in voor de volgende.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88043573
Ik vind laarzen in het algemeen en Uggs in het bijzonder vreselijk, maar oh wat zijn die bovenste leuk!
pi_88056841
Ik houd van laarzen...heel heel veel.

die uggjes zijn schattig, huup :)

Ik wil dit jurkje maar het is vanaf maat 98 helaas

pi_88056851
Ik vind Uggs alleen in het klein leuk. Mijn stiefdochters hebben ook vaak dat soort laarzen aan en ik vind dat het ze van alle vrouwelijkheid ontneemt. Lompe dingen. Maar voor kleintjes O+ O+ . Echt superschattig!

Ik ben er gisteren achtergekomen dat het roze lint in dat rokje niet vastgenaaid zit. Kon de strik er zo uithalen en floep het lint was uit de rok! Mocht ik dus ooit ineens vinden dat er toch echt een roze strik in hoort (geloof er niks van) dan kan ik hem er weer instoppen!
pi_88056869
Oh dat jurkje wil ik ook! Wat ongelooflijk lief!! En nog bruin ook! O+ O+ O+
pi_88057202
Dat jurkje kwam iemand vorig jaar ook mee, toen was ik zwanger van Amélie en wilde ik het al maar kocht het niet want te duur, en nu wil ik het nog steeds :') hij s zo leuk!! O+ O+

En uggs, ik ben aan uggs gebonden op het moment ;( het is dat of teenslippers :') dan zijn uggs toch een betere optie met dit weer. (uiteraard nepperds uit de collectie van vorig jaar van H&M dus eh 7 euro ofzo... je blijft een gierigerd of nie he...) maar mén wat voel ik me een lompe sloeber met die dingen aan zeg :X
ze zijn zo log en zo apres-ski :{

maar voor Amélie vind ik ze wel leuk. En B. smste zo trots dat ie mini-uggjes gekocht had :D zo leuk haha papa op strooptocht <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88057486
Haha sorry Huup... zit ik jou gewoon indirect lomp te noemen. :P

Ik ben nu eenmaal aanhanger van de leus: Een vrouw op platte schoenen is als een man op hakken. Ik heb het dus ook zwaar gehad tijdens mijn zwangerschap. Ik kon al heel snel niet meer op hakken lopen.

Dat jurkje is echt té cute!
pi_88057511
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 09:45 schreef Sorbootje het volgende:
Oh dat jurkje wil ik ook! Wat ongelooflijk lief!! En nog bruin ook! O+ O+ O+
Ja, die mouwtjes ook O+

Hier hebben ze het nog (vanaf maat 98 ;( )
http://www.google.nl/imgr(...)a%3DN%26tbs%3Disch:1

Ik heb het ook gezien voor 22 euro maar helaas uitverkocht
pi_88057553
Huup, hier is het ook best wel geldnood op het moment :X maar stevige schoenen zijn o zo belangrijk joh! Ik had de kinderversie v die H&M nep Uggs, man daar is echt buiten niet op te lopen hoor, slof helemaal naast die dingen.En idd ik voelde me ook wat zwerver achtig toen
Kun je niet bij bijv een kringloop op schoenenreus iets kopen voor een paar euro?

Gaaaaf die baby Uggs en Babypaws, dat zijn de enige Babypaws die ik heel leuk vindt, maar ze zijn echt voor meisjes vind ik.

Leuk die blokjespyjamaatjes, maar niet bijzonder ofzo Hadden ook best bij Zeeman kunnen hangen

Oeh dat jurkje is leuk Lily O+ als de prijs wat redelijker geweest was zou ik hem zo kunnen kopen.
En ik snap je helemaal, ik doe ook altijd moeite om mn kind er leuk uit te laten zien, stom dat dan net die leuke opmerking tegen een ander gezegd wordt en niks tegen jullie
pi_88057876
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 10:16 schreef Poppejans het volgende:
Huup, hier is het ook best wel geldnood op het moment :X maar stevige schoenen zijn o zo belangrijk joh! Ik had de kinderversie v die H&M nep Uggs, man daar is echt buiten niet op te lopen hoor, slof helemaal naast die dingen.En idd ik voelde me ook wat zwerver achtig toen
Kun je niet bij bijv een kringloop op schoenenreus iets kopen voor een paar euro?

Gaaaaf die baby Uggs en Babypaws, dat zijn de enige Babypaws die ik heel leuk vindt, maar ze zijn echt voor meisjes vind ik.

Leuk die blokjespyjamaatjes, maar niet bijzonder ofzo Hadden ook best bij Zeeman kunnen hangen

Oeh dat jurkje is leuk Lily O+ als de prijs wat redelijker geweest was zou ik hem zo kunnen kopen.
En ik snap je helemaal, ik doe ook altijd moeite om mn kind er leuk uit te laten zien, stom dat dan net die leuke opmerking tegen een ander gezegd wordt en niks tegen jullie
ik heb zélf die nepuggs van H&M he ;)

vanwege mn vochtpootjes :X ik vind het wel best daar geef ik voor dat ene seizoen niet meer geld aan uit dan nodig is. Amélie heeft gewone stevige schoenen :)
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88057916
Heb je weer van die stoere vochtpootjes waar je afdrukken in kunt maken Huup? Zoals vorige keer?
pi_88057942
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 10:32 schreef huuphuup het volgende:

[..]

ik heb zélf die nepuggs van H&M he ;)

vanwege mn vochtpootjes :X ik vind het wel best daar geef ik voor dat ene seizoen niet meer geld aan uit dan nodig is. Amélie heeft gewone stevige schoenen :)
Ja, ik heb het ook over jou, dat juist goede lekker zittende schoenen zo belangrijk zijn!
Oh vervelend dat je nu ook weer vocht vast houdt, dan is het wel extra balen dat het nu koud is, zomers heb je veel meer keuze in fijne open schoenen dan.
Balen zeg
pi_88057973
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 10:34 schreef Sorbootje het volgende:
Heb je weer van die stoere vochtpootjes waar je afdrukken in kunt maken Huup? Zoals vorige keer?
Ow dat vond ik zoooo zielig toen! Die foto was echt om naar van te worden.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 10:50:25 #287
265732 Keshet
pi_88058352
Ik zou serieus steunkousen gaan overwegen Huups. :@

Lily, die beschrijving van Leahs outfit van gister vráágt natuurlijk om een foto! *O*

Huup, ik Uggs ook niet zo geweldig (laarzen met hamsters eraan, brrr) maar voor kleintjes vind ik ze erg leuk. Enne, als jij geen andere schoenen aankan zijn ze natuurlijk ook prima. Ik heb eens een halve winter op te grote, zwarte met rode strepen, adidas sportschoenen gelopen ivm gebroken tenen. Daarvoor liep ik op Teva's maar toen het begon te vriezen ging dat echt niet meer. :D
Leuke schoenen een maatje groter kopen was niet echt een optie, ik heb maat 42. :'(
pi_88058523
quote:
11s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 20:36 schreef lily het volgende:

[..]

haha

Leah had vandaag een donkerblauwe romper met lange mouwen, een donkerblauwe maillot en een azuurblauwe jurk zonder mouwen.
In haar haar een azuurblauw knipje met een vlinder die ook discreet in de jurk zitten (vlinders).
(Ze moesten op de foto vandaag)
Ik vond het super!
Dus ik zat daar en er kwam een vader met baby (even oud als L toevallig) met zilveren sloflaarsjes, een grijs/rood gestreepte legging en een rood shirtje en daar werd meteen tegen gekweeld: oooh, wat ziet ze er leuk uit!!!

:{ :(

haha, je wil het niet, maar toch ben je dan even een beetje....gepikeerd ofzo. Tenmisnte, ik wel. Dan denk ik: mijn meisje ziet er ook hartstikke leuk en mooi uit, daar mag ook best iets van gezegd :(

Leuk die UGGS, huup O+ ik zou ze ook wel willen voor Senna, maar vind de echte te duur en geen idee waar ik nepperds haal.

Dat jurkje O+ die mouwtjes maken het helemaal af!
  donderdag 28 oktober 2010 @ 11:09:45 #289
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_88058858
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 10:50 schreef Keshet het volgende:
Ik zou serieus steunkousen gaan overwegen Huups. :@

Lily, die beschrijving van Leahs outfit van gister vráágt natuurlijk om een foto! *O*

Huup, ik Uggs ook niet zo geweldig (laarzen met hamsters eraan, brrr) maar voor kleintjes vind ik ze erg leuk. Enne, als jij geen andere schoenen aankan zijn ze natuurlijk ook prima. Ik heb eens een halve winter op te grote, zwarte met rode strepen, adidas sportschoenen gelopen ivm gebroken tenen. Daarvoor liep ik op Teva's maar toen het begon te vriezen ging dat echt niet meer. :D
Leuke schoenen een maatje groter kopen was niet echt een optie, ik heb maat 42. :'(
Haha, wij noemen ze (en alle andere moonbootachtige schoenen met bolletjes e.d.) laarzen met dode cavia's. Ik houd helemaal niet van, maar gelukkig heeft iedereen zijn/haar eigen smaak.

Deze vind ik voor de winter wel weer scheetig.

Vind het wel moeilijk om betaalbare warme schoentjes voor Noortje te vinden.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 11:14:44 #290
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_88059025

Deze zijn scheetig!
Ben eens gaan googlen op jullie aapie verhaal, en tadaaaaaa!
pi_88060190
Die zijn leuk Becky :Y en die sluiting is zo fijn!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Amélie heeft een jurkje aan dat van Lishe's meisjes was en het staat zo leuk O+ vliefd!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 28 oktober 2010 @ 12:43:23 #292
298315 SacreCoeur
pi_88062126
Ik wilde ze ook Becky alleen dan in 't bruin..
Heb ze gepast & gelijk terug gegeven aan de verkoopster.
De stof is voelt vies & ze zijn slap dus bij 't rennen viel ze.
Alleen 't bontje houdt alles een beetje staande.

Maar ze blijven leuk.
H&M had leuke bruine laarsjes in de winkel, met roezels.
En Zara had veel leuke laarzen.
Maatje 25 of 26 was overal al weg anders had ik ze meegenomen.

Ik heb net een skinny jeans gekocht voor isie bij de zeeman.
Hing een poster buiten 'skinny 4,99' nadeel er zit sterren stiksel op kontzakken.
Maargoed voor 4,99.. ze krijgt er een tuniekje op dus je ziet ze niet.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 13:05:17 #293
265732 Keshet
pi_88063017
Foto's SC, foto's! }:|

Becky, is je buit uit New York al binnen? :D
  donderdag 28 oktober 2010 @ 13:22:39 #294
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_88063734
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 13:05 schreef Keshet het volgende:

nope, ze vliegen zondag terug....ik ben zoooo nieuwsgierig, vriend had schoonmama aan de telefoon gehad maar natuurlijk niet gevraagd wat ze heeft gekocht.
Ik heb voor de warme schoentjes wel minimaatjes nodig. Volgens mij 17 of 18.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 13:28:31 #295
298315 SacreCoeur
pi_88063953
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 13:05 schreef Keshet het volgende:
Foto's SC, foto's! }:|

Van wat? :P
  donderdag 28 oktober 2010 @ 14:40:37 #296
298315 SacreCoeur
pi_88066747
Ja ik zou zoiets kopen.

pi_88066977
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 10:56 schreef miss_sly het volgende:
haha, je wil het niet, maar toch ben je dan even een beetje....gepikeerd ofzo. Tenmisnte, ik wel. Dan denk ik: mijn meisje ziet er ook hartstikke leuk en mooi uit, daar mag ook best iets van gezegd :(
haha, ja, zo zie je maar; ook de leidsters op het kdv hebben een eigen smaak ;)

Ik heb geen foto van haar in die kleren, Keshet, maar ze zijn wel gemaakt dus. Ze wilde niet lachen wat de fotograaf ook deed, zeiden ze, dus ik ben benieuwd.
Ik doe het haarknipje trouwens altijd zo in haar haren dat er aan de zijkanten nog een losse krul zit. Vind ik veel mooier.
Had ik dus ook voor de foto extra mijn best op gedaan.

Toen ik haar kwam halen had een leidster dat dus overgedaan en dan 1 krul achter haar oor gestoken en de andere strak in het knipje.
Bah, lelijk! :(

Als de foto niks is neem ik hem niet O-)

Waar een mens zich al niet druk over kan maken heh :P
pi_88067422
Hier heeft een leidster wel eens tegen mij gezegd dat ik een aantal andere ouders maar eens iets uit moest leggen over hoe je een baby kleedt, om vervolgens met een rood hoofd een hand voor haar mond te slaan. Beetje ongepast, maar toch een compliment :D

En knipjes, dat vond ik altijd zo leuk bij Isabeau, maar als ik nu een knipje in d'r haar doe, kijkt ze me uitdagend aan en trekt het er met een keiharde ruk uit }:| Maar goed, als ze doorgaat met haren uit haar hoofd trekken zoals ze nu doet heeft ze straks toch geen haar meer om een knipje in te doen. :')
pi_88067481
"Mijn" leidster is blijkbaar geen jurkentype...

Doet ze dat nu nog steeds? Dat haren uittrekken? ;(
pi_88067503
Zal ik hem maar vol gooien?
pi_88067514
oh nog een
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')