quote:In Nederland is dat begin 30 geloof ik. 21 is tegenwoordig wel erg jong.Op donderdag 21 oktober 2010 23:52 schreef SacreCoeur het volgende:
Gemiddeld ligt de leeftijd nu rond de 21. (iig als ik zo om me heen kijk/lees)
quote:Ik kwam er laatst achter dat je in Nederland officieel tot je 23e tienermoeder bent.Op vrijdag 22 oktober 2010 08:55 schreef Poppejans het volgende:
[..]
In Nederland is dat begin 30 geloof ik. 21 is tegenwoordig wel erg jong.
Al is het aantal tienermoeders ook wel drastisch toegenomen
quote:H&M heeft skipakjes hangen. In de winkel, weet niet zeker of ze online staan.Op vrijdag 22 oktober 2010 09:43 schreef Keshet het volgende:
FTA, Emma verzuipt denk ik nog in haar voetenzak, en die is inderdaad ook niet zo handig als we bv. willen gaan sleeen.
Bodpa, ook bedankt voor je advies!
Ik ga maar eens op zoek naar een skipakje in maatje 62/68. Tips anyone?
Die van de HEMA vind ik niet zo mooi.
quote:Heel herkenbaar! Toen ik klaar was voor kinderen waren zij klaar om weer naar school of aan het werk te gaan. Als ik naar mijn onmiddellijke omgeving kijk dan denk ik dat de gemiddelde leeftijd rond de 35 ligt.Op vrijdag 22 oktober 2010 09:36 schreef Keshet het volgende:
Mijn klasgenootjes van de basisschool werden bijna allemaal rond hun 20e moeder.
quote:Ik vond zo'n skipak geweldig! Ik zou er nu voor Ivan geen behoefte meer aan hebben, maar toen hij nog wat kleiner was, was het een heerlijk ding.Questione!
Zo'n skipakje. Is dat een must-have of juist iets wat onzekere moeders kopen omdat ze denken dat hun kind het te koud krijgt? (Zeker als dat kind geen spekkies heeft.)
quote:Wat een schattig pakje!
quote:OMG!!!Op vrijdag 22 oktober 2010 14:46 schreef Basboussa het volgende:
En kleertjes... ehm.... Tsjek zis aut
quote:vooral dat jaOp vrijdag 22 oktober 2010 14:53 schreef Poppedein het volgende:
Oh My Basboussa...![]()
Veel van mijn lievelingskleertjes voor Lena zijn ook van Kik-kid, tis zulk heerlijk materiaal, ze heeft nu ook zo'n fijn vestje, en als pasgeborene heeft ze een vestje wat ik van Lishe overnam zooooveel gedragen, heerlijk! Ik vind t alleen niet allemaal even leuk, en vooral leuk als het afgeprijsd is
quote:Kleine Huis op de Prairie klerenOp vrijdag 22 oktober 2010 14:46 schreef Basboussa het volgende:
En kleertjes... ehm.... Tsjek zis aut
quote:Dat jaOp vrijdag 22 oktober 2010 17:03 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik ben Ivan fan wat hij ook aan heeft maar het staat 'm goed. Ik krijg echt de neiging om er een kop choco bij te maken en een kerstliedje op te zetten. Heerlijke winters die trui.
quote:i love itOp vrijdag 22 oktober 2010 17:21 schreef SacreCoeur het volgende:
Jongetjes met middellang steil haar, ik wil er zo èèn
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 18:02 schreef oeke het volgende:
Wat een schattig haarbandje Huup! Het staat haar heel leuk.
Volgens mij heb ik dat lintje ook!![]()
En ik heb een setje bijpassende knopen, dat is wel een leuk kadootje om mee te nemen! Ik piekerde me daar al suf over.![]()
Heb je er een elastiekje tussen gezet?
Claudia, stoer dat je hem gekocht hebt! Eerlijk gezegd kan ik hem nog steeds niet erg waarderen, maar het feit dat Ivan hem aan heeft maakt alles goed!![]()
* zweet van voorhoofd wist.
Dat lijkt me een heerlijk comfortabel pak, Orea. Daar zullen jullie veel plezier van hebben, straks.
quote:Hahaha. Ik kan het me goed voorstellen, hoor! Ik ben er zelf toch wel erg blij mee. De labeltjes gingen er probleemloos af (Op vrijdag 22 oktober 2010 18:02 schreef oeke het volgende:
Claudia, stoer dat je hem gekocht hebt! Eerlijk gezegd kan ik hem nog steeds niet erg waarderen, maar het feit dat Ivan hem aan heeft maakt alles goed!![]()
* zweet van voorhoofd wist.
quote:hahaha ik dacht hetzelfde bij dat vestjeOp vrijdag 22 oktober 2010 19:24 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Hahaha. Ik kan het me goed voorstellen, hoor! Ik ben er zelf toch wel erg blij mee. De labeltjes gingen er probleemloos af () en ik krijg er inderdaad zo'n 'samen onder de kerstboom met warme chocolademelk'-gevoel van. Mijn lief vindt het maar een merkwaardig ding.
Het truitje is trouwens een maat 86 en zit als gegoten. Dat vind ik wel wat merkwaardig. Vallen kleertjes van de V&D altijd zo klein?
Ik kwam net dit leuke vestje tegen van Imps & Elfs:
[ afbeelding ]
In de uitverkoop is 'ie 20,39 euro. Dat vind ik nog steeds te duur. Kijk ik naar de reguliere prijs: 67,95 euro! Wtf?
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 19:24 schreef Claudia_x het volgende:
Hahaha. Ik kan het me goed voorstellen, hoor! Ik ben er zelf toch wel erg blij mee. De labeltjes gingen er probleemloos af () en ik krijg er inderdaad zo'n 'samen onder de kerstboom met warme chocolademelk'-gevoel van.
quote:Hij moet er gewoon aan wennen, net als ik!Mijn lief vindt het maar een merkwaardig ding.
quote:Dat is een leuk vestje maar wel iets te duur voor mij. Leuk dat die strepen een hoek vormen bij de mouwen.Ik kwam net dit leuke vestje tegen van Imps & Elfs:
In de uitverkoop is 'ie 20,39 euro. Dat vind ik nog steeds te duur. Kijk ik naar de reguliere prijs: 67,95 euro! Wtf?
quote:ja maar hallo, jij had er voor je 30e 3Op vrijdag 22 oktober 2010 20:06 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Amélie in geel, geniaal! Doe er volgende keer een rode strik bij in het haar? Sneeuwwitje
Oh ik voel me ook een jonge moeder! Zelfs met kind van 10
quote:Ja, maar denk dat je met het skipakje vooral in de sneeuw (kou) bent ipv hitte (vuur) toch? Maar het klopt idd dat het niet echt veilig is in de buurt van vuur.Op vrijdag 22 oktober 2010 20:24 schreef Keshet het volgende:
Ik zie dat veel skipakjes aan de buitenkant voor een groot gedeelte uit polyester bestaan, bijvoorbeeld: 'Exterior 89% polyester 11% polyamide'.
Dat is toch ontzettend gevaarlijk met vuur?
quote:nou... op zich...Op vrijdag 22 oktober 2010 20:37 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ja, maar denk dat je met het skipakje vooral in de sneeuw (kou) bent ipv hitte (vuur) toch? Maar het klopt idd dat het niet echt veilig is in de buurt van vuur.
quote:Lekker over dat blauwe truitje als het te warm is voor een jasje maar dat truitje te koud. En helemaal straks in het voorjaar.Op vrijdag 22 oktober 2010 20:09 schreef Claudia_x het volgende:
Oh, en ik mag van mijn lief de bodywarmer bestellen! Hij begrijpt alleen nog steeds het nut niet van een bodywarmer. Misschien kan iemand een reden voor me bedenken?![]()
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 20:47 schreef Groofsken3 het volgende:
oeke, volgens mij valt de kleurencombi van dat truitje van Ivan niet binnen jouw pallet. Maar ik vind die heldere kleuren Ivan juist heel goed staan. Kobus is meer van de zachtere kleuren. Zo das mijn theorie
.
quote:Nee & ja!Op vrijdag 22 oktober 2010 20:09 schreef Ssserpente het volgende:
Haha, Keshet, heb je al een shirt met een Emmer?![]()
Zal ik dat winterpakje meenemen naar de meet?
quote:Ja die zijn hetOp vrijdag 22 oktober 2010 21:39 schreef Nijna het volgende:
Stiemie, bedoel je die A@pies? hier. Ik heb hier nog een paartje lichtroze liggen volgens mij, maat zou ik even moeten nameten, dan moet ik even een doos induiken hier.
Als je interesse hebt dan mag je wel ff een PM sturen...
quote:Wolf heeft de geheel bruine variant daarvan, echt ideale dingen: in 1 beweging aan te trekken omdat er elastiek in zit,hij laat ze aan,voetjes zijn heerlijk warmOp vrijdag 22 oktober 2010 22:08 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Ja die zijn hetIk wil die grijze laarsjes voor mijn kleine slepe-meisje
Morgen even meten en bestellen
quote:nee das waar, maar ik had wel ingeschat dat t niet jouw smaak zou zijnOp zaterdag 23 oktober 2010 00:29 schreef SacreCoeur het volgende:
Hoezo? Ik heb namelijk nog niet eerder gezegd dat ik iets lelijk vond
En wat kost 't? Ben benieuwd.
quote:absurd veelOp zaterdag 23 oktober 2010 00:52 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Alleen ben ik voor muts/sjaal/handschoenen totaal 50 euro kwijt! Kniepmiep?
Ik vind dat best veel!
quote:Waarschijnlijk komt voor a.s. maandag de kortingscode van 20% bij kleertjes.comOp zaterdag 23 oktober 2010 00:52 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Irritant is dat ja, huup.
Die jij laat zien zijn wel leuk idd, ik zag net op kleertjes.com ook nog wel wat leuks van barts, met kobaltblauw erin, ook wel mooi. Alleen ben ik voor muts/sjaal/handschoenen totaal 50 euro kwijt! Kniepmiep?
Ik vind dat best veel!
quote:
quote:Ja zit aan elkaar vast, onwijs handig.Op zaterdag 23 oktober 2010 11:22 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
![]()
Maar je hebt wel gelijk! Ik vind het echt héél lief ! En de kleuren zijn mooi! Dat wat jij laat zien vind ik uiteraard op mijn beurt weer helemaal nietsZit dat aan elkaar vast ofzo?
quote:Kende je die site met slofjes die Asy ooit liet zien al? Gratis verzendenOp zaterdag 23 oktober 2010 12:12 schreef Meimeltje het volgende:
Die slofjes zien er heerlijk uit! Ik zoek ook nog iets, maar ik vind 25,- voor slofjes eigenlijk nog best wel veel
quote:Ja die site had ik gezien, maar ik wil een beetje neutrale slofjes en dus ook warme.Op zaterdag 23 oktober 2010 12:41 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Kende je die site met slofjes die Asy ooit liet zien al? Gratis verzenden
http://shop.strato.de/epages/61595589.sf/de_DE/#Link01
quote:Echt de schoenmaat heb ik nog nooit laten opmeten en zelf ook niet gemeten de laatste tijd, zn Aapie slofjes van 13 cm zijn nu iig bijna te klein. (daar stond in 6-12mnd maat M)Op zaterdag 23 oktober 2010 12:50 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Ja die site had ik gezien, maar ik wil een beetje neutrale slofjes en dus ook warme.
Die Aapies hebben ze niet ergens in een winkel?
Welke maat heeft Wolf? Ik moet Dyon zn voetjes maar eens opmeten.
quote:Ik bedoelde ook in centimeters opmetenOp zaterdag 23 oktober 2010 12:53 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Echt de schoenmaat heb ik nog nooit laten opmeten en zelf ook niet gemeten de laatste tijd, zn Aapie slofjes van 13 cm zijn nu iig bijna te klein. (daar stond in 6-12mnd maat M)
Is dat eigenlijk normaal of groot? Naar mijn idee heeft ie best grote voetjes en handen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb net nog 3 haarbandjes aan elkaar genaaidmet awesome robotjes, ik vind ze zo tof
nu nog bedenken wat ik met de rest van t robot-lint moetmisschien een lakentje mee pimpen voor mn verse neefje-in-aantocht ofzo.
en ik heb ook 3 hoeslakentjes in elkaar geklusd en wat knopen her en der aangezet. Kussentje gefixed en een gaatje in een voering gefixed. Man, ik krijg nog es wat gedaan zo, home-alone!![]()
![]()
quote:HAha ik had jouw bericht nog niet eens gezien toen ik die foto plaatste. Stom toevalOp zaterdag 23 oktober 2010 13:52 schreef oeke het volgende:
Haha, Sorboo, zelfs met het allerknapste model Isabeau, kun je me niet vermurwen.
Ik vind het bont er synthetisch uitzien en het leer zelfs plakkerig synthetisch.![]()
Maar ze zitten vast heerlijk en dat is toch het belangrijkste!
Huup, wat goed! You go girl!
quote:Volgens mij is dat best groot. Ik heb Esmee haar voetje opgemeten en dat was 11 cm en een ieniemienie beetje. Dus heb ik maar m genomen dat is 13 cm. Of Esmee heeft gewoon kleine voetjes, dat kan ookOp zaterdag 23 oktober 2010 12:53 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Echt de schoenmaat heb ik nog nooit laten opmeten en zelf ook niet gemeten de laatste tijd, zn Aapie slofjes van 13 cm zijn nu iig bijna te klein. (daar stond in 6-12mnd maat M)
Is dat eigenlijk normaal of groot? Naar mijn idee heeft ie best grote voetjes en handen
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 13:52 schreef oeke het volgende:
Haha, Sorboo, zelfs met het allerknapste model Isabeau, kun je me niet vermurwen.
Ik vind het bont er synthetisch uitzien en het leer zelfs plakkerig synthetisch.![]()
Maar ze zitten vast heerlijk en dat is toch het belangrijkste!
Huup, wat goed! You go girl!
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 14:59 schreef huuphuup het volgende:
voor op de wallen?![]()
nouja goed, weet je in elk geval dat ie daar nooit komt blijkbaar
die babypaws had ik ook gezienik vind ze echt geweldig leuk, ze zijn er ook in t grijs en roze dacht ik (okay vooruit die roze zijn wel wal-waardig
) Maar een maand of twee maanden terug waren ze echt overal uitverkocht die dingen.
quote:Nee joh, het is echt, maar ik had het mooier gevonden als het er niet zo glimmend en plakkerig uitzag.Op zaterdag 23 oktober 2010 14:35 schreef Stiemie het volgende:
Aapies zijn toch gewoon van echt leer? Tenminste dat dacht ik
quote:Oh geen idee, kan soms best grillig zijn met die maten geloof ik. Het zou best kunnen hoor dat er nauwelijks verschil zit tussen 74 en 80Op zaterdag 23 oktober 2010 15:06 schreef Sorbootje het volgende:
Ik vind die babypaws ook leuk, maar gewoon te duur. Isabeau was uit al haar schoentjes en slofjes gegroeid en ik wilde dus sowieso 2 paar. Heb nu die aapies laarsjes en diezelfde waar Huup 't over had, met dat bandje, maar dan in het wit. Die had ik live gezien aan de voetjes van Amélie, dus ik wist zeker dat ze oké waren.
Dat vest heeft Isabeau trouwens in 80 Huup, zal dat dan ongeveer hetzelfde vallen als de 74? Ik weet nog dat ik in de winkel nauwelijks verschil zag tussen die twee.
quote:Hier!
quote:oh die zijn leuk zeg die laarsjes! Die ga ik onthouden voor de baby, die zal nog wel niet lopen volgend jaar najaar/winter dus dan is zoiets wel een idee.Op zaterdag 23 oktober 2010 15:10 schreef oeke het volgende:
[..]
Nee joh, het is echt, maar ik had het mooier gevonden als het er niet zo glimmend en plakkerig uitzag.
Die van baby-paws vind ik er al een stuk beter uitzien, alleen zo hoog! Soort lieslaars.![]()
Ik had deze vorig jaar, veel te groot, voor Ko gekocht. Daar kan hij nu in. Er zit alleen iets in de zool, karton ofzo, wel soepel, maar toch, ik moet het even aanzien. Wel lekker warm, van echt schapenleer/wol.
[ afbeelding ]
En maar 19,90!
quote:Dat denk ik uiteindelijk wel. Maar het ziet er in verhouding zo hooooog uit.Op zaterdag 23 oktober 2010 15:13 schreef huuphuup het volgende:
Ik vind van die babypaws moeilijk in te schatten hoe hoog ze nou echt zijn, ik ging namelijk uit van dat ze hooguit het onderbeen zouden bedekken. Maar ik ben niet zo goed in zulke dingen inschatten
quote:Oh nee, voor buiten heeft ze natuurlijk gewoon schoenen. Maar omdat jullie het over sloffen hadden, was dit mijn associatieOp zaterdag 23 oktober 2010 15:34 schreef Stiemie het volgende:
Maar die zijn voor buiten toch niet lekker? Ik heb die laarsjes vooral gekocht voor als we naar buiten gaan en ze in de wagen zit
Linde heeft trouwens ook van die slofsokken voor binnen![]()
quote:Haha, het werkt hier precies zo met een muts.Op zaterdag 23 oktober 2010 17:52 schreef huuphuup het volgende:
ze laat het wel zitten maar ik moet wel roepen van oooh wat ben je moooooi![]()
![]()
en dan trekt ze een brede grijns en gaat ze verder met waar ze mee bezig was
quote:t zit er blijkbaar al vroeg inOp zaterdag 23 oktober 2010 18:03 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Haha, het werkt hier precies zo met een muts.
quote:Dat ligt dus net aan de combinatie vind ik.Op zaterdag 23 oktober 2010 12:07 schreef Poppedein het volgende:
SC Ik vind het er echt uitzien alsof ze regelrecht in Staphorst rond zou kunnen lopen.... sorry![]()
Het Peter Rabbit jasje vind ik geweldig, al zouden het voor Lena ab-so-luut geen kleuren zijn... Daar horen inderdaad donkerharige kindjes bij! Mét zelfgemaakte haarbandjes! Moet zeggen dat de prijs me wel erg meevalt!
quote:De eerste zijn van de zeeman en de tweede inderdaad van rainbowbabiesOp zaterdag 23 oktober 2010 16:45 schreef Stiemie het volgende:
Miss ze verkopen die slofsokken bij zeeman en online bij rainbowbabies
quote:Ja, die heb ik gister binnengekregen en ze zijn zo lekker warm en gemaakt van echt schapenvacht aan de binnenkantOp zaterdag 23 oktober 2010 14:42 schreef Ssserpente het volgende:
Aaah, wat lief, Huup, die bandjes. Staat 'r ook lief.![]()
Als het Lente net zo staat als mij, zal ik het dat arme kind maar niet aandoen...![]()
Ik zoek ook slofjes voor Lente, hoge 'laarsjes'. Heb nu synthetische Ugg-achtige slofjes van Prenatal, maar die zijn te stug en ze krijgt er vreselijke zweetvoeten in.
Die Aapies vind ik er ook iets te nep uitzien. Deze van Babypaws vind ik leuker, maar 40 Euro is me iets teveel van het goede...
[ afbeelding ]
quote:Hier staat een fotoOp zaterdag 23 oktober 2010 19:35 schreef Nijna het volgende:
Huup, heb je ook een foto van haarbandje in actie? Misschien ga ik dat ook maar eens proberen, Mirte is helemaal van haarbandjes en misschien vindt Iris het ook wel wat, kan het dat piekhaar wellicht wat in bedwang houden. Heb nog wel een leuk stukje lint liggen nl.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 19:32 schreef Groofsken3 het volgende:
[..]
De eerste zijn van de zeeman en de tweede inderdaad van rainbowbabies.
quote:ik baal trouwens, want bij mijn zeeman liggen ze nogsteeds niet en ik wil ze eigenlijk daar halen voor mijn zoonvoor deze winter (mocht hij ooit gaan staan en lopen enzo
quote:Die van de hema ken ik, die zijn met echt leren zool, net zoals die van rainbowbabies trouwens. Die van de hema hebben we gerpobeerd, maar zaten niet goed (ik denk achteraf eigenlijk te klein). Die heb ik dus doorgesluisd naar een vriendin. Toen vond ik die van de zeeman en die waren nepleer, maar zaten meteen zo goed en die heeft ze echt heelmaal stuk gedragen, zo graag als ze die aanhad. Omdat ze die nu dus alsmaar niet hebben, had ik me toch maar die van de rainbowbabies gewaagd maar dan twee maten te groot, en die zsitten gelukkig ook goed.Op zaterdag 23 oktober 2010 20:38 schreef Meimeltje het volgende:
Slofsokjes heeft de Hema ookEn Hans Textiel trouwens ook.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 20:42 schreef Groofsken3 het volgende:
[..]
Moraal van dit verhaal: Doe mij maar die goedkope nepperds.
quote:Oh, geweldig. Ik ga komende week (herfstvakantie) nog eens een rodnje zeeman Eindhoven doen en dan kom ik er op terug oké?Op zaterdag 23 oktober 2010 20:46 schreef Meimeltje het volgende:
[..]![]()
Mocht je ze niet kunnen vinden dan wil ik wel een paar voor je opsturen, volgens mij zijn alle sokslofjes hier van de Zeeman en denk dat ik ze eigenlijk toch niet gebruik...en anders heb ik aan 1 paar wel genoeg.
quote:Nee, ik vind dat ook zo leuk, die eigenste stylo.:DOp zaterdag 23 oktober 2010 20:39 schreef Groofsken3 het volgende:
Sacrecoeur, ik vind het eigenlijk altijd lelijk wat je post, maar ik wil wel even zeggen dat ik het zo stoer van je vind dat je op zo'n prettige manier voor je eigen smaak staat![]()
. Of is dat heel stom om te zeggen?
quote:Haha, dankjewel denk ikOp zaterdag 23 oktober 2010 20:39 schreef Groofsken3 het volgende:
Sacrecoeur, ik vind het eigenlijk altijd lelijk wat je post, maar ik wil wel even zeggen dat ik het zo stoer van je vind dat je op zo'n prettige manier voor je eigen smaak staat![]()
. Of is dat heel stom om te zeggen?
quote:Er zat maar 1 paar van de Zeeman bij (olifanten), 1 is van de H&M (rechts) en de 3e weet ik niet, maar is net als die van H&M van leer. Alle slofjes volgens mij nooit tot zelden gebruikt, net als die bijenslofjesOp zaterdag 23 oktober 2010 20:49 schreef Groofsken3 het volgende:
[..]
Oh, geweldig. Ik ga komende week (herfstvakantie) nog eens een rodnje zeeman Eindhoven doen en dan kom ik er op terug oké?
quote:Nee joh, wat moet ik met 3 paarOp zaterdag 23 oktober 2010 21:21 schreef Groofsken3 het volgende:
Oh Meimel, ik hou ervan ja. Als je ze zelf echt niet meer dfenkt te gaan gebruiken ben ik er zeker in geïnteresseerd.
quote:Ja, is echt leer en die van mij glimmen helemaal niet en zien er ook niet plakkerig uit, gewoon vaal leer.Op zaterdag 23 oktober 2010 14:35 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Aapies zijn toch gewoon van echt leer? Tenminste dat dacht ik
quote:Die is hartstikke leuk voor haar!Op zondag 24 oktober 2010 13:32 schreef Stiemie het volgende:
Zou dat jurkje nog wel leuk zijn voor Linde? Of al wat te kinderachtig? (dat kind is verdorie net 3!) Ik twijfel nog...
quote:De onderkant is van hetzelfde leer als de rest, dus het zijn wel echt binneslofjes of buggysloffen.Op zaterdag 23 oktober 2010 16:24 schreef miss_sly het volgende:
oeke, zijn die laarsjes ook voor buiten?
quote:Thanks, maar wij krijgen die van MeimelOp zondag 24 oktober 2010 15:23 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ja, is echt leer en die van mij glimmen helemaal niet en zien er ook niet plakkerig uit, gewoon vaal leer.
Ik hou van de A@pies![]()
Groofsken, bij de Wibra hebben ze nu ook soksloffen, ook met nep-leren onderkant in het groen/blauw gestreept en blauw met ster
Wat enorm leuk die haarbandjes Huup
quote:Aggos!Op zondag 24 oktober 2010 20:06 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Thanks, maar wij krijgen die van Meimel.
Mijn kinderen hebben trouwens ieder één jas. En dus ook één paar sloffen.
quote:Op zondag 24 oktober 2010 20:17 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Zal ik ze het nummer van de Kindertelefoon geven..?
quote:Die varkentjesOp zondag 24 oktober 2010 21:52 schreef Pvoesss het volgende:
oooh hier zijn de slofjes trouwens aangekomen..
jeweets die varkentjes, poesjes en uiltjes![]()
En ze zijn echt geweldig
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Truus noemt de varkentjes haar olivia's![]()
quote:H&M heeft veel zwart, Zara nog meer.Op maandag 25 oktober 2010 16:10 schreef ymme het volgende:
Hier bij de HEMA zowel als de zeeman, geen slofsokken
Claudia waar zijn die mooie bruine te verkrijgen die jij post? Mooi....
En het is ons zo opgevallen dat Mart zwart heel mooi staat. Ik heb één zwarte trui voor hem. Maar meer kan ik ook nergens vinden. Zwart met wit vest ofzo... Iemand een idee/tip?
quote:Op maandag 25 oktober 2010 16:10 schreef ymme het volgende:
En het is ons zo opgevallen dat Mart zwart heel mooi staat. Ik heb één zwarte trui voor hem. Maar meer kan ik ook nergens vinden. Zwart met wit vest ofzo... Iemand een idee/tip?
quote:Zit hier allemaal op 25 km afstadn. En daar kom ik niet zo vaak.Op maandag 25 oktober 2010 16:14 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
H&M heeft veel zwart, Zara nog meer.
Primark heeft soms wat.
& verder ben ik niet onwijs thuis in jongens merkkleding.
quote:Wobra heeft groen gestreepte en blauwe slofsokken!Op maandag 25 oktober 2010 16:10 schreef ymme het volgende:
quote:WobraOp maandag 25 oktober 2010 17:08 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Wobra heeft groen gestreepte en blauwe slofsokken!
Wat raar dat jouw Hema geen slofsokken had, die hangen hier het hele jaar geloof ik
H&M heeft veel zwart,Hans Textiel heb ik een leuk heel donkergrijs/rood gestreept shirtje vandaan
quote:Op maandag 25 oktober 2010 20:24 schreef Linda2205 het volgende:
Mag ik even?![]()
Die leuke slofjes, van BabyPaws? Je weet wel, die van 40¤? Daar hebben ze Lotte vandaag godverdegodver mee over stenen laten kruipen buiten.suede, hallo gehavende slofjes. Duur schoeisel, als je er wel 1 dag van kon genieten..
quote:Ze gaan iedere dag naar buiten, warm ingepakt. En iedere dag trekken ze dr schoenen aan. Dr wraps zijn nog nooit vies thuisgekomen ofzo. En nu met suede doen ze dit... kan ze zo in de vuilnisbak mieteren, ziet eruit alsof ze ernstig onder de modder zitten, maar is gewoon het kapotte suede.Op maandag 25 oktober 2010 20:31 schreef octopussy het volgende:
[..]
Wat zonde. Is het niet veel te koud om zulke kleintjes nu buiten te laten kruipen?
quote:Mja en er wat van zeggen heeft natuurlijk ook geen zin. Nou zitten er ook een paar naden los, zag ik (niet door het kruipen, want aan de achterkant) dus ik ga maar bij babypaws een balletje opgooien...Op maandag 25 oktober 2010 20:35 schreef Ssserpente het volgende:
Jeuzus, Lin, daar zou ik ook flink van balen.![]()
Achterlijke Duitsers!
quote:Ik wilde het net voorstellen! Stuur ze naar Babypaws op met je 'bevinding' (sorry, beroepsdeformatie). Op hun website staat ditOp maandag 25 oktober 2010 20:36 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Mja en er wat van zeggen heeft natuurlijk ook geen zin. Nou zitten er ook een paar naden los, zag ik (niet door het kruipen, want aan de achterkant) dus ik ga maar bij babypaws een balletje opgooien...
quote:Duurzaamheid moet dus nog even aan gewerkt worden...Het leer is speciaal voor ons gemaakt om te voldoen aan onze eigen strenge specificaties van veiligheid en duurzaamheid, en voldoet aan de internationale veiligheidsnormen.
Het volledige assortiment bestaat uit veel verschillende stijlen waar onder veter, elastiek of klittenband stijlen.
Door implementatie van strenge maatregelen voor kwaliteitscontrole, is het niveau van de geretourneerde producten vrijwel nihil. De betrouwbaarheid van het product, en het vermogen van de onderneming om bestellingen te leveren, worden beschouwd als de belangrijkste functies in ons vermogen om beter te presteren dan de concurrenten en het voldoen eisen van onze vele klanten wereldwijd.
quote:Nouja, dr wraps zien er nog prima uit en daar is ze ook weleens mee buiten geweest. Weliswaar kort, maar toch. Suede is natuurlijk ook gewoon niet geschikt voor op harde stenen. Ze heeft er een dagje binnen op gekropen en toen zag je niks..Op maandag 25 oktober 2010 20:38 schreef octopussy het volgende:
[..]
Ik wilde het net voorstellen! Stuur ze naar Babypaws op met je 'bevinding' (sorry, beroepsdeformatie). Op hun website staat dit
[..]
Duurzaamheid moet dus nog even aan gewerkt worden...
quote:Shoesme heeft schoentjes met hele soepele zooltjes! En van Jochie hebben ze meen ik ook zoiets.Op maandag 25 oktober 2010 20:35 schreef mefke79 het volgende:
Driekus heeft hele gave schoenen (nou ja, met kartonnen zool, dus soepel) van replay. Ik vrees nog een week of 2, dan zijn ze door. En lastig want dan ga ik maar weer zoeken naar iets wat wel echt een schoentje is, maar geen harde zool heeft en dat in maat 20. We hebben zootjes, maar daar wil ie niet op staan, de glad ofzo.
En zwarte shirts: rainbowbabies en simply colors, lekker simpel zwart.
quote:Ik ben ook benieuwd!! Vind het zo leuk, ze hebben maar 1 koffer meegenomen en komen met twee koffers terug!Op maandag 25 oktober 2010 20:22 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Oeh Becky fijn!!ben benieuwd wat je allemaal krijgt! of nouja, Noortje dan
quote:Het waren gewone stoeptegels en gras. Ze heeft daar een paar regenlaarsjes staan, een soort bergschoentjes en een paar goedkope van de H&M, dus keus zat zou je denken. In ieder geval zou ik voor buiten op de grond spelen dan geen slofjes nemen...Op maandag 25 oktober 2010 21:27 schreef oeke het volgende:
Tja, ik weet niet precies hoe ze eruit zien natuurlijk, maar die andere slofjes van Babypaws, daar heeft Ko heel veel op buiten gekropen en er zit nu een klein schaafplekje op.
En suede is wel minder sterk maar toch.
Bovendien vraag ik me af hoe dat daar in de zomer gaat, met blote kinderknietjes en voetjes. Zijn dat zulke ruwe stenen?![]()
Had Lotte dan andere schoentjes bij zich speciaal voor buiten?
quote:Jemig, wat stom zeg. Helemaal met zoveel keus.Op maandag 25 oktober 2010 21:38 schreef Linda2205 het volgende:
Het waren gewone stoeptegels en gras. Ze heeft daar een paar regenlaarsjes staan, een soort bergschoentjes en een paar goedkope van de H&M, dus keus zat zou je denken. In ieder geval zou ik voor buiten op de grond spelen dan geen slofjes nemen...
Ik kon wel huilen toen ik het zag![]()
quote:Mja ik vind ze er niet echt als sloffen uitzien hoor.Op maandag 25 oktober 2010 21:45 schreef becky27 het volgende:
Verrassingskoffer!(voor de helf van mijn neefje denk ik zo)
Ik zou trouwens ook niet blij zijn als het kdv mijn kind buiten liet spelen op d'r sloffen.
quote:Lisabeau.Op woensdag 27 oktober 2010 13:14 schreef Sorbootje het volgende:
En dat is geen L, dat is een I van Isabeau!
quote:Ja, ik moest even foto's opsturen. Maar de batterij van mn camera was natuurlijk leeg, dus dat ga ik vanavond even regelen. Ook van de naadjes die loslaten. Hopelijk krijg ik dat op de foto...Op woensdag 27 oktober 2010 09:52 schreef Keshet het volgende:
Linda, heb je al gemaild? Ben benieuwd!
Trouwens, ik wil begin december weer bestellen bij DPAM, voor de kerst. Als je mee wilt doen hoor ik het wel!
quote:ha wat grappigOp woensdag 27 oktober 2010 18:12 schreef bodpa09 het volgende:
Hebben jullie al gezien dat de dochter van Georgina Verbaan DPAM draagt?
quote:Ik ook! Vandaag had ze hem aan met een paarse romper en paarse legging. In het boekje van het kdv stond een compliment dat ze vandaag zulke leuke kleren aan hadOp woensdag 27 oktober 2010 17:16 schreef octopussy het volgende:
Net bij de Hema dat wollen jurkje in het roze gescoord voor 10 euroAlleen jammer dat de kleur afwijkend is van de rest van de collectie en ik er dus geen enkele leuke hysterische maillot bij kon vinden.
quote:hahaOp woensdag 27 oktober 2010 20:29 schreef sproet-je het volgende:
[..]
Ik ook! Vandaag had ze hem aan met een paarse romper en paarse legging. In het boekje van het kdv stond een compliment dat ze vandaag zulke leuke kleren aan had![]()
quote:40,95 euro.Op woensdag 27 oktober 2010 21:25 schreef oeke het volgende:
Leuke slofjes, Octo! Ik wist niet dat ze ze ook in het grijs hadden.![]()
Die badjas! Die is superleuk. Hoe duur precies?
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 21:28 schreef oeke het volgende:
Oh, dat is wel heul duur.![]()
Dan maak ik er zelf wel zo een!
quote:Die theedoeken heb ik.
quote:Ja, die mouwtjes ookOp donderdag 28 oktober 2010 09:45 schreef Sorbootje het volgende:
Oh dat jurkje wil ik ook! Wat ongelooflijk lief!! En nog bruin ook!![]()
![]()
quote:ik heb zélf die nepuggs van H&M heOp donderdag 28 oktober 2010 10:16 schreef Poppejans het volgende:
Huup, hier is het ook best wel geldnood op het momentmaar stevige schoenen zijn o zo belangrijk joh! Ik had de kinderversie v die H&M nep Uggs, man daar is echt buiten niet op te lopen hoor, slof helemaal naast die dingen.En idd ik voelde me ook wat zwerver achtig toen
Kun je niet bij bijv een kringloop op schoenenreus iets kopen voor een paar euro?
Gaaaaf die baby Uggs en Babypaws, dat zijn de enige Babypaws die ik heel leuk vindt, maar ze zijn echt voor meisjes vind ik.
Leuk die blokjespyjamaatjes, maar niet bijzonder ofzo Hadden ook best bij Zeeman kunnen hangen
Oeh dat jurkje is leuk Lilyals de prijs wat redelijker geweest was zou ik hem zo kunnen kopen.
En ik snap je helemaal, ik doe ook altijd moeite om mn kind er leuk uit te laten zien, stom dat dan net die leuke opmerking tegen een ander gezegd wordt en niks tegen jullie
quote:Ja, ik heb het ook over jou, dat juist goede lekker zittende schoenen zo belangrijk zijn!Op donderdag 28 oktober 2010 10:32 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ik heb zélf die nepuggs van H&M he![]()
vanwege mn vochtpootjesik vind het wel best daar geef ik voor dat ene seizoen niet meer geld aan uit dan nodig is. Amélie heeft gewone stevige schoenen
quote:Ow dat vond ik zoooo zielig toen! Die foto was echt om naar van te worden.Op donderdag 28 oktober 2010 10:34 schreef Sorbootje het volgende:
Heb je weer van die stoere vochtpootjes waar je afdrukken in kunt maken Huup? Zoals vorige keer?
quote:haha, je wil het niet, maar toch ben je dan even een beetje....gepikeerd ofzo. Tenmisnte, ik wel. Dan denk ik: mijn meisje ziet er ook hartstikke leuk en mooi uit, daar mag ook best iets van gezegdOp woensdag 27 oktober 2010 20:36 schreef lily het volgende:
[..]
haha
Leah had vandaag een donkerblauwe romper met lange mouwen, een donkerblauwe maillot en een azuurblauwe jurk zonder mouwen.
In haar haar een azuurblauw knipje met een vlinder die ook discreet in de jurk zitten (vlinders).
(Ze moesten op de foto vandaag)
Ik vond het super!
Dus ik zat daar en er kwam een vader met baby (even oud als L toevallig) met zilveren sloflaarsjes, een grijs/rood gestreepte legging en een rood shirtje en daar werd meteen tegen gekweeld: oooh, wat ziet ze er leuk uit!!!
![]()
![]()
quote:Haha, wij noemen ze (en alle andere moonbootachtige schoenen met bolletjes e.d.) laarzen met dode cavia's. Ik houd helemaal niet van, maar gelukkig heeft iedereen zijn/haar eigen smaak.Op donderdag 28 oktober 2010 10:50 schreef Keshet het volgende:
Ik zou serieus steunkousen gaan overwegen Huups.
Lily, die beschrijving van Leahs outfit van gister vráágt natuurlijk om een foto!
Huup, ik Uggs ook niet zo geweldig (laarzen met hamsters eraan, brrr) maar voor kleintjes vind ik ze erg leuk. Enne, als jij geen andere schoenen aankan zijn ze natuurlijk ook prima. Ik heb eens een halve winter op te grote, zwarte met rode strepen, adidas sportschoenen gelopen ivm gebroken tenen. Daarvoor liep ik op Teva's maar toen het begon te vriezen ging dat echt niet meer.
Leuke schoenen een maatje groter kopen was niet echt een optie, ik heb maat 42.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amélie heeft een jurkje aan dat van Lishe's meisjes was en het staat zo leukvliefd!
quote:nope, ze vliegen zondag terug....ik ben zoooo nieuwsgierig, vriend had schoonmama aan de telefoon gehad maar natuurlijk niet gevraagd wat ze heeft gekocht.Op donderdag 28 oktober 2010 13:05 schreef Keshet het volgende:
Becky, is je buit uit New York al binnen?
quote:Van wat?Op donderdag 28 oktober 2010 13:05 schreef Keshet het volgende:
Foto's SC, foto's!![]()
Becky, is je buit uit New York al binnen?
quote:haha, ja, zo zie je maar; ook de leidsters op het kdv hebben een eigen smaakOp donderdag 28 oktober 2010 10:56 schreef miss_sly het volgende:
haha, je wil het niet, maar toch ben je dan even een beetje....gepikeerd ofzo. Tenmisnte, ik wel. Dan denk ik: mijn meisje ziet er ook hartstikke leuk en mooi uit, daar mag ook best iets van gezegd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |