abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87914990
oooh hier zijn de slofjes trouwens aangekomen..
jeweets die varkentjes, poesjes en uiltjes *O* *O* En ze zijn echt geweldig *O* *O*

Truus noemt de varkentjes haar olivia's O+ O+
pi_87922629
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 21:52 schreef Pvoesss het volgende:
oooh hier zijn de slofjes trouwens aangekomen..
jeweets die varkentjes, poesjes en uiltjes *O* *O* En ze zijn echt geweldig *O* *O*
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Truus noemt de varkentjes haar olivia's O+ O+
Die varkentjes O+ en ze heeft helemaal gelijk het is sprekend Olivia :)
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_87926421
Wat een lieve slofjes! O+

Isabeau heeft vandaag een gebreid vest aan, kraamcadeautje van mijn moeder dat nu pas past. Staat zó veel leuker en liever dan ik had verwacht. Zal vanmiddag een foto nemen.
pi_87926454
Die slofjes O+. Wat voor zool zit daaronder? Is dat leer of antislip of....?
Fake it till you make it...
pi_87926992
Funkyfeetslofjes zijn makkelijk aan te doen, blijven goed zitten, zijn gevoerd met 100% katoen, machinewasbaar, hebben een anti-slip suède zool en worden met de hand gemaakt in Groot-Brittannië. in de maten tot 5 jaar.

De gene die ze uit GB haalt heeft nu weer tot 31 oktober een bestellingsronde kan je als ze niet op haar site staan gewoon bestellen en dan haalt zij ze uit gb voor je Slings And things
pi_87927253
Ohhhh Ik ben verliefd op x dr Olivia's O+
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_87927549
Leuke slofjes, Pvoesss!

Ik zit hier aan Aapies te denken. Die lijken me wel lekker warm voor de winterperiode. Ik vind bijna alle laarsjes ontzettend lelijk, maar die Aapies trek ik nog wel. Misschien ga ik eerst even kijken of ik soksloffen kan vinden, want daar ben ik nu ook wel benieuwd naar!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  Moderator maandag 25 oktober 2010 @ 10:00:33 #183
5428 crew  miss_sly
pi_87927709
Ik vind de soksloffen echt heel fijn, alleen loopt Senna alsnog het liefst de hele dag op blote voeten :')
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_87927786
Haha, Ivan ook. Ik vind ze voor binnenshuis ook niet zo nodig, want het is hier meestal wel warm. Ze lijken me voor nu vooral voor buiten fijn.

Ik geloof dat ik deze wel leuk vind:

Ik treed maar niet in overleg met Ivans vader, want ik weet nu al wat hij gaat zeggen: "Zijn die niet gay?" :')
  Moderator maandag 25 oktober 2010 @ 10:08:21 #185
5428 crew  miss_sly
pi_87927933
Ow, ik vind ze gaaf O+

Maar voor buiten heeft Senna ze niet meer nodig natuurlijk, dan heeft ze gewoon schoenen aan. Die komt niet meer buiten zonder dat ze iig een stukje wil lopen, dus dan zijn sloffen geen optie meer :)
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_87928118
Het is hier denk ik vooral handig voor als we bijvoorbeeld naar het ziekenhuis gaan. Ik vind het niet zo fijn om hem daar op zijn sokken rond te laten kruipen/wandelen en de sloffen die hij heeft zijn zo groot en lijken me niet heel warm.
  maandag 25 oktober 2010 @ 10:18:19 #187
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_87928165
Ik vind soksloffen echt heel handig, vooral als ze kleiner zijn.
Maar een heel groot nadeel vind ik dat als je ze in de was stopt ze ontzettend gaan pluizen.
En je allemaal draadjes krijgt, daar kan ik dus niet tegen. :')

Dus voor binnen hebben we hier stoffen balletschoentjes.
pi_87928231
elin trekt tegenwoordig echt alles uit dus we hebben niets meer aan al die leuke slofjes enzo ;(
pi_87938568
Was er trouwens nog iemand met een patroon voor zo'n meisjes-jurk? O-) (zo'n simpele, overgooier achtige?)
  maandag 25 oktober 2010 @ 15:38:10 #190
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_87938837
Ik heb toch iets gedaan wat ik nooooooooooooit voor mogelijk heb gehouden. Mijn dochter heeft, houdt uw hart vast mensen, Disney prinsessen schoenen met lichtjes....

Ja, shame on me, maar ze was weer eens in een plas gaan staan en haar schoenen werden maar niet droog, dus we hebben maar nieuwe gekocht. Ze hadden bijna niets leuks, noch verantwoordelijks, en ze was zo heppie met haar disney schoenen. Ze had ook nog leuke laarsjes aan, maar die trok ze opeens uit, en dat vond ik niet zo'n fijn idee... Ging zo snel.

Maar goed, ze vindt het fantasties, en de man vindt het stiekem ook pragtig...
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_87940451
Hier bij de HEMA zowel als de zeeman, geen slofsokken :(

Claudia waar zijn die mooie bruine te verkrijgen die jij post? Mooi....

En het is ons zo opgevallen dat Mart zwart heel mooi staat. Ik heb één zwarte trui voor hem. Maar meer kan ik ook nergens vinden. Zwart met wit vest ofzo... Iemand een idee/tip?
  maandag 25 oktober 2010 @ 16:14:03 #192
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_87940627
quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2010 16:10 schreef ymme het volgende:

En het is ons zo opgevallen dat Mart zwart heel mooi staat. Ik heb één zwarte trui voor hem. Maar meer kan ik ook nergens vinden. Zwart met wit vest ofzo... Iemand een idee/tip?
H&M heeft veel zwart, Zara nog meer.
Primark heeft soms wat.
& verder ben ik niet onwijs thuis in jongens merkkleding.
  maandag 25 oktober 2010 @ 16:23:50 #193
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_87941104
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 16:10 schreef ymme het volgende:

zoiets? resp Molo en Claesens (via google: zwart baby vest)
  maandag 25 oktober 2010 @ 16:24:52 #194
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_87941146
Mijn schoonmama had gesmst, ik ben nu aan het winkelen en ik zie zoveel leuke dingen voor Noortje. Ben benieuwd waar ze allemaal mee terug komt uit de VS.
pi_87941573
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 16:14 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

H&M heeft veel zwart, Zara nog meer.
Primark heeft soms wat.
& verder ben ik niet onwijs thuis in jongens merkkleding.
Zit hier allemaal op 25 km afstadn. En daar kom ik niet zo vaak.
Dit jaar helemaal niet meer denk ik :)

Jammer dat er hier geen Primark in de buurt zit. Dat had me super geleken :D
pi_87943218
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 16:10 schreef ymme het volgende:

Wobra heeft groen gestreepte en blauwe slofsokken!
Wat raar dat jouw Hema geen slofsokken had, die hangen hier het hele jaar geloof ik

H&M heeft veel zwart,Hans Textiel heb ik een leuk heel donkergrijs/rood gestreept shirtje vandaan
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_87951505
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 17:08 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Wobra heeft groen gestreepte en blauwe slofsokken!
Wat raar dat jouw Hema geen slofsokken had, die hangen hier het hele jaar geloof ik

H&M heeft veel zwart,Hans Textiel heb ik een leuk heel donkergrijs/rood gestreept shirtje vandaan
Wobra :D hihi ik weet dat t een typo is maar het klinkt zo heerlijk fout. Net alsof het een neppe rip-off is van de wibra _O-

Oeh Becky fijn!! *O* ben benieuwd wat je allemaal krijgt! of nouja, Noortje dan ;)
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_87951612
Mag ik even? :X

Die leuke slofjes, van BabyPaws? Je weet wel, die van 40¤? Daar hebben ze Lotte vandaag godverdegodver mee over stenen laten kruipen buiten. :W suede, hallo gehavende slofjes. Duur schoeisel, als je er wel 1 dag van kon genieten.. }:|
Lotte!
Noah!
pi_87951941
Slofsokken gaan hier nog sneller uit dan normale sokken (want interessant om aan te trekken) :')

Ik heb toch maar die babypaws Venus (die gevoerde laarsjes) besteld. Zijn misschien wel duur, maar die wrapz zijn de enige schoenen/sokken die Hannah niet gemakkelijk uit krijgt.
pi_87952079
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 20:24 schreef Linda2205 het volgende:
Mag ik even? :X

Die leuke slofjes, van BabyPaws? Je weet wel, die van 40¤? Daar hebben ze Lotte vandaag godverdegodver mee over stenen laten kruipen buiten. :W suede, hallo gehavende slofjes. Duur schoeisel, als je er wel 1 dag van kon genieten.. }:|
:o Wat zonde. Is het niet veel te koud om zulke kleintjes nu buiten te laten kruipen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')