quote:Die varkentjesOp zondag 24 oktober 2010 21:52 schreef Pvoesss het volgende:
oooh hier zijn de slofjes trouwens aangekomen..
jeweets die varkentjes, poesjes en uiltjes![]()
En ze zijn echt geweldig
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Truus noemt de varkentjes haar olivia's![]()
quote:H&M heeft veel zwart, Zara nog meer.Op maandag 25 oktober 2010 16:10 schreef ymme het volgende:
Hier bij de HEMA zowel als de zeeman, geen slofsokken
Claudia waar zijn die mooie bruine te verkrijgen die jij post? Mooi....
En het is ons zo opgevallen dat Mart zwart heel mooi staat. Ik heb één zwarte trui voor hem. Maar meer kan ik ook nergens vinden. Zwart met wit vest ofzo... Iemand een idee/tip?
quote:Op maandag 25 oktober 2010 16:10 schreef ymme het volgende:
En het is ons zo opgevallen dat Mart zwart heel mooi staat. Ik heb één zwarte trui voor hem. Maar meer kan ik ook nergens vinden. Zwart met wit vest ofzo... Iemand een idee/tip?
quote:Zit hier allemaal op 25 km afstadn. En daar kom ik niet zo vaak.Op maandag 25 oktober 2010 16:14 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
H&M heeft veel zwart, Zara nog meer.
Primark heeft soms wat.
& verder ben ik niet onwijs thuis in jongens merkkleding.
quote:Wobra heeft groen gestreepte en blauwe slofsokken!Op maandag 25 oktober 2010 16:10 schreef ymme het volgende:
quote:WobraOp maandag 25 oktober 2010 17:08 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Wobra heeft groen gestreepte en blauwe slofsokken!
Wat raar dat jouw Hema geen slofsokken had, die hangen hier het hele jaar geloof ik
H&M heeft veel zwart,Hans Textiel heb ik een leuk heel donkergrijs/rood gestreept shirtje vandaan
quote:Op maandag 25 oktober 2010 20:24 schreef Linda2205 het volgende:
Mag ik even?![]()
Die leuke slofjes, van BabyPaws? Je weet wel, die van 40¤? Daar hebben ze Lotte vandaag godverdegodver mee over stenen laten kruipen buiten.suede, hallo gehavende slofjes. Duur schoeisel, als je er wel 1 dag van kon genieten..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |