abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 20:24:16 #51
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_87844130
Ik zie dat veel skipakjes aan de buitenkant voor een groot gedeelte uit polyester bestaan, bijvoorbeeld: 'Exterior 89% polyester 11% polyamide'.
Dat is toch ontzettend gevaarlijk met vuur?
A grand adventure has begun.
pi_87844351
gelukkig, ik ben net geen tienermoeder meer :')

ik kijk soms wel s naar mensen, zo van joh die is jong moeder...en dan kijk k wat beter en dan denk ik, oh die is even oud als ik :')
pi_87844729
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 20:24 schreef Keshet het volgende:
Ik zie dat veel skipakjes aan de buitenkant voor een groot gedeelte uit polyester bestaan, bijvoorbeeld: 'Exterior 89% polyester 11% polyamide'.
Dat is toch ontzettend gevaarlijk met vuur?
Ja, maar denk dat je met het skipakje vooral in de sneeuw (kou) bent ipv hitte (vuur) toch? Maar het klopt idd dat het niet echt veilig is in de buurt van vuur.
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 20:47:21 #54
313287 Groofsken3
1,2,3, wat maakt het uit...
pi_87845168
oeke, volgens mij valt de kleurencombi van dat truitje van Ivan niet binnen jouw pallet :P . Maar ik vind die heldere kleuren Ivan juist heel goed staan. Kobus is meer van de zachtere kleuren. Zo das mijn theorie :7 .
pi_87845463
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 20:37 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Ja, maar denk dat je met het skipakje vooral in de sneeuw (kou) bent ipv hitte (vuur) toch? Maar het klopt idd dat het niet echt veilig is in de buurt van vuur.
nou... op zich...
juist met wintersport zie ik vaak van die vuurkorven buiten staan waar dan nog even een glaasje gluhwein bij gedronken wordt, of een open haard die al aanstaat als je net binnen bent ofzo.

Als het alleen om mee in de sneeuw hier in Nederland te spelen is dan zou ik er niet zo zwaar aan tillen geloof ik, maar als het echt voor op wintersport is dan is t inderdaad misschien wel wat anders. Ik had eerlijk gezegd nog heul niet zo nagedacht bij het materiaal :o
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_87846092
Ik ging er eigenlijk van uit dat de buitenlaag eerst smelt en dat daarna pas de voering smelt. Je hebt dan dus genoeg tijd om het uit te trekken. Maar of dit daadwerkelijk zo werkt weet ik niet. Ik weet wel dat ik op wintersport nooit echt bij open vuur zit in de buitenlucht. Binnen wel, maar dan trekt je toch al snel het pakje uit omdat het te warm is.

Anyway, dit is Hannah's outfit (-schoenen en wanten) O+

Let niet op de onscherpte aub. Kind was aan het maaien en er was weinig licht.
pi_87846419
Ahw wat ontzettend poepig zo zeg!! O+ O+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_87846531
Dat is een leuk skipakje Octo! Staat haar schattig :)

Ik zag voor jongens geen echte leuke, maar aangezien zxe toch wel sneeuw voorspellen deze winter heb ik er toch maar 1 besteld voor de jongste. Voor de oudste zit er al een skibroek bij de bestelling. Vorig jaar kon ik nergens meer iets krijgen.

Deze voor Dyon bij de H&M besteld (had toch nog een bestelling staan en met extra kortingscode erbij wilde ik het wel doen ;)):

En ik keek net bij mn bestelling en zag dat ik net op tijd was want hij is nu in behandeling.
pi_87847371
quote:
1.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 20:09 schreef Claudia_x het volgende:
Oh, en ik mag van mijn lief de bodywarmer bestellen! Hij begrijpt alleen nog steeds het nut niet van een bodywarmer. Misschien kan iemand een reden voor me bedenken? O-)
Lekker over dat blauwe truitje als het te warm is voor een jasje maar dat truitje te koud. En helemaal straks in het voorjaar.

Keshet, dat vind ik zo'n grappig rompertje. Is dat van de GAP toevallig?
quote:
1.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 20:47 schreef Groofsken3 het volgende:
oeke, volgens mij valt de kleurencombi van dat truitje van Ivan niet binnen jouw pallet :P . Maar ik vind die heldere kleuren Ivan juist heel goed staan. Kobus is meer van de zachtere kleuren. Zo das mijn theorie :7 .
^O^ Geen idee of het klopt maar ik vind hem wel leuk! :D

Hannah, wat staat dat schattig zeg! Heel leuk! En het mutsje past er goed bij. O+

Meimeltje, dat is ook een lekker pak. :Y
Wij hebben hier nog 2 pakken liggen. 1 van mijn neefje, van de H&M, en een van mijn broertje. retro! Maar dat is een maat 80, ik hoop dat Ko dat nog past van de winter. Hij is volgens mij aan het groeispurten. :D
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_87847558
Claudia Ivan zorgt ervoor dat de trui ineens een stuk leuker is O+

Heeft iemand een idee waar ik van die leren laarsjes kan kopen die op die leren slofjes lijken (dus geen harde zool) met een vachtje erin voor de winter. Ik zoek iets voor mijn kleine meisje, maar bij Boumy zijn ze 70 euro en dat vind ik echt te veel.
pi_87847561
Oeke: hihi ben wel benieuwd naar die van je broertje! Ik zag bij de H&M geen leuke in maat 80, dus heb bij de jongenskleding vanaf maat 86 gekeken en dus een 86 besteld. Het moet toch over kleding heen, dus ik dacht dat het niet zo erg zou zijn als het wat groter viel. En anders breng ik hm terug naar de winkel ;)
pi_87847635
Ow kijk ik helemaal over de trui van Ivan heen :D Wat snel binnen!
Hij kan hm nog hebben ook :D
pi_87848015
Stiemie, bedoel je die A@pies? hier. Ik heb hier nog een paartje lichtroze liggen volgens mij, maat zou ik even moeten nameten, dan moet ik even een doos induiken hier.
Als je interesse hebt dan mag je wel ff een PM sturen...
Fake it till you make it...
pi_87848049
De trui van Ivan is mijn smaak niet, dat is nou ook echt iets waar ik het warm van krijg door er alleen al naar te kijken! Finn heeft het ook vrij snel warm, dus geen dikke truien voor hem.

Wat staat geel Amélie goed zeg. Een hele meid al zo met die haarband!
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 21:50:32 #65
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_87848650
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 20:09 schreef Ssserpente het volgende:
Haha, Keshet, heb je al een shirt met een Emmer? _O-

Zal ik dat winterpakje meenemen naar de meet?
Nee & ja! *O*

Hannah is echt ubercute in dat pakje. Morgen lees ik verder bij.
A grand adventure has begun.
pi_87849766
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 21:39 schreef Nijna het volgende:
Stiemie, bedoel je die A@pies? hier. Ik heb hier nog een paartje lichtroze liggen volgens mij, maat zou ik even moeten nameten, dan moet ik even een doos induiken hier.
Als je interesse hebt dan mag je wel ff een PM sturen...
Ja die zijn het *O* Ik wil die grijze laarsjes voor mijn kleine slepe-meisje O+ Morgen even meten en bestellen
pi_87850842
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 22:08 schreef Stiemie het volgende:

[..]

Ja die zijn het *O* Ik wil die grijze laarsjes voor mijn kleine slepe-meisje O+ Morgen even meten en bestellen
Wolf heeft de geheel bruine variant daarvan, echt ideale dingen: in 1 beweging aan te trekken omdat er elastiek in zit,hij laat ze aan,voetjes zijn heerlijk warm _O_
Hier is de maat M helaas al bijna te klein ;(
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_87851507
Octo, Lotte heeft die muts ook, heerlijk warm O+ (hier vriest het nog, als we 's morgens de deur uit gaan.. -O- ) Bij de H&M hebben ze een pak met 2 paar handschoentjes. 1x roze en 1x gestreept en die roze zijn precies de kleur van de muts :)

Die, maar dan in het roze dus. voor 3,95
Lotte!
Noah!
pi_87852446
Oh goed dat je dat zegt Linda. ^O^ Ik heb ze in de winkel niet zien liggen, maar misschien komen ze in de webshop als de boel aangevuld wordt.
pi_87854580

O+ O+

heb nog niet naar de prijs gekeken, maar ongetwijfeld heel veel heul erg duur :')
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 00:23:15 #72
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_87855417
Ik vind 'm echt heel erg niet mooi (lelijk :D) de stof vooral.
Maar ook de kleur is té flets.
Model vind ik wel leuk, alleen de mouwen vind ik niet mooi, zie ik liever strakker.
pi_87855584
ghehe ik had niet anders verwacht :+
ik vind em erg lief <3
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 00:29:56 #74
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_87855725
Hoezo? Ik heb namelijk nog niet eerder gezegd dat ik iets lelijk vond :P
En wat kost 't? Ben benieuwd.
pi_87855810
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 00:29 schreef SacreCoeur het volgende:
Hoezo? Ik heb namelijk nog niet eerder gezegd dat ik iets lelijk vond :P
En wat kost 't? Ben benieuwd.
nee das waar, maar ik had wel ingeschat dat t niet jouw smaak zou zijn :D
en wel van meer mensen hier niet wsl.

Ik weet niet wat t kost, maar jurkjes daarvan zijn al zo'n 30 tot 40 pond dus ik gok dat deze duur is. Ff zoeken.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')