abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87815986
Weer een nieuw topic voor alle kleuren & smaken *O*
pi_87816032
Mijn laatste post was een reactie op SC:
:p ik heb tot mijn zwangerschap regelmatig me moeten legitimeren bij het kopen van alcohol en zelfs 1x toen mijn broertje me vroeg mee te gaan vuurwerk kopen toen hij nog geen 18 was.
  donderdag 21 oktober 2010 @ 23:52:55 #3
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_87816295
En ach wat is jong, ik ken iemand die was 13 toen ze zwanger werd.
Gemiddeld ligt de leeftijd nu rond de 21. (iig als ik zo om me heen kijk/lees)

Maar lijkt mij handig als je altijd jonger geschat wordt, leuk voor later :P
Ik heb een ouwe kop :')
pi_87820835
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 23:52 schreef SacreCoeur het volgende:

Gemiddeld ligt de leeftijd nu rond de 21. (iig als ik zo om me heen kijk/lees)

In Nederland is dat begin 30 geloof ik. 21 is tegenwoordig wel erg jong.
Al is het aantal tienermoeders ook wel drastisch toegenomen
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 09:02:08 #5
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_87820959
goede discussie is dit, als ik door Delft fiets vind ik mezelf altijd nog een veredelde student, alsof ik er zo weer in zou kunnen rollen, alleen dan kijk ik om en heb ik Noortje achterop de fiets en dan verdwijnt dat idee als sneeuw voor de zon. En dan ben ik een heel gemiddelde moeder qua leeftijd.

Had ik al verteld dat wij tussen Kerst en Oud en Nieuw naar de Elzas gaan, Strasbourg waarschijnlijk en er daar een paar leuke (lees DPAM en nog veel meer volgens mij) kinderkledingwinkels zitten. Dat wordt sparen!
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 09:36:07 #6
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_87821690
Mijn klasgenootjes van de basisschool werden bijna allemaal rond hun 20e moeder. Het was dan ook een Christelijke basisschool op de Veluwe. Met een aantal heb ik nog vrij goed contact. Blijft apart om op bezoek te komen en ze dan met kinderen van een jaar of 10 te zien!
De mensen die ik ken van mijn studie beginnen allemaal zo'n beetje nu met het huisje-boompje-beestje gebeuren. Hoop zwangerschappen en verse babietjes. O+

Oeh, leuk Becky! Vakantie is altijd heerlijk! De Elzas is ook erg fijn! O+ Hou je ons op de hoogte van je ontdekkingen?

Questione!
Zo'n skipakje. Is dat een must-have of juist iets wat onzekere moeders kopen omdat ze denken dat hun kind het te koud krijgt? (Zeker als dat kind geen spekkies heeft.)
A grand adventure has begun.
pi_87821774
Keshet ik had voor Finn gewoon een warme voetenzak in de wagen & maxicosi en dat was wel voldoende voor hem.

Lekker shoppen dus becky!!
pi_87821817
Must have wat mij betreft, zeker als het kind in kwestie loopt. Echt erg lekker als het gesneeuwd heeft, of als het ijzig koud is op de fiets.
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 09:43:44 #9
265732 Keshet
pi_87821891
FTA, Emma verzuipt denk ik nog in haar voetenzak, en die is inderdaad ook niet zo handig als we bv. willen gaan sleeen.
Bodpa, ook bedankt voor je advies!

Ik ga maar eens op zoek naar een skipakje in maatje 62/68. Tips anyone?
Die van de HEMA vind ik niet zo mooi.
pi_87821905
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 08:55 schreef Poppejans het volgende:

[..]

In Nederland is dat begin 30 geloof ik. 21 is tegenwoordig wel erg jong.
Al is het aantal tienermoeders ook wel drastisch toegenomen
Ik kwam er laatst achter dat je in Nederland officieel tot je 23e tienermoeder bent. :') daar sta je dan met je georganiseerde leven en je kinderwens enzo. Tienermoeder... Als je 18 bent en dan gaat studeren, keurig binnnen de gestelde tijd je universiteit afrond dan ben je 22 als je klaar bent. Als je dan geplanned een kind krijgt (en ook ongeplanned vind ik trouwens...) dan is het toch eigenlijk van de zotten dat je nog op 1 hoop gegooid wordt met de 16-jarigen ofzo die zwanger raken.

Ik vind mezelf niet jong voor een kind maar als ik door de stad loop dan realiseer ik me dat ik wel relatief jong ben voor anderhalf kind. (26 nu voor de statistieken :P ) Tel daarbij op dat B. erg jong oogt en voila. We hebben al meer dan eens mensen zich hardop af horen vragen of dat kind nou van ons zou zijn of dat we de oppas waren :') DOH. Nu ik weer zwanger ben is het gelijk geaccepteerder en duidelijker ofzo. Hoezee mijn kind is geen accessoire meer *O*

En over mn accessoire gesproken... ik ga straks eens kijken of ik haarbandjes kan maken voor haar! Ik vind die hoofdbandjes niks voor baby's. Maar ik bedacht me laatst dat dat vooral gek eruit ziet op die hele kleintjes en dan helemaal als ze kaal zijn. Maar ze is helemaal niet zo klein meer ( :D ;( ) en ze heeft best wat haar natuurlijk, ben benieuwd of het wat is.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_87821929
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 09:43 schreef Keshet het volgende:
FTA, Emma verzuipt denk ik nog in haar voetenzak, en die is inderdaad ook niet zo handig als we bv. willen gaan sleeen.
Bodpa, ook bedankt voor je advies!

Ik ga maar eens op zoek naar een skipakje in maatje 62/68. Tips anyone?
Die van de HEMA vind ik niet zo mooi.
H&M heeft skipakjes hangen. In de winkel, weet niet zeker of ze online staan.
Roze en ik dacht ook in het paars. Maar wel zonder voetjes.

En heeft Name-it niet ook iets misschien?
ff kijken c_/
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_87822053
Grappig, ik weet precies wat jullie bedoelen met het "jonge moeder gevoel". Ik heb regelmatig het idee dat ik eigenlijk nog veel te jong ben om mama te zijn, terwijl 28 ben. Soms zelfs een beetje geschokt als ik een mama met kind zie fietsen en bedenk dat ik nu hetzelfde ben.

Ik heb een super leuk skipakje gekocht bij de H&M voor Hannah *O* Het is crème kleurig met een beige en roze ruitje. Wij gaan met de kerst naar Oostenrijk en in maart naar de Franse alpen dus het is wel nodig om een skipakje te hebben. Felroze muts erbij van de hema ook. Nu nog bijpassende wantjes en snowboots en we zijn er helemaal klaar voor.
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 11:19:16 #13
298315 SacreCoeur
pi_87824553
Skipakje is een must vooral rond Jan/Feb dan is het koud! en als je veel naar buiten gaat is het handig.
Ik vond 't iig altijd handig, niet altijd zo'n voetenzak nodig (zo'n opsluitings geval is lekker voor -8 maanden maar daarna is een skipakje veel fijner)

Ik val nog steeds in categorie tm, couldn't care less :P
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 11:23:09 #14
298315 SacreCoeur
pi_87824695
Oh en leuke skipakjes zijn moeilijk te vinden (vind ik) die ze op 't moment bij de Hema hebben vind ik wel leuk.
Maar is bruin, dus dat zou ik niet snel doen, misschien langs een sportwinkel?
Daka sport etc, misschien hebben ze daar iets leuks?
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 12:40:29 #15
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_87827532

Zoiets Keshet??
pi_87828064

pi_87830864
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 09:36 schreef Keshet het volgende:
Mijn klasgenootjes van de basisschool werden bijna allemaal rond hun 20e moeder.
Heel herkenbaar! Toen ik klaar was voor kinderen waren zij klaar om weer naar school of aan het werk te gaan. Als ik naar mijn onmiddellijke omgeving kijk dan denk ik dat de gemiddelde leeftijd rond de 35 ligt.

quote:
Questione!
Zo'n skipakje. Is dat een must-have of juist iets wat onzekere moeders kopen omdat ze denken dat hun kind het te koud krijgt? (Zeker als dat kind geen spekkies heeft.)
Ik vond zo'n skipak geweldig! Ik zou er nu voor Ivan geen behoefte meer aan hebben, maar toen hij nog wat kleiner was, was het een heerlijk ding.

Nou ja, hij speelt natuurlijk ook nog niet buiten en als het slecht weer is pakken we de auto. Bovendien heb ik al een skibroek voor hem, dus misschien had ik wel een skipak gekocht als ik die broek niet had gehad.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 14:21:55 #18
313287 Groofsken3
1,2,3, wat maakt het uit...
pi_87830930
Ik volg gewoon netjes de gemiddelden (alhoewel, voor een BOMoeder ben ik er denk ik vroeg bij) en ik vind het heerlijk dat eigenlijk al mijn vrienden kinderen hebben in de leeftijd om die van mij heen. O+

Als ik de mogelijkheid/ keuze had gehad dan was ik voor mijn 25ste moeder geworden. Maar ik voel me er goed bij en ben echt nooit bezig met de vraag of anderen mij een jonge of oude moeder vinden of wat dan ook...
pi_87831005
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 12:40 schreef becky27 het volgende:
[ afbeelding ]

Zoiets Keshet??
Wat een schattig pakje!
pi_87831160
Zelfs t kik-kid labeltje stoort je niet Claudia? :P
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_87831200
Dit is voor de verandering eens een outfit waar het bij past!
pi_87831270
Das waar! Heb je helemaal gelijk in, en bovendien is ie onderdeel van de rits ipv zomaar lukraak ergens opgeborduurd!
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 14:46:23 #23
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_87831695
Ik zou mezelf geestelijk zo opgeven voor 16 & pregnant. Was bij mijn eerste zwangerschap ook wel een beetje zoiets van: oh ik ben geen tienermoeder meer (duh, was 26), maar een jaar daarvoor werd ik nog regelmatig 18 geschat, dus, ja, je gaat je er ook wel naar gedragen vind ik :D

En nu wacht ik nog regelmatig op de dag dat ik groot ben, en allemaal spannende dingen kan gaan doen :D

En kleertjes... ehm.... Tsjek zis aut
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 14:50:27 #24
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_87831813
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 14:46 schreef Basboussa het volgende:
OMG!!! :N

Kik-kid vind ik erg leuk!
pi_87831904
Oh My Basboussa... :o

Veel van mijn lievelingskleertjes voor Lena zijn ook van Kik-kid, tis zulk heerlijk materiaal, ze heeft nu ook zo'n fijn vestje, en als pasgeborene heeft ze een vestje wat ik van Lishe overnam zooooveel gedragen, heerlijk! Ik vind t alleen niet allemaal even leuk, en vooral leuk als het afgeprijsd is ;)
pi_87834827
  Moderator vrijdag 22 oktober 2010 @ 16:29:57 #27
5428 crew  miss_sly
pi_87835666
Zelfs ik voel me een jonge moeder :+
Skipak, goed plan voor de winter. Of iig een skibroek. wanneer kun je met een kind op wintersport? Dat het voor het kind ook leuk is dus.

en noorse truien kunnen heeeel leuk zijn O+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_87836067
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 14:53 schreef Poppedein het volgende:
Oh My Basboussa... :o

Veel van mijn lievelingskleertjes voor Lena zijn ook van Kik-kid, tis zulk heerlijk materiaal, ze heeft nu ook zo'n fijn vestje, en als pasgeborene heeft ze een vestje wat ik van Lishe overnam zooooveel gedragen, heerlijk! Ik vind t alleen niet allemaal even leuk, en vooral leuk als het afgeprijsd is ;)
vooral dat ja :D
ik zag een jurkje met een soort japanse poppetjes erop. Must-have voor hier :P Maar voor die 30,- in de sale toen vond ik het nog steeds te duur -O-

Amélie heeft vandaag een knalgeel shirtje aan en het staat zo leuk O+
Van Hema, misschien een tip voor anderen? Het was weer met van die stickers ofzo, deze shirtjes waren afgeprijsd naar een whopping 1,- Dus ik heb een turquoise en een gele gekocht <3

en sjek die haarband :D
sorry ik spam, maar ik vind het leuk hahaha

t shirtje is trouwens een stuk feller dan op deze foto
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_87836247
Amélie O+ Het haarbandje staat haar leuk en maakt haar groot!
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_87836968
oooh wat een popje zo Huup.Alleen daarom al zou ik een meisje willen, knipjes en dingetjes in de haartjes als ze wat ouder zijn O+ O+

Jaaaa ik vind die trui zo bij Ivan NOG leuker dan op het plaatje! Ik dacht juist dat je hem niet leuk vond Claudia.
Echt heel erg leuk is ie\
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_87837060
Ik ben Ivan fan wat hij ook aan heeft maar het staat 'm goed. Ik krijg echt de neiging om er een kop choco bij te maken en een kerstliedje op te zetten. Heerlijke winters die trui.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_87837068
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 14:46 schreef Basboussa het volgende:

Kleine Huis op de Prairie kleren :X
pi_87837330
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 17:03 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik ben Ivan fan wat hij ook aan heeft maar het staat 'm goed. Ik krijg echt de neiging om er een kop choco bij te maken en een kerstliedje op te zetten. Heerlijke winters die trui.
Dat ja :D ik krijg er een heel fuzzy gevoel van :D
een unox-reclame gevoel O+ t wordt vanzelf écht winter :')

basboussa die link wat erg! hahaha
Wat is dit, voor de luie Amish? :P

En ik heb de smaak te pakken met die bandjes, ik ga er meer liggen want ik heb nog tig lintjes liggen haha, ook eentje met robotjes O+ ik vind ze zo tof maar het voelt te snel te jongensachtig om te gebruiken.
En poppejans, knipjes en dergelijke trekt ze eruit, staartjes gaan soms goed maar soms ook niet. Maar omdat haar haar aan de voorkant weer lang wordt en ik niet wil knippen moet k toch iets verzinnen. T is best een tof alternatief voor knipjes :D
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 17:21:37 #34
298315 SacreCoeur
pi_87837789
Alles blijft hier in behalve een haarband, die 'moet' ze steeds goed doen.
En Isa heeft eigenlijk geen koppie voor een haarband, maar meer voor staartjes.
Of 2 hoge knotjes O+

De fijnste haarelastiekjes die ik heb komen van de Pri.
Ze heeft dik haar maar niet heel veel, wel heel lang.
M'n nichtje heeft lastig haar, dat is dun maar heeft heel veel haar, dus als je een staart wilt maken zakt 't weg.

Ja ik kan ook uren over haartjes praten :')
Jongetjes met middellang steil haar, ik wil er zo èèn O+
pi_87838109
Ik heb deze voor Leia

Echt super fijn! Handjes en voeten kunnen dichtgeklapt worden... Maar niet echt wat voor wintersport denk ik.. Maar wel lekker in de fietskar.. of voor in de doek als het echt héél koud is :) of gewoon als lekker warm pak als ze straks hier over de grond heen scharrelt :)

'k heb hem ook in het beige.. had 68/74 besteld, maar ze vallen nogal groot (zeg maar als je 74 hebt kun je er ook nog flink mee voort :') en ze heeft net 62)
pi_87839133
Wat een schattig haarbandje Huup! Het staat haar heel leuk.
Volgens mij heb ik dat lintje ook! :D
En ik heb een setje bijpassende knopen, dat is wel een leuk kadootje om mee te nemen! Ik piekerde me daar al suf over. :P
Heb je er een elastiekje tussen gezet?

Claudia, stoer dat je hem gekocht hebt! Eerlijk gezegd kan ik hem nog steeds niet erg waarderen, maar het feit dat Ivan hem aan heeft maakt alles goed! O+
* zweet van voorhoofd wist.

Dat lijkt me een heerlijk comfortabel pak, Orea. Daar zullen jullie veel plezier van hebben, straks. :Y
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_87839161
superleuk, die "winterse" truien. Staat Ivan goed :)

Die skipakjes...ik weet het niet. Ik heb er al jaren een maar nog nooit gebruikt.

quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 17:21 schreef SacreCoeur het volgende:
Jongetjes met middellang steil haar, ik wil er zo èèn O+
i love it

en Leah's haar is nu zo lang dat ik wel knipjes MOET gebruiken. Leuk hoor :Y
pi_87839223
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 18:02 schreef oeke het volgende:
Wat een schattig haarbandje Huup! Het staat haar heel leuk.
Volgens mij heb ik dat lintje ook! :D
En ik heb een setje bijpassende knopen, dat is wel een leuk kadootje om mee te nemen! Ik piekerde me daar al suf over. :P
Heb je er een elastiekje tussen gezet?

Claudia, stoer dat je hem gekocht hebt! Eerlijk gezegd kan ik hem nog steeds niet erg waarderen, maar het feit dat Ivan hem aan heeft maakt alles goed! O+

Dat lijkt me een heerlijk comfortabel pak, Orea. Daar zullen jullie veel plezier van hebben, straks. :Y
:D niet zo gek doen hoor hahaha dr hoeven geen kado's mee :D
als je je nietpistool maar mee brengt, das kado genoeg :+ O+ ik heb er zin in!

Oh Lily O+
ik wil ook zo'n zoon!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_87839379
Oh shoot! Zou ik dat nietpistool gewoon vergeten. Ik schrijf het even op. En ja, een kado moet. :P O+

Ko zijn haartjes moeten ook maar eens gaan groeien! Ik wil ook een zoon met zo'n kapsel! O+
pi_87839474
Wolf wil ik ook halflang haar laten groeien, maar dan wel a la David dat er wel een model in is geknipt en niet dat mensen twijfelen of het een meisje/jongen is
pi_87841659
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 18:02 schreef oeke het volgende:

Hahaha. Ik kan het me goed voorstellen, hoor! Ik ben er zelf toch wel erg blij mee. De labeltjes gingen er probleemloos af ( 8-) ) en ik krijg er inderdaad zo'n 'samen onder de kerstboom met warme chocolademelk'-gevoel van. Mijn lief vindt het maar een merkwaardig ding.

Het truitje is trouwens een maat 86 en zit als gegoten. Dat vind ik wel wat merkwaardig. Vallen kleertjes van de V&D altijd zo klein?

Ik kwam net dit leuke vestje tegen van Imps & Elfs:

In de uitverkoop is 'ie 20,39 euro. Dat vind ik nog steeds te duur. Kijk ik naar de reguliere prijs: 67,95 euro! Wtf?
pi_87841767
Huup, ik vind dat haarbandje zo leuk! Als ik een kale baby krijg, wil je er dan één voor me maken? :P

David is ongelooflijk cute! Ik vind halflang haar soms wel leuk en soms niet. Het hangt echt van het kindje af. Over het algemeen kan ik heel korte kapsels ook wel waarderen.
pi_87842264
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 19:24 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Hahaha. Ik kan het me goed voorstellen, hoor! Ik ben er zelf toch wel erg blij mee. De labeltjes gingen er probleemloos af ( 8-) ) en ik krijg er inderdaad zo'n 'samen onder de kerstboom met warme chocolademelk'-gevoel van. Mijn lief vindt het maar een merkwaardig ding.

Het truitje is trouwens een maat 86 en zit als gegoten. Dat vind ik wel wat merkwaardig. Vallen kleertjes van de V&D altijd zo klein?

[ afbeelding ]

In de uitverkoop is 'ie 20,39 euro. Dat vind ik nog steeds te duur. Kijk ik naar de reguliere prijs: 67,95 euro! Wtf?
hahaha ik dacht hetzelfde bij dat vestje :D

ik kan ook een paar haarbandjes maken dan doe je net als zo'n elastiek-bal dat koppeke vol, lijkt het nog wat :7 :+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 20:06:02 #44
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_87843314
Amélie in geel, geniaal! Doe er volgende keer een rode strik bij in het haar? Sneeuwwitje O+
Oh ik voel me ook een jonge moeder! Zelfs met kind van 10 :P
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_87843342
quote:
1.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 19:24 schreef Claudia_x het volgende:
Hahaha. Ik kan het me goed voorstellen, hoor! Ik ben er zelf toch wel erg blij mee. De labeltjes gingen er probleemloos af ( 8-) ) en ik krijg er inderdaad zo'n 'samen onder de kerstboom met warme chocolademelk'-gevoel van.
O+
quote:
Mijn lief vindt het maar een merkwaardig ding.
Hij moet er gewoon aan wennen, net als ik! :7
quote:

Dat is een leuk vestje maar wel iets te duur voor mij. Leuk dat die strepen een hoek vormen bij de mouwen.
pi_87843494
Haha, Keshet, heb je al een shirt met een Emmer? _O-

Zal ik dat winterpakje meenemen naar de meet?
pi_87843498
De Hema heeft me gewoon verpest. 9,95 euro:

Dat Imps & Elfs-vestje is ongetwijfeld vele malen fijner en van betere kwaliteit (en ik vind de kleuren ook mooier), maar het prijsverschil is te groot.

Oh, en ik mag van mijn lief de bodywarmer bestellen! Hij begrijpt alleen nog steeds het nut niet van een bodywarmer. Misschien kan iemand een reden voor me bedenken? O-)
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 20:13:37 #48
265732 Keshet
pi_87843655
Becky! *O* Dat skipakje is 't helemaal!
* Keshet slingert Google aan!

Dat haarbandje is cute Huup! Ik zal ook eens kijken naar die shirtjes! Dat bloemetjesrompertje eronder is erg leuk. Zoiets kan ik nou nooit zelf bedenken.

Claudia, ik vind het een erg leuk vestje! Overdreven duur vind ik 'm niet, bij de HEMA kosten ze ook een euro of 13. I&E is kwalitatief beter, toch?

Basboussa, brrr, wat een kleding op die site! De site zelf krijg ik ook de kriebels van, brrr.

Deze heb ik vandaag van m'n buurvrouw gekregen voor Emma:

Die sterretjes zijn Glow In The Dark, net als de ogen en mond van de vleermuis! Hoe fout! :D _O- Ik kan niet wachten tot Halloween!
pi_87843715
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 20:06 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Amélie in geel, geniaal! Doe er volgende keer een rode strik bij in het haar? Sneeuwwitje O+
Oh ik voel me ook een jonge moeder! Zelfs met kind van 10 :P
ja maar hallo, jij had er voor je 30e 3 :P
dan ben je ook gewoon jonge moeder :+ jij mag dat.

Ik vind geel zo leuk staan bij haar maar B. vindt geel een stomme kleur hahaha, je ziet wat er van komt als ie weg is :')
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_87843886
Ik vind dat gele shirtje ook heel leuk! En de combinatie met het antraciet rompertjes met blommen is gaaf.

Ik vind het geinig, Keshet! Ik kan me nu al het gezichtje dat Emma erbij zal trekken voorstellen. O+ :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')