quote:In Nederland is dat begin 30 geloof ik. 21 is tegenwoordig wel erg jong.Op donderdag 21 oktober 2010 23:52 schreef SacreCoeur het volgende:
Gemiddeld ligt de leeftijd nu rond de 21. (iig als ik zo om me heen kijk/lees)
quote:Ik kwam er laatst achter dat je in Nederland officieel tot je 23e tienermoeder bent.Op vrijdag 22 oktober 2010 08:55 schreef Poppejans het volgende:
[..]
In Nederland is dat begin 30 geloof ik. 21 is tegenwoordig wel erg jong.
Al is het aantal tienermoeders ook wel drastisch toegenomen
quote:H&M heeft skipakjes hangen. In de winkel, weet niet zeker of ze online staan.Op vrijdag 22 oktober 2010 09:43 schreef Keshet het volgende:
FTA, Emma verzuipt denk ik nog in haar voetenzak, en die is inderdaad ook niet zo handig als we bv. willen gaan sleeen.
Bodpa, ook bedankt voor je advies!
Ik ga maar eens op zoek naar een skipakje in maatje 62/68. Tips anyone?
Die van de HEMA vind ik niet zo mooi.
quote:Heel herkenbaar! Toen ik klaar was voor kinderen waren zij klaar om weer naar school of aan het werk te gaan. Als ik naar mijn onmiddellijke omgeving kijk dan denk ik dat de gemiddelde leeftijd rond de 35 ligt.Op vrijdag 22 oktober 2010 09:36 schreef Keshet het volgende:
Mijn klasgenootjes van de basisschool werden bijna allemaal rond hun 20e moeder.
quote:Ik vond zo'n skipak geweldig! Ik zou er nu voor Ivan geen behoefte meer aan hebben, maar toen hij nog wat kleiner was, was het een heerlijk ding.Questione!
Zo'n skipakje. Is dat een must-have of juist iets wat onzekere moeders kopen omdat ze denken dat hun kind het te koud krijgt? (Zeker als dat kind geen spekkies heeft.)
quote:Wat een schattig pakje!
quote:OMG!!!Op vrijdag 22 oktober 2010 14:46 schreef Basboussa het volgende:
En kleertjes... ehm.... Tsjek zis aut
quote:vooral dat jaOp vrijdag 22 oktober 2010 14:53 schreef Poppedein het volgende:
Oh My Basboussa...![]()
Veel van mijn lievelingskleertjes voor Lena zijn ook van Kik-kid, tis zulk heerlijk materiaal, ze heeft nu ook zo'n fijn vestje, en als pasgeborene heeft ze een vestje wat ik van Lishe overnam zooooveel gedragen, heerlijk! Ik vind t alleen niet allemaal even leuk, en vooral leuk als het afgeprijsd is
quote:Kleine Huis op de Prairie klerenOp vrijdag 22 oktober 2010 14:46 schreef Basboussa het volgende:
En kleertjes... ehm.... Tsjek zis aut
quote:Dat jaOp vrijdag 22 oktober 2010 17:03 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik ben Ivan fan wat hij ook aan heeft maar het staat 'm goed. Ik krijg echt de neiging om er een kop choco bij te maken en een kerstliedje op te zetten. Heerlijke winters die trui.
quote:i love itOp vrijdag 22 oktober 2010 17:21 schreef SacreCoeur het volgende:
Jongetjes met middellang steil haar, ik wil er zo èèn
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 18:02 schreef oeke het volgende:
Wat een schattig haarbandje Huup! Het staat haar heel leuk.
Volgens mij heb ik dat lintje ook!![]()
En ik heb een setje bijpassende knopen, dat is wel een leuk kadootje om mee te nemen! Ik piekerde me daar al suf over.![]()
Heb je er een elastiekje tussen gezet?
Claudia, stoer dat je hem gekocht hebt! Eerlijk gezegd kan ik hem nog steeds niet erg waarderen, maar het feit dat Ivan hem aan heeft maakt alles goed!![]()
* zweet van voorhoofd wist.
Dat lijkt me een heerlijk comfortabel pak, Orea. Daar zullen jullie veel plezier van hebben, straks.
quote:Hahaha. Ik kan het me goed voorstellen, hoor! Ik ben er zelf toch wel erg blij mee. De labeltjes gingen er probleemloos af (Op vrijdag 22 oktober 2010 18:02 schreef oeke het volgende:
Claudia, stoer dat je hem gekocht hebt! Eerlijk gezegd kan ik hem nog steeds niet erg waarderen, maar het feit dat Ivan hem aan heeft maakt alles goed!![]()
* zweet van voorhoofd wist.
quote:hahaha ik dacht hetzelfde bij dat vestjeOp vrijdag 22 oktober 2010 19:24 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Hahaha. Ik kan het me goed voorstellen, hoor! Ik ben er zelf toch wel erg blij mee. De labeltjes gingen er probleemloos af () en ik krijg er inderdaad zo'n 'samen onder de kerstboom met warme chocolademelk'-gevoel van. Mijn lief vindt het maar een merkwaardig ding.
Het truitje is trouwens een maat 86 en zit als gegoten. Dat vind ik wel wat merkwaardig. Vallen kleertjes van de V&D altijd zo klein?
Ik kwam net dit leuke vestje tegen van Imps & Elfs:
[ afbeelding ]
In de uitverkoop is 'ie 20,39 euro. Dat vind ik nog steeds te duur. Kijk ik naar de reguliere prijs: 67,95 euro! Wtf?
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 19:24 schreef Claudia_x het volgende:
Hahaha. Ik kan het me goed voorstellen, hoor! Ik ben er zelf toch wel erg blij mee. De labeltjes gingen er probleemloos af () en ik krijg er inderdaad zo'n 'samen onder de kerstboom met warme chocolademelk'-gevoel van.
quote:Hij moet er gewoon aan wennen, net als ik!Mijn lief vindt het maar een merkwaardig ding.
quote:Dat is een leuk vestje maar wel iets te duur voor mij. Leuk dat die strepen een hoek vormen bij de mouwen.Ik kwam net dit leuke vestje tegen van Imps & Elfs:
In de uitverkoop is 'ie 20,39 euro. Dat vind ik nog steeds te duur. Kijk ik naar de reguliere prijs: 67,95 euro! Wtf?
quote:ja maar hallo, jij had er voor je 30e 3Op vrijdag 22 oktober 2010 20:06 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Amélie in geel, geniaal! Doe er volgende keer een rode strik bij in het haar? Sneeuwwitje
Oh ik voel me ook een jonge moeder! Zelfs met kind van 10
quote:Ja, maar denk dat je met het skipakje vooral in de sneeuw (kou) bent ipv hitte (vuur) toch? Maar het klopt idd dat het niet echt veilig is in de buurt van vuur.Op vrijdag 22 oktober 2010 20:24 schreef Keshet het volgende:
Ik zie dat veel skipakjes aan de buitenkant voor een groot gedeelte uit polyester bestaan, bijvoorbeeld: 'Exterior 89% polyester 11% polyamide'.
Dat is toch ontzettend gevaarlijk met vuur?
quote:nou... op zich...Op vrijdag 22 oktober 2010 20:37 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ja, maar denk dat je met het skipakje vooral in de sneeuw (kou) bent ipv hitte (vuur) toch? Maar het klopt idd dat het niet echt veilig is in de buurt van vuur.
quote:Lekker over dat blauwe truitje als het te warm is voor een jasje maar dat truitje te koud. En helemaal straks in het voorjaar.Op vrijdag 22 oktober 2010 20:09 schreef Claudia_x het volgende:
Oh, en ik mag van mijn lief de bodywarmer bestellen! Hij begrijpt alleen nog steeds het nut niet van een bodywarmer. Misschien kan iemand een reden voor me bedenken?![]()
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 20:47 schreef Groofsken3 het volgende:
oeke, volgens mij valt de kleurencombi van dat truitje van Ivan niet binnen jouw pallet. Maar ik vind die heldere kleuren Ivan juist heel goed staan. Kobus is meer van de zachtere kleuren. Zo das mijn theorie
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |