quote:Ze gaan iedere dag naar buiten, warm ingepakt. En iedere dag trekken ze dr schoenen aan. Dr wraps zijn nog nooit vies thuisgekomen ofzo. En nu met suede doen ze dit... kan ze zo in de vuilnisbak mieteren, ziet eruit alsof ze ernstig onder de modder zitten, maar is gewoon het kapotte suede.Op maandag 25 oktober 2010 20:31 schreef octopussy het volgende:
[..]
Wat zonde. Is het niet veel te koud om zulke kleintjes nu buiten te laten kruipen?
quote:Mja en er wat van zeggen heeft natuurlijk ook geen zin. Nou zitten er ook een paar naden los, zag ik (niet door het kruipen, want aan de achterkant) dus ik ga maar bij babypaws een balletje opgooien...Op maandag 25 oktober 2010 20:35 schreef Ssserpente het volgende:
Jeuzus, Lin, daar zou ik ook flink van balen.![]()
Achterlijke Duitsers!
quote:Ik wilde het net voorstellen! Stuur ze naar Babypaws op met je 'bevinding' (sorry, beroepsdeformatie). Op hun website staat ditOp maandag 25 oktober 2010 20:36 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Mja en er wat van zeggen heeft natuurlijk ook geen zin. Nou zitten er ook een paar naden los, zag ik (niet door het kruipen, want aan de achterkant) dus ik ga maar bij babypaws een balletje opgooien...
quote:Duurzaamheid moet dus nog even aan gewerkt worden...Het leer is speciaal voor ons gemaakt om te voldoen aan onze eigen strenge specificaties van veiligheid en duurzaamheid, en voldoet aan de internationale veiligheidsnormen.
Het volledige assortiment bestaat uit veel verschillende stijlen waar onder veter, elastiek of klittenband stijlen.
Door implementatie van strenge maatregelen voor kwaliteitscontrole, is het niveau van de geretourneerde producten vrijwel nihil. De betrouwbaarheid van het product, en het vermogen van de onderneming om bestellingen te leveren, worden beschouwd als de belangrijkste functies in ons vermogen om beter te presteren dan de concurrenten en het voldoen eisen van onze vele klanten wereldwijd.
quote:Nouja, dr wraps zien er nog prima uit en daar is ze ook weleens mee buiten geweest. Weliswaar kort, maar toch. Suede is natuurlijk ook gewoon niet geschikt voor op harde stenen. Ze heeft er een dagje binnen op gekropen en toen zag je niks..Op maandag 25 oktober 2010 20:38 schreef octopussy het volgende:
[..]
Ik wilde het net voorstellen! Stuur ze naar Babypaws op met je 'bevinding' (sorry, beroepsdeformatie). Op hun website staat dit
[..]
Duurzaamheid moet dus nog even aan gewerkt worden...
quote:Shoesme heeft schoentjes met hele soepele zooltjes! En van Jochie hebben ze meen ik ook zoiets.Op maandag 25 oktober 2010 20:35 schreef mefke79 het volgende:
Driekus heeft hele gave schoenen (nou ja, met kartonnen zool, dus soepel) van replay. Ik vrees nog een week of 2, dan zijn ze door. En lastig want dan ga ik maar weer zoeken naar iets wat wel echt een schoentje is, maar geen harde zool heeft en dat in maat 20. We hebben zootjes, maar daar wil ie niet op staan, de glad ofzo.
En zwarte shirts: rainbowbabies en simply colors, lekker simpel zwart.
quote:Ik ben ook benieuwd!! Vind het zo leuk, ze hebben maar 1 koffer meegenomen en komen met twee koffers terug!Op maandag 25 oktober 2010 20:22 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Oeh Becky fijn!!ben benieuwd wat je allemaal krijgt! of nouja, Noortje dan
quote:Het waren gewone stoeptegels en gras. Ze heeft daar een paar regenlaarsjes staan, een soort bergschoentjes en een paar goedkope van de H&M, dus keus zat zou je denken. In ieder geval zou ik voor buiten op de grond spelen dan geen slofjes nemen...Op maandag 25 oktober 2010 21:27 schreef oeke het volgende:
Tja, ik weet niet precies hoe ze eruit zien natuurlijk, maar die andere slofjes van Babypaws, daar heeft Ko heel veel op buiten gekropen en er zit nu een klein schaafplekje op.
En suede is wel minder sterk maar toch.
Bovendien vraag ik me af hoe dat daar in de zomer gaat, met blote kinderknietjes en voetjes. Zijn dat zulke ruwe stenen?![]()
Had Lotte dan andere schoentjes bij zich speciaal voor buiten?
quote:Jemig, wat stom zeg. Helemaal met zoveel keus.Op maandag 25 oktober 2010 21:38 schreef Linda2205 het volgende:
Het waren gewone stoeptegels en gras. Ze heeft daar een paar regenlaarsjes staan, een soort bergschoentjes en een paar goedkope van de H&M, dus keus zat zou je denken. In ieder geval zou ik voor buiten op de grond spelen dan geen slofjes nemen...
Ik kon wel huilen toen ik het zag![]()
quote:Mja ik vind ze er niet echt als sloffen uitzien hoor.Op maandag 25 oktober 2010 21:45 schreef becky27 het volgende:
Verrassingskoffer!(voor de helf van mijn neefje denk ik zo)
Ik zou trouwens ook niet blij zijn als het kdv mijn kind buiten liet spelen op d'r sloffen.
quote:Lisabeau.Op woensdag 27 oktober 2010 13:14 schreef Sorbootje het volgende:
En dat is geen L, dat is een I van Isabeau!
quote:Ja, ik moest even foto's opsturen. Maar de batterij van mn camera was natuurlijk leeg, dus dat ga ik vanavond even regelen. Ook van de naadjes die loslaten. Hopelijk krijg ik dat op de foto...Op woensdag 27 oktober 2010 09:52 schreef Keshet het volgende:
Linda, heb je al gemaild? Ben benieuwd!
Trouwens, ik wil begin december weer bestellen bij DPAM, voor de kerst. Als je mee wilt doen hoor ik het wel!
quote:ha wat grappigOp woensdag 27 oktober 2010 18:12 schreef bodpa09 het volgende:
Hebben jullie al gezien dat de dochter van Georgina Verbaan DPAM draagt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |