abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88037445
Wat een leukerd O+
pi_88037739
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 17:16 schreef octopussy het volgende:
Net bij de Hema dat wollen jurkje in het roze gescoord voor 10 euro ^O^ Alleen jammer dat de kleur afwijkend is van de rest van de collectie en ik er dus geen enkele leuke hysterische maillot bij kon vinden. -O-
Ik ook! Vandaag had ze hem aan met een paarse romper en paarse legging. In het boekje van het kdv stond een compliment dat ze vandaag zulke leuke kleren aan had :D Ze ligt al in bed anders had ik nog mooi even een foto kunnen maken...
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_88037846
ik herkende idd jouw setje! :Y
pi_88038080
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 20:29 schreef sproet-je het volgende:

[..]

Ik ook! Vandaag had ze hem aan met een paarse romper en paarse legging. In het boekje van het kdv stond een compliment dat ze vandaag zulke leuke kleren aan had :D
haha

Leah had vandaag een donkerblauwe romper met lange mouwen, een donkerblauwe maillot en een azuurblauwe jurk zonder mouwen.
In haar haar een azuurblauw knipje met een vlinder die ook discreet in de jurk zitten (vlinders).
(Ze moesten op de foto vandaag)
Ik vond het super!
Dus ik zat daar en er kwam een vader met baby (even oud als L toevallig) met zilveren sloflaarsjes, een grijs/rood gestreepte legging en een rood shirtje en daar werd meteen tegen gekweeld: oooh, wat ziet ze er leuk uit!!!

:{ :(

:D
  woensdag 27 oktober 2010 @ 20:38:31 #255
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_88038152
Ja 't was knitwear sale bij de H&M.
Zag wat leuk spul, allemaal -50%.
Maar druk dat 't was, erg kleine ruimte + kind = het niet geworden. :')
pi_88038593
Lily o|O

Ik heb de babypaws binnen:

Hannah krijgt ze echt niet uit :D
En ze zijn schattig O+
pi_88038641
mooi, octopussy :)

Leah heeft ook net nieuwe (baby paws wrapz)
pi_88039636
Leuk zeg die babypaws O+ Esmee heeft een nieuwe hobby: haar aapies uittrekken }:| En als je dan een laars vindt en je vraagt van wie is die? Dan zegt ze heel trots: Mee *)
pi_88040362

Ik vind hem leuk! En duur.

Deze zou leuk zijn voor Ivan:

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_88040425
Het is net een theedoek :o
pi_88040478
Het is gewoon lekker huiselijk en truttig. Net als een theedoek. O+
pi_88040572
Wel handig als ie morst met water :Y
pi_88040631
Leuke slofjes, Octo! Ik wist niet dat ze ze ook in het grijs hadden. O+

Die badjas! Die is superleuk. Hoe duur precies? O-)
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_88040647
Je bent op dreef Lily!

Ik vind het wel lekker kneuterig Claudia.
pi_88040671
Of als ikzelf mors. Dan vraag ik of hij even een snoekduik maakt.

Ik vind die prijzen idioot, hoor. Zulke pyjama's kun je ook bij de Zeeman of zo vinden en dan zijn ze heel betaalbaar. Ik wist niet eens dat Kleine Zebra kleertjes verkocht. De slofjes zijn nota bene 37,50 euro!!!
pi_88040775
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 21:25 schreef oeke het volgende:
Leuke slofjes, Octo! Ik wist niet dat ze ze ook in het grijs hadden. O+

Die badjas! Die is superleuk. Hoe duur precies? O-)
40,95 euro. :X Hij is vanaf maat '2 jaar' verkrijgbaar.

Dit is de jongensvariant:

Ik vind de kleur te flets.
pi_88040834
Oh, dat is wel heul duur. -O-
Dan maak ik er zelf wel zo een! :9
pi_88040944
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 21:28 schreef oeke het volgende:
Oh, dat is wel heul duur. -O-
Dan maak ik er zelf wel zo een! :9
O-)
pi_88040959
Deze kleur is wel gaaf:

pi_88041008
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 21:30 schreef octopussy het volgende:

[ afbeelding ] O-)
Die theedoeken heb ik.
pi_88041051
Huh, de jongensvariant? Die ander is toch gewoon rood? Unisex?
Die lichtblauwe vind ik te flets en die donkerblauwe ook.

Precies Octo, gewoon even naar de Hema. :Y)
pi_88041134
Op mijn scherm is 'ie roze.
pi_88041233
Oh.
pi_88042982
Op mijn scherm hangt ie tussen rood en roze in. Beetje vaalrood ofzo.

Octo leuke slofjes zeg O+ O+

B. heeft deze gekocht in Beijing :D
ik ben benieuwd of ze zullen passen. Als we op de webcam een beetje vergelijken dan zou t moeten passen...

en

das het voordeel wel van nog een dochter krijgen, mochten ze toch niet passen dan gaan ze de doos in voor de volgende.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88043573
Ik vind laarzen in het algemeen en Uggs in het bijzonder vreselijk, maar oh wat zijn die bovenste leuk!
pi_88056841
Ik houd van laarzen...heel heel veel.

die uggjes zijn schattig, huup :)

Ik wil dit jurkje maar het is vanaf maat 98 helaas

pi_88056851
Ik vind Uggs alleen in het klein leuk. Mijn stiefdochters hebben ook vaak dat soort laarzen aan en ik vind dat het ze van alle vrouwelijkheid ontneemt. Lompe dingen. Maar voor kleintjes O+ O+ . Echt superschattig!

Ik ben er gisteren achtergekomen dat het roze lint in dat rokje niet vastgenaaid zit. Kon de strik er zo uithalen en floep het lint was uit de rok! Mocht ik dus ooit ineens vinden dat er toch echt een roze strik in hoort (geloof er niks van) dan kan ik hem er weer instoppen!
pi_88056869
Oh dat jurkje wil ik ook! Wat ongelooflijk lief!! En nog bruin ook! O+ O+ O+
pi_88057202
Dat jurkje kwam iemand vorig jaar ook mee, toen was ik zwanger van Amélie en wilde ik het al maar kocht het niet want te duur, en nu wil ik het nog steeds :') hij s zo leuk!! O+ O+

En uggs, ik ben aan uggs gebonden op het moment ;( het is dat of teenslippers :') dan zijn uggs toch een betere optie met dit weer. (uiteraard nepperds uit de collectie van vorig jaar van H&M dus eh 7 euro ofzo... je blijft een gierigerd of nie he...) maar mén wat voel ik me een lompe sloeber met die dingen aan zeg :X
ze zijn zo log en zo apres-ski :{

maar voor Amélie vind ik ze wel leuk. En B. smste zo trots dat ie mini-uggjes gekocht had :D zo leuk haha papa op strooptocht <3
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88057486
Haha sorry Huup... zit ik jou gewoon indirect lomp te noemen. :P

Ik ben nu eenmaal aanhanger van de leus: Een vrouw op platte schoenen is als een man op hakken. Ik heb het dus ook zwaar gehad tijdens mijn zwangerschap. Ik kon al heel snel niet meer op hakken lopen.

Dat jurkje is echt té cute!
pi_88057511
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 09:45 schreef Sorbootje het volgende:
Oh dat jurkje wil ik ook! Wat ongelooflijk lief!! En nog bruin ook! O+ O+ O+
Ja, die mouwtjes ook O+

Hier hebben ze het nog (vanaf maat 98 ;( )
http://www.google.nl/imgr(...)a%3DN%26tbs%3Disch:1

Ik heb het ook gezien voor 22 euro maar helaas uitverkocht
pi_88057553
Huup, hier is het ook best wel geldnood op het moment :X maar stevige schoenen zijn o zo belangrijk joh! Ik had de kinderversie v die H&M nep Uggs, man daar is echt buiten niet op te lopen hoor, slof helemaal naast die dingen.En idd ik voelde me ook wat zwerver achtig toen
Kun je niet bij bijv een kringloop op schoenenreus iets kopen voor een paar euro?

Gaaaaf die baby Uggs en Babypaws, dat zijn de enige Babypaws die ik heel leuk vindt, maar ze zijn echt voor meisjes vind ik.

Leuk die blokjespyjamaatjes, maar niet bijzonder ofzo Hadden ook best bij Zeeman kunnen hangen

Oeh dat jurkje is leuk Lily O+ als de prijs wat redelijker geweest was zou ik hem zo kunnen kopen.
En ik snap je helemaal, ik doe ook altijd moeite om mn kind er leuk uit te laten zien, stom dat dan net die leuke opmerking tegen een ander gezegd wordt en niks tegen jullie
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_88057876
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 10:16 schreef Poppejans het volgende:
Huup, hier is het ook best wel geldnood op het moment :X maar stevige schoenen zijn o zo belangrijk joh! Ik had de kinderversie v die H&M nep Uggs, man daar is echt buiten niet op te lopen hoor, slof helemaal naast die dingen.En idd ik voelde me ook wat zwerver achtig toen
Kun je niet bij bijv een kringloop op schoenenreus iets kopen voor een paar euro?

Gaaaaf die baby Uggs en Babypaws, dat zijn de enige Babypaws die ik heel leuk vindt, maar ze zijn echt voor meisjes vind ik.

Leuk die blokjespyjamaatjes, maar niet bijzonder ofzo Hadden ook best bij Zeeman kunnen hangen

Oeh dat jurkje is leuk Lily O+ als de prijs wat redelijker geweest was zou ik hem zo kunnen kopen.
En ik snap je helemaal, ik doe ook altijd moeite om mn kind er leuk uit te laten zien, stom dat dan net die leuke opmerking tegen een ander gezegd wordt en niks tegen jullie
ik heb zélf die nepuggs van H&M he ;)

vanwege mn vochtpootjes :X ik vind het wel best daar geef ik voor dat ene seizoen niet meer geld aan uit dan nodig is. Amélie heeft gewone stevige schoenen :)
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88057916
Heb je weer van die stoere vochtpootjes waar je afdrukken in kunt maken Huup? Zoals vorige keer?
pi_88057942
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 10:32 schreef huuphuup het volgende:

[..]

ik heb zélf die nepuggs van H&M he ;)

vanwege mn vochtpootjes :X ik vind het wel best daar geef ik voor dat ene seizoen niet meer geld aan uit dan nodig is. Amélie heeft gewone stevige schoenen :)
Ja, ik heb het ook over jou, dat juist goede lekker zittende schoenen zo belangrijk zijn!
Oh vervelend dat je nu ook weer vocht vast houdt, dan is het wel extra balen dat het nu koud is, zomers heb je veel meer keuze in fijne open schoenen dan.
Balen zeg
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_88057973
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 10:34 schreef Sorbootje het volgende:
Heb je weer van die stoere vochtpootjes waar je afdrukken in kunt maken Huup? Zoals vorige keer?
Ow dat vond ik zoooo zielig toen! Die foto was echt om naar van te worden.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 10:50:25 #287
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_88058352
Ik zou serieus steunkousen gaan overwegen Huups. :@

Lily, die beschrijving van Leahs outfit van gister vráágt natuurlijk om een foto! *O*

Huup, ik Uggs ook niet zo geweldig (laarzen met hamsters eraan, brrr) maar voor kleintjes vind ik ze erg leuk. Enne, als jij geen andere schoenen aankan zijn ze natuurlijk ook prima. Ik heb eens een halve winter op te grote, zwarte met rode strepen, adidas sportschoenen gelopen ivm gebroken tenen. Daarvoor liep ik op Teva's maar toen het begon te vriezen ging dat echt niet meer. :D
Leuke schoenen een maatje groter kopen was niet echt een optie, ik heb maat 42. :'(
A grand adventure has begun.
pi_88058523
quote:
11s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 20:36 schreef lily het volgende:

[..]

haha

Leah had vandaag een donkerblauwe romper met lange mouwen, een donkerblauwe maillot en een azuurblauwe jurk zonder mouwen.
In haar haar een azuurblauw knipje met een vlinder die ook discreet in de jurk zitten (vlinders).
(Ze moesten op de foto vandaag)
Ik vond het super!
Dus ik zat daar en er kwam een vader met baby (even oud als L toevallig) met zilveren sloflaarsjes, een grijs/rood gestreepte legging en een rood shirtje en daar werd meteen tegen gekweeld: oooh, wat ziet ze er leuk uit!!!

:{ :(

:D
haha, je wil het niet, maar toch ben je dan even een beetje....gepikeerd ofzo. Tenmisnte, ik wel. Dan denk ik: mijn meisje ziet er ook hartstikke leuk en mooi uit, daar mag ook best iets van gezegd :(

Leuk die UGGS, huup O+ ik zou ze ook wel willen voor Senna, maar vind de echte te duur en geen idee waar ik nepperds haal.

Dat jurkje O+ die mouwtjes maken het helemaal af!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 28 oktober 2010 @ 11:09:45 #289
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_88058858
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 10:50 schreef Keshet het volgende:
Ik zou serieus steunkousen gaan overwegen Huups. :@

Lily, die beschrijving van Leahs outfit van gister vráágt natuurlijk om een foto! *O*

Huup, ik Uggs ook niet zo geweldig (laarzen met hamsters eraan, brrr) maar voor kleintjes vind ik ze erg leuk. Enne, als jij geen andere schoenen aankan zijn ze natuurlijk ook prima. Ik heb eens een halve winter op te grote, zwarte met rode strepen, adidas sportschoenen gelopen ivm gebroken tenen. Daarvoor liep ik op Teva's maar toen het begon te vriezen ging dat echt niet meer. :D
Leuke schoenen een maatje groter kopen was niet echt een optie, ik heb maat 42. :'(
Haha, wij noemen ze (en alle andere moonbootachtige schoenen met bolletjes e.d.) laarzen met dode cavia's. Ik houd helemaal niet van, maar gelukkig heeft iedereen zijn/haar eigen smaak.

Deze vind ik voor de winter wel weer scheetig.

Vind het wel moeilijk om betaalbare warme schoentjes voor Noortje te vinden.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 11:14:44 #290
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_88059025

Deze zijn scheetig!
Ben eens gaan googlen op jullie aapie verhaal, en tadaaaaaa!
pi_88060190
Die zijn leuk Becky :Y en die sluiting is zo fijn!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Amélie heeft een jurkje aan dat van Lishe's meisjes was en het staat zo leuk O+ vliefd!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 28 oktober 2010 @ 12:43:23 #292
298315 SacreCoeur
pi_88062126
Ik wilde ze ook Becky alleen dan in 't bruin..
Heb ze gepast & gelijk terug gegeven aan de verkoopster.
De stof is voelt vies & ze zijn slap dus bij 't rennen viel ze.
Alleen 't bontje houdt alles een beetje staande.

Maar ze blijven leuk.
H&M had leuke bruine laarsjes in de winkel, met roezels.
En Zara had veel leuke laarzen.
Maatje 25 of 26 was overal al weg anders had ik ze meegenomen.

Ik heb net een skinny jeans gekocht voor isie bij de zeeman.
Hing een poster buiten 'skinny 4,99' nadeel er zit sterren stiksel op kontzakken.
Maargoed voor 4,99.. ze krijgt er een tuniekje op dus je ziet ze niet.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 13:05:17 #293
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_88063017
Foto's SC, foto's! }:|

Becky, is je buit uit New York al binnen? :D
A grand adventure has begun.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 13:22:39 #294
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_88063734
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 13:05 schreef Keshet het volgende:

nope, ze vliegen zondag terug....ik ben zoooo nieuwsgierig, vriend had schoonmama aan de telefoon gehad maar natuurlijk niet gevraagd wat ze heeft gekocht.
Ik heb voor de warme schoentjes wel minimaatjes nodig. Volgens mij 17 of 18.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 13:28:31 #295
298315 SacreCoeur
pi_88063953
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 13:05 schreef Keshet het volgende:
Foto's SC, foto's! }:|

Van wat? :P
  donderdag 28 oktober 2010 @ 14:40:37 #296
298315 SacreCoeur
pi_88066747
Ja ik zou zoiets kopen.

pi_88066977
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 10:56 schreef miss_sly het volgende:
haha, je wil het niet, maar toch ben je dan even een beetje....gepikeerd ofzo. Tenmisnte, ik wel. Dan denk ik: mijn meisje ziet er ook hartstikke leuk en mooi uit, daar mag ook best iets van gezegd :(
haha, ja, zo zie je maar; ook de leidsters op het kdv hebben een eigen smaak ;)

Ik heb geen foto van haar in die kleren, Keshet, maar ze zijn wel gemaakt dus. Ze wilde niet lachen wat de fotograaf ook deed, zeiden ze, dus ik ben benieuwd.
Ik doe het haarknipje trouwens altijd zo in haar haren dat er aan de zijkanten nog een losse krul zit. Vind ik veel mooier.
Had ik dus ook voor de foto extra mijn best op gedaan.

Toen ik haar kwam halen had een leidster dat dus overgedaan en dan 1 krul achter haar oor gestoken en de andere strak in het knipje.
Bah, lelijk! :(

Als de foto niks is neem ik hem niet O-)

Waar een mens zich al niet druk over kan maken heh :P
pi_88067422
Hier heeft een leidster wel eens tegen mij gezegd dat ik een aantal andere ouders maar eens iets uit moest leggen over hoe je een baby kleedt, om vervolgens met een rood hoofd een hand voor haar mond te slaan. Beetje ongepast, maar toch een compliment :D

En knipjes, dat vond ik altijd zo leuk bij Isabeau, maar als ik nu een knipje in d'r haar doe, kijkt ze me uitdagend aan en trekt het er met een keiharde ruk uit }:| Maar goed, als ze doorgaat met haren uit haar hoofd trekken zoals ze nu doet heeft ze straks toch geen haar meer om een knipje in te doen. :')
pi_88067481
"Mijn" leidster is blijkbaar geen jurkentype...

Doet ze dat nu nog steeds? Dat haren uittrekken? ;(
pi_88067503
Zal ik hem maar vol gooien?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')