quote:Ik ook! Vandaag had ze hem aan met een paarse romper en paarse legging. In het boekje van het kdv stond een compliment dat ze vandaag zulke leuke kleren aan hadOp woensdag 27 oktober 2010 17:16 schreef octopussy het volgende:
Net bij de Hema dat wollen jurkje in het roze gescoord voor 10 euroAlleen jammer dat de kleur afwijkend is van de rest van de collectie en ik er dus geen enkele leuke hysterische maillot bij kon vinden.
quote:hahaOp woensdag 27 oktober 2010 20:29 schreef sproet-je het volgende:
[..]
Ik ook! Vandaag had ze hem aan met een paarse romper en paarse legging. In het boekje van het kdv stond een compliment dat ze vandaag zulke leuke kleren aan had![]()
quote:40,95 euro.Op woensdag 27 oktober 2010 21:25 schreef oeke het volgende:
Leuke slofjes, Octo! Ik wist niet dat ze ze ook in het grijs hadden.![]()
Die badjas! Die is superleuk. Hoe duur precies?
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 21:28 schreef oeke het volgende:
Oh, dat is wel heul duur.![]()
Dan maak ik er zelf wel zo een!
quote:Die theedoeken heb ik.
quote:Ja, die mouwtjes ookOp donderdag 28 oktober 2010 09:45 schreef Sorbootje het volgende:
Oh dat jurkje wil ik ook! Wat ongelooflijk lief!! En nog bruin ook!![]()
![]()
quote:ik heb zélf die nepuggs van H&M heOp donderdag 28 oktober 2010 10:16 schreef Poppejans het volgende:
Huup, hier is het ook best wel geldnood op het momentmaar stevige schoenen zijn o zo belangrijk joh! Ik had de kinderversie v die H&M nep Uggs, man daar is echt buiten niet op te lopen hoor, slof helemaal naast die dingen.En idd ik voelde me ook wat zwerver achtig toen
Kun je niet bij bijv een kringloop op schoenenreus iets kopen voor een paar euro?
Gaaaaf die baby Uggs en Babypaws, dat zijn de enige Babypaws die ik heel leuk vindt, maar ze zijn echt voor meisjes vind ik.
Leuk die blokjespyjamaatjes, maar niet bijzonder ofzo Hadden ook best bij Zeeman kunnen hangen
Oeh dat jurkje is leuk Lilyals de prijs wat redelijker geweest was zou ik hem zo kunnen kopen.
En ik snap je helemaal, ik doe ook altijd moeite om mn kind er leuk uit te laten zien, stom dat dan net die leuke opmerking tegen een ander gezegd wordt en niks tegen jullie
quote:Ja, ik heb het ook over jou, dat juist goede lekker zittende schoenen zo belangrijk zijn!Op donderdag 28 oktober 2010 10:32 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ik heb zélf die nepuggs van H&M he![]()
vanwege mn vochtpootjesik vind het wel best daar geef ik voor dat ene seizoen niet meer geld aan uit dan nodig is. Amélie heeft gewone stevige schoenen
quote:Ow dat vond ik zoooo zielig toen! Die foto was echt om naar van te worden.Op donderdag 28 oktober 2010 10:34 schreef Sorbootje het volgende:
Heb je weer van die stoere vochtpootjes waar je afdrukken in kunt maken Huup? Zoals vorige keer?
quote:haha, je wil het niet, maar toch ben je dan even een beetje....gepikeerd ofzo. Tenmisnte, ik wel. Dan denk ik: mijn meisje ziet er ook hartstikke leuk en mooi uit, daar mag ook best iets van gezegdOp woensdag 27 oktober 2010 20:36 schreef lily het volgende:
[..]
haha
Leah had vandaag een donkerblauwe romper met lange mouwen, een donkerblauwe maillot en een azuurblauwe jurk zonder mouwen.
In haar haar een azuurblauw knipje met een vlinder die ook discreet in de jurk zitten (vlinders).
(Ze moesten op de foto vandaag)
Ik vond het super!
Dus ik zat daar en er kwam een vader met baby (even oud als L toevallig) met zilveren sloflaarsjes, een grijs/rood gestreepte legging en een rood shirtje en daar werd meteen tegen gekweeld: oooh, wat ziet ze er leuk uit!!!
![]()
![]()
quote:Haha, wij noemen ze (en alle andere moonbootachtige schoenen met bolletjes e.d.) laarzen met dode cavia's. Ik houd helemaal niet van, maar gelukkig heeft iedereen zijn/haar eigen smaak.Op donderdag 28 oktober 2010 10:50 schreef Keshet het volgende:
Ik zou serieus steunkousen gaan overwegen Huups.
Lily, die beschrijving van Leahs outfit van gister vráágt natuurlijk om een foto!
Huup, ik Uggs ook niet zo geweldig (laarzen met hamsters eraan, brrr) maar voor kleintjes vind ik ze erg leuk. Enne, als jij geen andere schoenen aankan zijn ze natuurlijk ook prima. Ik heb eens een halve winter op te grote, zwarte met rode strepen, adidas sportschoenen gelopen ivm gebroken tenen. Daarvoor liep ik op Teva's maar toen het begon te vriezen ging dat echt niet meer.
Leuke schoenen een maatje groter kopen was niet echt een optie, ik heb maat 42.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amélie heeft een jurkje aan dat van Lishe's meisjes was en het staat zo leukvliefd!
quote:nope, ze vliegen zondag terug....ik ben zoooo nieuwsgierig, vriend had schoonmama aan de telefoon gehad maar natuurlijk niet gevraagd wat ze heeft gekocht.Op donderdag 28 oktober 2010 13:05 schreef Keshet het volgende:
Becky, is je buit uit New York al binnen?
quote:Van wat?Op donderdag 28 oktober 2010 13:05 schreef Keshet het volgende:
Foto's SC, foto's!![]()
Becky, is je buit uit New York al binnen?
quote:haha, ja, zo zie je maar; ook de leidsters op het kdv hebben een eigen smaakOp donderdag 28 oktober 2010 10:56 schreef miss_sly het volgende:
haha, je wil het niet, maar toch ben je dan even een beetje....gepikeerd ofzo. Tenmisnte, ik wel. Dan denk ik: mijn meisje ziet er ook hartstikke leuk en mooi uit, daar mag ook best iets van gezegd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |