abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87863593
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 12:50 schreef Meimeltje het volgende:

[..]

Ja die site had ik gezien, maar ik wil een beetje neutrale slofjes en dus ook warme.

Die Aapies hebben ze niet ergens in een winkel?

Welke maat heeft Wolf? Ik moet Dyon zn voetjes maar eens opmeten.
Echt de schoenmaat heb ik nog nooit laten opmeten en zelf ook niet gemeten de laatste tijd, zn Aapie slofjes van 13 cm zijn nu iig bijna te klein. (daar stond in 6-12mnd maat M)
Is dat eigenlijk normaal of groot? Naar mijn idee heeft ie best grote voetjes en handen
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_87863943
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 12:53 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Echt de schoenmaat heb ik nog nooit laten opmeten en zelf ook niet gemeten de laatste tijd, zn Aapie slofjes van 13 cm zijn nu iig bijna te klein. (daar stond in 6-12mnd maat M)
Is dat eigenlijk normaal of groot? Naar mijn idee heeft ie best grote voetjes en handen
Ik bedoelde ook in centimeters opmeten ;) Heb hier ook een dingetje om voetmaat op te meten, dan zou hij nu maat 19 hebben volgens mij.
De slofjes die hij nu heeft en passen zijn 12 cm.
pi_87864181
Oh Huup wat een lief jasje! O+
Ik vind hem ook niet echt duur eigenlijk, voor een uniek en handgemaakt stuk.
Ik denk trouwens dat je wel een konijn op een ander jasje kunt borduren maar dat je dan dit jasje niet kunt benaderen.
De voering is zo te zien zelfs met konijnen bedrukt. En al die bandjes. Een erg mooi ontwerp! :Y

Over eerlijk zijn gesproken, die jurk van SC vind ik vormeloos en Aapies slofjes vind ik ook niet mooi. :@
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_87864399
Mijn aapie met aapies

pi_87864849
haha Sorbo dat vest hebben wij hier ook :D maar dan wel nog in maat 86 en hij valt loeigroot dus voorlopig kan ze hem nog niet aan. Amélie zit nog steeds in 74 van dat vest.

Wij hadden van die mary-janes van appies. Eigenlijk bijna hetzelfde als van ehm *insert ander merk* maar dan wel goedkoper :P die vond ik erg fijn dankzij het klittenband.

@Poppejans, dat spul is van Belle & Boo van illustratrice Mandy Sutcliffe, als je googlet komt je wel eea tegen, onder andere een officiele website en een weblog enzo. Ik geloof dat ze verkoopt via die etsy shop maar misschien dat er meer is.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb net nog 3 haarbandjes aan elkaar genaaid :D met awesome robotjes, ik vind ze zo tof :D

nu nog bedenken wat ik met de rest van t robot-lint moet :P misschien een lakentje mee pimpen voor mn verse neefje-in-aantocht ofzo.

en ik heb ook 3 hoeslakentjes in elkaar geklusd en wat knopen her en der aangezet. Kussentje gefixed en een gaatje in een voering gefixed. Man, ik krijg nog es wat gedaan zo, home-alone! :D :P
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_87864894
en die jurk van SC is geloof ik iets wat ik echt aan moet zien. Ik heb echt een aversie tegen col-kraagjes dus dat doet het em sowieso niet zo voor mij :P
maar misschien met een grove witte maillot eronder en van die clic bikerboots en dan zo'n oversized grofgebreide sjaal erop... zoiets? Misschien dat t dan wel leuk staat.

Conclusie SC, ik wil een aanfoto als je t gekocht hebt :7 c_/
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_87865024
Haha, Sorboo, zelfs met het allerknapste model Isabeau, kun je me niet vermurwen.
Ik vind het bont er synthetisch uitzien en het leer zelfs plakkerig synthetisch. :D
Maar ze zitten vast heerlijk en dat is toch het belangrijkste!

Huup, wat goed! You go girl! *O*
pi_87865947
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 13:52 schreef oeke het volgende:
Haha, Sorboo, zelfs met het allerknapste model Isabeau, kun je me niet vermurwen.
Ik vind het bont er synthetisch uitzien en het leer zelfs plakkerig synthetisch. :D

HAha ik had jouw bericht nog niet eens gezien toen ik die foto plaatste. Stom toeval :D En ze zijn heerlijk warm!
pi_87865995
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 12:53 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Volgens mij is dat best groot. Ik heb Esmee haar voetje opgemeten en dat was 11 cm en een ieniemienie beetje. Dus heb ik maar m genomen dat is 13 cm. Of Esmee heeft gewoon kleine voetjes, dat kan ook :+
pi_87866097
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 13:52 schreef oeke het volgende:

:o Aapies zijn toch gewoon van echt leer? Tenminste dat dacht ik :@
pi_87866144
ja hoor, is echt leer en niet plakkerig :D
pi_87866180
Ah gelukkig. Ik ben voor een niet te dure versie gegaan omdat Esmee steeds meer probeert zelf te lopen en dit is een mooie warme tussenoplossing omdat ik niet weet of ze deze winter nog echte schoentjes nodig gaat hebben :)

Ze staan trouwens erg leuk zeg bij Isabeauty O+
pi_87866286
Aaah, wat lief, Huup, die bandjes. Staat 'r ook lief. O+

Als het Lente net zo staat als mij, zal ik het dat arme kind maar niet aandoen... :')

Ik zoek ook slofjes voor Lente, hoge 'laarsjes'. Heb nu synthetische Ugg-achtige slofjes van Prenatal, maar die zijn te stug en ze krijgt er vreselijke zweetvoeten in.

Die Aapies vind ik er ook iets te nep uitzien. Deze van Babypaws vind ik leuker, maar 40 Euro is me iets teveel van het goede...

pi_87866560
Ow, Nils heeft ze net volledig afgeschoten. Hij vindt het sloffen voor op de wallen. :')
pi_87866629
_O-
pi_87866794
voor op de wallen? :o
nouja goed, weet je in elk geval dat ie daar nooit komt blijkbaar :P

die babypaws had ik ook gezien O+ ik vind ze echt geweldig leuk, ze zijn er ook in t grijs en roze dacht ik (okay vooruit die roze zijn wel wal-waardig :P ) Maar een maand of twee maanden terug waren ze echt overal uitverkocht die dingen. -O-
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_87866985
Ik vind die babypaws ook leuk, maar gewoon te duur. Isabeau was uit al haar schoentjes en slofjes gegroeid en ik wilde dus sowieso 2 paar. Heb nu die aapies laarsjes en diezelfde waar Huup 't over had, met dat bandje, maar dan in het wit. Die had ik live gezien aan de voetjes van Amélie, dus ik wist zeker dat ze oké waren.

Dat vest heeft Isabeau trouwens in 80 Huup, zal dat dan ongeveer hetzelfde vallen als de 74? Ik weet nog dat ik in de winkel nauwelijks verschil zag tussen die twee.
pi_87866991
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 14:59 schreef huuphuup het volgende:
voor op de wallen? :o
nouja goed, weet je in elk geval dat ie daar nooit komt blijkbaar :P
die babypaws had ik ook gezien O+ ik vind ze echt geweldig leuk, ze zijn er ook in t grijs en roze dacht ik (okay vooruit die roze zijn wel wal-waardig :P ) Maar een maand of twee maanden terug waren ze echt overal uitverkocht die dingen. -O-
:D

Hij vindt deze leuk...

pi_87867027
Weet je gelijk weer dat je hem niet serieus hoeft te nemen met z'n 'smaak' :P

of vind jij ze ook leuk? Dan kruip ik nu snel onder mijn steentje
pi_87867039
Nieechtnee...
pi_87867086
quote:
1.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 14:35 schreef Stiemie het volgende:
:o Aapies zijn toch gewoon van echt leer? Tenminste dat dacht ik :@
Nee joh, het is echt, maar ik had het mooier gevonden als het er niet zo glimmend en plakkerig uitzag.

Die van baby-paws vind ik er al een stuk beter uitzien, alleen zo hoog! Soort lieslaars. :D

Ik had deze vorig jaar, veel te groot, voor Ko gekocht. Daar kan hij nu in. Er zit alleen iets in de zool, karton ofzo, wel soepel, maar toch, ik moet het even aanzien. Wel lekker warm, van echt schapenleer/wol.

En maar 19,90! :P
pi_87867114
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 15:06 schreef Sorbootje het volgende:
Ik vind die babypaws ook leuk, maar gewoon te duur. Isabeau was uit al haar schoentjes en slofjes gegroeid en ik wilde dus sowieso 2 paar. Heb nu die aapies laarsjes en diezelfde waar Huup 't over had, met dat bandje, maar dan in het wit. Die had ik live gezien aan de voetjes van Amélie, dus ik wist zeker dat ze oké waren.

Dat vest heeft Isabeau trouwens in 80 Huup, zal dat dan ongeveer hetzelfde vallen als de 74? Ik weet nog dat ik in de winkel nauwelijks verschil zag tussen die twee.
Oh geen idee, kan soms best grillig zijn met die maten geloof ik. Het zou best kunnen hoor dat er nauwelijks verschil zit tussen 74 en 80 :Y Maar die 86 is echt heul groot, ze zwemt er echt in, zelfs met omgeslagen mouwtjes enzo is ie nog way te groot.

Ik gooi dingen tegenwoordig na aankoop gelijk een rondje in de was/droger dan heb ik ook geen verrassingen meer dat ze iets maar 1 keer draagt en dan na het wassen niet meer past :')
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_87867123
Die zijn leuk, Oek! Waar gekocht?
pi_87867152
Oh, ik vind die babypaws leuk. Nouja die roze dus niet. :P

Deze!
pi_87867174
quote:
1.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 15:11 schreef Ssserpente het volgende:
Die zijn leuk, Oek! Waar gekocht?
Hier!
pi_87867175
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 15:10 schreef oeke het volgende:

[..]

Nee joh, het is echt, maar ik had het mooier gevonden als het er niet zo glimmend en plakkerig uitzag.

Die van baby-paws vind ik er al een stuk beter uitzien, alleen zo hoog! Soort lieslaars. :D

Ik had deze vorig jaar, veel te groot, voor Ko gekocht. Daar kan hij nu in. Er zit alleen iets in de zool, karton ofzo, wel soepel, maar toch, ik moet het even aanzien. Wel lekker warm, van echt schapenleer/wol.
[ afbeelding ]
En maar 19,90! :P
oh die zijn leuk zeg die laarsjes! Die ga ik onthouden voor de baby, die zal nog wel niet lopen volgend jaar najaar/winter dus dan is zoiets wel een idee.

Ik vind van die babypaws moeilijk in te schatten hoe hoog ze nou echt zijn, ik ging namelijk uit van dat ze hooguit het onderbeen zouden bedekken. Maar ik ben niet zo goed in zulke dingen inschatten :P
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_87867227
quote:
1.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 15:13 schreef huuphuup het volgende:
Ik vind van die babypaws moeilijk in te schatten hoe hoog ze nou echt zijn, ik ging namelijk uit van dat ze hooguit het onderbeen zouden bedekken. Maar ik ben niet zo goed in zulke dingen inschatten :P
Dat denk ik uiteindelijk wel. Maar het ziet er in verhouding zo hooooog uit. :D
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 15:27:25 #128
313287 Groofsken3
1,2,3, wat maakt het uit...
pi_87867524
Ik vind ze allemaal niks eigelijk :o .

[ Bericht 73% gewijzigd door Groofsken3 op 23-10-2010 19:33:00 ]
pi_87867693
Maar die zijn voor buiten toch niet lekker? Ik heb die laarsjes vooral gekocht voor als we naar buiten gaan en ze in de wagen zit

Linde heeft trouwens ook van die slofsokken voor binnen :Y
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 15:38:18 #130
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_87867784
Dochter heeft hier hele mooie etnische uggs, wat haar allerliefste moster/tante uit Noord-Zweden heeft meegenomen, handgemaakt en ontzettend verantwoord, maar dochter mist de genen volgens mij om daar goed op te kunnen lopen. Helaas. Ze kan ook al niet zo goed joiken. Ik daarentegen....

Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 16:03:43 #131
313287 Groofsken3
pi_87868432
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 15:34 schreef Stiemie het volgende:
Maar die zijn voor buiten toch niet lekker? Ik heb die laarsjes vooral gekocht voor als we naar buiten gaan en ze in de wagen zit

Linde heeft trouwens ook van die slofsokken voor binnen :Y
Oh nee, voor buiten heeft ze natuurlijk gewoon schoenen. Maar omdat jullie het over sloffen hadden, was dit mijn associatie :') .

R heeft overigens ook gevoerde slofschoenachtige dingen voor op de fiets. :Y Maar die heeft hij binnen dus egenlijk niet aan als sloffen ofzo.
  Moderator zaterdag 23 oktober 2010 @ 16:22:30 #132
5428 crew  miss_sly
pi_87869022
Groofs, waar heb je die gehaald? Ik vind ze ook zo leuk, en Senna heeft ook een paar, maar ik zie ze verder nergens, behalve de hele dure bij de kinderschoenenwinkel. Ik zal wel weer niet goed kijken, hoor :')

En eigenlijk zou ik voor mezelf ook best zo'n paar willen. Ze zitten heerlijk, ik had ze vroeger ook :Y
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator zaterdag 23 oktober 2010 @ 16:24:00 #133
5428 crew  miss_sly
pi_87869070
oeke, zijn die laarsjes ook voor buiten? Ik vind ze leuk! En ik vind babypaws ook leuk, niet allemaal, maar een aantal toch best. NIet die roze, maar schoenen hoeven wat mij betreft sowieso niet roze te zijn :P

huup, die haarbandjes O+ O+ hoe maak je die en houdt Amélie die goed in?
pi_87869791
Miss ze verkopen die slofsokken bij zeeman en online bij rainbowbabies :)
pi_87872079
H&M heeft ze ook staan. Met en zonder Hello Kitty ;) ik heb een paar van H&M staan maar we waren er hier geen vrienden mee. Zal straks ns proberen of het nu beter gaat nu ze loopt.

Haarbandje euh heel simpel gewoon een stukje lint op het hoofd afmeten zeg maar en dan niet helemaal rond, en dan een klein stukje dun elastiek ertussen naaien. Ik heb de afgeknipte kantjes van het lint een heel klein stukje omgevouwen en dan met de naaimachine een paar keer eroverheen, andere kant dito. Even goed kijken of het stiekje niet gedraaid zit.
Het moet zeg maar net niet passen, dan doet de elastiek goed zn werk zonder dat het strak zit.

Bij deze onderste op de foto is het wel een beetje te zien.

ze laat het wel zitten maar ik moet wel roepen van oooh wat ben je moooooi :o
:') :P en dan trekt ze een brede grijns en gaat ze verder met waar ze mee bezig was :D
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_87872406
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 17:52 schreef huuphuup het volgende:
ze laat het wel zitten maar ik moet wel roepen van oooh wat ben je moooooi :o
:') :P en dan trekt ze een brede grijns en gaat ze verder met waar ze mee bezig was :D
Haha, het werkt hier precies zo met een muts.
pi_87872458
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 18:03 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

Haha, het werkt hier precies zo met een muts.
t zit er blijkbaar al vroeg in :+ hahaha
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 19:08:11 #138
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_87874230
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 12:07 schreef Poppedein het volgende:
SC Ik vind het er echt uitzien alsof ze regelrecht in Staphorst rond zou kunnen lopen.... sorry :@

Het Peter Rabbit jasje vind ik geweldig, al zouden het voor Lena ab-so-luut geen kleuren zijn... Daar horen inderdaad donkerharige kindjes bij! Mét zelfgemaakte haarbandjes! Moet zeggen dat de prijs me wel erg meevalt!
Dat ligt dus net aan de combinatie vind ik.
Als ik 'm heb zal ik wel eens een foto posten.
Leuke vintage afzaklaarsjes eronder, vlecht kransje in 'r haar en 't staat hippie achtig. O+

Oh en die aapies vind ik wel leuk op de plaatjes, geen idee hoe de pasvorm is.
Isa heeft altijd de wraps van babypaws gehad.

[ Bericht 6% gewijzigd door SacreCoeur op 23-10-2010 19:18:44 ]
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 19:32:18 #139
313287 Groofsken3
pi_87874846
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 16:45 schreef Stiemie het volgende:
Miss ze verkopen die slofsokken bij zeeman en online bij rainbowbabies :)
De eerste zijn van de zeeman en de tweede inderdaad van rainbowbabies :o .
pi_87874921
Huup, heb je ook een foto van haarbandje in actie? Misschien ga ik dat ook maar eens proberen, Mirte is helemaal van haarbandjes en misschien vindt Iris het ook wel wat, kan het dat piekhaar wellicht wat in bedwang houden. Heb nog wel een leuk stukje lint liggen nl.
Fake it till you make it...
pi_87875470
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 14:42 schreef Ssserpente het volgende:
Aaah, wat lief, Huup, die bandjes. Staat 'r ook lief. O+

Als het Lente net zo staat als mij, zal ik het dat arme kind maar niet aandoen... :')

Ik zoek ook slofjes voor Lente, hoge 'laarsjes'. Heb nu synthetische Ugg-achtige slofjes van Prenatal, maar die zijn te stug en ze krijgt er vreselijke zweetvoeten in.

Die Aapies vind ik er ook iets te nep uitzien. Deze van Babypaws vind ik leuker, maar 40 Euro is me iets teveel van het goede...

[ afbeelding ]
Ja, die heb ik gister binnengekregen en ze zijn zo lekker warm en gemaakt van echt schapenvacht aan de binnenkant O+ ik vond ze ook veeeeel te duur, maar toen ik ging solliciteren zei ik tegen Ronny: als ik die baan krijg, krijgt Lotte de laarsjes. Vandaag had ze ze aan... ;)
Lotte!
Noah!
pi_87875474
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 19:35 schreef Nijna het volgende:
Huup, heb je ook een foto van haarbandje in actie? Misschien ga ik dat ook maar eens proberen, Mirte is helemaal van haarbandjes en misschien vindt Iris het ook wel wat, kan het dat piekhaar wellicht wat in bedwang houden. Heb nog wel een leuk stukje lint liggen nl.
Hier staat een foto :) 1e pagina

Kinderkleertjes deel 32

Het is hier idd voornamelijk ook om de coupe piekhaar haha. Op zich geeft het niet en vind ik dat warrige haar wel schattig maar soms vind ik het ook wel leuk om wat met t haar te doen. Maarja, staartjes gaan eruit en speldjes ook, die voelt ze echt zitten, dit voelt ze blijkbaar niet zitten ofzo. *O*
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 20:07:18 #143
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_87875890
Dat heb ik ook altijd als ik een haarband in heb, voel ik na een tijdje niet meer.
En laat je haar pony lang groeien of niet?
pi_87876308
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 19:32 schreef Groofsken3 het volgende:

[..]

De eerste zijn van de zeeman en de tweede inderdaad van rainbowbabies :o .
:D Da's toevallig
pi_87876419
I&E is tradefair en daarom iets duurder.
Ze produceren samen met Kuyichi en LeBig

Die haarbandjes vinnik super
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 20:35:48 #146
313287 Groofsken3
pi_87876685
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 20:21 schreef Stiemie het volgende:

[..]

:D Da's toevallig
ik baal trouwens, want bij mijn zeeman liggen ze nogsteeds niet en ik wil ze eigenlijk daar halen voor mijn zoonvoor deze winter (mocht hij ooit gaan staan en lopen enzo :') :P ). Ik vind dat zij de fijnste hebben.
pi_87876782
Slofsokjes heeft de Hema ook :) En Hans Textiel trouwens ook.
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 20:39:35 #148
313287 Groofsken3
pi_87876813
Sacrecoeur, ik vind het eigenlijk altijd lelijk wat je post, maar ik wil wel even zeggen dat ik het zo stoer van je vind dat je op zo'n prettige manier voor je eigen smaak staat ^O^ O+ . Of is dat heel stom om te zeggen? :@
pi_87876837
Ik heb trouwens nog wel 3 paar geloof ik. Nog van Kyllian, maar ik vond ze eigenlijk toen niet prettig...of niet echt aangedacht om ze ook aan te trekken ;) Zal ze eens een keer bij Dyon uitproberen.
  Moderator zaterdag 23 oktober 2010 @ 20:40:33 #150
5428 crew  miss_sly
pi_87876840
Bij Hema heb ik ze niet gezien. Hans Textiel hebben we hier niet :')

Aah, ik zie hoe je de haarbandjes hebt gedaan, huup. Misschien ook eens proberen, want elastiekjes en speldjes gaan er hier ook altijd snel uit, en soms is het gewoon even fijn als er geen haar voor haar ogen hangt :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')