quote:Echt de schoenmaat heb ik nog nooit laten opmeten en zelf ook niet gemeten de laatste tijd, zn Aapie slofjes van 13 cm zijn nu iig bijna te klein. (daar stond in 6-12mnd maat M)Op zaterdag 23 oktober 2010 12:50 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Ja die site had ik gezien, maar ik wil een beetje neutrale slofjes en dus ook warme.
Die Aapies hebben ze niet ergens in een winkel?
Welke maat heeft Wolf? Ik moet Dyon zn voetjes maar eens opmeten.
quote:Ik bedoelde ook in centimeters opmetenOp zaterdag 23 oktober 2010 12:53 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Echt de schoenmaat heb ik nog nooit laten opmeten en zelf ook niet gemeten de laatste tijd, zn Aapie slofjes van 13 cm zijn nu iig bijna te klein. (daar stond in 6-12mnd maat M)
Is dat eigenlijk normaal of groot? Naar mijn idee heeft ie best grote voetjes en handen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb net nog 3 haarbandjes aan elkaar genaaidmet awesome robotjes, ik vind ze zo tof
nu nog bedenken wat ik met de rest van t robot-lint moetmisschien een lakentje mee pimpen voor mn verse neefje-in-aantocht ofzo.
en ik heb ook 3 hoeslakentjes in elkaar geklusd en wat knopen her en der aangezet. Kussentje gefixed en een gaatje in een voering gefixed. Man, ik krijg nog es wat gedaan zo, home-alone!![]()
![]()
quote:HAha ik had jouw bericht nog niet eens gezien toen ik die foto plaatste. Stom toevalOp zaterdag 23 oktober 2010 13:52 schreef oeke het volgende:
Haha, Sorboo, zelfs met het allerknapste model Isabeau, kun je me niet vermurwen.
Ik vind het bont er synthetisch uitzien en het leer zelfs plakkerig synthetisch.![]()
Maar ze zitten vast heerlijk en dat is toch het belangrijkste!
Huup, wat goed! You go girl!
quote:Volgens mij is dat best groot. Ik heb Esmee haar voetje opgemeten en dat was 11 cm en een ieniemienie beetje. Dus heb ik maar m genomen dat is 13 cm. Of Esmee heeft gewoon kleine voetjes, dat kan ookOp zaterdag 23 oktober 2010 12:53 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Echt de schoenmaat heb ik nog nooit laten opmeten en zelf ook niet gemeten de laatste tijd, zn Aapie slofjes van 13 cm zijn nu iig bijna te klein. (daar stond in 6-12mnd maat M)
Is dat eigenlijk normaal of groot? Naar mijn idee heeft ie best grote voetjes en handen
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 13:52 schreef oeke het volgende:
Haha, Sorboo, zelfs met het allerknapste model Isabeau, kun je me niet vermurwen.
Ik vind het bont er synthetisch uitzien en het leer zelfs plakkerig synthetisch.![]()
Maar ze zitten vast heerlijk en dat is toch het belangrijkste!
Huup, wat goed! You go girl!
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 14:59 schreef huuphuup het volgende:
voor op de wallen?![]()
nouja goed, weet je in elk geval dat ie daar nooit komt blijkbaar
die babypaws had ik ook gezienik vind ze echt geweldig leuk, ze zijn er ook in t grijs en roze dacht ik (okay vooruit die roze zijn wel wal-waardig
) Maar een maand of twee maanden terug waren ze echt overal uitverkocht die dingen.
quote:Nee joh, het is echt, maar ik had het mooier gevonden als het er niet zo glimmend en plakkerig uitzag.Op zaterdag 23 oktober 2010 14:35 schreef Stiemie het volgende:
Aapies zijn toch gewoon van echt leer? Tenminste dat dacht ik
quote:Oh geen idee, kan soms best grillig zijn met die maten geloof ik. Het zou best kunnen hoor dat er nauwelijks verschil zit tussen 74 en 80Op zaterdag 23 oktober 2010 15:06 schreef Sorbootje het volgende:
Ik vind die babypaws ook leuk, maar gewoon te duur. Isabeau was uit al haar schoentjes en slofjes gegroeid en ik wilde dus sowieso 2 paar. Heb nu die aapies laarsjes en diezelfde waar Huup 't over had, met dat bandje, maar dan in het wit. Die had ik live gezien aan de voetjes van Amélie, dus ik wist zeker dat ze oké waren.
Dat vest heeft Isabeau trouwens in 80 Huup, zal dat dan ongeveer hetzelfde vallen als de 74? Ik weet nog dat ik in de winkel nauwelijks verschil zag tussen die twee.
quote:Hier!
quote:oh die zijn leuk zeg die laarsjes! Die ga ik onthouden voor de baby, die zal nog wel niet lopen volgend jaar najaar/winter dus dan is zoiets wel een idee.Op zaterdag 23 oktober 2010 15:10 schreef oeke het volgende:
[..]
Nee joh, het is echt, maar ik had het mooier gevonden als het er niet zo glimmend en plakkerig uitzag.
Die van baby-paws vind ik er al een stuk beter uitzien, alleen zo hoog! Soort lieslaars.![]()
Ik had deze vorig jaar, veel te groot, voor Ko gekocht. Daar kan hij nu in. Er zit alleen iets in de zool, karton ofzo, wel soepel, maar toch, ik moet het even aanzien. Wel lekker warm, van echt schapenleer/wol.
[ afbeelding ]
En maar 19,90!
quote:Dat denk ik uiteindelijk wel. Maar het ziet er in verhouding zo hooooog uit.Op zaterdag 23 oktober 2010 15:13 schreef huuphuup het volgende:
Ik vind van die babypaws moeilijk in te schatten hoe hoog ze nou echt zijn, ik ging namelijk uit van dat ze hooguit het onderbeen zouden bedekken. Maar ik ben niet zo goed in zulke dingen inschatten
quote:Oh nee, voor buiten heeft ze natuurlijk gewoon schoenen. Maar omdat jullie het over sloffen hadden, was dit mijn associatieOp zaterdag 23 oktober 2010 15:34 schreef Stiemie het volgende:
Maar die zijn voor buiten toch niet lekker? Ik heb die laarsjes vooral gekocht voor als we naar buiten gaan en ze in de wagen zit
Linde heeft trouwens ook van die slofsokken voor binnen![]()
quote:Haha, het werkt hier precies zo met een muts.Op zaterdag 23 oktober 2010 17:52 schreef huuphuup het volgende:
ze laat het wel zitten maar ik moet wel roepen van oooh wat ben je moooooi![]()
![]()
en dan trekt ze een brede grijns en gaat ze verder met waar ze mee bezig was
quote:t zit er blijkbaar al vroeg inOp zaterdag 23 oktober 2010 18:03 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Haha, het werkt hier precies zo met een muts.
quote:Dat ligt dus net aan de combinatie vind ik.Op zaterdag 23 oktober 2010 12:07 schreef Poppedein het volgende:
SC Ik vind het er echt uitzien alsof ze regelrecht in Staphorst rond zou kunnen lopen.... sorry![]()
Het Peter Rabbit jasje vind ik geweldig, al zouden het voor Lena ab-so-luut geen kleuren zijn... Daar horen inderdaad donkerharige kindjes bij! Mét zelfgemaakte haarbandjes! Moet zeggen dat de prijs me wel erg meevalt!
quote:De eerste zijn van de zeeman en de tweede inderdaad van rainbowbabiesOp zaterdag 23 oktober 2010 16:45 schreef Stiemie het volgende:
Miss ze verkopen die slofsokken bij zeeman en online bij rainbowbabies
quote:Ja, die heb ik gister binnengekregen en ze zijn zo lekker warm en gemaakt van echt schapenvacht aan de binnenkantOp zaterdag 23 oktober 2010 14:42 schreef Ssserpente het volgende:
Aaah, wat lief, Huup, die bandjes. Staat 'r ook lief.![]()
Als het Lente net zo staat als mij, zal ik het dat arme kind maar niet aandoen...![]()
Ik zoek ook slofjes voor Lente, hoge 'laarsjes'. Heb nu synthetische Ugg-achtige slofjes van Prenatal, maar die zijn te stug en ze krijgt er vreselijke zweetvoeten in.
Die Aapies vind ik er ook iets te nep uitzien. Deze van Babypaws vind ik leuker, maar 40 Euro is me iets teveel van het goede...
[ afbeelding ]
quote:Hier staat een fotoOp zaterdag 23 oktober 2010 19:35 schreef Nijna het volgende:
Huup, heb je ook een foto van haarbandje in actie? Misschien ga ik dat ook maar eens proberen, Mirte is helemaal van haarbandjes en misschien vindt Iris het ook wel wat, kan het dat piekhaar wellicht wat in bedwang houden. Heb nog wel een leuk stukje lint liggen nl.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 19:32 schreef Groofsken3 het volgende:
[..]
De eerste zijn van de zeeman en de tweede inderdaad van rainbowbabies.
quote:ik baal trouwens, want bij mijn zeeman liggen ze nogsteeds niet en ik wil ze eigenlijk daar halen voor mijn zoonvoor deze winter (mocht hij ooit gaan staan en lopen enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |